Korruption: Skatteministerens skattefidus
Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 30-11-06 21:47

Fra : Kim2000

Dato : 30-11-06 22:17

""Peter Bjørn Perlsø"" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> skrev i en meddelelse
news:1hpmxsv.j0o72u1dh1wc3N%peter@DIESPAMMERDIE.dk...
> http://www.bilbasen.dk/nyhedsbrev/leder.asp?id=25
>
> Ministeren laver huller i lovgivningen til sig selv!

Det er selvfølgelig noget svineri.

Her kunne man passende være lidt fremtidstænkende (HAHA visioner - denne
regering ejer ikke visioner), men lad os da lege den helt usandsynlige leg
at regeringen tænkte en smule fremad. Fjern eller halverer afgifterne på
biobiler. Fjern derefter afgifterne på biobrændstof. Der går mindre end 20
år før den sidste oktanbil hakker sig igennem gaderne. Forureningen vil
falde, miljøet vil gavnes og CO2 udledningen vil blive mindre.

mvh
Kim

Fra : Frank Leegaard

Dato : 30-11-06 23:31

"Peter Bjørn Perlsø" wrote:
> http://www.bilbasen.dk/nyhedsbrev/leder.asp?id=25
>
> Ministeren laver huller i lovgivningen til sig selv!

Ikke laver - lavede - Ordningen har fungeret siden begyndelsen af 90erne ..

/FL

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 01-12-06 01:33

""Peter Bjørn Perlsø"" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> wrote in message
> http://www.bilbasen.dk/nyhedsbrev/leder.asp?id=25
>
> Ministeren laver huller i lovgivningen til sig selv!
>
> --
> regards , Peter B. P. - http://titancity.com/blog
> http://markedspartiet.dk, http://macplanet.dk
> http://siad.dk

Mig bekendt er det ikke den borgerlige regering der har lavet den lov, den
blev benyttet i forbindelse med ændring af beskatning af firmabiler.

Thorkild

Fra : Konrad

Dato : 01-12-06 07:04

"Peter Bjørn Perlsø" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.bilbasen.dk/nyhedsbrev/leder.asp?id=25
>
> Ministeren laver huller i lovgivningen til sig selv!

Fred være med det. Langt alvorligere er Thor Pedersens misbrug af
støtteordninger og Lene Jespersens sociale bedrageri. Altsammen for egen
private vindings skyld.

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 01-12-06 15:52

"Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> wrote in message

> Fred være med det. Langt alvorligere er Thor Pedersens misbrug af
> støtteordninger og Lene Jespersens sociale bedrageri. Altsammen for egen
> private vindings skyld.

Bortset fra at Thor Pedersen ikke misbrugte nogen støtteordning, men du
fatter nok aldrig at EU's hektarstøtte ikke har en dyt med den danske
bopælspligt at gøre.

Thorkild

Fra : Konrad

Dato : 01-12-06 19:05

"Thorkild Poulsen" <thor@softpartners.dk> skrev i en meddelelse

> "Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> wrote in message

> Bortset fra at Thor Pedersen ikke misbrugte nogen støtteordning,

Nej. Han indrømmede blot misbruget og betalte (de fleste af) pengene
tilbage.

>men du
> fatter nok aldrig at EU's hektarstøtte ikke har en dyt med den danske
> bopælspligt at gøre.

Du fatter nok aldrig særlig meget. Loven er krystalklar.

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 01-12-06 19:16

> Nej. Han indrømmede blot misbruget og betalte (de fleste af) pengene
> tilbage.

Thor Pedersen indrømmede ikke noget misbrug, gå nu lige tilbage og se sagen
igen Konrad, jeg husker den godt.

> Du fatter nok aldrig særlig meget. Loven er krystalklar.

Netop, loven er krystal klar og det fatter jeg ganske godt.

Thorkild

Fra : Konrad

Dato : 01-12-06 20:52

> [...]
>
> "Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> wrote in message

> Thor Pedersen indrømmede ikke noget misbrug, gå nu lige tilbage og se

Tænk. Det gør jeg også.

> Netop, loven er krystal klar og det fatter jeg ganske godt.

Det vidste TP åbenbart ikke.

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 01-12-06 22:42

> sagen
>
> Tænk. Det gør jeg også.

Så husker du fejl. Thor Pedersen betalte beløbet tilbage fordi hans
hæderlighed var krænket, han fastholdt under hele forløbet han var
berettiget til hektarstøtte. Du skal være velkommen til at finde et sted
hvor Thor erklærer han uretsmæssigt har modtaget hektarstøtte, det kan du
bare ikke.

> Det vidste TP åbenbart ikke.

Jo, for han brød ikke nogen lov. Som nævnt er hektarstøtten ikke relateret
til bopælspligten.

Thorkild

Fra : Konrad

Dato : 02-12-06 10:27

> [...]
>
> "Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> wrote in message

> Så husker du fejl. Thor Pedersen betalte beløbet tilbage fordi hans

Åhja. Han er jo så pæn og retsskaffen.

>han fastholdt under hele forløbet han var
> berettiget til hektarstøtte.

At han "fastholdte" det er ikke det samme som at det var lovligt. Faktum er,
at TP modtog hektarstøtte på et forfalsket grundlag. Hektarstøtten var
betinget af bopælspligt. At han "frivilligt" betaler tilbage handler kun om,
at han godt ved, at han ville tabe en retssag. Han er jo ikke dum. Han ville
være kommet af med endnu flere penge hvis han havde insisteret på at være
uskyldig.

> Du skal være velkommen til at finde et sted
> hvor Thor erklærer han uretsmæssigt har modtaget hektarstøtte, det kan du
> bare ikke.

Nej, for selvom han indirekte erkender ville han naturligvis aldrig selv
sige, at han ville tabe en retssag. Som sagt er han ikke dum.
Tilbagebetalingen er den "erklæring" du leder efter...

> Jo, for han brød ikke nogen lov.

Det gjorde han fuldkommen ubestrideligt.

> Som nævnt er hektarstøtten ikke relateret
> til bopælspligten.

LOL. Og han har heller aldrig været gode venner med Peter Brixtofte, som jo
heller ikke har gjort noget galt. Der er ikke noget at komme efter, som i
siger. Desværre er domstolene og lovgivingen af en lidt anden mening.

Helt ærligt.

Det minder mig om engang jeg blev taget i S-toget uden billet - eller det
vil sige, jeg havde kørt for langt på for få zoner. Så kommer der en
kvindelig "S-togsrevisor" og skulle spille smart. Det kostede 500 kroner.
Jeg ved ikke med dig, men jeg har et indtryk af at kvindelige betjente,
skattefolk, billetkontrollører mv er lidt stridere end deres mandlige
kollegaer. Jeg hidsede mig sådan op, at jeg til sidst kastede en 500-kr
seddel i hovedet på hende - dvs betalte direkte kontant i toget. Og bagefter
kunne jeg sige til mig selv, at det jo ikke var min skyld - jeg havde været
i god tro - og billetkontrolløren var bare en bitch.

Men jeg HAVDE gjort noget ulovligt - naturligvis - ellers havde jeg jo
aldrig betalt, uanset hvor strengt jeg syntes det var. Thor Pedersen var i
stort set samme situation, da han blev taget med fingrene nede i kagedåsen
og på trods af dårlige undskyldinger valgte at betale et ikke særlig lille
beløb tilbage.

For havde han ikke gjort det, ville han være endt med at betale meget mere,
i sidste ende. Akkurat som jeg ville være kommet til at betale langt mere
end 500 kr - i sidste ende - hbvis jeg havde insisteret på at jeg havde ret.
Overfor domstolen og inkassobureauet.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 02-12-06 11:00

Konrad wrote:
> [...]
> langt mere end 500 kr - i sidste ende - hbvis jeg havde insisteret på
> at jeg havde ret. Overfor domstolen og inkassobureauet.

AFR kom til magten på at bekæmpe nepotisme og kammerateri. Aldrig har det
været værre.

Nu står han så til regnskab for vælgerne ..

/FL

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 02-12-06 11:39

"Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> wrote in message

> AFR kom til magten på at bekæmpe nepotisme og kammerateri. Aldrig har det
> været værre.
>
> Nu står han så til regnskab for vælgerne ..

Jeg har lidt svært ved at se hvordan AFR har blandet kammerateri ind i
dette, så snarere CHF.

Thorkild

Fra : Konrad

Dato : 02-12-06 11:58

"Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse

> AFR kom til magten på at bekæmpe nepotisme og kammerateri. Aldrig har det
> været værre.

Helt rigtigt.

> Nu står han så til regnskab for vælgerne ..

Nu er det jo ikke AFR som er i fokus. Jeg synes ikke man kan klandre
regeringen for noget som helst, naturligvis fraset Irakkrigen.

Jeg tror mere det handler om "virkelighed" - de er blevet "virkelighedsramt"
om man så må sige.

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 02-12-06 12:30

> Jeg tror mere det handler om "virkelighed" - de er blevet
> "virkelighedsramt"
> om man så må sige.

Jeg har noteret mig at røde der ikke kan få de faktuelle forhold til at
harmonere med deres eget verdensbillede, introducerer begrebet
"virkelighedens verden". Det er sådan en slags selvsuggestiv legitimering ef
ens egne autodidakte referensramme. Desværre for disse mennesker findes der
fakta og logiske dragninger, det bliver sjovt at følge deres vildfarelser
fremover.

Thorkild

Fra : Konrad

Dato : 02-12-06 12:56

> [...]
>
> Jeg har noteret mig at røde der ikke kan få de faktuelle forhold til at
> harmonere med deres eget verdensbillede, introducerer begrebet

Jeg har noteret mig at jeg af dig er blevet kaldt "rød" gennem 4 år uden du
har det fjerneste at have det i. Da aner INTET om mine sympatier, men
stiller blot alle der kan give dig modspil eller svar på tiltale ud i en
mærkværdig ikke-kategori.

Der findes stort set ingen "røde" længere, så hvad får dig til at tro jeg
skulle være én af slagsen?

Du forveklser også almindelig henstilling til lov og ret med et ideologisk
korstog. Tror du jeg ville mene noget andet, hvis det havde været Mogens
Lykketoft der havde svindlet med EU-midler? Hvis du tror det, så er det DIG
der er langt ude.

> [...]
der
> fakta og logiske dragninger, det bliver sjovt at følge deres vildfarelser

Det er egentlig mere interessant at følge liberales knæfald overfor
velfærdsmodellen - når de bliver virkelighedsramt. Men det er sikkert ikke
intererresant for dig at diskutere lige dette prækære emne.

Men ellers er din fremstilling da ikke forkert - den gælder bare ikke blot
"røde" men sådan set alle mennesker der deponerer deres tankesæt i en umulig
teori.

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 02-12-06 17:52

> Der findes stort set ingen "røde" længere, så hvad får dig til at tro jeg
> skulle være én af slagsen?

Dine udtalelser.

> [...]
> korstog. Tror du jeg ville mene noget andet, hvis det havde været Mogens
> Lykketoft der havde svindlet med EU-midler? Hvis du tror det, så er det

Næ, problemet er der ikke ersvindlet med EU midler.

> Det er egentlig mere interessant at følge liberales knæfald overfor
> velfærdsmodellen - når de bliver virkelighedsramt. Men det er sikkert ikke
> intererresant for dig at diskutere lige dette prækære emne.

Nu ved jeg ikke hvem du mener er liberal, Venstre er i hvert fald ikke.

Thorkild

Fra : Svend Poulsen

Dato : 03-12-06 11:27

> [...]
> ef ens egne autodidakte referensramme. Desværre for disse mennesker findes
> der fakta og logiske dragninger, det bliver sjovt at følge deres

Vel på samme måde som de har udtalt på et tidspunkt Thorkild, fakta
fravælges hvis jeg ikke kan lide dem, ikke sandt Thorkild ?

Svend

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 03-12-06 14:30

"Svend Poulsen" <svend_poulsen_304@hotmail*.com> wrote in message

> Vel på samme måde som de har udtalt på et tidspunkt Thorkild, fakta
> fravælges hvis jeg ikke kan lide dem, ikke sandt Thorkild ?

Personligt forholder jeg mig til fakta, jeg tror ikke det faktuelle spiller
den store rolle for de røde, de opererer ud fra meningsrelativisme, alle
meninger er lige gode og det er ligegyldigt om man har noget at have dem i.
500 ord er 500 ord og bærer samme vægt i en debat.

Sørgeligt.

Thorkild

Fra : Frank Leegaard

Dato : 04-12-06 19:14

Thorkild Poulsen wrote:
> [...]
> meningsrelativisme, alle meninger er lige gode og det er ligegyldigt
> om man har noget at have dem i. 500 ord er 500 ord og bærer samme

og jeg skal love for at du har fyret mange ligegyldige ord af i denne debat.

/FL

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 04-12-06 20:17

Ja, jeg har:

1. Påvist TP mener sig uskyldig, i starten mente Konrad han havde erkendt
sig skyldig i forkert udbetalt hektarstøtte.

2. Bopælspligt er et dansk fænomen.

3. Straffen for at bryde bopælspligten er hjelmet til påtale.

4. EU har ingen klausul om man overholder bopælspligten.

Har i bragt noget faktuelt på bane?

Thorkild

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 02-12-06 11:38

> Åhja. Han er jo så pæn og retsskaffen.

I denne sag, Ja!

> At han "fastholdte" det er ikke det samme som at det var lovligt. Faktum
> er,
> at TP modtog hektarstøtte på et forfalsket grundlag. Hektarstøtten var
betinget af bopælspligt.

Nej overhovedet ikke, hektarstøtten er ganske uafhængig af bopælspligten,
den tilfalder bedriften.

Det er virkelig sørgeligt der findes mennesker der ikke evner at drage selv
så simpel en konklussion.

> [...]
> ville
> være kommet af med endnu flere penge hvis han havde insisteret på at være

Sikke noget bavl. Sandheden er nok snarere dine evner ud i jura ikke rækker
særlig langt.

> [...]
> Tilbagebetalingen er den "erklæring" du leder efter...
>

> Det gjorde han fuldkommen ubestrideligt.

Det er sørgeligt dine juridsike evner er så begrænsede.

Resten har jeg parkeret under kategorien gylle.

Thorkild

Fra : Konrad

Dato : 02-12-06 12:10

"Thorkild Poulsen" <thor@softpartners.dk> skrev i en meddelelse

> Resten har jeg parkeret under kategorien gylle.

Naturligvis. Det ville jeg også gøre hvis ikke jeg kunne svare.

I stedet for skrive "du forstår intet om jura" ville jeg dog - i modsætning
til dig - forklare min opponent hvad det var han tog fejl i. Jeg ville f.eks
henlede opmærksomheden på nogle krystalklare paragraffer, ligesom jeg
sikkert ville kunne finde eksempler på tidligere lignende sager eller
problemstillinger.

Men sådan er vi så forskellige. Din holdning er, at jeg blindt skal TRO på
dig, og kaste min egen analyse ud, uden yderligere forklaring.

Jeg vil vel ikke dale totalt ned i dine øjne hvis jeg skriver, at det
ligesom ikke holder helt? Jeg ville ikke kunne rådgive utrolig mange
mennesker om alt fra webshops til hvordan de undgår at betale skat hvis ikke
jeg brugte gode, konsistente, letgennemskuelige argumenter.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 02-12-06 12:19

Thorkild Poulsen wrote:
> [...]
> rækker særlig langt.

> Det er sørgeligt dine juridsike evner er så begrænsede.

Man kan dog stedse undre sig over at TP betalte pengene tilbage.

Men det ændrer dog ikke ved at bopælspligten ikke blev overholdt.

Tosserne fra DF med deres nyvundne magt turde ikke vælte TP.Det er jo sagen
i al sin enkelhed.

Samt at AFR nener at sager kan ties ihjel, hvilket de ´jo også kan med
pseudotaburetklæberne fra DF.

Som sagt kommer vælgernes dom ...

/FL

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 02-12-06 12:33

> Man kan dog stedse undre sig over at TP betalte pengene tilbage.

Det kan man, og det gør jeg da også.

> Men det ændrer dog ikke ved at bopælspligten ikke blev overholdt.

Næ, det er virkelig en forbrydelse der vil noget, retspraksis er at strafen
ved førstegangsovertrædelse er hjelmet til en påtale, altså mindre end en
parkeringsbøde eller at gå over for rødt.

> Tosserne fra DF med deres nyvundne magt turde ikke vælte TP.Det er jo
> sagen i al sin enkelhed.

Jeg deler opfattelsen af DF som et parti for landsbytosser, men det var nu
mere pinligt om TP var trådt tilbage.

> Samt at AFR nener at sager kan ties ihjel, hvilket de ´jo også kan med
> pseudotaburetklæberne fra DF.
>
> Som sagt kommer vælgernes dom ...

Personligt er jeg kvalm over venstres politik, ganske enkelt fordi den er
socialistisk og ikke liberal.

Thorkild

Fra : Konrad

Dato : 02-12-06 13:01

> Personligt er jeg kvalm over venstres politik, ganske enkelt fordi den er
> socialistisk og ikke liberal.

Som sagt til dig en række gange skal du ikke forvente at dét billede bliver
væsentligt forandret fremover. Hvis du virkelig får det fysisk dårligt af
det politiske klima herhjemme anbefaler jeg dig at flytte tilbage til dit
lykkeland USA.

Fra : Konrad

Dato : 02-12-06 13:02

"Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> det politiske klima herhjemme anbefaler jeg dig at flytte tilbage til dit

Akkurat som jeg anbefaler islamister af flytte tilbage til Pakistan.

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 02-12-06 17:53

> [...]
> det politiske klima herhjemme anbefaler jeg dig at flytte tilbage til dit

Mon ikke den langsigtede trend går i retning mod øget frihed og dermed en
mere liberal balance mellem frihed og lighed.

Thorkild

Fra : Frank Leegaard

Dato : 01-12-06 22:49

Thorkild Poulsen wrote:
> "Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> wrote in message

> Thor Pedersen indrømmede ikke noget misbrug, gå nu lige tilbage og se
> sagen igen Konrad, jeg husker den godt.

Men alligevel var manden så dum at undlade at modtage støtte for et år, samt
at tilbagebetale allerede modtaget støtte?

/FL

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 02-12-06 06:27

> Men alligevel var manden så dum at undlade at modtage støtte for et år,
> samt at tilbagebetale allerede modtaget støtte?

Ja, det må være hans sag. Ikke desto mindre har han gennem hele forløbet
fastholdt der ikke var nogen sammenhæng mellem hektarstøtte og bopælspligt.
Og der er ingen sammenhæng.

Sagen er et godt eksempel på hvor langt ude de røde skrighalse er kommet i
deres retorik.

Thorkild

Fra : Frank Leegaard

Dato : 02-12-06 06:37

Thorkild Poulsen wrote:
> [...]
> og bopælspligt. Og der er ingen sammenhæng.
>
> Sagen er et godt eksempel på hvor langt ude de røde skrighalse er

Vrøvl. Sagen er bragt til torvs af den almindelige presse, og er et vigtigt
element i enhver demokratisk styring af magthaverne.

/FL

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 02-12-06 06:56

> Vrøvl. Sagen er bragt til torvs af den almindelige presse, og er et
> vigtigt element i enhver demokratisk styring af magthaverne.

Ja, pressen er populistisk. Og når røde tumper ikke forstår faktuelle
forhold men blot kværulerer udnytter pressen det naturligt og fylder deres
lider.

Der er ikke fugls føde på den sag og det burde de røde idioter være kloge
nok til at indse.

Altså et godt eksempel på hvor langt ud de røde skrighalse er kommet i deres
retorik.

Thorkild

Fra : Konrad

Dato : 02-12-06 10:33

> [...]
> >

> Ja, pressen er populistisk. Og når røde tumper ikke forstår faktuelle
> forhold men blot kværulerer udnytter pressen det naturligt og fylder deres

Du kommer aldrig længere - og får i hvert fald ikke succes med din
skatteborgerforening - hvis du anskuer alt i denne verden så primitivt og
forenklet.

> Der er ikke fugls føde på den sag og det burde de røde idioter være kloge
> nok til at indse.

Det er altså ikke de "røde" der har averteret efter små drenge på nettet,
svindlet kommunekassen for millioner, modtaget boligtilskud på forfalsket
grundlag eller drænet EU-kassen for hektarstøtte-midler.

Det er Venstrefolk - uanset hvordan du vender og drejer det.

I kan bare følge loven - og så vil der med statsgaranti ikke være noget at
"komme efter".

Bare et godt og velment råd. Jeg fandt for 20 år siden at det ikke kunne
betale sig at lyve.

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 02-12-06 11:40

> [...]
> "komme efter".
>
> Bare et godt og velment råd. Jeg fandt for 20 år siden at det ikke kunne

Lidt synd du ikke evner at drage logiske konsekvenser eller har forstand på
Jura, jeg føler virkelig med dig. Dette er juridisk ganske simpelt.

Thorkild

Fra : Konrad

Dato : 02-12-06 11:56

> [...]
>

> Lidt synd du ikke evner at drage logiske konsekvenser eller har forstand

> Jura, jeg føler virkelig med dig. Dette er juridisk ganske simpelt.

Jamen Thorkild - så er vi jo ret ens. Vi mener jo begge det samme

Fra : @

Dato : 02-12-06 10:34

On Sat, 2 Dec 2006 06:27:11 +0100, "Thorkild Poulsen"
<thor@softpartners.dk> wrote:

>"Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> wrote in message

>Ja, det må være hans sag.

sikkert,
han tilbagebetalte pengene for netop at forhindre at der blev rejst
sag mod ham

>Ikke desto mindre har han gennem hele forløbet
>fastholdt der ikke var nogen sammenhæng mellem hektarstøtte og bopælspligt.

det kan han hævde til han bliver blå i hovedet

>Og der er ingen sammenhæng.

jo der er,

hvis han ikke overholder bopælspligten kan han ikke hævde at han
driver landbrug på den ejendom hvor han har bopælspligt,
og driver man ikke landbrug kan man ikke hente EU's bondebistandshjælp

/Albert Camus/

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 02-12-06 11:43

"@" <1[at]invalid.net> wrote in message

> hvis han ikke overholder bopælspligten kan han ikke hævde at han
> driver landbrug på den ejendom hvor han har bopælspligt,
> og driver man ikke landbrug kan man ikke hente EU's bondebistandshjælp

Hvilket nogenlunde svarer til at sige man kan kun arbejde på fabrikken hvis
man bor på den. I er godt nok langt ude venner. Tænk jer dog om, dette er
ganske simpelt.

Thorkild

Fra : @

Dato : 02-12-06 12:21

On Sat, 2 Dec 2006 11:42:31 +0100, "Thorkild Poulsen"
<thor@softpartners.dk> wrote:

>"@" <1[at]invalid.net> wrote in message

>Hvilket nogenlunde svarer til

nej det gør ikke

>at sige man kan kun arbejde på fabrikken hvis
>man bor på den. I er godt nok langt ude venner. Tænk jer dog om, dette er
>ganske simpelt.

hvad med at prøve selv

overholdes bopælspligten ikke, kan man ikke siges at overholde
reglerne for landbrugsdrift på ejendommen, og derfor nul
EU-bondebistandshjælp

/Albert Camus/

Fra : Frank Leegaard

Dato : 02-12-06 12:29

@ wrote:

> [...]
>
> overholdes bopælspligten ikke, kan man ikke siges at overholde
> reglerne for landbrugsdrift på ejendommen, og derfor nul

Netop - Det er da ikke så svært. Det er en del af gamet, for at undgå at
kapitalfonde og lignende udraderer bønder i alle dele af EU.

/FL

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 02-12-06 12:42

"Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> wrote in message

> Netop - Det er da ikke så svært. Det er en del af gamet, for at undgå at
> kapitalfonde og lignende udraderer bønder i alle dele af EU.

Bopælspligten er et dansk fænomen, den findes ikke i udlandet.

Thorkild

Fra : Konrad

Dato : 02-12-06 13:09

"Thorkild Poulsen" <thor@softpartners.dk> skrev i en meddelelse

> "Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> wrote in message

> Bopælspligten er et dansk fænomen, den findes ikke i udlandet.

Det gør det ikke mindre ulovligt, vel?

Du har dansk ret og du har EU-ret. Du har også irsk ret og EU-ret. Skal Thor
Pedersen have ret til at navigere efter Cayman Island-lovgivning, eller hvad
er din pointe?

Og hvis han "må" - hvorfor må vi andre ikke? Det er naturligvis der du vil
hen, men det hjælper stadigvæk ikke på, at det sådan som lovgivningen er - I
Danmark og i EU anno 2004-2006 - ER ulovligt, det han har gjort.

Jeg kunne da også have en holdning til at mord burde være lovligt. Ja,
hvorfor ikke. Og så kunne jeg som dig sidde og argumentere for at samtlige
mordere i de danske fængsler var uskyldige. Sådan er verden bare ikke skruet
sammen.

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 02-12-06 17:56

> Og hvis han "må" - hvorfor må vi andre ikke? Det er naturligvis der du vil
> hen, men det hjælper stadigvæk ikke på, at det sådan som lovgivningen er -
> Danmark og i EU anno 2004-2006 - ER ulovligt, det han har gjort.

Ja, det er ulovligt han ikke har fulgt bopælspligten, det er han så blevet
straffet for. Staffen for den forseelse er i første tilfælde en påtale.

Og det har absolut intet med hektarstøtte at gøre.

> [...]
> hvorfor ikke. Og så kunne jeg som dig sidde og argumentere for at samtlige
> mordere i de danske fængsler var uskyldige. Sådan er verden bare ikke

Når man læser dine "argumenter" er der ikke ret meget der er "skruet
sammen".

Thorkild

Fra : Konrad

Dato : 02-12-06 18:19

"Thorkild Poulsen" <thor@softpartners.dk> skrev i en meddelelse

> "Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> wrote in message

> Ja, det er ulovligt han ikke har fulgt bopælspligten,

Godt så. EOD eller hvad?

>det er han så blevet
> straffet for.

Nej, det er han netop ikke!!!

> Staffen for den forseelse er i første tilfælde en påtale.
>
> Og det har absolut intet med hektarstøtte at gøre.

Hvorfor nævner du så hektarstøtte?

> Når man læser dine "argumenter" er der ikke ret meget der er "skruet
> sammen".

Sikkert ikke. Alligevel får jeg jer til at svare igen - gang på gang.

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 02-12-06 19:05

> Godt så. EOD eller hvad?

> Nej, det er han netop ikke!!!

Jo, straffen var en påtale som han nu følger!

> Hvorfor nævner du så hektarstøtte?

Fordi du ikke har fattet der ikke er nogen sammenhæng.

> samtlige

> Sikkert ikke. Alligevel får jeg jer til at svare igen - gang på gang.

Ikke ret meget længere, jeg vil opfordre dig til at tænke dig en smule om
inden du lukker noget ud, det er blevet værre med årene.

Thorkild

Fra : @

Dato : 02-12-06 14:05

On Sat, 2 Dec 2006 12:42:01 +0100, "Thorkild Poulsen"
<thor@softpartners.dk> wrote:

>"Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> wrote in message

>Bopælspligten er et dansk fænomen, den findes ikke i udlandet.

er Sverige udlandet?

/Albert Camus/

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 02-12-06 17:59

> er Sverige udlandet?

http://www.udvandrerne.dk/JLKM/Udvandre.nsf/Allenummeropslag/2037496Reference?OpenDocument&Nav=BS

Thorkild

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 02-12-06 12:40

> hvad med at prøve selv
>
> overholdes bopælspligten ikke, kan man ikke siges at overholde
> reglerne for landbrugsdrift på ejendommen, og derfor nul
> EU-bondebistandshjælp

Sikke noget vrøvl, sammenligningen med fabrikken er ganske lige på.
Naturligvis kan han drive landbruget om han ikke lever op til bopælspligten,
på samme måde som du kan køre bil selvom du modtager en parkeringsbøde.
Forseelsen straffes i dette tilfælde med en påtale, ved gentagelse en bøde
og så eskalerer den ved domstolene.

Men der er mange underfrankerede der gerne vil køre hetz på sådan noget, mon
ikke de burde vælge noget der har en smule begavet substans.

Thorkild

Fra : @

Dato : 02-12-06 14:04

On Sat, 2 Dec 2006 12:39:30 +0100, "Thorkild Poulsen"
<thor@softpartners.dk> wrote:

>"@" <1[at]invalid.net> wrote in message

>Sikke noget vrøvl,

bevis dit nonsens eller luk

hvis bopælspligten ikke overholdes er man ikke registreret som værende
den person der driver landbrugsbedriften og kan derfor heller ikke på
lovlig vis hente bondebistandshjælp i EU

>sammenligningen med fabrikken er ganske lige på.

du våser

eller kom med en lov som påbyder bopælspligt på fabrikker

>Naturligvis kan han drive landbruget om han ikke lever op til bopælspligten,

men han kan ikke på lovlig vis hente bondebistand i EU

eneste grund til at han betalte bistanden retur var for netop at
undgåe en retssag hvor han vidste at han ville blive dømt til at
tilbagebetale bondebistanden

/Albert Camus/

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 02-12-06 19:00

> bevis dit nonsens eller luk

Det er vist dig der fremsætter en påstand uden dokumentation, jeg kalder det
retteligt noget vrøvl.

> hvis bopælspligten ikke overholdes er man ikke registreret som værende
> den person der driver landbrugsbedriften og kan derfor heller ikke på
> lovlig vis hente bondebistandshjælp i EU

Det er ikke dine logiske evner der imponere mig, naturligvis kan man drive
et landbrug man ikke bor på.

> men han kan ikke på lovlig vis hente bondebistand i EU

Jeg er godt klar over det er umuligt at få dig til at drage en logisk
konklussion.

> eneste grund til at han betalte bistanden retur var for netop at
> undgåe en retssag hvor han vidste at han ville blive dømt til at
> tilbagebetale bondebistanden

Gu var det ej. Adskillige andre har været i samme situation og det eneste
der kom ud af det var en påtale, det burde det også have været her. Sagen
viste klart det står sløjt til i pæren hos de røde.

Thorkild

Fra : Frank Leegaard

Dato : 02-12-06 12:21

Thorkild Poulsen wrote:
> "@" <1[at]invalid.net> wrote in message

> Hvilket nogenlunde svarer til at sige man kan kun arbejde på
> fabrikken hvis man bor på den. I er godt nok langt ude venner. Tænk
> jer dog om, dette er ganske simpelt.

Hermed afslører du så på glimrende vis din manglende kendskab til
bopælspligten i landbrugslovgivningen.

/FL

Fra : Konrad

Dato : 02-12-06 12:26

"Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Hermed afslører du så på glimrende vis din manglende kendskab til
> bopælspligten i landbrugslovgivningen.

Hold nu op med det mudderkastning. Thorkild er et geni du blindt kan stole
på.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 02-12-06 12:35

Konrad wrote:
> "Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Hold nu op med det mudderkastning. Thorkild er et geni du blindt kan
> stole på.

Hele hans retorik vidner om et menneske med stor indsigt - NOT

/FL

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 02-12-06 12:35

"Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> wrote in message

> Hermed afslører du så på glimrende vis din manglende kendskab til
> bopælspligten i landbrugslovgivningen.

Naturligvis kan han i EU regi hævde han driver landbrug på stedet, juridisk
er dette såmænd ganske simpelt.

Thorkild

Fra : Kim2000

Dato : 02-12-06 15:10

"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse

> sikkert,
> han tilbagebetalte pengene for netop at forhindre at der blev rejst
> sag mod ham

> det kan han hævde til han bliver blå i hovedet

Nu må du tage dig sammen snabel A. Hvis Thor siger han er uskyldig så passer
det

Morsomt nok så passer det _aldrig_ nogensinde hvis en arbejdsløs siger han
ikke kan finde et arbejde, men det er en helt anden sag.

Altså; hvis en borgerlig politiker tages med fingerene i kagedåsen er han
uskyldig, hvis man blot siger han er det.

Hvis en "rød" ses i nærheden af kagedåsen er han per definition skyldig
uanset om der mangler noget fra dåsen eller ej.

mvh
Kim

Fra : @

Dato : 02-12-06 15:17

On Sat, 2 Dec 2006 15:10:14 +0100, "Kim2000" <kim2000@surfer.dk>
wrote:

>Hvis en "rød" ses i nærheden af kagedåsen er han per definition skyldig
>uanset om der mangler noget fra dåsen eller ej.

hehe

eller en af de meget gamle

Hvis lokumet brænder, så sidder der garanteret en socialdemokrat på
det

/Albert Camus/

Fra : Konrad

Dato : 02-12-06 15:44

> hehe
>
> eller en af de meget gamle
>

> Hvis lokumet brænder, så sidder der garanteret en socialdemokrat på
> det

Utroligt. Aner jeg en slags enighed - på tværs af diverse forskellige former
for "værdiskel" - om at Thorkild Poulsen er en lille smule ude i hampen?

Men tør knap tro det. En slags før-julegave i 50.000-kroners klassen.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 03-12-06 02:46

Konrad wrote:
> [...]
> i hampen?
>
> Men tør knap tro det. En slags før-julegave i 50.000-kroners klassen.

Mandens særegne opfattelse af justits dækkes vist kun af af ham.

Alle andre med en smule logik er ser jo klart et problem her.

Manden sammenligner med den parkeringsbøde. I den sammenhæng kan jeg så kun
tilføje at TP´s tilbagebetaling var ganske mange tilbagebetalinger.

Desuden er burde han vide at ligesom rigspolitichefen ikke kan tillade sig
gentagne overtrædelser af hastighedsbegrænsiningen, kan TP ikke tillade sig
gentagne overtrædelser af bopælspligten.

/FL

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 03-12-06 03:28

> [...]
> gentagne overtrædelser af hastighedsbegrænsiningen, kan TP ikke tillade
> sig gentagne overtrædelser af bopælspligten.

I graver jer da dybere og dybere ned. TP's straf var en påtale som han
rettede sig efter, længere er den ikke. At i på ultra plat vis koger det op
til noget det slet ikke er viser netop jeres mangel på proportionssans,
mangel på logisk tænkeevne og NEJ konrad, jeg er ikke imponeret over dit
modspil, nok mere skuffet over der er så lidt logik bag dine indlæg. Lidt
skuffende en mand i 30'erne opfører sig så infantilt.

Thorkild

Fra : Frank Leegaard

Dato : 03-12-06 09:54

Thorkild Poulsen wrote:

> [...]
> ikke imponeret over dit modspil, nok mere skuffet over der er så lidt
> logik bag dine indlæg. Lidt skuffende en mand i 30'erne opfører sig

At alle andre end TP ikke nødvendigvis var sluppet så billigt er ikke faldet
dig ind?

Drejede det sig om en bistandsmodtager, der modtog bistandshjælp og forhøjet
børnetilskud bilder du dig måske også ind at der var tale om en påtale? Hvis
en bistandsmodtager havde modtaget omkring 200.000 uretmæssigt, som TP jo
var på vej til at gøre det, ville vedkommende have været inde og brumme.

"Hvis du stjæler et land - er du en hædersmand - hvis du stjæler en gris -
er du forbryder ..

/FL

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 03-12-06 15:45

> [...]
> været inde og brumme.
>
> "Hvis du stjæler et land - er du en hædersmand - hvis du stjæler en gris -

Jeg kan se du stadig ikke har fattet EU's hektarstøtte ikke forudsætter man
overholder sin bopælspligt, de to sager er helt uafhængige. Det er sandelig
ikke dit kendskab til jura der imponerer mig. Du er nærmest mentalt
blokeret.

Thorkild

Fra : @

Dato : 03-12-06 16:36

On Sun, 3 Dec 2006 15:45:00 +0100, "Thorkild Poulsen"
<thor@softpartners.dk> wrote:

>"Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> wrote in message

>Jeg kan se du stadig ikke har fattet EU's hektarstøtte ikke forudsætter man
>overholder sin bopælspligt, de to sager er helt uafhængige.

og du vedbliver med dit vås,

dansk lov gælder i Danmark, derfor var TP så lynhurtig til at betale
støtten tilbage,

hvis man ikke overholder DEN i DANMARK gældende bopælspligt, betragtes
man ikke som den der driver landbrugsbedriften, og man kan derfor ikke
modtage den af EU VEDTAGNE bondebistandshjælp, der er sammenhæng i
tingene,

eneste grund til at TP valgte at tilbagebetale var at undgå sagsanlæg

--
når folk siger deres religion ikke må kritiseres, og
dræber mennesker for at skræmme andre fra at gøre det i fremtiden, SÅ

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 03-12-06 20:16

> [...]
> tingene,
>
> eneste grund til at TP valgte at tilbagebetale var at undgå sagsanlæg

Det er ganske enkelt noget vås, hektarstøtten tilfalder en bedrift, ikke en
person. Fordi man får en fartbøde frakendes man ikke kørekortet, på samme
måde, bryder man bopælspligten straffes man ved påtale. Er det virkelig så
svært at forstå?

Thorkild

Fra : @

Dato : 03-12-06 20:20

On Sun, 3 Dec 2006 20:15:31 +0100, "Thorkild Poulsen"
<thor@softpartners.dk> wrote:

>"@" <1[at]invalid.net> wrote in message

>Det er ganske enkelt noget vås, hektarstøtten tilfalder en bedrift,

niks

hektarstøtten udbetales til landmænd(personer) ikke til hektarer
http://www.dffe.dk/Default.asp?ID=16916

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 04-12-06 20:21

> niks
>
> hektarstøtten udbetales til landmænd(personer) ikke til hektarer
> http://www.dffe.dk/Default.asp?ID=16916

Her fik jeg formuleret mig forkert, det er jorden der berettiger til
hektarstøtte.

Thorkild

Fra : Kim2000

Dato : 04-12-06 20:31

"Thorkild Poulsen" <thor@softpartners.dk> skrev i en meddelelse

> "@" <1[at]invalid.net> wrote in message

> Her fik jeg formuleret mig forkert, det er jorden der berettiger til
> hektarstøtte.

Nu er det bare sådan at landbrugsejendomme i DK har bopælspligt, det er
derfor man ser at landmænd der køber en gård for at få jorden er nødt til at
udleje huset.
mvh
Kim

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 05-12-06 13:29

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> wrote in message

> Nu er det bare sådan at landbrugsejendomme i DK har bopælspligt, det er
> derfor man ser at landmænd der køber en gård for at få jorden er nødt til
> at udleje huset.

Hektarstøtten er fortsat ikke relateret til bopælspligten. Og nu er det
altså sådan at bryder man en lov får man den straf der er hjelmet for
forseelsen. I tilfældet med brud på bopælspligten er første straf en påtale
og den straf fik Thor Pedersen. På samme måde som straffen for at køre for
stærkt foran politiets radar er en bøde, altså man frakendes ikke retten til
at køre bil, eller for taxachauffører, de penge man måtte have tjent ved at
køre bil.

Er det ærlig talt ikke på tide i får styr på adrenalinen, indser i er helt
ude i hampen og tænker fornuftigt. Den hetz i har skabt stiller jer
unægteligt i et dårligt lys når man skal vurdere jeres saglighed.

Thorkild

Fra : Egon Stich

Dato : 04-12-06 11:28

> [...]
> måde, bryder man bopælspligten straffes man ved påtale. Er det virkelig så

Du mener altså, at der er en "bedrift", når der ikke bor nogen på den?
Når bopælspligten ikke er opfyldt?

Denne opfattelse er da vist en bedrift af de større

Egon

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 04-12-06 20:23

"Egon Stich" <stich-foto@stich-foto.dk> wrote in message

> [...]
> Når bopælspligten ikke er opfyldt?
>
> Denne opfattelse er da vist en bedrift af de større

Straffen for ikke at overholde bopælspligten er påtale, ikke andte i 1.
instans.

Thorkild

PS. Har du søgt hektarstøtte for de braklagte arealer i hovedet, der må være
tale om enorme summer. Eller klager de over der kommer for meget gylle
derfra?

Thorkild

Fra : Kim2000

Dato : 03-12-06 12:25

> I graver jer da dybere og dybere ned. TP's straf var en påtale som han
> rettede sig efter, længere er den ikke. At i på ultra plat vis koger det
> op

Det er ikke et specielt "rødt" fæmomen, Stavad blev fx frikendt men
opositionen skreg skyldig i jeg ved ikke hvor mange år. I det hele taget er
det sådan at oppositionen bare altid råber højt om enhver ting, nogle gange
holder det andre gange ikke, og det er fuldstændig ligegyldigt om det er
socialdemokraterne eller den borgerlige fløj der har regeringsmagten.
mvh
Kim

Fra : Frank Leegaard

Dato : 03-12-06 12:33

Kim2000 wrote:

> [...]
> ting, nogle gange holder det andre gange ikke, og det er fuldstændig
> ligegyldigt om det er socialdemokraterne eller den borgerlige fløj

Eller AFR da han var skatteminister og flyttet udgifter for mange millioner
mellem indtægtsår.

Havde han været erhvervsdrivende havde han fået årvis i skyggen

/FL

Fra : Kim2000

Dato : 03-12-06 13:05

> Eller AFR da han var skatteminister og flyttet udgifter for mange
> millioner mellem indtægtsår.
>
> Havde han været erhvervsdrivende havde han fået årvis i skyggen

Netop, der er utallige korrupte ministere i den nuværende regering, Lene
Espersen, der forsøgte at snyde sig til boligstøtte, at hun er en klovn i
trafikken er menneskeligt, men det andet var enten fordi man er idiot
(=undskyldningen hun kom med), klummergøj (glemmer at flytte adressen) eller
grådig (500.000 kroner i løn er ikke nok til mig, kassedamen får 150.000
kroner, men jeg kan ikke nøjes med kun det 3 dobbelte).

Og da jeg er (altid) er utilfreds med den siddende regering er det min ret
at råbe højt

mvh
Kim

Fra : Frank Leegaard

Dato : 03-12-06 13:42

Kim2000 wrote:
> [...]
> det 3 dobbelte).
> Og da jeg er (altid) er utilfreds med den siddende regering er det

Ikke en ret - en pligt ,,,

/FL

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 03-12-06 15:52

> [...]

> eller grådig (500.000 kroner i løn er ikke nok til mig, kassedamen får
> 150.000 kroner, men jeg kan ikke nøjes med kun det 3 dobbelte).

Var det ikke Henriette Kjær?

> Og da jeg er (altid) er utilfreds med den siddende regering er det min ret
> at råbe højt

Ja, kan du ikke finde nogle tønder der ikke er tomme?

Thorkild

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 03-12-06 15:50

> [...]

> millioner mellem indtægtsår.
>
> Havde han været erhvervsdrivende havde han fået årvis i skyggen

Det overgås da flere gange af Lykketoft der flyttede skatterne for en hel
måned frem et års tid.

Eller det mest bedrageriske, som burde have medført en rigsretssag, da kan
bad nationalbanken kauktionere for flere Mia. i Færø bank skandalen. Det er
faktisk ulovligt.

Thorkild

Fra : Kim2000

Dato : 03-12-06 18:37

> [...]
> bad nationalbanken kauktionere for flere Mia. i Færø bank skandalen. Det

Den sag blev kulegravet og der var ikke noget at komme efter - det der med
at skrige har du i hvert fald bevist ikke er forbeholdt "de røde" (hvem det
så end er).

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 03-12-06 15:47

> [...]

> gange holder det andre gange ikke, og det er fuldstændig ligegyldigt om
> det er socialdemokraterne eller den borgerlige fløj der har

Nej kære Kim, dette er primært et rødt fænomen. Naturligvis kan man markere
en sag, men kort derefter holder de borgerlige op. De røde fortsætter deres
kværuleren, sandsynligvis fordi de med murens fald er gået ideologisk
rabundus.

Thorkild

Fra : Egon Stich

Dato : 03-12-06 17:06

> [...]
deres
> kværuleren, sandsynligvis fordi de med murens fald er gået ideologisk

Du kalder det "et rødt fænomen".
Der er du da vist galt på den.

Derudover "holder de borgerlige op" af een eneste grund:
Nemlig for at få strøet grus over deres kammeraters uhæderlige optræden så
hurtigt som muligt.

At jeg har ret i ovenstående, er der ingen tvivl om.

Tager man antallet af de svindelsager, der er forekommet efter krigen, altså
i mands minde, er der ingen som helst tvivl om, at borgerlige politikere
står for flertallet af disse.

Men det er jo en forholdsvis nem affære at tælle op, hvis man ikke tror mig.

Så her har du lidt at hygge dig med i juledagene.
Hvis du tør.
For listen vil nemlig stemple dine udsagn som simpel løgn.

Og du ved det.

Egon

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 03-12-06 17:37

> [...]

> Så her har du lidt at hygge dig med i juledagene.
> Hvis du tør.
> For listen vil nemlig stemple dine udsagn som simpel løgn.

Jeg tager dig på ordet og kræver denne liste offentliggjort, her på
dk.politik.

Kom igen, Egon. Så skal vi se om der er noget om snakken.

Fra : Egon Stich

Dato : 04-12-06 11:27

> [...]
> dk.politik.
>
> Kom igen, Egon. Så skal vi se om der er noget om snakken.

Som vanlig dokumenterer du, at du hverken kan læse eller forstår en skreven
text.

Efter udtrykkeligt at have henvist til "mands minde", hvilket du jo ikke
har, og derfor ikke fatter rækkevidden af,
skriver jeg:

Så din påstand:
"Tage på ordet" er jo det rene vrøvl.

Enhver ved, mit udsagn om overtallet af borgerlige svindlere er korrekt.

Men vil du have vished, kan du jo hjælpe Thorkild med at løse hjemmeopgaven?

Egon

Fra : Frank Leegaard

Dato : 04-12-06 19:19

Egon Stich wrote:
> [...]
> korrekt.
>
> Men vil du have vished, kan du jo hjælpe Thorkild med at løse

Det duer ikke .- Perlsø er netop i gang med en større fabrikation af falske
pantmærker han skal have påklæbet returemballage ..

Så han er travlt optaget ...

/FL

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 04-12-06 20:25

> Det duer ikke .- Perlsø er netop i gang med en større fabrikation af
> falske pantmærker han skal have påklæbet returemballage ..
>
> Så han er travlt optaget ...

Jeg venter med længsel på dokumentation for din påstand.

Mææn, jeg holder ikke vejret.

Thorkild

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 04-12-06 21:22

Thorkild Poulsen <thor@softpartners.dk> wrote:

> Jeg venter med længsel på dokumentation for din påstand.
>
> Mææn, jeg holder ikke vejret.
>
> Thorkild

Hylende morsomt.

Egon påstår først at han nemt kan komme med snesevis af eksempler, og
når man kalder ham på den påstand, så trække rhan i land med "enhver
ved...."

Pinligt.

Fra : Egon Stich

Dato : 05-12-06 13:01

> Egon påstår først at han nemt kan komme med snesevis af eksempler, og
> når man kalder ham på den påstand, så trække rhan i land med "enhver
> [...]

Det er da vist dig, der står for det pinlige.

Men når du nu er så glad for "dokumentation" på nettet, kunne du jo på
følgende link se, hvad der er almen viden for oplyste mennesker.
Hvortil du jo, som du selv dokumenterer, ikke hører.

http://forbryderalbum.dk/

Nu kan du jo så forsøge at "dokumentere" dig ud af den?

Egon

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 05-12-06 13:32

> [...]
> Hvortil du jo, som du selv dokumenterer, ikke hører.
>
> http://forbryderalbum.dk/
>
> Nu kan du jo så forsøge at "dokumentere" dig ud af den?

Kære Egon, det er jo blot floskulær propaganda, har du noget faktuelt?

Thorkild

Fra : Egon Stich

Dato : 05-12-06 15:05

> "Egon Stich" <stich-foto@stich-foto.dk> wrote in message

> Kære Egon, det er jo blot floskulær propaganda, har du noget faktuelt?
>
> Thorkild

Jeg kender dig jo som en person, der har en noget elestisk opfattelse af
begreber som f.ex. "faktuelt".

Derfor undrer det mig egentlig heller ikke, at sådan almenviden for dig
fremstår som simpel bagvaskelse af dine helte.

Alle disse borgerlige politikere er grebet med fingrene i klejnekassen,
eller andre lovovertrædelser.
Så jeg kan ikke rigtig forstå, hvorfor du kan finde netop deres selskab så
dejligt?

Men selvfølgelig må man huske det gamle ord:
Krage søger mage.

Så egentlig burde det vel ikke undre, at du befinder dig godt ved at blive
slået i hardtkorn med sådanne slyngler?

Egon

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 05-12-06 17:14

"Egon Stich" <stich-foto@stich-foto.dk> wrote in message

> Jeg kender dig jo som en person, der har en noget elestisk opfattelse af
> begreber som f.ex. "faktuelt".

Så kender du mig ikke, jeg evner ganske udmærket at skelne.

> Derfor undrer det mig egentlig heller ikke, at sådan almenviden for dig
> fremstår som simpel bagvaskelse af dine helte.

Skal vi ikke blot konstatere du fortsat lever i ånden fra
Oktoberrevolutionen og bygger alle dine floskler på konspirationsteorien.

> Alle disse borgerlige politikere er grebet med fingrene i klejnekassen,
> eller andre lovovertrædelser.

Vi venter stadig på dokumentation.

> Så jeg kan ikke rigtig forstå, hvorfor du kan finde netop deres selskab så
> dejligt?

Fordi de såmænd er mindre grådige og som regel giver deres fejl ikke
anledning til personlig gevinst, modsat de røde fejl.

> Men selvfølgelig må man huske det gamle ord:
> Krage søger mage.

Måske snarere det gamle ord: mod dumhed kæmper selv guderne forgæves.

> Så egentlig burde det vel ikke undre, at du befinder dig godt ved at blive
> slået i hardtkorn med sådanne slyngler?

Næ, jeg forventer blot du dokumenterer dine påstande.

Thorkild

Fra : Egon Stich

Dato : 05-12-06 22:05

> Så kender du mig ikke, jeg evner ganske udmærket at skelne.

> Skal vi ikke blot konstatere du fortsat lever i ånden fra
> Oktoberrevolutionen og bygger alle dine floskler på konspirationsteorien.

Vel egentlig ikke så lidt af et fremskridt i forhold til dine sværmerier for
teorier fra 1700 tallet?

> Vi venter stadig på dokumentation.

De er jo fremkommet igennem de sidste omkring 50 år.
Så det er jo blot en huskesag.
Men det har een, der befinder sig i 1700 tallets formørkelse vel næppe
opdaget?

> Fordi de såmænd er mindre grådige og som regel giver deres fejl ikke
> anledning til personlig gevinst, modsat de røde fejl.

Det er da en løgn, der vil noget--

> Måske snarere det gamle ord: mod dumhed kæmper selv guderne forgæves.

Ja, det ord kendre du vel.
Set fra de dummes side--

> Næ, jeg forventer blot du dokumenterer dine påstande.
>
> Thorkild

Ser du:
Man har sandelig andet og bedre at tage sig til, end at bibringe uvidende
personager almen dannelse.

Hvis du var så uheldig at få en nedfaldende tagsten i hovedet, ville du
sikkert udbede dig "dokumentation" for tyngdekraftens existens.

Men selv om du så benægtede kraniebruddet, på grund af "manglende
dokumentation", ville du stadig have hovedpine.

Sikkert ikke meget, men nok lidt.
Måske--

Egon

Fra : Frank Leegaard

Dato : 08-12-06 05:21

Egon Stich wrote:
> [...]
>
> Men selv om du så benægtede kraniebruddet, på grund af "manglende
> dokumentation", ville du stadig have hovedpine.

Man kunne så tørt konstatere: Ingen vitale dele ramt...

/FL

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 05-12-06 15:53

Thorkild Poulsen <thor@softpartners.dk> wrote:

> "Egon Stich" <stich-foto@stich-foto.dk> wrote in message

> Kære Egon, det er jo blot floskulær propaganda, har du noget faktuelt?
>
> Thorkild

Nej, det kan han ikke. Han er nemlig en retarderet socialist med
Alzheimers.

Fra : N/A

Dato : 05-12-06 21:59

Fra : Egon Stich

Dato : 05-12-06 21:59

> Nej, det kan han ikke. Han er nemlig en retarderet socialist med
> Alzheimers.
>
> --
> regards , Peter B. P. - http://titancity.com/blog

Hvis dette virkelig var tilfældet, er det jo overordentlig sørgeligt for
dig.
Jeg mener:
Man kan gang på gang gribe dig i dumheder.
Lige fra manglende beherskelse af sproget til manglende viden om elementære
samfundsforhold.
Du kan altså ikke magte at matche een med ovenstående påståede egenskaber?
Sørgeligt.

Egon

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 07-12-06 14:13

> [...]
> samfundsforhold.
> Du kan altså ikke magte at matche een med ovenstående påståede egenskaber?

Stadig ikke noget faktuelt, gad vide om han ved hvad fakta betyder?

Thorkild

Fra : Frank Leegaard

Dato : 08-12-06 16:44

Egon Stich wrote:
> [...]
> elementære samfundsforhold.
> Du kan altså ikke magte at matche een med ovenstående påståede

Perlsøs glansnummer var nu svindlen med pantmærker på returemballage. Selv
en 12 årig forbryderspire ville regne ud at den ikke gik.

Bare ikke Perlsø ..

/FL

Fra : Egon Stich

Dato : 05-12-06 12:57

> [...]
falske
> pantmærker han skal have påklæbet returemballage ..

Du mener, når han ikke lige tæver sin mor?

Naturligvis er det en kedelig påstand, men han har jo aldrig "dokumenteret",
at han ikke gør netop dette?

MVH
Egon

Fra : Konrad

Dato : 02-12-06 10:29

> [...]
samt
> at tilbagebetale allerede modtaget støtte?

Hehe.