Sjosjalkammeraterne garant for tilbageskri~
Fra : Lyrik

Dato : 23-11-06 14:11

Ifølge "Ingeniøren":
Dong Energy har opgivet at opføre en bioethanolfabrik på Elsams gamle
Strudstrupværk.

Årsagen er, at Socialdemokraterne i amtsrådet har tilkendegivet, at de agter
at vende tomlen ned for Dong. Dermed er det politiske flertal mod
bioethanolfabrikken sikret.
Kend dine folketingskandidater på deres indstilling til fremskridtet.
Regelknepperparti nummero uno strikes again.

Hilsen
Jens

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 23-11-06 14:42

"Lyrik" <lyrikFJERN@heaven.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Kend dine folketingskandidater på deres indstilling til fremskridtet.
> Regelknepperparti nummero uno strikes again.

måske det ville være en ide at du også fortalte GRUNDEN til at S ikke kan
stemme for fabrikken??

er jo lidt svært at tage stilling til dit indlæg på baggrund af dine
oplysninger.

Peter

Fra : Lyrik

Dato : 23-11-06 14:50

"Peter K. Nielsen" <ikketale@om.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> stemme for fabrikken??
>
> er jo lidt svært at tage stilling til dit indlæg på baggrund af dine

+++++++++++++++++
Regelkneppere behøver ingen grunde. De giver det bare en tur i det som
grønlænderne meget rammende kalder "vridemaskinen"
Så er den sag klaret. Husk lige det ord "vridemaskinen." Jeg så grønlænderne
bruge det i dag som en selvfølgelig forklaring i deres nyhedsudsendelse.
"vridemaskinen" kan få alt smukt strøget til at se krøllet ud.
Fortsættelsen i "Ingeniøren" lyder:
"Derfor begynder Dong ifølge Ritzau nu at se sig om efter andre steder i
landet, hvor borgerne og politikerne er knap så skeptiske. Asnæs-værket nær
Kalundborg er et af de steder, Dong nu har i kikkerten."

Hilsen
Jens

Fra : Anders Wegge Jakobse~

Dato : 23-11-06 15:13

"Peter K. Nielsen" <ikketale@om.dk> writes:

> måske det ville være en ide at du også fortalte GRUNDEN til at S
> ikke kan stemme for fabrikken??

En massiv protestkampagne med temmeligt demagogiske overtoner fra en
borgerforening i nabolaget. Et ret godt eksempel på NIMBY-fænomenet.

Jeg skal se om jeg kan få reddet mig en kopi af den underskrift-
indsamlingsblanket der har været i omløb.

--
// Wegge
<http://geowiki.wegge.dk/wiki/Forside> -Alt om geocaching