Natasja censurerer dvs erkender skyld
Fra : Bo Warming

Dato : 29-11-06 01:05

Natasja censurerer dvs erkender skyld

Den østriske skønhed der ikke ville udtale sig om bortførelsens
vigtigste aspekter, har inviteret til tankespind og vil nu smadre
EU-ytringsfrihed ved at en britisk bog om hende skal forbydes

http://jp.peytz.dk/g.php?534236-166936-eb76dbc1-http%3A%2F%2Fwww.jp.dk%2Fudland%2Fartikel%3Aaid%3D4101804

Fra : Bertel Brander

Dato : 29-11-06 01:23

Bo Warming skrev:
> [...]
> vigtigste aspekter, har inviteret til tankespind og vil nu smadre
> EU-ytringsfrihed ved at en britisk bog om hende skal forbydes

Jeg har fuld forståelse for at Natascha ønsker fred og
ønsker at have en vis kontrol med hvilke historier der
bliver publiceret om hende. Der er for mange der ønsker
at slå plat på hendes historie.

--
Just another homepage:
http://damb.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 29-11-06 03:03

"Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> wrote in message

> Jeg har fuld forståelse for at Natascha ønsker fred og
> ønsker at have en vis kontrol med hvilke historier der
> bliver publiceret om hende. Der er for mange der ønsker
> at slå plat på hendes historie.

Du er sød. Det skal du nok skore på en dag. Den superintelligente
ekhibitionistpige har skabt sig karriere ved egen bog og må leve med
at den modsiges
Det kaldes ytringsfrihed
Hun er næppe afskåret fra at få læserbreve optaget om hvor hun er
uenig i den britiske bog

Ved du hvad demokrati er?

Hvis du har den perfekte forståelse, som du praler med, så fortæl om
hendes forældres indgående kendskab til bortføreren i årevis
Selvfølgelig kan hun ikke straffes for narrefisse der skabte selvmord
Freud og alle der har øjne ved at småpiger er intrigante,
udspekulerede, usårlige, aggresive for aggressionernes skyld
Men du har en barnetro jeg ikke evner at tage fra dig
Og selvølfelig er hun&forældrene så snu så intet kan bevises
Jeg har ingen tro men arbejdshypoteser

Fra : Bertel Brander

Dato : 29-11-06 19:56

Bo Warming skrev:
> [...]
>

> Du er sød. Det skal du nok skore på en dag. Den superintelligente
> ekhibitionistpige har skabt sig karriere ved egen bog og må leve med at

Din brug af superlativer er noget alternativ, sød er vist ment
som noget negativt, og der er vist ingen belæg for at påstå
at pigen er hverken super intelligent eller ekshibitionist.

> Det kaldes ytringsfrihed

At snage i andres privatliv har ikke noget med ytringsfrihed
at gøre.

> Ved du hvad demokrati er?

Jeg har en rimelig ide om hvad det går ud på.
Hvad har demokrati med sagen at gøre?

> Hvis du har den perfekte forståelse, som du praler med, så fortæl om
> hendes forældres indgående kendskab til bortføreren i årevis

Igen er din brug af tillægsord noget alternativ, jeg
har ikke nogen "perfekt forståelse", og har aldrig
"pralet" med at skulle have det, jeg har en mening
som alle andre.
Pigens forældres rolle er udelukkende relevant
for myndighederne, i det omfang der har været tale
om noget strafbart, det rager ikke mig eller dig.

> Selvfølgelig kan hun ikke straffes for narrefisse der skabte selvmord
> Freud og alle der har øjne ved at småpiger er intrigante, udspekulerede,
> usårlige, aggresive for aggressionernes skyld

Det er så dit syn på børn.

> Men du har en barnetro jeg ikke evner at tage fra dig
> Og selvølfelig er hun&forældrene så snu så intet kan bevises
> Jeg har ingen tro men arbejdshypoteser

Du har hverken tro eller dokumentation.

Det er et spørgsmål om pigens ret til at have et
privatliv kontra din "ret" til at snage i dette
privatliv og folks ret til at fortælle mere eller
mindre sande historier om pigen.
I det spørgsmål holder jeg på pigens ret til at have
et privatliv.

--
Just another homepage:
http://damb.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 29-11-06 21:04

> Din brug af superlativer er noget alternativ, sød er vist ment
> som noget negativt, og der er vist ingen belæg for at påstå
> at pigen er hverken super intelligent eller ekshibitionist.

Jeg bruger ikke superlativer her.
Hvis jeg skrev at pigen var intelligentEST , så gjorde jeg

Sødt er ment ironisk.
At have fuld forståelse for en censurerende mediestar man ikke har
mødt finder jeg sært
Især når man ikke har læst de to parters tuykke bøger

> At snage i andres privatliv har ikke noget med ytringsfrihed
> at gøre.

Jo, helt bestemt, når man skriver om det og derved indbyder til
MODSIGELSE, men censur er uetisk når ikke vold derved hindres

> Jeg har en rimelig ide om hvad det går ud på.
> Hvad har demokrati med sagen at gøre?

Demokrati sætter ytringsfrihed højt

> [...]
> for myndighederne, i det omfang der har været tale
> om noget strafbart, det rager ikke mig eller dig.

En generalisation

> Du har hverken tro eller dokumentation.

Er tro noget positivt nogensinde?
Du har heller ikke dokumentation, men du har da ret til at ytre
meninger alligevel

> [...]
> privatliv og folks ret til at fortælle mere eller
> mindre sande historier om pigen.
> I det spørgsmål holder jeg på pigens ret til at have

Pigen har ret til at lyve lodret om sig selv - og det har andre også

Det hedder ytringsfrihed og det må man leve med i et demokrati

Fra : Bertel Brander

Dato : 29-11-06 22:10

Bo Warming skrev:

> Pigen har ret til at lyve lodret om sig selv - og det har andre også

Pigen har lov til at undlade at fortælle om sit privatliv.
Pigen må i noget omfang lyve om sit privatliv.
Andre må ikke lyve om pigens privatliv, dertil har vi
bl.a. injurie lovgivningen.

> Det hedder ytringsfrihed og det må man leve med i et demokrati

At snage i andres privatliv har intet med ytringsfrihed
at gøre.

--
Just another homepage:
http://damb.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 29-11-06 23:01

> Pigen har lov til at undlade at fortælle om sit privatliv.
> Pigen må i noget omfang lyve om sit privatliv.
> Andre må ikke lyve om pigens privatliv, dertil har vi
> bl.a. injurie lovgivningen.

Pigen har ikke anlagt injuriesag mod den britiske forfatter

Hun ved at han er juridisk ukritisabel, og hun søger blot at få
reklame for sin bog ved at postulere, at der er mere løgn i hans end i
hendes
Begge har i
_ helt samme grad_
totalt ret til at skrive jorden er flad og al anden løgn. Why not? Ord
sårer mindre end papirkugler, hvis ikke fjolser har gjort sig sårbare
ved selvbedrag - og så lærer de meget godt af at møde """sårende"""
sandheder

> At snage i andres privatliv har intet med ytringsfrihed
> at gøre.

Der er kun følgende begrænsninger af ytringsfrihed idag
copyrightbrud,racisme, majestætsfornærmelse, blasfemi, injurier,
meddelagtighed i vold (fx bombeopskrifter på nettet),

Alt andt end det sidste bør ophæves - men adgang til genmæle skal
kunne kræves hvis Natascha kan BEVISE at der lyves om hende, fx hvis
hun sælger pølser og nogen påstår svineri i produktionen så hun TABER
PENGE

Straffeloven er iøvrigt nok censur vedr verbal volds-fremme, så drop
al censur og grin af pigens selvafslørende klynk

Fra : Bertel Brander

Dato : 29-11-06 23:44

Bo Warming skrev:
> Straffeloven er iøvrigt nok censur vedr verbal volds-fremme, så drop al
> censur og grin af pigens selvafslørende klynk

Hvis pigen klager over at der bliver spredt
løgne om hende er det i dine øjne:
"selvafslørende klynk"

Hvorfor ikke bare lade pigen i fred?
Hun har fået ødelagt de første 18 år af
sit liv, jeg synes at hun skal have lov
til at leve resten i fred.

--
Just another homepage:
http://damb.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 30-11-06 00:24

> Hvis pigen klager over at der bliver spredt
> [...]

Du er sentimental og ser ikke på demokratiets store linier

VI HAR YTRINGSFRIHED og hun er ikke tvungen til at læse en britisk bog
der måske lyver mere end hendes egen.

HVis du er en sart mimose som tuder pga sølle ord, er du ikke egnet
til livet - man gør narrehatte en tjeneste ved at udsætte dem for de
små overkommelie udfordringer som sårende ord er.

Af samme grund burde jeg have været BETALT for at opdrage muslimer til
integration og dansk frisprog og ikek BØDESTRAFFET efter §266b

Imamer evner ikke at opdrage aberne til dansk kultur, men idealister
som Glistrup og jeg påtager os byrden

Hvis Natascha er blevet umoden af en nu afdøds indespærring, så bør
hun påskønne at en britisk fofatter lærer hende demokrati og debat og
modenhed

Fra : Bertel Brander

Dato : 30-11-06 00:32

Bo Warming skrev:
> [...]
>
> Du er sentimental og ser ikke på demokratiets store linier
>
> VI HAR YTRINGSFRIHED og hun er ikke tvungen til at læse en britisk bog

Ja, vi har ytringsfrihed, men det betyder ikke at alle
frit må publicere løgnhistorier om andre.

Hvilken interesse har offentligheden i detaljer om
pigens privatliv?

--
Just another homepage:
http://damb.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 30-11-06 00:53

> Ja, vi har ytringsfrihed, men det betyder ikke at alle
> frit må publicere løgnhistorier om andre.
>
> Hvilken interesse har offentligheden i detaljer om
> pigens privatliv?

Læs de danske love.
Hvis der injurieres så pigen taber penge så måske der ikke må lyves om
hende.
Så kan hun anlægge erstatningsssag

DET HAR HUN IKKE GJORT så min subject line bekræftes - hun erkender
skyld og tør ikke fri ærlig debat hvor meninger brydes i jævnbyrdighed
Vi har heldgivis ingen § imod løgn generelt, sådan som du hævder
Du tænker rodet - ligesom i pædofili-tråden hvor du går i ring og
gentager dig

I debat som er eneste videnskabelige sandhedsssøgning af værdi
gælder at
LET THE BEST MAN WIN,
- og ikke ved at man skærer tungen af den mindst magtfulde, hvilket er
censuristers drøm hvis de havde magt som agt

Fra : Bertel Brander

Dato : 30-11-06 01:08

Bo Warming skrev:

> Læs de danske love.

Svar på mit spørgsmål.

> Hvis der injurieres så pigen taber penge så måske der ikke må lyves om
> hende.
> Så kan hun anlægge erstatningsssag

Eller en injurie sag. Hvis hun på forhånd kan påvise at
bogen vil indeholde løgnagtige påstande kan hun få forbud
mod at bogen udgives, også i danmark.

> DET HAR HUN IKKE GJORT så min subject line bekræftes

Hvilken skyld er det du påstår at hun har.
Er det hendes skyld at hun er blevet holdt fanget
i en kælder?

--
Just another homepage:
http://damb.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 30-11-06 01:28

> Svar på mit spørgsmål.

Det offentlige har interesse i at man lærer mest mulig om forebyggelse
af sådanne forebyggelser

At pigen ikke vil besvare en masse spørgsmål gør hende en nasserøv der
har belastet politi men ikke vil give noget igen til samfundet

> Eller en injurie sag. Hvis hun på forhånd kan påvise at
> bogen vil indeholde løgnagtige påstande kan hun få forbud
> mod at bogen udgives, også i danmark.

Men hun har ynkeligt undladt at anlægge injuriesag
Hun er stalilnist og ønsker censur
Når kvinder føler opbakning, bliver de ofte så sataniske

> Hvilken skyld er det du påstår at hun har.
> Er det hendes skyld at hun er blevet holdt fanget
> i en kælder?

Der er ofte fejl på flere sider i en sag. Den ene part er nu død.
Forældrene kendte ham og har haft interesse i den flotte karriere
pigen nu har.
Ord er om fortid så det er noget staten kal afvise at berøre i nogen
retsssag.
Skatteyderne skal ikke betale til historieskrivnings-fnidder for
forfængelige private

-----------------
Uddybning

Ærlighed bedre end kærlighed

Der behøver ikke være modstrid - men den meget religiøse Pascal indså
tidligt at det er der ofte

Ordner man sit liv og sit samfund godt, så kan hjælpsomhed og
sandfærdighed forliges.

Men driver man politisk rovdrift på kærligheds-romantik så bliver løgn
let resultatet. Det er så let at hykle sympati

At ytringsfrihed bør sættes over alt andet end beskyttelse mod vold,
hænger sammen med, at ord kun sårer de, der vil såres.

Når en person er uenig er det ofte umuligt for nogen domstol af
afgøre, hvem er nærmest sandheden, så det bør flyde i den fri debat,
hvor usandheder ofte går til bunds efter nogen tid og forsvinder og
det rigtige og svært-modsigelige vinder i det lange løb.

Den kærlighed, der udspringer af sandhed om styrkeforhold og tings
rette pris , er en bæredygtig kærlighed uden indbyggedde skuffelser,

Derfor bør der være mindst mulig censur.

Hvis usandhed udtales, bør det sjældent straffes - er det bevidst og
groft, så bærer dette ofte straffen i sig selv.

Profettegning sag er som pædofili-sager - der skal påvises fysisk
skade for, at staten skal blande sig.

Hvis muslimer ikke kan lide lugten i bageriet , kan de flytte og hvis
forældre oplever problem med børn, så kan de blande sig i, hvem børn
omgås, fx skifte institution.

(At der er garanti for en sådan mulighed er lige så vigtig som om man
kan vælge hospital selv.)

Fra : Bertel Brander

Dato : 30-11-06 01:55

Bo Warming skrev:
> At pigen ikke vil besvare en masse spørgsmål gør hende en nasserøv der
> har belastet politi men ikke vil give noget igen til samfundet

At "give noget igen til samfundet", er det at give næring
til dine sex fantasier?

Pigen har naturligvis hjulpet politiet med at finde ud
af hvem der har gjort hvad, for at finde ud af om der
var medskyldige. Er det at være "nasserøv"?

> Men hun har ynkeligt undladt at anlægge injuriesag
> Hun er stalilnist og ønsker censur
> Når kvinder føler opbakning, bliver de ofte så sataniske

At pigen vil have sit privatliv i fred gør hende åbenbart
til både "stalilnist" og satanist...

> Der er ofte fejl på flere sider i en sag. Den ene part er nu død.
> Forældrene kendte ham og har haft interesse i den flotte karriere pigen
> nu har.

Jeg er sikker på at politiet har undersøgt forældrenes
rolle.

--
Just another homepage:
http://damb.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 30-11-06 05:12

> [...]
> af hvem der har gjort hvad, for at finde ud af om der
> var medskyldige. Er det at være "nasserøv"?

I tråd med pædofilheksejagter har medierne iscenesat Natascha som det
uskyldige barn.

Men når vigtige spørgsmål nægtes besvaret, har hun væltet skakspillet
og hindret maximal indsigt

Politiet har pralet af egen nænsomhed mht ikke at stille passende
spørgsmål tsk tsk.

> At pigen vil have sit privatliv i fred gør hende åbenbart
> til både "stalilnist" og satanist...

Hvis pigen ville have sit privatliv i fred, gik hun ikke i TV og på
bogmarkedet som en typisk skuespiller.
Den psykisk bomstærke pige kan tage mosten og burde besvare alt, hvis
hun vil respekteres for alvor.
Mit ordvalg er ikke baseret på facts men brainstormer for at
eksemplificere at EN SAG HAR TO SIDER og man bør være skeptisk mht
mediehistorier. Og politiarbejde
Er man udstyret med et minimum af situationsfornemmelse og
musikalitet, så fremgår at jeg baserer mig på tiltrængte .
nærliggende, men fortiede arbejdshypoteser.
Lidt i stil med drengen i Kejserens Ny Klær der jo ikke kunne vide om
hans alder hindrede ham i at undgå synsbedrag og måske den strippende
kejser var påklædt pr hologram

> Jeg er sikker på at politiet har undersøgt forældrenes
> rolle.

At jeg har været udsat for justitsmord har unægtelig ikke bidraget til
at bevare den næsegrus Hollywood-film-agtige respekt for retsvæsenet
som du har og som jeg engang havde

Jeg er mere til Simpsons Familys kyniske syn på Chief Wiggum, Tintins
Dupont og Dupond, og Pippi Langstrømpes Kling og Klang, altså er
*realistisk* syn på politiet

Lone Dybkær og andre Radikale ser lutter positivt i autonome,
og vi have opvendt bevisbyrde vedr voldtægt og pædofili og straf til
luderkunder - opsøg dem hvis du vil have moralsk opbakning i dine
politisk korrekte , massesuggestions-skabte
HitlerJugend-feberfantasier
Kik ind omkring Bjelkes Alle 46 så jeg kan se om du har julelys i
øjnene, som Hitlers uerfarne fans havde på visse retoucherede
fotografier
Skorer du på din tyrkertro?

Fra : Bertel Brander

Dato : 30-11-06 19:57

Bo Warming skrev:
> "Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> wrote in message

> I tråd med pædofilheksejagter har medierne iscenesat Natascha som det
> uskyldige barn.

Og BW iscenesætter hende som en heks der har fået en
mand til at holde sig indespærret i årevis.

> Men når vigtige spørgsmål nægtes besvaret, har hun væltet skakspillet og
> hindret maximal indsigt

Det drejer sig om hendes privatliv. Du har ingen ret til at
snage i dette privatliv.

> Politiet har pralet af egen nænsomhed mht ikke at stille passende
> spørgsmål tsk tsk.

Jeg tror at der mangler et u i ovenstående.

> Hvis pigen ville have sit privatliv i fred, gik hun ikke i TV og på
> bogmarkedet som en typisk skuespiller.
> Den psykisk bomstærke pige kan tage mosten og burde besvare alt, hvis
> hun vil respekteres for alvor.

Måske vil hun blot stille den værste nysgerrighed og
ellers have lov til at få et liv i fred.

> [...]
> Er man udstyret med et minimum af situationsfornemmelse og musikalitet,
> så fremgår at jeg baserer mig på tiltrængte . nærliggende, men fortiede

Du udslynger udokumenterede påstande i flæng.

> At jeg har været udsat for justitsmord har unægtelig ikke bidraget til
> at bevare den næsegrus Hollywood-film-agtige respekt for retsvæsenet som
> du har og som jeg engang havde

At en anklaget i en retssag påstår at han er uskyldig
er ikke nyt.

> [...]
> luderkunder - opsøg dem hvis du vil have moralsk opbakning i dine
> politisk korrekte , massesuggestions-skabte HitlerJugend-feberfantasier

Igen kalder BW sine modstandere for nazister...

--
Just another homepage:
http://damb.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 01-12-06 01:34

> [...]
>
> At en anklaget i en retssag påstår at han er uskyldig
> er ikke nyt.

> Igen kalder BW sine modstandere for nazister...

Har du set trådene om licens-gestapo?

jeg anklager ikke Natascha, men nævner nogle nærliggene
arbejdshypoteser som du igen ikke har svar på

Fra : Bertel Brander

Dato : 01-12-06 02:04

Bo Warming skrev:

> Har du set trådene om licens-gestapo?

Jeg har godt set at højre fløjen på det seneste har
hidset sig voldsomt op over at de skal bidrage til
danmarks mest afbalancerede nyhedsdækning og produktion
af nogle af de seneste års bedste TV-serier.
Naturligvis er det ikke rimeligt at kalde det
Gestapo.
Det er ikke så mange dage siden at du lovede at
undlade at kalde folk der ikke er nazister for
nazister.

> jeg anklager ikke Natascha, men nævner nogle nærliggene
> arbejdshypoteser som du igen ikke har svar på

Man kan meget let få det indtryk at du mener at dine
udsagn er mere end blot fri fantasi.
Kunne du ikke fremover markere de afsnit i dine
indlæg som kun er fri fantasi som sådanne, så
læserne ikke får det indtryk at der er nogen form
for sandhed bag ved det du skriver?

Mener du seriøst at jeg skal forholde mig til dine
fantasi historier?

--
Just another homepage:
http://damb.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 01-12-06 08:16

> [...]
> Gestapo.
> Det er ikke så mange dage siden at du lovede at
> undlade at kalde folk der ikke er nazister for

Matador skabt på det fri marked havde været mindre
historieforfalskende

Sprogø er RADIKAL og FRIHEDSKÆMPER -
- der var ikke een radikal i modstandsbevægelsen

DR og TV2 er ikke så ærligt folkeoplysende som DDR-TV - jeg så i
ØstBErlin filmatisering af HCAndersens "HVad fatter gør er altid det
rigtige" og det var kunst på højde med Matador, mindst

At en TVstation ikke kan klare sig med frivillig brugerbetaling på det
fri marked,viser at de er propagandister og inkompetente

> [...]
> læserne ikke får det indtryk at der er nogen form
> for sandhed bag ved det du skriver?
>
> Mener du seriøst at jeg skal forholde mig til dine

At du flygter fra alle de pointer fra mig, som stripper troværdighed
væk fra dit dokumentations-fattige pædofilhad, er værst for dig, men
prøv at debatere efter bold ej mand og prøv at begrunde hvorfor min
ubevislige arbejdsteori om Natascha skulle være usandsynlig

At gå efter bolden er at svare på hvad jeg skriver og ikke hvad du
ville ønske jeg skrev

"Man dutter folk en mening på, hvis vanvid alle kan forstå" (Piet
Hein)

Fra : Bertel Brander

Dato : 02-12-06 01:57

Bo Warming skrev:
> DR og TV2 er ikke så ærligt folkeoplysende som DDR-TV - jeg så i
> ØstBErlin filmatisering af HCAndersens "HVad fatter gør er altid det
> rigtige" og det var kunst på højde med Matador, mindst

Så DDR-TV er dit forbillede inden for nyhedsformidling?
Matador er ikke kunst.

> At en TVstation ikke kan klare sig med frivillig brugerbetaling på det
> fri marked,viser at de er propagandister og inkompetente

At DR ikke kan klare sig på det fri marked skyldes
at Danmark er for lille et sprogområde til at
nuanceret nyhedsdækning og produktion af kvalitets
tv-serier kan baseres udelukkende på frivillig
brugerbetaling.

> [...]
> ubevislige arbejdsteori om Natascha skulle være usandsynlig
>
> At gå efter bolden er at svare på hvad jeg skriver og ikke hvad du ville

Problemet er din "argumentation".
Du sidder hjemme på Bjælle Allé og finder på sære historier
om at en 10 årig pige skulle have fået en voksen mand til
at holde sig indespærret i en kælder i årevis.
Da jeg ikke kan bevise at du ikke har ret, påstår du at det
betyder at du har ret.
Og når jeg nævner at din argumentationsform er forfejlet
råber du op om "bold ej mand", bolden ér i dette tilfælde
manden, BW.

Der er for mig at se ikke nogen grund til at tro andet
end end den officielle historie er rigtig.
Hvis du kan bevise at den ikke er rigtig er jeg
sikker på at politiet er interesseret i at høre
dine beviser.

Jeg er ikke interesseret i at høre dine "arbejdshypoteser",
specielt ikke når de udspringer af kærlighed til pædofili.

--
Just another homepage:
http://damb.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 02-12-06 04:05

> Så DDR-TV er dit forbillede inden for nyhedsformidling?

Tidløs fiktion var de gode til

> Matador er ikke kunst.

KAn du godt selv se at du fordrejer og fejlciterer grotest - går efter
mand ej bold = viser maximal dårlig netikette

Jeg er overordnet tilhænger af privatisering, altså ikke DDR-style

Men medierne fortier at deres kunst var så god som vor, så din ide om
at vi skal betale til DR-propaganda er asocial

Matador er fin men da jeg tilfældigt i BErlin-forstaden Køpenick i
påsken 1972 vílle se en tilfældig østtysk film med min kone, så så jeg
noget lige så nyskabende og genialt, som aldrig er vist her, skønt det
var blevet en sællert, hvis Dansk TV havde vist det.
Japan har også meget der overgår vort, udfra enhver smag

> At DR ikke kan klare sig på det fri marked skyldes
> at Danmark er for lille et sprogområde til at
> nuanceret nyhedsdækning og produktion af kvalitets
> tv-serier kan baseres udelukkende på frivillig

Så kan man undertekste CNN og andre udenlandske programmer - der er
enorm talentmasse i det private - lad tusind blomster blomstre
> [...]
> Og når jeg nævner at din argumentationsform er forfejlet
> råber du op om "bold ej mand", bolden ér i dette tilfælde

JEg siger at sandheden er interessant så lad os ikke låse os fast i
pigens version, når hun ønsker censujr og afviser at besvare
væsentlige spørgsmål
Helt som at holocaust-historikere har afvist visse undersøgelser og
visse krydseksaminationer

> [...]
>
> Jeg er ikke interesseret i at høre dine "arbejdshypoteser",
> specielt ikke når de udspringer af kærlighed til pædofili.

Så du lukker øjnene, Du vil blot bekræftes i dine fordomme

Citer ordret vedr at jeg har kærlighed til afvigelse - jeg har
TOLERANCE vedr alt uvoldeligt

Fra : Bertel Brander

Dato : 03-12-06 19:50

Bo Warming skrev:
> "Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> wrote in message

> Tidløs fiktion var de gode til

> KAn du godt selv se at du fordrejer og fejlciterer grotest - går efter
> mand ej bold = viser maximal dårlig netikette

Hvor er det jeg fejlciterer?
Det er for let at påstå at jeg "går efter mand ej bold" for at
undgå at besvare mine spørgsmål.

> Men medierne fortier at deres kunst var så god som vor, så din ide om at
> vi skal betale til DR-propaganda er asocial

Hvordan kan det være asocialt?
Man kan godt mene at det er asocialt at alle skal
betale det samme penge beløb, og ikke som med andre
offentlige udgifter efter indkomst. Dvs. afskaffe
licensen og betale over skatte billetten, men jeg
tvivler på at det er det du mener.

> Så kan man undertekste CNN og andre udenlandske programmer - der er
> enorm talentmasse i det private - lad tusind blomster blomstre

Og hvem skal så betale for nyhedsdækningen af danske
nyheder?
Og jeg troede ikke at du mente den amerikanske vinkel
på tingenes tilstand var den mest dækkende?

Men alt dette har sådan set ikke noget med subjekt
at gøre.

> Så du lukker øjnene, Du vil blot bekræftes i dine fordomme

Hvis der er nogen der lukker deres øjne for virkeligheden
og gentager sine gamle fordomme igen og igen er det BW.

> Citer ordret vedr at jeg har kærlighed til afvigelse - jeg har TOLERANCE
> vedr alt uvoldeligt

Jeg har aldrig påstået at du har kærlighed til afvigere, jeg
kender ingen der er så intolerant som dig.
Men du mener jo ikke at pædofili er en afvigelse.
Og du påstår at pædofili ikke er voldeligt, selv om
alle og enhver kan se at det er.

--
Just another homepage:
http://damb.dk

Fra : @

Dato : 03-12-06 20:15

On Sun, 03 Dec 2006 19:50:17 +0100, Bertel Brander
<bertel@post4.tele.dk> wrote:

>Bo Warming skrev:

<klip noget om financiereing af TV)

>Og hvem skal så betale for nyhedsdækningen af danske
>nyheder?

de der ønsker at se nyhederne
plus dem der ønsker at betale for reklameplads

dette system fungerer fint ALLE andre steder

også i danske dagblade

at opkræve licens for TV-kanaler folk ikke ønsker er ovegreb og
formynderi - som slet ikke er nødvendigt

--
når folk siger deres religion ikke må kritiseres, og
dræber mennesker for at skræmme andre fra at gøre det i fremtiden, SÅ

Fra : Bo Warming

Dato : 03-12-06 22:27

"Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> wrote in message

> Og du påstår at pædofili ikke er voldeligt, selv om
> alle og enhver kan se at det er.

Hvis Tønder-far havde drejet armenom på sin datter for at hun skulle
sprede ben for husets gæster, så havde det være voldeligt

Men hun bad ham sætte annonce i den blå avis fordi samvær med
jævnaldrene i skolen var helvede og hun ville som sin mor, der i
årtier havde været glædespige, være købesex-professionel og nyde
opmærksomhed og respekt på den voksne måde

Aldrig sagde hun NEJ til de betalende besøgende mænd og du har aldrig
præciseret nogen vold

Fra : Bertel Brander

Dato : 03-12-06 23:25

Bo Warming skrev:

> Hvis Tønder-far havde drejet armenom på sin datter for at hun skulle
> sprede ben for husets gæster, så havde det være voldeligt
>
> Men hun bad ham sætte annonce i den blå avis

Igen bringer du den historie på banen.
Igen en "arbejdshypotese" der bliver serveret som om den
havde relation til virkeligheden.
Naturligvis har du ikke nogen form for dokumentation.

--
Just another homepage:
http://damb.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 04-12-06 06:51

> Igen bringer du den historie på banen.
> Igen en "arbejdshypotese" der bliver serveret som om den
> havde relation til virkeligheden.
> Naturligvis har du ikke nogen form for dokumentation.

Gå på biblioteket og skaf den anførte Ekstrablads-dokumentation

- bilbliotekarerne har god tid og er meget servicemindede

Fra : Bertel Brander

Dato : 04-12-06 19:47

Bo Warming skrev:

> Gå på biblioteket og skaf den anførte Ekstrablads-dokumentation

Hvis man ønsker at BW skal forsøge at sandsynliggøre
nogle af hans mange historier bliver man sendt på
biblioteket for at opstøve ikke eksisterende artikler
fra Ekstra Bladet...

--
Just another homepage:
http://damb.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 04-12-06 20:11

> Hvis man ønsker at BW skal forsøge at sandsynliggøre
> nogle af hans mange historier bliver man sendt på
> biblioteket for at opstøve ikke eksisterende artikler
> fra Ekstra Bladet...

Hvis ikke-eksisterende ville jeg ikke tilbyde dig tusindkroners
væddemål, vel?

JEg holder EB og ved hvad de skrev, men hvorfor skulle jeg dykke ned
i min store, rodede udklips-stak?

Min interesse i om en læser til een af mine tråde er overbevist er
stor, men ikke så stor.

Du er ikke nævning i Tøndersagen og jeg har ikke aktier i anklagede,
selvom jeg sympatiserer med dem

Fra : Bertel Brander

Dato : 04-12-06 21:01

Bo Warming skrev:

> [...]
> min store, rodede udklips-stak?
>
> Min interesse i om en læser til een af mine tråde er overbevist er stor,

Så stadig udokumenteret...

> Du er ikke nævning i Tøndersagen og jeg har ikke aktier i anklagede,
> selvom jeg sympatiserer med dem

At du sympatiserer med pædofile er efterhånden ikke overraskende.

--
Just another homepage:
http://damb.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 04-12-06 22:34

> Så stadig udokumenteret

Og stadig tør du ikke et væddemål...

> At du sympatiserer med pædofile er efterhånden ikke overraskende.

Den nu 11-årige pige forsvarer og sympatiserer med sine forældre
- hende må du virkelig hde

Fra : Bertel Brander

Dato : 04-12-06 22:42

Bo Warming skrev:

> Og stadig tør du ikke et væddemål...

Jeg synes at det synd at du skal betale et større
pengebeløb ved et sådant væddemål, for artiklen
findes ikke.

> Den nu 11-årige pige forsvarer og sympatiserer med sine forældre

Og den påstand har du naturligvis også dokumentation for?
Sympatiserede hun også med sin far da da han voldtog hende da
hun var 2 år? Eller var det hende der forførte ham?

--
Just another homepage:
http://damb.dk

Fra : Alucard

Dato : 29-11-06 08:03

On Wed, 29 Nov 2006 01:04:57 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>Natasja censurerer dvs erkender skyld

Mener du at hvis man bekæmper løgne om sin person, så betyder det at
der ikke er løgne alligevel...?????

Den form for "logik" er sgu alternativ for at sige det mildt....

Fra : Bo Warming

Dato : 29-11-06 08:45

"Alucard" <alucard44@hotmail.com> wrote in message

> Mener du at hvis man bekæmper løgne om sin person, så betyder det at
> der ikke er løgne alligevel...?????

Natasha er superintelligent og bør bekæmpe eventuelle løgne fra
britisk bog ved at skrive læserbreve i de østriske aviser

At ekshibitionist-gåsen forsøger at få internationale forbud
- ALTSÅ MUSLIMAGTIG CENSUR -
imod en ligegyldig smalltalk-bog viser, at hun ikke er demokrat og
ikke er ærlig

og nok har arrangeret den bortførsel selv sammen med sine også meget
intelligente forældre, der var gode venner med bortførerern længe før.
Ikke beviser men viser.
Beviser er noget matematisk eller om reproducerbare lakmus-tests.

Jeg kan ikke udelukke at briteren skriver seoghør-sladder løgne =
arbejdsteorier
- og det er også løgn at karikaturtegne alle muslimer som
bombeturbanmmænd,

men JP skal da ikke forbydes af den grund, vel?

Jefferson skrev at "når man kan modargumentere offentligt, behøves
aldrig censur" Afskaf injurie- og bagvaskelses-lovgivningen fra
straffeloven -
- og især §266b, som er politisk

Fra : Carsten Overgaard

Dato : 29-11-06 09:37

> [...]
> vigtigste aspekter, har inviteret til tankespind og vil nu smadre
> EU-ytringsfrihed ved at en britisk bog om hende skal forbydes

Hvis jeg havde været i hendes sko, havde jeg gjort det samme.

Et par familiemedlemmer blev overfaldet i deres eget hjem og bundet.

Deres navn var at læse i avisen næste dag. Det var ikke just den bedste
terapi, skal jeg hilse og sige.

Jeg ville som offer stoppe ethvert tiltag til at fortælle historien på mine
vegne indtil at jeg selv var parat til at fortælle historien. Det kan godt
være at den så aldrig udkommer, men som offer må man tillades dette
privilegie!

Carsten Overgaard
http://www.center-validering.dk/aboutdenmark.htm
http://blog.myspace.com/covergaard3650
"Om 2006 - Evigt ejer du kun det, som du har mistet."

Fra : Bo Warming

Dato : 29-11-06 09:55

"Carsten Overgaard" <info@carstenovergaard.dk> wrote in message
> Hvis jeg havde været i hendes sko, havde jeg gjort det samme.
snip
> Jeg ville som offer stoppe ethvert tiltag til at fortælle historien
> på mine
> vegne indtil at jeg selv var parat til at fortælle historien.

Måske Nataschas forældre fik arrangeret en bortførelse der ville give
deres smukke intelligente datter en superkarriere.
Det er sjældent at een part er offer og en part er skurk - det findes
ingen anden synd end dumhed, skrev Oscar Wilde

Alle vil gerne have deres historie belyst positivt

At turde lade sin egen bestseller bog , skrevet af en hovedperson,
blive suppleret med en bog af en ligegyldig rasmus-modsat brite er KUN
REKLAME FOR NATASCHAS EGEN BOG

Når man kræver forbud, har man ikke rent mel i posen

I pædofilmytologien er alt sort-hvidt og ondt-godt, men tænk på hvad
du selv har oplevet - var du ikke altid lidt ude om det, når nogen
tacklede dig ufint?

Han må have ramt noget extremt væsentligt og sandt , ham briten, når
den advokatrådgivne østrigske ekshibitionist overreagerer så pinligt
selv-afslørende
Eller advokater er ambulance-jægere og tænker kun på egen profit.

Fra : Carsten Overgaard

Dato : 29-11-06 10:33

> "Carsten Overgaard" <info@carstenovergaard.dk> wrote in message

Hvordan ville du have det, hvis jeg skrev en bog på dine vegne om alle dine
smadrede ruder og de lidelser, som dine politiske modstandere uberettiget
har påført dig gennem tiden?

Jeg kan hilse og sige at det ikke var morsomt for mine familiemedlemmer. De
får tilkaldt politiet efter at have fået bundet sig selv op. Efter endte
undersøgelser tager de ophold hos noget familie og går derefter på arbejdet
på trods af blå mærker osv. Sådan gør vi nu engang i min famile.

Men op af dagen udkommer formiddagsaviserne så med navnene på mine
familiemedlemmer og nu skal kunder i bedste mening rippe op i sagerne og
kommentere dem.

Der gik næsten 2 år før at de opgav tankerne om at sælge ejendommen og deres
liv er stadig ikke som før.

Ofrernes historie tilhører ofrene!

Fra : Bo Warming

Dato : 29-11-06 11:40

> [...]
> sagerne og
> kommentere dem.
>
> Der gik næsten 2 år før at de opgav tankerne om at sælge ejendommen

Vi står over muslimer ved at indse at symboler og overtro er ikke så
vigtige som vold og fysiske skader

Du spørger om en evt bog som udgiver sig for at skrevet af mig men
skader mig - det ville jeg tage afslappet - det er kun ord.

Hvis ikke censurister lukker min internetkonto ned så kan jeg jo svare
og ingen tror aviser eller forfattere blindt