Uroligheder ved Faderhuset i Rødovre
Fra : Per Rønne

Dato : 26-11-06 18:10

Så er der vist varmet op til urolighederne omkring det gamle Folkets Hus
på Jagtvej.

Op til 100 unge er anholdt ved faderhusets kirke på Tæbyvej i Rødovre,
hvor de forstyrrede gudstjenesten.

<http://www.berlingske.dk/indland/artikel:aid=829178/>

Lad os nu se hvordan det går med udsmidningen på Jagtvej ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : N_B_DK

Dato : 26-11-06 18:24

In news:1hpf8f7.qtiqnzdir3k0N%per@RQNNE.invalid,
"Per Rønne" <per@RQNNE.invalid> typed:

> Lad os nu se hvordan det går med udsmidningen på Jagtvej ...

Forhåbenligt lærer de at man ikke bare kan besætte andres ejendom, og kommer
de til skade under denne indlæring, så er det bare ærgeligt.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Per Rønne

Dato : 26-11-06 19:05

N_B_DK <N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote:

> [...]
>
> Forhåbenligt lærer de at man ikke bare kan besætte andres ejendom, og kommer
> de til skade under denne indlæring, så er det bare ærgeligt.

Politiet udtalte i TV-Avisen at mange af de anholdte nok ikke alene var
børn under 18 - en god af dem var børn under /15/.

Så må man vel håbe at forældrene tager det alvorligt, når de skal hente
sønnike eller datter på politistationen, efter at der er lavet
indberetning til de sociale myndigheder ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Hans Joergensen

Dato : 26-11-06 19:07

Per Rønne wrote:
> [...]
> sønnike eller datter på politistationen, efter at der er lavet
> indberetning til de sociale myndigheder ...

Man kan også håbe at nogle måske kan lære den betjent Local Eyes har
optaget mens han stod og slog en flok anholdte på må og få hvordan
man opfører sig...

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Neuman

Dato : 26-11-06 19:12

> Man kan også håbe at nogle måske kan lære den betjent Local Eyes har
> optaget mens han stod og slog en flok anholdte på må og få hvordan
> man opfører sig...

Jeg synes ikke jeg er fortaler for vold, men jeg synes faktisk de har
fortjent det når de skider på andre på den måde de gør.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 26-11-06 19:31

Neuman wrote:
> Jeg synes ikke jeg er fortaler for vold, men jeg synes faktisk de har
> fortjent det når de skider på andre på den måde de gør.

Jaja, loven siger jo at de skal straffes, men loven siger vist ikke
noget om at betjente på stedet må straffe folk uden at de har været
for en dommer.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : N_B_DK

Dato : 26-11-06 20:07

In news:slrnemjnat.e0g.haj@HAL6000.bananas.dk,
Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> typed:
> Jaja, loven siger jo at de skal straffes, men loven siger vist ikke
> noget om at betjente på stedet må straffe folk uden at de har været
> for en dommer.

Der er vist heller ingen dommer der har givet dem lov til at begå hærværk,
på det her område er jeg rablende ligeglad med hvad der sker med dem, for
min skyld kan de sende dem direkte i fængsel, hver og en uden hensynstagen
til alder.

Der er absolut ingen forskel på det de og hvad terrorister gør, nemlig
smadrer / lemlæster andre for at få noget omtale.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : N_B_DK

Dato : 27-11-06 00:52

> [...]
> Jaja, loven siger jo at de skal straffes, men loven siger vist ikke
> noget om at betjente på stedet må straffe folk uden at de har været

De opretholdte da bare orden ? hvor ser du nogen blive straffet ?

--
MVH.
N_B_DK

Fra : @

Dato : 27-11-06 17:46

On Mon, 27 Nov 2006 00:51:56 +0100, "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com>
wrote:

>In news:slrnemjnat.e0g.haj@HAL6000.bananas.dk,
>Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> typed:
>
>De opretholdte da bare orden ? hvor ser du nogen blive straffet ?

hver gang politiet stopper Hans Jørgensens forbrydervenner i deres
overfald og hærværk kalder han det at straffe

hvis forbryderne fra starten enten ikke havde begået vold og hærværk

eller havde fulgt politiets henstilling om at sætte sig ned var intet
sket

/Albert Camus/

Fra : Alucard

Dato : 27-11-06 18:09

On Mon, 27 Nov 2006 17:45:58 +0100, "@" <1[at]invalid.net> wrote:

> [...]
>
>hvis forbryderne fra starten enten ikke havde begået vold og hærværk
>
>eller havde fulgt politiets henstilling om at sætte sig ned var intet

Præcis, men det fatter de venstreorienterede klaphatte ikke....

Fra : Allan Riise

Dato : 27-11-06 18:22

Alucard <alucard44@hotmail.com> wrote:

> Præcis, men det fatter de venstreorienterede klaphatte ikke....

Uanset om man følger en henstilling eller ej, så giver det ikke en ret til
at smaske løs med høj knippelføring på børn eller andre for den sags skyld.

--
Allan Riise

Fra : N_B_DK

Dato : 27-11-06 21:24

In news:456b1eb1$0$2096$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
Allan Riise <familien_riise@pc.dk> typed:
> Uanset om man følger en henstilling eller ej, så giver det ikke en
> ret til at smaske løs med høj knippelføring på børn eller andre for
> den sags skyld.

Havde de overholdt loven, var det ikke sket, så kort kan det siges.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Allan Riise

Dato : 27-11-06 21:59

N_B_DK <N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote:
> In news:456b1eb1$0$2096$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
> Allan Riise <familien_riise@pc.dk> typed:
>
> Havde de overholdt loven, var det ikke sket, så kort kan det siges.

D.v.s. enhver der bliver anholdt af politiet skal have bøllebank, og så vidt
jeg ved, så er det ikke politiet der skal afgøre om loven er blevet
overholdt.
Og som du sikkert også nok ved, så var der nogen der afbrød handlingen i
faderhuset, og nogen der bare demonstrerede, og de fik alle samme
behandling, altså kan du risikere nøjagtigt det samme når du er med til en
demonstration f.eks. imod indvandring og indvandrere, eller bare du er i
nærheden, for ikke at tale om når du kører uden lys på en cykel og ikke når
at standse i tide.

--
Allan Riise

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 28-11-06 00:45

Allan Riise <familien_riise@pc.dk> wrote:

> D.v.s. enhver der bliver anholdt af politiet skal have bøllebank,

Ja.

E.o.d.

--
regards , Peter B. P. - http://titancity.com/blog
http://markedspartiet.dk, http://macplanet.dk

Fra : Hans Joergensen

Dato : 28-11-06 03:12

Peter Bjørn Perlsø wrote:
> Ja.
> E.o.d.

Politiet tæsker jo alligevel på Ungdomshus-demonstrationer, selv når
de er fredelige, så demonstranterne kan næsten lige så godt smide
med sten, det gør ingen forskel.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Alucard

Dato : 28-11-06 11:24

On 28 Nov 2006 02:12:07 GMT, Hans Joergensen
<haj@enterprise-server.dk> wrote:

>Politiet tæsker jo alligevel på Ungdomshus-demonstrationer, selv når
>de er fredelige,

Gu gør de da ej.... Hvis demonstranterne følger reglerne, så sker der
ikke en skid.... Problemet er at de autonome ALTID går efter balladen
og når de får den, står de og klynker "politivold"....

>så demonstranterne kan næsten lige så godt smide
>med sten, det gør ingen forskel.

Nu er du jo direkte dum......

Fra : Hans Joergensen

Dato : 28-11-06 11:27

Alucard wrote:
> Gu gør de da ej.... Hvis demonstranterne følger reglerne, så sker der
> ikke en skid.... Problemet er at de autonome ALTID går efter balladen
> og når de får den, står de og klynker "politivold"....

Gu gør de så.

> Nu er du jo direkte dum......

Fint :)

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 28-11-06 14:44

> [...]

> Politiet tæsker jo alligevel på Ungdomshus-demonstrationer, selv når
> de er fredelige, så demonstranterne kan næsten lige så godt smide

Du har sku humor.

Kan du påpege hvornår der sidst har været en ungeren-demo som ikke endte
i ballade, vold og hærværk på uskyldige og udenforstående 3. parters
ejendom?

Fra : Hans Joergensen

Dato : 28-11-06 14:57

Peter Bjørn Perlsø wrote:
> Kan du påpege hvornår der sidst har været en ungeren-demo som ikke endte
> i ballade, vold og hærværk på uskyldige og udenforstående 3. parters
> ejendom?

22/10 2006
23/9 2006
22/6 2006
11/5 2006 (ingen ballade fra ungeren, selv om politiet angreb demoen)

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 28-11-06 15:35

Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> wrote:

> 22/10 2006
> 23/9 2006
> 22/6 2006

Nuvel, hvis jeg tager dine ord for gode varer, skal vi se 3
ikke-voldelige demoer - ud af hvor mange?

> 11/5 2006 (ingen ballade fra ungeren, selv om politiet angreb demoen)

Uh yeah, jeg er sikker på at politiet har behov for en gang slåskampe og
gang i gaden, så derfor angriber de demonstranter... :p

Fra : Hans Joergensen

Dato : 28-11-06 15:38

Peter Bjørn Perlsø wrote:
> Nuvel, hvis jeg tager dine ord for gode varer, skal vi se 3
> ikke-voldelige demoer - ud af hvor mange?

Det er dem jeg har været med til i år.

> Uh yeah, jeg er sikker på at politiet har behov for en gang slåskampe og
> gang i gaden, så derfor angriber de demonstranter... :p

De ANGREB demoen, udelukkende fordi folk var besluttet på ikke at
forsvare sig blev der ikke ballade.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 28-11-06 15:49

Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> wrote:

> Det er dem jeg har været med til i år.

> De ANGREB demoen, udelukkende fordi folk var besluttet på ikke at
> forsvare sig blev der ikke ballade.

Forklar hvorledes dette angreb gik for sig.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 28-11-06 16:11

Peter Bjørn Perlsø wrote:
> Forklar hvorledes dette angreb gik for sig.

Man stoppede demoen i ca. 10 minutter uden nogen grund, hvorefter
indsatslederen talte ned fra 5 og så maste man folk ind mod en mur.

Civilbetjente anholdte en enkelt der kom til at løfte hænderne i
forsvar og slæbte ham ned af gaden mens man slog vildt omkring sig
med køller.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : N_B_DK

Dato : 28-11-06 15:46

In news:slrnemn6nn.e0g.haj@HAL6000.bananas.dk,
> [...]
> Politiet tæsker jo alligevel på Ungdomshus-demonstrationer, selv når
> de er fredelige, så demonstranterne kan næsten lige så godt smide

Fint så kan de dømmes for overfald mod tjenestemand i funktion.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Hans Joergensen

Dato : 28-11-06 15:47

N_B_DK wrote:
> Fint så kan de dømmes for overfald mod tjenestemand i funktion.

Jah, efter politiet igen har tæsket på dem mens de sidder i håndjern? ;)

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : N_B_DK

Dato : 28-11-06 15:45

In news:456b51a7$0$2111$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
Allan Riise <familien_riise@pc.dk> typed:
> D.v.s. enhver der bliver anholdt af politiet skal have bøllebank, og
> så vidt jeg ved, så er det ikke politiet der skal afgøre om loven er
> blevet overholdt.

Hvem har talt om enhver der bliver anholdt ? du kan da se på videoen at der
var det langt fra alle der fik et par slag.

> [...]
> indvandrere, eller bare du er i nærheden, for ikke at tale om når du
> kører uden lys på en cykel og ikke når at standse i tide.

Ja, og du frygter sikkert også at politiet kommer ud til dig midt om natten,
trækker dig ud af sengen og gennemprygler dig med en frossen søndags
berliner ikke ? (hvor seriøs var du selv da du skrev ovenstående...)

--
MVH.
N_B_DK

Fra : @

Dato : 27-11-06 18:44

On Mon, 27 Nov 2006 18:09:15 +0100, Alucard <alucard44@hotmail.com>
wrote:

>Præcis, men det fatter de venstreorienterede klaphatte ikke....

hvad skulle de fatte det med?
/Albert Camus/

Fra : @

Dato : 26-11-06 20:43

On 26 Nov 2006 18:06:51 GMT, Hans Joergensen
<haj@enterprise-server.dk> wrote:

>Man kan også håbe at nogle måske kan lære den betjent

hvorfor har du altid så travlt med at forsvare forbryderne og rakke
ned på politiet?

/Albert Camus/

Fra : Hans Joergensen

Dato : 26-11-06 20:54

@ wrote:
> hvorfor har du altid så travlt med at forsvare forbryderne og rakke
> ned på politiet?

Jeg synes ikke jeg forsvarede forbryderne? jeg synes bare det er
rimeligt at det har konsekvenser når en betjent går over stregen.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 27-11-06 01:04

Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> wrote:

> Jeg synes ikke jeg forsvarede forbryderne? jeg synes bare det er
> rimeligt at det har konsekvenser når en betjent går over stregen.

Og hvad mener du om det malingshærværk som den flok forbryderiske lømler
blev taget i at begå???

Fra : N_B_DK

Dato : 26-11-06 20:55

In news:vfrjm25fd6girm6fumu5nnsmmli048k6er@4ax.com,
@ <1[at]invalid.net> typed:

> hvorfor har du altid så travlt med at forsvare forbryderne og rakke
> ned på politiet?

Fordi han vel er bange for det kun er et spørgsmål om tid inden han selv får
ørene i maskinen, og han holder jo med vennerne.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Bo Warming

Dato : 26-11-06 21:43

> [...]
>
> <http://www.berlingske.dk/indland/artikel:aid=829178/>
>
> Lad os nu se hvordan det går med udsmidningen på Jagtvej ...

JEg mener at politiet har hjemmel til at holde dem i varetægt indtil
efter 14.12 når huset er ryddet på Jagtvej

De vildt mange stenkalst mod mit hus i den senere til burde også føre
til forebyggende arrestation af alle med sort tøj og nitter i huset

Fra : Kim Larsen

Dato : 27-11-06 01:26

Hans Joergensen skrev:

> Jaja, loven siger jo at de skal straffes, men loven siger vist ikke
> noget om at betjente på stedet må straffe folk uden at de har været
> for en dommer.

Det vil du aldrig nogensinde kunne forklare Brian Neuman og hans slæng
(i dk.politik), det kræver en nogenlunde normal tankegang at forstå
den slags.

--
Kim Larsen

Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk

Fra : N_B_DK

Dato : 27-11-06 01:36

In news:1164587167.270825.203870@n67g2000cwd.googlegroups.com,
Kim Larsen <kl2607@gmail.com> typed:

> Det vil du aldrig nogensinde kunne forklare Brian Neuman og hans slæng
> (i dk.politik), det kræver en nogenlunde normal tankegang at forstå
> den slags.

Hvad mener du så politiet skal gøre overfor nogle unger der ikke har fattet
at når politiet siger, I er anholdt, så betyder det ikke løb væk ?

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Bo Warming

Dato : 27-11-06 06:25

"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> Hvad mener du så politiet skal gøre overfor nogle unger der ikke har
> fattet at når politiet siger, I er anholdt, så betyder det ikke løb

Engang var det psy kose at være homosexuel
Er det stadig sygdom at være masochist og ulykkesfugl.?
Det er vel den beskrivelse der bedst passer på bz-børnene
Poliken er idag ret underholdende ved ikke at kunne se fejl hos BZ

http://messenger.adtech.de/r105/r.asp?G=1C41AG0G0G54B0G2BBG4G0G

http://messenger.adtech.de/r105/r.asp?G=1C41AG0G0G54B1G2BBG4G0G

Politiet: Svært at se om vi lavede fejl
Optagelsen af politiets håndtering af en demonstration i Rødovre
søndag eftermiddag er voldsom, men det er ikke til at se, om der sker
fejl, siger politichef.
Politikere: Minister må redegøre for Rødovre-demo
Både de radikale og SF kræver redegørelse fra justitsminister Lene
Espersen (K) efter at have set video af politiets fremfærd ved
demonstration i Rødovre.
Udland

Fra : Carsten Overgaard

Dato : 27-11-06 08:25

> [...]
fattet
> at når politiet siger, I er anholdt, så betyder det ikke løb væk ?

Det betyder det i andre lande, men ikke i Danmark. På denne side finder du
et link til en bekendtgørelse, som nøjagtig fortæller hvad der tæller som at
modsætte sig arrest eller ej. At løbe bort er faktisk ikke at modsætte sig
arrest.

http://en.wikipedia.org/wiki/Resisting_arrest

Carsten Overgaard
http://www.center-validering.dk/aboutdenmark.htm
http://blog.myspace.com/covergaard3650
"Om 2006 - Evigt ejer du kun det, som du har mistet."

Fra : Bo Warming

Dato : 27-11-06 09:20

"Carsten Overgaard" <info@carstenovergaard.dk> wrote in message
> [...]
> tæller som at
> modsætte sig arrest eller ej. At løbe bort er faktisk ikke at

DE sidste fire bogstaver REST betyder at være stille

men politiets katastrofale inkompetence består hverken i at de slog
for hårdt eller for blødt men AT DE IKKE BRUGTE TÅREGAS, så de er
advaret vedr 14.12.

At de slog er kontraproduktivt for de unge laver demo for at få en
historie at fortælle.

AT forære masokisterne et martyrium er at opfordre til dødsvold 14.12

Helt ligesom at lange fængselssstraffe med risiko for fangeudført
dødssstraf er at skabe øget pædofili for MENNESKET VIL IKKE VÆRE
LYKKELIGT, som Nietzsche skrev og derved ramte hovedet på sømmet
- når der bliver spænding og forbuden frugt i en forbrydelse er den en
milliard gange mere tiltrækkende end ellers

FAktisk er jeg pædofilofrenes eneste ven på usenet og de der kalder
sig børnenes venner er deres ondeste fjender

Jeg har ikke prøvet tåregas men i store doser tror jeg du virkelig
undgår gentagelse

At politiet medbringer et par ambulancer til hysterisk bz der flipper
ud af kvalme eller peger gas, sætter i relief at det ikke er
TIVOLI-UNDERHOLDNING SOM SÆDVANLIGT NÅR ONKEL POLITI sætter i scene

Fra : Carsten Overgaard

Dato : 27-11-06 09:22

> "Carsten Overgaard" <info@carstenovergaard.dk> wrote in message

http://www.rigsadvokaten.dk/media/rm_9-1994.pdf

---- Citat start ----
Det forhold, at en anholdt, der ønskes ført væk, ikke følger med, men
forholder sig passiv, eventuelt lægger sig ned, antages ikke at være
omfattet af bestemmelsen. Det samme gælder det forhold, at en anholdt
forsøger at undvige ved f.eks. at løbe fra stedet, i det omfang den anholdte
ikke i den forbindelse slår eller river sig fri fra en polititjenestemand,
der holder ham fast, f.eks. med et greb i armen.
--- citat slut ---

Hvordan vil du fortolke det?

Fra : Hans Joergensen

Dato : 27-11-06 17:06

Bo Warming wrote:
> men politiets katastrofale inkompetence består hverken i at de slog
> for hårdt eller for blødt men AT DE IKKE BRUGTE TÅREGAS, så de er
> advaret vedr 14.12.

Ja, det ville have været smart at smide tåregas ind i Faderhuset så
de kunne få demonstranterne ud :)

> FAktisk er jeg pædofilofrenes eneste ven på usenet og de der kalder
> sig børnenes venner er deres ondeste fjender

"Jeg har aldrig været i nærheden af at blande uvedkommende ting
sammen" -- Bo Warming

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Bo Warming

Dato : 27-11-06 23:18

> Ja, det ville have været smart at smide tåregas ind i Faderhuset så
> de kunne få demonstranterne ud :)

Folk der hævder at Glistrup-politik mht pædofili er til skade for
børnene, altså lavere straffe, blander det ind i alt hvad jeg skriver,
og her er det relevant

HAns Joergensen synes at mene at politiet kunne have ladet BZ blive
inde i et faderhus - interessant ide - aflåse og forsegle og afvente
at sult og tørst og frihed for lugt af egne ekskrementer får dem til
at BEDE om stop for den retfærdige straf?

Fra : Hans Joergensen

Dato : 28-11-06 03:13

Bo Warming wrote:
> [...]
> at sult og tørst og frihed for lugt af egne ekskrementer får dem til
> at BEDE om stop for den retfærdige straf?

Æh.. du er ikke ret god til det med at læse og forstå eller hvordan?

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Neuman

Dato : 27-11-06 08:43

Hans Joergensen skrev:
> Jaja, loven siger jo at de skal straffes, men loven siger vist ikke
> noget om at betjente på stedet må straffe folk uden at de har været
> for en dommer.

KL: Det vil du aldrig nogensinde kunne forklare Brian Neuman og hans slæng
(i dk.politik), det kræver en nogenlunde normal tankegang at forstå
den slags.

---------
Har du været med i sådan en demonstration? Du udtaler dig som om du har fået
flækket skallen adskillige gange.

Fra : Kim Larsen

Dato : 27-11-06 01:41

N_B_DK skrev:
> In news:vfrjm25fd6girm6fumu5nnsmmli048k6er@4ax.com,
> @ <1[at]invalid.net> typed:

> Fordi han vel er bange for det kun er et spørgsmål om tid inden han selv får
> ørene i maskinen, og han holder jo med vennerne.

Jeg holder skam også med brugerne af Ungdomshuset i denne her sag selv
om slaget er tabt for dem men jeg får skam ingen ører i maskinen (er
ganske vist også lidt svært på 20 kilometers afstand).

Fra : N_B_DK

Dato : 27-11-06 06:44

In news:1164588089.067477.157650@j72g2000cwa.googlegroups.com,

Det var nu et svar til @ mht spørgsmålet til Hans Joergensen,

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Neuman

Dato : 27-11-06 08:46

> In news:1164588089.067477.157650@j72g2000cwa.googlegroups.com,
> Kim Larsen <kl2607@gmail.com> typed:

> Det var nu et svar til @ mht spørgsmålet til Hans Joergensen,

KL udstillede bare sin passive kujonagtige status.

Fra : Kim Larsen

Dato : 27-11-06 11:57

Neuman skrev:
> "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> KL udstillede bare sin passive kujonagtige status.

Ja det er en slem frustration for din latterlige parodi på hjerne at
du ikke kan få en slåskamp i stand med mig, så du i stedet må gribe
til anmelderi, lille ynkelige stikker-kryb, men det er altså sådan
det er.

Fra : Kim Larsen

Dato : 27-11-06 12:06

N_B_DK skrev:
> [...]
>
> Hvad mener du så politiet skal gøre overfor nogle unger der ikke har fattet
> at når politiet siger, I er anholdt, så betyder det ikke løb væk ?

Jeg forstår da godt at de forsøger at løbe væk og det berettiger
ikke politiet til den form for magtanvendelse som vi så i går. Jeg
håber at det får slemme konsekvenser for de involverede politifolk,
men jeg tvivler på det, da det åbenbart er ved at blive acceptabelt
for politikerne på Christiansborg at vi har et af verdens mest
voldelige politikorps. Hvad vi så i går mindede mig mest af alt om en
politistat, altså et regulært voldeligt overfald som var det en
politiaktion i en fjern bananrepublik. Jeg finder det stærkt
utilfredsstillende.

Fra : Alucard

Dato : 27-11-06 12:38

On 27 Nov 2006 03:06:00 -0800, "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> wrote:

>Jeg forstår da godt at de forsøger at løbe væk og det berettiger
>ikke politiet til den form for magtanvendelse som vi så i går.

Gu gør det da så.... Når du får at vide at du er anholdt og får besked
på at sætte dig ned, så har du bare at sætte dig ned og hvis du ikke
gør det, må du forvente at "blive sat ned"....

Hvor svært kan det være..?

> [...]
>men jeg tvivler på det, da det åbenbart er ved at blive acceptabelt
>for politikerne på Christiansborg at vi har et af verdens mest

De brugte da bare den fornødne magt til at få "ro i lejren"....

>Hvad vi så i går mindede mig mest af alt om en
>politistat, altså et regulært voldeligt overfald som var det en
>politiaktion i en fjern bananrepublik.

Nej, det vi så var en flok autonome psykopater der hverken havde
respekt for andre, andres ejendom eller ordensmagten.... Den "suppe"
de fik var 100% selvforskyldt....

>Jeg finder det stærkt
>utilfredsstillende.

At de autonome ikke kan opføre sig civiliseret.... JA...!!!!

Fra : Carsten Overgaard

Dato : 27-11-06 12:41

"Alucard" <alucard44@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]

ikke i den forbindelse slår eller river sig fri fra en polititjenestemand,
der holder ham fast, f.eks. med et greb i armen.

Dvs. hvis de løber væk, så modsætter de sig ikke arrest medmindre at der er
en betjent, som har fat i armen på dem. De modsætter sig heller ikke arrest,
hvis de sætter sig ned.

Fra : N_B_DK

Dato : 27-11-06 14:33

In news:1164625560.831298.226050@h54g2000cwb.googlegroups.com,
Kim Larsen <kl2607@gmail.com> typed:
> Jeg forstår da godt at de forsøger at løbe væk og det berettiger
> ikke politiet til den form for magtanvendelse som vi så i går.

Ja for bliver de, risikerer de jo at skulle stå til ansvar for deres
handlinger, det kender de jo ikke til.

> [...]
> men jeg tvivler på det, da det åbenbart er ved at blive acceptabelt
> for politikerne på Christiansborg at vi har et af verdens mest

Voldelige ? har du overvejet at det måske skyldes at folk også er blevet
mere voldelige, og nægter at tro på at det danske politikorps skulle være et
af de voldeligste i verdenen, så det vil jeg gerne se nogle beviser på.

> Hvad vi så i går mindede mig mest af alt om en
> politistat, altså et regulært voldeligt overfald som var det en
> politiaktion i en fjern bananrepublik.

Ja de havde jo slet ikke gjort noget vel ? det var sikkert politiet der
tvang dem til at kaste med maling og fysisk overfalde folk fra faderhuset.

> Jeg finder det stærkt utilfredsstillende.

Det skal du have lov til, det ændrer bare ikke på at politiet gjorde deres
arbejde, og du skal nok være glad for jeg ikke har noget at skulle have sagt
mht graden af magtanvendelse i tilfælde som det igår.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Alucard

Dato : 27-11-06 16:48

On Mon, 27 Nov 2006 14:32:45 +0100, "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>af de voldeligste i verdenen, så det vil jeg gerne se nogle beviser på.

Hvis de var et af verdens mest voldelige politikorps, så havde
kameramanden næppe fået lov til at rende rundt og filme...

Fra : Jens G

Dato : 27-11-06 16:04

> [...]
>politistat, altså et regulært voldeligt overfald som var det en
>politiaktion i en fjern bananrepublik. Jeg finder det stærkt

Man spørger sig selv hvordan din reaktion mon ville være hvis det var
nogle højreorienterede tåber der var blevet behandlet på samme måde?

--
Jens G
Nu bruger jeg www.everlove.dk til IP telefoni.

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 27-11-06 20:06

Jens G <nospam061106@kabelmail.dk> wrote:

> Man spørger sig selv hvordan din reaktion mon ville være hvis det var
> nogle højreorienterede tåber der var blevet behandlet på samme måde?

hvis de skader andre fredelige mennesker eller disses ejendom - samme
reaktion fra mig.

Problemet for dig og de andre venstrefløjsere er at sådan opfører
højreorienterede sig meget sjældent.

Fra : Jens G

Dato : 27-11-06 20:53

On Mon, 27 Nov 2006 20:05:53 +0100, peter@DIESPAMMERDIE.dk (Peter
Bjørn Perlsø) wrote:

>hvis de skader andre fredelige mennesker eller disses ejendom - samme
>reaktion fra mig.
>
>Problemet for dig og de andre venstrefløjsere er at sådan opfører
>højreorienterede sig meget sjældent.

Hvad får dig til at tro at jeg er på venstrefløjen?

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 27-11-06 21:52

Jens G <nospam061106@kabelmail.dk> wrote:

> Hvad får dig til at tro at jeg er på venstrefløjen?

At du hentyder til højreorienterde i 3. person?

Fra : Jens G

Dato : 27-11-06 21:59

On Mon, 27 Nov 2006 21:52:07 +0100, peter@DIESPAMMERDIE.dk (Peter
Bjørn Perlsø) wrote:

> [...]
[...]
>At du hentyder til højreorienterde i 3. person?

Jeg skrev højreorienterede tåber.

Fra : Kim Larsen

Dato : 27-11-06 12:11

Hans Joergensen skrev:

> Man kan også håbe at nogle måske kan lære den betjent Local Eyes har
> optaget mens han stod og slog en flok anholdte på må og få hvordan
> man opfører sig...

Jeg foreslår en tjenestemandssag mod vedkommende politibetjent(e)
helst med efterfølgende exit ud af politiet og et ophold i hotel
tremmely ligesom vi ellers plejer at sætte primitive voldsbøller ind
i.

Fra : N_B_DK

Dato : 27-11-06 14:38

In news:1164625863.834250.199420@j44g2000cwa.googlegroups.com,
> [...]
> helst med efterfølgende exit ud af politiet og et ophold i hotel
> tremmely ligesom vi ellers plejer at sætte primitive voldsbøller ind

Det var da en besynderlig tankegang, udfør dit job, og inkasser en billet
til spjældet...

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Alucard

Dato : 27-11-06 16:50

On Mon, 27 Nov 2006 14:37:43 +0100, "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com>
wrote:

>Det var da en besynderlig tankegang, udfør dit job, og inkasser en billet
>til spjældet...

Det er jo kun dem Kim holder med, der må bruge magt/vold....

Fra : Kim Larsen

Dato : 27-11-06 13:31

Carsten Overgaard skrev:
> [...]
> en betjent, som har fat i armen på dem. De modsætter sig heller ikke arrest,

Nu synes jeg du spiller dum, Carsten, det klæder dig ikke. Politiet
rå-tæskede løs på anholdte i går på fulde gardiner som en bedre
omgang rocker-bøller. Det er IKKE i orden ! For mig så det ud som om
at politistyrken ikke var stor nok i situationen i går - men igen
- det berettiger ikke politiet til al den overdrevne vold. Hans
Jørgensen har helt ret i at det alene er domstolenes opgave at idømme
folk en passende straf for en given forbrydelse, ikke politiets opgave
(bortset fra mindre bødeforlæg). Dette budskab ser ikke rigtig ud til
at være trængt ind hos politiet og det burde politikerne se til at
det gør fremadrettet.

Fra : Alucard

Dato : 27-11-06 13:53

On 27 Nov 2006 04:30:43 -0800, "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> wrote:

>Nu synes jeg du spiller dum, Carsten, det klæder dig ikke. Politiet
>rå-tæskede løs på anholdte i går på fulde gardiner som en bedre
>omgang rocker-bøller.

Tag dine røde briller af....

>Det er IKKE i orden !

Det er bare HELT i orden...

>For mig så det ud som om
>at politistyrken ikke var stor nok i situationen i går - men igen
>- det berettiger ikke politiet til al den overdrevne vold.

Der var da ingen overdreven vold.... Brugen af magt var passende...

> [...]
>(bortset fra mindre bødeforlæg). Dette budskab ser ikke rigtig ud til
>at være trængt ind hos politiet og det burde politikerne se til at

De autonome fjolser skulle tage at rense deres ører, så de kan høre
hvad de får besked på.....

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 27-11-06 14:20

> [...]

> Der var da ingen overdreven vold.... Brugen af magt var passende...

> De autonome fjolser skulle tage at rense deres ører, så de kan høre

Hørt!

Fra : Hans Joergensen

Dato : 27-11-06 17:09

Alucard wrote:
> Det er bare HELT i orden...

Hvis politiet må overtræde deres beføjelser på må og få uden at få
straf, så synes jeg pludselig ikke det er helt så forkert når folk
smider sten efter idioterne, hvorfor skulle demonstranter opføre sig
pænt hvis ordensmagten ikke gør det?

> Der var da ingen overdreven vold.... Brugen af magt var passende...

Brugen af magt var overdreven.

> De autonome fjolser skulle tage at rense deres ører, så de kan høre
> hvad de får besked på.....

Politiet skulle tage at slappe lidt af og gøre hvad de har lært,
istedet for det tæskeri dér.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Alucard

Dato : 27-11-06 18:15

On 27 Nov 2006 16:09:29 GMT, Hans Joergensen

> [...]
>straf, så synes jeg pludselig ikke det er helt så forkert når folk
>smider sten efter idioterne, hvorfor skulle demonstranter opføre sig

Med hensyn til politiets opførsel, så jeg intet i videoklippet der
ikke var berettiget.....

Du vender det hele på hovedet.... Det var de autonome tosser der
startede med deres voldelige opførsel.... Politiet stoppede bare deres
ulovligheder.....

>Brugen af magt var overdreven.

Gu var den da ej.... Havde de sat sig ned da de fik besked på det, så
var intet sket....

>Politiet skulle tage at slappe lidt af og gøre hvad de har lært,
>istedet for det tæskeri dér.

Deres uddeling af "suppe" var fuldt ud berettiget....

Fra : Hans Joergensen

Dato : 27-11-06 18:20

Alucard wrote:
> Gu var den da ej.... Havde de sat sig ned da de fik besked på det, så
> var intet sket....

Du så ikke videoen fra den 24/9 hvor den venlige strisser slog på
folk der sad ned?

> Deres uddeling af "suppe" var fuldt ud berettiget....

Hvorfor er der så så meget brok?

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Alucard

Dato : 27-11-06 19:49

On 27 Nov 2006 17:19:42 GMT, Hans Joergensen

>Du så ikke videoen fra den 24/9 hvor den venlige strisser slog på
>folk der sad ned?

Han slog på EN.....

>Hvorfor er der så så meget brok?

Fordi venstrefløjen ikke kan andet end at klynke, når de bliver
afsløret i deres kriminelle handlinger...

Fra : Hans Joergensen

Dato : 27-11-06 20:08

Alucard wrote:
> Han slog på EN.....

Og så er det ok eller?

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Allan Riise

Dato : 27-11-06 20:11

Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> wrote:

> Og så er det ok eller?

Jeg vil hellere sige, og det til Alucard, der er en der blev slået på, som
er blevet filmet, når vi ser hvordan at plitiet fører sig frem, f.eks. at de
dræber langt flere end politiet i UK, og med de billeder der er på nethinden
fra faderhuset, Benjamin sagen etc. at man virkelig skal passe på vor ens
børn går henne og med hvem, det kan sagtens ske for ens egne unger, eller en
selv.

--
Allan Riise

Fra : Alucard

Dato : 27-11-06 21:37

On Mon, 27 Nov 2006 20:10:52 +0100, "Allan Riise"
<familien_riise@pc.dk> wrote:

>Jeg vil hellere sige, og det til Alucard, der er en der blev slået på, som
>er blevet filmet,

Klap lige hesten.... Fordi der blev filmet en, så mener du altså at
der nødvendigvis må være mange flere der ikke er blevet filmet....?

>når vi ser hvordan at plitiet fører sig frem, f.eks. at de
>dræber langt flere end politiet i UK,

Link/bevis...???

>og med de billeder der er på nethinden
>fra faderhuset,

Hvad var der da galt der...???

>Benjamin sagen etc.

En enkelt ulykkelig sag....

>at man virkelig skal passe på vor ens
>børn går henne og med hvem, det kan sagtens ske for ens egne unger, eller en
>selv.

Selvfølgelig skal man passe på sine børn og LÆRE dem at man ikke
kaster med maling bare fordi man er sur (hvilket er meget "in" på
venstrefløjen), overfalder fredelige mennesker (uanset hvor tossede de
er) og holder kæft når politiet siger det.....

Så sker der sgu ingenting....

Fra : Allan Riise

Dato : 27-11-06 22:03

Alucard <alucard44@hotmail.com> wrote:

> Klap lige hesten.... Fordi der blev filmet en, så mener du altså at
> der nødvendigvis må være mange flere der ikke er blevet filmet....?

Nej, men det kan da bestemt ikke afvises.

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-5387384.html

> Hvad var der da galt der...???

Bøllebank til alle tilstedeværende, uagtet at en hel del bare demonstrerede
og everhovedet ikke begik hærværk eller gik ind i faderhuset.

> En enkelt ulykkelig sag....

Nu lyder du som en venstrefløjser der forsvarer 2'gere!

> [...]
> venstrefløjen), overfalder fredelige mennesker (uanset hvor tossede de
> er) og holder kæft når politiet siger det.....

Det skete da netop her, *alle* blev anholdt og udsat for samme behndling.

--
Allan Riise

Fra : Alucard

Dato : 27-11-06 22:26

On Mon, 27 Nov 2006 22:02:32 +0100, "Allan Riise"
<familien_riise@pc.dk> wrote:

>Nej, men det kan da bestemt ikke afvises.

Og det han da bestemt heller ikke afvises at der er liv på mars..

>Bøllebank til alle tilstedeværende, uagtet at en hel del bare demonstrerede
>og everhovedet ikke begik hærværk eller gik ind i faderhuset.

De fulgte ikke politiets påbud og så "blev da bare sat ned"....

>Nu lyder du som en venstrefløjser der forsvarer 2'gere!

Kan du da henvise til andre lignende sager...?

>Det skete da netop her, *alle* blev anholdt og udsat for samme behndling.

De blev sgu da ikke udsat for samme behandling.... Dem der sad
fredeligt ned skete der da ikke en skid med (bortset fra at de blev
anholdt).... Når politiet siger at du er anholdt, så er du sgu
anholdt, uanset om du er uskyldig eller ej.....

Fra : N_B_DK

Dato : 28-11-06 15:52

In news:456b526a$0$2109$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
Allan Riise <familien_riise@pc.dk> typed:
> Det skete da netop her, *alle* blev anholdt og udsat for samme
> behndling.

Hvor ser / læser du at ALLE fik lidt slag ? bevis tak.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Hans Joergensen

Dato : 28-11-06 02:54

Alucard wrote:
> Klap lige hesten.... Fordi der blev filmet en, så mener du altså at
> der nødvendigvis må være mange flere der ikke er blevet filmet....?

De filmede jo fx. også en der blev lagt i benlås, og det var så
smukt da den stump film blev vist umidbart efter at politichefen
havde sagt "Vi bruger ikke benlås" :)

> En enkelt ulykkelig sag....

En er for meget.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Bo Warming

Dato : 28-11-06 05:59

> [...]

Er der nu også det?
Politiskuespillerne ved at alt kommer i TV og har stuntmandens evne
til at foregive et slag der ikke rammer huden hårdt og der er ikke
rapporteret om skadestuerapporter om læsioner, for politet er mest
angst for at afskrække de unge fra at give ramboerne lejlighed til at
lege stærke mænd

> De filmede jo fx. også en der blev lagt i benlås, og det var så
> smukt da den stump film blev vist umidbart efter at politichefen
> havde sagt "Vi bruger ikke benlås" :)

> En er for meget.

Politiet havde travlt på Rådhuspladsen den aften. Hvad præcis kunne de
have gjort anderledes?

Barbarer som BErtel Brandes kan lide øje for øje og politikerne lader
politiet bøje sig for pøblens krav om primitivt benlås-barbari mod
vore mest asociale narkoman-typer.
Det kan vi gøre bedre, men det er ikke største prioritet.
TV-seerne kræver underholdning , se blot trådene her.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 28-11-06 11:36

Bo Warming wrote:
> Politiet havde travlt på Rådhuspladsen den aften. Hvad præcis kunne de
> have gjort anderledes?

Der var da en lille flok betjente der havde tid til at slå benjamin ihjel
i 5 minutter? så travlt kan de da heller ikke have haft?

> Det kan vi gøre bedre, men det er ikke største prioritet.
> TV-seerne kræver underholdning , se blot trådene her.

Jeg er ikke TV-seer ;)

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : N_B_DK

Dato : 28-11-06 15:49

In news:toimm21t84g94l8v6maljc8t4h41ulrjg6@4ax.com,
Alucard <alucard44@hotmail.com> typed:
> [...]
> venstrefløjen), overfalder fredelige mennesker (uanset hvor tossede de
> er) og holder kæft når politiet siger det.....

100% enig.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Carsten Overgaard

Dato : 28-11-06 08:29

"Allan Riise" <familien_riise@pc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> børn går henne og med hvem, det kan sagtens ske for ens egne unger, eller

Her er mit råd til mine børn, når de en dag bliver gamle nok:

Drop at gå til demonstrationer. Bedst som du måtte stå fredelig et sted og
demonstrere mod Johnny og hans slæng, så er der er en eller anden skør kugle
(eller en civil betjent), som maskerer sig og kaster med sten.

Derefter får du bank af politiet og kan blive siddende det meste af dagen på
jorden i frostvejr (hvis det er årstiden).

Det er ikke det værd. Lad yderfløjene marchere i fred.

Hvis du vil påvirke den demokratiske proces, så tegn nogle fornærmende
tegninger og opload dem på et trådløs net et sted i Danmark, som ikke er
beskyttet eller betal en folketingspolitiker for at stille spørgsmål i
spørgetiden. (Det sidste er dyrt, hvis man ikke gør som undertegnede og
vælger den politiker, som kunne stille spørgmålet ud fra politikerens egen
overbevisning uden skelen til hvad for en partifarve personen har og om vi
overhovedet er enige om noget som helst udover at spørgsmålet skal stilles.)

Fra : Alucard

Dato : 27-11-06 21:31

On 27 Nov 2006 19:08:29 GMT, Hans Joergensen

>Og så er det ok eller?

Det kommer an på omstændighederne.... Hvis demonstranten bare sad
fredeligt (hvilket jeg tvivler på), så er det ikke ok....

Fra : Bo Warming

Dato : 27-11-06 21:58

"Alucard" <alucard44@hotmail.com> wrote in message

> Det kommer an på omstændighederne.... Hvis demonstranten bare sad
> fredeligt (hvilket jeg tvivler på), så er det ikke ok....

Slog han hårdt eller stoppede den erfarene betjent kraften i slaget
lige før han ramte, for at skræmme til lydighed?

Er der lyd på og man hører en knogle knække?

Fra : Bo Warming

Dato : 27-11-06 22:13

> Og så er det ok eller?

Også varetægtsfængsling er ofte redskab til ro og orden og en slags
straf samtidig

Når man overgår den værste pædofile i ondskab med malinghærværk, så
fortjener man småstraf og det er til de unges eget bedste at de indser
at de ikke skal fremprovokere igen 14.12

Der er ikke tvivl om malinghærværket så hvorfor vente på dommerord
vedr sådan bagatelstraf?

Fra : Bo Warming

Dato : 27-11-06 14:21

"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> wrote in message
[...]

Jeg tror slagene skulle SKRÆMME til lydighed og ikke lavede blå
mærker, men det fremgår vel at skadestuerapporter

Med hundrede hærværkere var det ikke straf men beskyttelse af offeret
FAderhuset, som politiet udførte

Fra : Carsten Overgaard

Dato : 27-11-06 14:54

Carsten Overgaard skrev:
> [...]

(bortset fra mindre bødeforlæg). Dette budskab ser ikke rigtig ud til
at være trængt ind hos politiet og det burde politikerne se til at

Prøv at læse hvad jeg skriver.

At løbe fra politiet, når de råber at man er anholdt er IKKE at modsætte sig
arrest. Politiet må pænt løbe en op. Det berettiger heller ikke politiet til
at straffe personen ekstra ved at banke vedkommende, netop fordi at det IKKE
er at modsætte sig arrest.

Det skulle efterhånden ikke være noget problem for politiet at løse
problemerne uden masseanholdelser. Langt de fleste af personerne har de
billeder af fra de forudgående arrestationer. De kunne have valgt at bruge
deres radio for at få forstærkninger. Derefter kunne de have gennemgået alle
billederne og tage personerne, som de vil tale med op en for en fra gade de
efterfølgende dage efterhånden, som de kom igennem materialet.

De autonome skal selvfølgelig ikke begå hærværk, men jeg forstår ikke
politiets motiv til slåskampe hver eneste gang. Jeg tør f.eks. ikke tage ud
og kritisere nazister mere. Lige pludselig har nogle autonome placeret sig
blandt ens ellers fredelige meddemonstranter og så får vi alle bank. (Jeg
havde lungebetændelse da det gik løs i Hillerød og blev derfor hjemme -
Heldigvis for det.)

Fra : N_B_DK

Dato : 27-11-06 15:23

In news:456aee96$0$49208$14726298@news.sunsite.dk,
Carsten Overgaard <info@carstenovergaard.dk> typed:

> De autonome skal selvfølgelig ikke begå hærværk, men jeg forstår ikke
> politiets motiv til slåskampe hver eneste gang.

Så politiet tvang dem ud til faderhuset og tvnag dem til at begå hærværk ?

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Hans Joergensen

Dato : 27-11-06 17:15

N_B_DK wrote:
> Så politiet tvang dem ud til faderhuset og tvnag dem til at begå hærværk ?

Politiet skal ikke overtræde deres beføjelser for at stoppe hærværk,
de skal fanme gå efter bogen.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : N_B_DK

Dato : 27-11-06 21:30

In news:slrnemm3ok.e0g.haj@HAL6000.bananas.dk,
Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> typed:
> Politiet skal ikke overtræde deres beføjelser for at stoppe hærværk,
> de skal fanme gå efter bogen.

Gør aktivisterne det ?

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Hans Joergensen

Dato : 28-11-06 03:10

N_B_DK wrote:
> Gør aktivisterne det ?

Det er fanme ligemeget, skal det også være lovligt for en betjent
at slå dig hvis du har kørt for stærkt i din bil?

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : N_B_DK

Dato : 28-11-06 15:56

In news:slrnemn6k6.e0g.haj@HAL6000.bananas.dk,
Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> typed:
> Det er fanme ligemeget, skal det også være lovligt for en betjent
> at slå dig hvis du har kørt for stærkt i din bil?

Ja, hvis du forsøger at flygte.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Hans Joergensen

Dato : 28-11-06 16:12

N_B_DK wrote:
> Ja, hvis du forsøger at flygte.

Forsøger man at flygte hvis man sidder på jorden?

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Alucard

Dato : 28-11-06 16:51

On 28 Nov 2006 15:11:58 GMT, Hans Joergensen

>Forsøger man at flygte hvis man sidder på jorden?

Ifølge videoen var der INGEN af dem der sad fredeligt på jorden, som
fik "suppe"....

Fra : Allan Riise

Dato : 28-11-06 17:13

Alucard <alucard44@hotmail.com> wrote:

> Ifølge videoen var der INGEN af dem der sad fredeligt på jorden, som
> fik "suppe"....

Det da ved gud der var..

--
Allan Riise

Fra : Allan Riise

Dato : 28-11-06 17:18

Allan Riise <familien_riise@pc.dk> wrote:

> Det da ved gud der var..

På den pågældende videooptagelse ser man betjente svinge kniplerne mod en
gruppe demonstranter, der delvist sidder ned på jorden og står op. Flere
gange ser man betjente træde ind mod menneskemængden og svinge stavene fra
højt løftet position ned mod de siddende.
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-5469540.html

--
Allan Riise

Fra : N_B_DK

Dato : 28-11-06 17:30

In news:456c613a$0$2098$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
> [...]

> op. Flere gange ser man betjente træde ind mod menneskemængden og
> svinge stavene fra højt løftet position ned mod de siddende.

Enten sidder de ellers står de, man kan ikke sidde delvist ned.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Allan Riise

Dato : 28-11-06 17:38

N_B_DK <N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote:
> In news:456c613a$0$2098$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
> Allan Riise <familien_riise@pc.dk> typed:

> Enten sidder de ellers står de, man kan ikke sidde delvist ned.

En gruppe der delvist sidder ned på jorden og står op = nogen i gruppen
sidder ned, og andre står op.

--
Allan Riise

Fra : Alucard

Dato : 28-11-06 18:24

On Tue, 28 Nov 2006 17:37:31 +0100, "Allan Riise"
<familien_riise@pc.dk> wrote:

>En gruppe der delvist sidder ned på jorden og står op = nogen i gruppen
>sidder ned, og andre står op.

Men INGEN af dem der sidder fredeligt ned får "suppe"....

Fra : Allan Riise

Dato : 28-11-06 18:26

Alucard <alucard44@hotmail.com> wrote:

> Men INGEN af dem der sidder fredeligt ned får "suppe"....

Sjovt nok, så ser TV2's reporter og statsadvokaten anderledes på den video
og de billeder der er fremstillet i pressen, men dig om det, du har jo
alligevel intet at skulle have sagt i denne sag, håber dog ikke at du lærer
dine børn at gå med skyklapper på.

--
Allan Riise

Fra : Alucard

Dato : 28-11-06 18:44

On Tue, 28 Nov 2006 18:25:53 +0100, "Allan Riise"
<familien_riise@pc.dk> wrote:

> [...]
>alligevel intet at skulle have sagt i denne sag, håber dog ikke at du lærer

Jeg har set videoen igennem 4 gange og kan ikke se en eneste,
fredeligt siddende, få "suppe"... Men kom med et minut:sekund hvor du
mener det sker....

Fra : Allan Riise

Dato : 28-11-06 19:15

Alucard <alucard44@hotmail.com> wrote:

> Jeg har set videoen igennem 4 gange og kan ikke se en eneste,
> fredeligt siddende, få "suppe"... Men kom med et minut:sekund hvor du
> mener det sker....

Du kan jo starte med at se de billeder der er linket til på det TV2 link jeg
har givet dig.

Men det er jo ligemeget, så snart du får fakta der modgår dig, så ryger det
jo bare ud, uden en eneste kommentar, som at det Danske politi dræber langt
flere end UK's.

--
Allan Riise

Fra : Alucard

Dato : 28-11-06 19:55

On Tue, 28 Nov 2006 19:14:57 +0100, "Allan Riise"
<familien_riise@pc.dk> wrote:

>Du kan jo starte med at se de billeder der er linket til på det TV2 link jeg
>har givet dig.

På det første billede hiver politiet en autonom idiot ud af flokken..
På det andet rækker en betjent HEN OVER de siddende for at dele suppe
ud...

Det er begge still-billeder fra videoen...

HVOR ser du fredelige siddende få suppe...????

>Men det er jo ligemeget, så snart du får fakta der modgår dig, så ryger det
>jo bare ud, uden en eneste kommentar, som at det Danske politi dræber langt
>flere end UK's.

Det indlæs havde jeg ikke set, men din påstand "det Danske politi
dræber langt flere end UK's." passer jo ikke (og det står der heller
ikke i artiklen)....

UK består at England, Scotland, Wales, Nord Irland, samt en masse øer
rundt omkring på kloden... I artiklen er kun nævnt England og Wales...
Når artiklen ikke har Nord Irland med, hvad med så at fjerne Nørrebro
fra de danske tal....?

Fra : Allan Riise

Dato : 28-11-06 20:29

Alucard <alucard44@hotmail.com> wrote:

> På det første billede hiver politiet en autonom idiot ud af flokken..
> På det andet rækker en betjent HEN OVER de siddende for at dele suppe
> ud...

Du kan da ikke på nogen måde afgøre om slaget går nedad, eller henad.

> Det er begge still-billeder fra videoen...

Ja.

> HVOR ser du fredelige siddende få suppe...????

Ingen steder på de billeder, men der er jo andre end dem, som så ikke må
offentliggøres p.g.a. at statsadvokaten har en igangværende undersøgelse.

> [...]

> rundt omkring på kloden... I artiklen er kun nævnt England og Wales...
> Når artiklen ikke har Nord Irland med, hvad med så at fjerne Nørrebro

Der er stadig 10 gange flere mennesker i den undersøgelse end i Danmark, at
jeg så kom til at skrive UK i stedet for England, det er min fejl, men
alligevel så dræber Dansk politi flere med våben end det engelske politi, og
det er jo hvad du skal forholde dig til, og så vidt jeg husker, så er ikke
et af de drab som Dansk politi har begået, forgået på Nørrebro.

Derudover så er det også påfaldende at 16% til 18% af klagerne imod Engelsk
politi medførte diciplinærstraffe hvorimod det her i Danmark er 1%.

Det er jo et godt signal at sende til betjente "I vælger selv jeres metoder
og straffer som i vil, der sker jer ikke noget alligevel"

Kan du ikke se at det er suspekte tal, og at der er noget helt galt med et
system der gør at øvrigheden skal undersøge sig selv, endda samme deletat?
--
Allan Riise

Fra : N_B_DK

Dato : 28-11-06 21:56

In news:456c8e16$0$2110$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
Allan Riise <familien_riise@pc.dk> typed:

> Du kan da ikke på nogen måde afgøre om slaget går nedad, eller henad.

Næ men det kan du hvis du ser videoen, og det ses det ikke (jeg har ikke
kunne få øje på det)

--
MVH.
N_B_DK

Fra : N_B_DK

Dato : 28-11-06 21:57

> [...]
> Ingen steder på de billeder, men der er jo andre end dem, som så ikke
> må offentliggøres p.g.a. at statsadvokaten har en igangværende

Dvs der findes endnu en video som ikke er offenliggjort ? det ligner da ikke
local eyes at optage sådanne ting for så ikke at offenliggøre det...

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Alucard

Dato : 28-11-06 22:19

On Tue, 28 Nov 2006 20:29:24 +0100, "Allan Riise"
<familien_riise@pc.dk> wrote:

>Du kan da ikke på nogen måde afgøre om slaget går nedad, eller henad.

Jo, for jeg har jo set videoen hvor billedet stammer fra....!!!!

>Ja.

>Ingen steder på de billeder, men der er jo andre end dem, som så ikke må
>offentliggøres p.g.a. at statsadvokaten har en igangværende undersøgelse.

DU påstår at siddende, fredelige demonstranter får knippelsuppe, men
har INGEN beviser...

Det eneste sted det foregår er i dine konspirations-teorier... )))

>Der er stadig 10 gange flere mennesker i den undersøgelse end i Danmark, at
>jeg så kom til at skrive UK i stedet for England,

Det var heller ikke England, men England OG Wales....

>det er min fejl, men
>alligevel så dræber Dansk politi flere med våben end det engelske politi,

Hvorfor skal der lige "med våben" med...??? Klarer englænderne det med
bare næver...?

>og
>det er jo hvad du skal forholde dig til, og så vidt jeg husker, så er ikke
>et af de drab som Dansk politi har begået, forgået på Nørrebro.

Så Frederiksberg da.... Det er ikke det der er pointen....

For øvrigt kan 10 tilfælde (hvor det ene var en sindsforvirret der
blev skudt i benet, hvilket han uheldigvis døde af) over en periode på
5 år ikke bruges til noget, statistisk set....

>Derudover så er det også påfaldende at 16% til 18% af klagerne imod Engelsk
>politi medførte diciplinærstraffe hvorimod det her i Danmark er 1%

Det kunne jo også være at politiet i England går mere hårhændet til
værks.... Det viser tallene INTET om.....

> [...]
>system der gør at øvrigheden skal undersøge sig selv, endda samme deletat?

Det eneste jeg giver dig ret i er, at det ikke skal være politiet der
undersøger politiet....

Fra : Alucard

Dato : 28-11-06 22:44

On Tue, 28 Nov 2006 22:18:39 +0100, Alucard <alucard44@hotmail.com>
wrote:

> [...]

Jeg gravede lidt videre og fandt (faktisk fra samme sted hvor
oplysningerne i dit link stammer fra) :

Rapporten "Deaths During or Following Police Contact: Statistics for
England and Wales"

http://www.ipcc.gov.uk/deathreport0405_printerversion.pdf

IPCC decided to investigate 85% of the 106 deaths that occurred during
or following police contact in 2004/05

http://www.ipcc.gov.uk/death_report_0506_v7.pdf

In 2005/06 there were 118 deaths during or following police
contact

Du kan selv søge videre, men er er nogle tal:

This statistical bulletin provides information about the deaths that
occurred during or following police contact from 1 April 2003 to 31
March 2004, 100 deaths occurred during the relevant period,

This statistics bulletin provides information about the deaths that
occurred during or following police contact from 1 April 2002 to 31
March 2003. 104 deaths occurred during the relevant period.

In 2001/02, an overall total of 70 people died in police custody or
otherwise following contact with the police, an increase of 17(32%)
from 2000/01.

Fra : Bo Warming

Dato : 29-11-06 00:56

"Allan Riise" <familien_riise@pc.dk> wrote in message

> Men det er jo ligemeget, så snart du får fakta der modgår dig, så
> ryger det jo bare ud, uden en eneste kommentar, som at det Danske
> politi dræber langt flere end UK's.

Måske der er brug for lidt flere aflivninger af danske tosser end af
britiske

Måske USA gav os femdobbelt Marshallhjælp til gengæld for at vi er
pilotstudy om politivold og en masse andet

Danskere er ret individualistiske og man lader BZ at løbe linen ud,
men viser med politidrab på flugtbilist og skud mod brostenskastere
18.5.93 at vi ikke tillader alt.

Måske mange flere betjente var blevet dræbt af voldspsykopater der
hylder Blekingebande og Palle Sørensen, hvis ikke politiet statuerede
nogle eksempler som i Rødovre i søndags. Hvem ved?

Selv vor justitsminister ved nok ikke hvad hendes departementschefer
er underlagt af skjulte aftaler fra gammel tid

Fra : Hans Joergensen

Dato : 29-11-06 00:59

Bo Warming wrote:
> Danskere er ret individualistiske og man lader BZ at løbe linen ud,
> men viser med politidrab på flugtbilist og skud mod brostenskastere
> 18.5.93 at vi ikke tillader alt.

Det er 13 år siden, tror du ikke der er lidt der har ændret sig siden?

For det første er det ret nemt at regne ud at det nok er et fåtal af
"de autonome" der er de samme folk som dem der var med 18. maj.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Bo Warming

Dato : 28-11-06 17:39

> [...]
> står op. Flere gange ser man betjente træde ind mod menneskemængden
> og svinge stavene fra højt løftet position ned mod de siddende.

Netop

Som de overbærende moderagtige vatpikke som betjentene er så svang de
kun stavene MOD de siddende.
De ramte dem ikke eller ikke hårdt
Brug peberspray/kvalmegas

Fri os for Hollywood-løgn

Fra : Alucard

Dato : 28-11-06 17:21

Hvor (Minut:sekund)...???

Fra : N_B_DK

Dato : 28-11-06 17:29

In news:slrnemokdu.5qk.haj@HAL6000.bananas.dk,
Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> typed:

> Forsøger man at flygte hvis man sidder på jorden?

Hvorfor skulle du sidde på jorden hvis du netop er blevet stoppet for at
køre for stærkt ? (er det en Flintstone bil ?)

--
MVH.
N_B_DK

Fra : JensenDenmark

Dato : 27-11-06 18:01

> In news:456aee96$0$49208$14726298@news.sunsite.dk,
> Carsten Overgaard <info@carstenovergaard.dk> typed:

> Så politiet tvang dem ud til faderhuset og tvnag dem til at begå hærværk ?

Jeg har søgt i paragrafferne. Jeg kan ikke rigtig se at pryglestraf står
anført for hærværk her i landet. Metoden står heller ikke anført som straf
for at modsætte sig arrest, selv hvis de vælger at se bort fra
retningslinierne, som rigsadvokaten har anvist i det link, som er vist et
par steder i tråden.

Der er dog steder, hvor at pryglestraf anvendes og jeg vil ikke bestride det
rigtige eller forkerte i hvad andre lande gør og ikke gør. Straffen er dog
selv disse steder kendetegnet ved at den først udføres, når dommen er faldet
og ikke under anholdelsen.

Imens at du sætter dig hen og nyder ventetiden til at folketinget ser det
fornuftige i dine argumenter, kan du udfylde ventetiden med lidt erfaringer
fra Malaysia. De ved om nogen, hvordan at pryglestraf skal udføres.

http://www.corpun.com/vidju.htm

Mvh
JensenDenmark

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 27-11-06 20:06

JensenDenmark <jensen@center-validering.dk> wrote:

> [...]
> fornuftige i dine argumenter, kan du udfylde ventetiden med lidt erfaringer
> fra Malaysia. De ved om nogen, hvordan at pryglestraf skal udføres.

Det kunne faktisk give mening at indføre den slags afstraffelse her til
lands. Specielt imod voldtægtsforbrydere.

Fra : N_B_DK

Dato : 27-11-06 21:35

In news:456b1967$0$20274$edfadb0f@dread16.news.tele.dk,
JensenDenmark <jensen@center-validering.dk> typed:

> Jeg har søgt i paragrafferne. Jeg kan ikke rigtig se at pryglestraf
> står anført for hærværk her i landet.

Hvem har påstået det ?

> [...]
> gør. Straffen er dog selv disse steder kendetegnet ved at den først
> udføres, når dommen er faldet og ikke under anholdelsen.

Eftersom at der var flere aktivister end der var betjente, så udgår de en
trussel i form af de er overlegne i antal, derfor må man holde de mest
fremfarende nede.

> [...]
> det fornuftige i dine argumenter, kan du udfylde ventetiden med lidt
> erfaringer fra Malaysia. De ved om nogen, hvordan at pryglestraf skal

Jeg forventer ikke folketinget ser noget fornuftigt i hvad jeg mener,
største delen af de politikere vi har har ingen ide om hvad der sker udenfor
deres egne 4 vægge, og har derfor svært ved at forholde sig til det.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Bo Warming

Dato : 27-11-06 22:45

"JensenDenmark" <jensen@center-validering.dk> wrote in message
> [...]
> erfaringer
> fra Malaysia. De ved om nogen, hvordan at pryglestraf skal udføres.

Politi er ofte meget demokratisk og følger folkets vilje ved at skyde
terrorister ihjel under aktion, hvor det kunne være gået politifolks
liv tabt hvis ikke man havde stoppe den potentielle morder med
bombebevæbning - især mod IRA har skarpskytter belært om ret og
rimelighed pg det er blevet rost

Politiet plejer at være scenemedhjælpere for BZ men der må være
grænser for forkælelsen og PR-tjenesterne

Dennegang gjorde de unge sig til grin i alles øjne og viste deres
sande ansigt med malinghærværk, som de nu påstår skulle belære de
kristne om hvor søde de egentlig er.

Ruth kunne ikke købe denne reklame for millioner - hvad vil hun bruge
sin gratis-gave til?

Er det kun for fædrelandets skyld hun gør så megen gavn?

Der er mange kristne der er hykleriske, især i Folkekirken, men kan
nogen påpege noget negativt ved Ruth og Moses & Co?

De har tæt kontakt til Færø-kristne og hvor livafarlige er de overfor
bøsser og abortsøgende piger der let rejser til København

Skal vi blande os i private hjems ikke-voldelige mobning, og er
Færøerne ikke et hjem med udansk kultur og har altid været det og
roses for deres mange kvaliteter der hænger sammen med disse ædle
vildes kultur?

Muslimers omskæringsvold og æresdrab blander vi os i, selvom vi kunne
udvise dem, men kristne er harmløse

Fra : Kim Larsen

Dato : 27-11-06 14:01

Kim Larsen skrev:

> [...]
> (bortset fra mindre bødeforlæg). Dette budskab ser ikke rigtig ud til
> at være trængt ind hos politiet og det burde politikerne se til at

Efter at have nærlæst Carstens indlæg nogle gange tror jeg at jeg
har misforstået budskabet i Carstens indlæg og hvis det er tilfældet
er den harske start på mit indlæg selvfølgelig ikke relevant. Men
budskabet om politiets tiltagende voldsorgier er til gengæld ganske
relevant.

Fra : Kim Larsen

Dato : 27-11-06 15:30

Carsten Overgaard skrev:
> [...]
> blandt ens ellers fredelige meddemonstranter og så får vi alle bank. (Jeg
> havde lungebetændelse da det gik løs i Hillerød og blev derfor hjemme -

Jeg opdagede at jeg nok havde misforstået indholdet i dit indlæg
efter at jeg havde skrevet min besvarelse. Det skrev jeg så
efterfølgende i et indlæg som direkte efterfølger på mit indlæg og
dette indlæg har du vist ikke set.

Undskyld at jeg var lidt harsk imod dig i mit indlæg.

Men ellers tror jeg at vi er nogenlunde enige. Det er blevet rimeligt
farligt at være fredelig demonstrant i forbindelse med politiets
håndteringer af demonstrationer. Tilsyneladende har politiets
voldsbøller fået helt frie hænder til at gennemtæske folk efter
forgodtbefindende men hvad kunne man også ellers forvente sig med
hende justitsblondinen ved roret ? Jeg synes at politiets
voldsoptrapning de senere år med masser kvæstede og døde til følge
er yderst problematisk for en stat man ellers skulle betragte som
demokratisk retsstat. Lige nu minder Danmark mest af alt om en
politistat.

I øvrigt var politiets opførsel i Hillerød (i forbindelse med
moddemonstrationen til Nazi-demonstrationen) hvor de tvang anholdte
demonstranter (som var blevet anholdt i flæng) til at sidde på den
iskolde jord i flere timer uden mulighed for at besørge (andet end i
bukserne). Det var en fornedrende og ekstrem uværdig behandling af
folk fra politiets side men et glimrende eksempel på hvilket politi vi
har i øjeblikket.

Fra : Kim Larsen

Dato : 27-11-06 15:33

N_B_DK skrev:
> [...]
> arbejde, og du skal nok være glad for jeg ikke har noget at skulle have sagt
> mht graden af magtanvendelse i tilfælde som det igår.

Det er jeg så sandelig også glad for at din type ikke har. Så ville
vi helt sikkert få sydamerikanske tilstande i dette land.

Fra : N_B_DK

Dato : 27-11-06 15:44

In news:1164637987.793891.240170@n67g2000cwd.googlegroups.com,
Kim Larsen <kl2607@gmail.com> typed:

> Det er jeg så sandelig også glad for at din type ikke har. Så ville
> vi helt sikkert få sydamerikanske tilstande i dette land.

Nej det ville vi ikke, for de folk ville kun slippe afsted med deres
provokationer/hærværk en gang, derefter var det direkte i en arbejdslejr.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Kim Larsen

Dato : 27-11-06 15:40

N_B_DK skrev:
> In news:1164625863.834250.199420@j44g2000cwa.googlegroups.com,
> Kim Larsen <kl2607@gmail.com> typed:
>
> Det var da en besynderlig tankegang, udfør dit job, og inkasser en billet
> til spjældet...

Ja hvis man overtræder reglerne for magtanvendelse groft. Ja, det kan
jeg love dig for. Sådanne personer hører ikke hjemme i politiet.
Voldsbøller hører til i fængslet indtil at de lærer at opføre sig
ordentligt og så er det ligegyldigt om de kommer fra politiet eller
fra en rockerbande.

Fra : N_B_DK

Dato : 27-11-06 15:50

In news:1164638428.356448.135590@j72g2000cwa.googlegroups.com,
Kim Larsen <kl2607@gmail.com> typed:
> Voldsbøller hører til i fængslet indtil at de lærer at opføre sig
> ordentligt og så er det ligegyldigt om de kommer fra politiet eller
> fra en rockerbande.

Eller fra ungeren!

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Kim Larsen

Dato : 27-11-06 17:11

Jens G skrev:

> Man spørger sig selv hvordan din reaktion mon ville være hvis det var
> nogle højreorienterede tåber der var blevet behandlet på samme måde?

Den samme. Det er ikke politiets opgave at gennemtæske folk.
Voldsbøller hører ikke hjemme i politiet.

Fra : Kim Larsen

Dato : 27-11-06 17:14