White Power
Fra : isteen

Dato : 23-11-06 10:21

Ja, det skal nok være en overskrift der trækker læsere til, men det
henviser til Dags Dato i går aftes på TV2!

Det overrasker egentligt ikke, men hvor er de dér ekstreme grupperinger
unuancerede.
Had - bare had, til alle der ikke er ligesom dem. Det er sgu´et fedt om
det er Hizb-but-Tarir, Blood & Honor eller den lokale skinhead henne på
hjørnet.

Som jeg ser det, så er der ikke skyggen af fornuft tilbage mere, man
hader bare alle der er anderledes end én selv, og alt er gennemsyret af
jeg-alene-vide-holdningen, og så gælder det ellers bare om at håne,
overfalde og latterliggøre andre.

Det blev endda kaldt en sygdom i programmet, jeg vil nu hellere kalde
det et symptom.

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 23-11-06 12:21

"isteen" <isteen@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> overfalde og latterliggøre andre.
>
> Det blev endda kaldt en sygdom i programmet, jeg vil nu hellere kalde

Du har ikke godt af at se alle de unuanceret fjernsyns udsendelser.

Ung jægersoldat 30 dage i fængsel, nægtede at gå i krig i Irak. De skal jo i
særlig grad være forberedt på at blive sendt ud, siger specialkonsulent Ida
Kjærgaard-Jesen fra Forsvarets Auditørkorps.

Mvh Kurt

Fra : isteen

Dato : 23-11-06 13:37

Kurt H. Nedergaard <kurtnedergaard@privat.tele.dk> wrote:

> Ung jægersoldat 30 dage i fængsel, nægtede at gå i krig i Irak.

Hov, der lavede du vist en fejl.