Enhver kan påstå forgiftning.
Fra : Bo Warming

Dato : 24-11-06 09:09

Enhver kan påstå forgiftning.

Hvis jeg vidste at jeg var ved at dø, og åd dioxin og arsenik ville
aviserne så skrive at jeg havde ret i at afskedsbrev "Muslim-svinene
fik mig" ?

Fra : kk

Dato : 24-11-06 16:17

> Enhver kan påstå forgiftning.
>
> Hvis jeg vidste at jeg var ved at dø, og åd dioxin og arsenik ville
> aviserne så skrive at jeg havde ret i at afskedsbrev "Muslim-svinene fik
> mig" ?
>

> Du ved jo godt at baggrunden for dit indlæg, er en tragisk hændelse i
> England. Derfor burde du have afholdt dig fra en så direkte insinuation,
> på nuværende tidspunkt.
Et usmageligt/perverst indlæg.
kk

Fra : Bo Warming

Dato : 24-11-06 17:32

"kk" <kru@nospammail.dk> wrote in message

> Et usmageligt/perverst indlæg.

Hvis du har tabuer og mener man ikke må snakke , teoretisere og joke
om ALT, så er du sindsyg, antidemokratisk og censur-skurk.

Definer "perverst"

(Usmagelig ved vi alle er umuligt at definere - et våseord med rod i
FLERTALSDIKTATUR)

Fra : kk

Dato : 24-11-06 19:36

> [...]
> ALT, så er du sindsyg, antidemokratisk og censur-skurk.
>
>Jeg har ikke nogen tabuer, men prøver ind imellem at betjene mig af noget

Definer "perverst"

Det kunne ikke falde mig ind, for du ved udmærket, hvad jeg mener, hvis
ikke, så er du også dum.

> (Usmagelig ved vi alle er umuligt at definere - et våseord med rod i
> FLERTALSDIKTATUR)
>Nej, det er et ganske almindeligt ord, som (næsten) alle ved, hvad betyder.

mvh
kk

Fra : Bertel Brander

Dato : 24-11-06 20:42

Bo Warming skrev:
> Enhver kan påstå forgiftning.
>
> Hvis jeg vidste at jeg var ved at dø, og åd dioxin og arsenik ville
> aviserne så skrive at jeg havde ret i at afskedsbrev "Muslim-svinene fik
> mig" ?

Skal dit indlæg tolkes som om du mener at Alexander Litvinenko lyver?

--
Just another homepage:
http://damb.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 24-11-06 21:57

"Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> wrote in message

> Skal dit indlæg tolkes som om du mener at Alexander Litvinenko
> lyver?

JEg er ikke sikker

Mange kloge debatører har afvist at den Ukrainske alkohker-præsident,
der havde uren hud og fik en østrigsk lægeklinik til at analysere
DIOXINFORGIFTNING var ikke forgiftet men havde blot medie-kontrol og
kontrol med lægelaboratoriet.

Fra : Bertel Brander

Dato : 25-11-06 00:04

Bo Warming skrev:

> JEg er ikke sikker

Jeg ved heller ikke om det er den ene eller den anden
der har slået ham ihjel, selv om det mest sandsynlige
er at det er KGB eller deres efterkommere.
Men at påstå at han skulle have begået selvmord er imho
helt ude i hampen.

--
Just another homepage:
http://damb.dk