Ryg!
Fra : Henri Gath

Dato : 20-11-06 21:39

De har nosser, de to! De forpulede antirygepsykopater burde skydes

http://politiken.dk/indland/article202408.ece

Fra : Jesper

Dato : 20-11-06 21:48

Henri Gath <gath@mail.dk> wrote:

> De har nosser, de to! De forpulede antirygepsykopater burde skydes
>
> http://politiken.dk/indland/article202408.ece

Ryg og rejs!

Hvorfor skal vi andre udsættes for din forpulede tobaksrøg.
Indfør antirygerlove som i Irland. Min lillebror bor derover og jeg har
besøgt ham mange gange. Rygeforbuddet virker rigtigt, rigtigt godt,
barene har ikke mistet omsætning efter rygeforbuddet, tværtimod! Her
viser man rygerne vintervejen, endda rent bogstaveligt! De sendes ud i
kulden for at ryge. Det er helt vidunderligt at man kan komme overalt,
uden man bliver nødt til at lægge tøjet til afdunstning på altanen
bagefter.
--
Jeg ved, hvor meget De, præsident Kim Il Sung, med al Deres
hengivenhed har arbejdet for dette vidunderlige lands

Fra : Henri Gath

Dato : 20-11-06 21:58

> [...]
> kulden for at ryge. Det er helt vidunderligt at man kan komme overalt,
> uden man bliver nødt til at lægge tøjet til afdunstning på altanen

Åh, din lille sippe...........Bliv dog en mand istedet for den tøs, du
opfører dig som

Fra : ThomasB

Dato : 20-11-06 22:15

"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Åh, din lille sippe...........Bliv dog en mand istedet for den tøs, du
> opfører dig som

Det er sgu da dig der opfører dig som en tøs, når du ikke engang kan lade
være med at ryge.

Fra : Henri Gath

Dato : 20-11-06 22:19

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> skrev i en meddelelse

> Det er sgu da dig der opfører dig som en tøs, når du ikke engang kan lade
> være med at ryge.

Hvad vardet Jesus sagde: Lad den rene kaste den første sten Væk med sig,
tøs...

Fra : ThomasB

Dato : 20-11-06 22:20

> Hvad vardet Jesus sagde: Lad den rene kaste den første sten Væk med sig,
> tøs...

Jeg kaster gerne den første sten i hovedet på en ryger.

Fra : Henri Gath

Dato : 20-11-06 22:25

> "Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg kaster gerne den første sten i hovedet på en ryger.

jaja, gå du ind og tag dine piller, tøs....

Fra : ThomasB

Dato : 20-11-06 22:26

> jaja, gå du ind og tag dine piller, tøs....

Så kan du gå ind og dope dig med nicotin så længe.

Fra : Michael Weber

Dato : 20-11-06 22:32

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> skrev i en meddelelse

> "Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg kaster gerne den første sten i hovedet på en ryger.

*Tænder en Cecil og tager styrthjelm på*

Du kaster bare....Go Ahead...make my day...punk !!!
;)

Med venlig hilsen iført styrthjelm
Michael Weber

Fra : ThomasB

Dato : 20-11-06 22:33

"Michael Weber" <michael@REMOVEmichaelweber.dk> skrev i en meddelelse
> *Tænder en Cecil og tager styrthjelm på*
>
> Du kaster bare....Go Ahead...make my day...punk !!!
> ;)

He, Rød Cecil er faktisk en god smøg og utrendy på den trendy måde.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 20-11-06 22:37

Michael Weber wrote:
> "ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> skrev i en meddelelse

> *Tænder en Cecil og tager styrthjelm på*

Så længe der er i eget hjem for mig ingen alarm - tag du bare den styrthjelm
af..

/FL

Fra : Jesper

Dato : 21-11-06 01:44

Michael Weber <michael@REMOVEmichaelweber.dk> wrote:

> [...]
> sig,

> *Tænder en Cecil og tager styrthjelm på*
>
> Du kaster bare....Go Ahead...make my day...punk !!!

PROLETARTOBAK!

Fra : Michael Weber

Dato : 21-11-06 15:13

kan
[klip]

> PROLETARTOBAK!
> --

heh...proletartobak....en af de bedre. :)

Med venlig hilsen
Michael Weber

Fra : Alucard

Dato : 20-11-06 22:25

On Mon, 20 Nov 2006 21:48:08 +0100, spambuster@users.toughguy.net
(Jesper) wrote:

> [...]
>kulden for at ryge. Det er helt vidunderligt at man kan komme overalt,
>uden man bliver nødt til at lægge tøjet til afdunstning på altanen

Man kan da bare lave en lov der påbyder alle barer/restauranter/m.m.
at skilte tydeligt udenfor, om rygning er tilladt det pågældende sted.
Så kan folk jo nemt fravælge "rygersteder", hvis de føler sig generet
af røg og hvis der virkelig er så mange "antirygere" som det påstås,
så vil der jo være penge i at gøre sin bar m.m. røgfri....

Men som et citat fra artiklen jo klart viser: "Hun er ligesom den
øvrige opposition tilhænger af et totalforbud, der også gælder den
private sektor", så går oppositionen ind for at FORBYDE alt det de
ikke selv bryder sig om, for ALLE....

Fra : Henri Gath

Dato : 20-11-06 22:28

"Alucard" <alucard44@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> øvrige opposition tilhænger af et totalforbud, der også gælder den
> private sektor", så går oppositionen ind for at FORBYDE alt det de

Det må opfylde en eller anden angstdæmpende funktion for tosserne....rygning
er helvede,så er verden dejligt enkel

Fra : Frank Leegaard

Dato : 20-11-06 22:38

Henri Gath wrote:
> "Alucard" <alucard44@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det må opfylde en eller anden angstdæmpende funktion for
> tosserne....rygning er helvede,så er verden dejligt enkel

Prøver du at forklare at rygning er angstdæmpende? Det ved enhver vordende
rygende far da på fødegangen.

Nu står han udenfor og fryser ..

/FL

Fra : Kim2000

Dato : 20-11-06 23:01

"Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Prøver du at forklare at rygning er angstdæmpende? Det ved enhver vordende
> rygende far da på fødegangen.

På samme måde som det er opkvikende om morgen? Hjælper dig med
koncentration? Hjælper dig til at slappe af?
Hvis det var en pille ville man kalde det snydepiller....
mvh
Kim

Fra : Frank Leegaard

Dato : 20-11-06 23:06

Kim2000 wrote:
> [...]
> koncentration? Hjælper dig til at slappe af?
> Hvis det var en pille ville man kalde det snydepiller....

Placebo effekten er kommet for at blive.

Ikke desto mindre kan man jo se af staklerne udfald at de mindst er psykisk
afhængige. Hvorvidt de også er fysisk skal jeg lade være usagt.

(FL

Fra : ThomasB

Dato : 20-11-06 23:21

> På samme måde som det er opkvikende om morgen? Hjælper dig med
> koncentration? Hjælper dig til at slappe af?

Cigaretter dæmper *kun* abstinenser.

Dvs at hvis du er ikke-ryger og er angst, vil en cigaret ikke hjælpe.

Derimod vil du når du trænger til nicotin blive angst, og det hjælper
cigaretter på.

Fra : Kim2000

Dato : 20-11-06 23:27

> Cigaretter dæmper *kun* abstinenser.
>
> Dvs at hvis du er ikke-ryger og er angst, vil en cigaret ikke hjælpe.
>
> Derimod vil du når du trænger til nicotin blive angst, og det hjælper
> cigaretter på.

Netop.

Bogen Røgfri af Jan Geurtz fra Gyldendal forklarer det hele, når man først
har læst den er det meget nemt at stoppe. (Nu bliver jeg nok kaldt frelst
ex-ryger).

mvh
Kim

Fra : ThomasB

Dato : 20-11-06 23:28

> (Nu bliver jeg nok kaldt frelst ex-ryger).

Velkommen i klubben

Fra : Kim2000

Dato : 20-11-06 22:32

> [...]
> øvrige opposition tilhænger af et totalforbud, der også gælder den
> private sektor", så går oppositionen ind for at FORBYDE alt det de

Lad os forstille os tobaksrygning ikke var tilladt og en mand kommer ind i
forbrugerstyrelsen:
Jeg vil gerne markedsføre et produkt, det skader dine lunger, sædkvalitet,
potensen svigter, du bliver afhængig af det, det er pissedyrt og det har
ingen gode egenskaber overhovedet, men det vil belaste dit immunforsvar og
skabe flere arbejdspladser til sygehuspersonalet. Og forresten skal du
forvente at det koster omkring 10 år af dit liv.

Tror du det ville blive godkendt?

mvh
Kim

Fra : Alucard

Dato : 20-11-06 23:03

On Mon, 20 Nov 2006 22:32:29 +0100, "Kim2000" <kim2000@surfer.dk>
wrote:

> [...]
>skabe flere arbejdspladser til sygehuspersonalet. Og forresten skal du
>forvente at det koster omkring 10 år af dit liv.

Forhold dig dog til virkeligheden.... )

PS: Du glemte forøvrigt den sparede pension p.g.a. tidlig død...

Fra : Frank Leegaard

Dato : 20-11-06 23:10

Alucard wrote:

> Forhold dig dog til virkeligheden.... )
>
> PS: Du glemte forøvrigt den sparede pension p.g.a. tidlig død...

men det opvejes så af alle de i arbejdsdygtige alder man trækker med sig i
døden.

Mere end rigelig endda..

/FL

Fra : Alucard

Dato : 20-11-06 23:40

On Mon, 20 Nov 2006 23:09:33 +0100, "Frank Leegaard"
<Frank@FJERNESsuperbruger.dk> wrote:

>men det opvejes så af alle de i arbejdsdygtige alder man trækker med sig i
>døden.

"alle"...???

>Mere end rigelig endda..

Vrøvl.... Det er der ingen der VED noget om, der er kun gætterier...

Alucard (der for øvrigt droppede smøgerne for 6 år siden)...

Fra : ThomasB

Dato : 20-11-06 23:44

> Alucard (der for øvrigt droppede smøgerne for 6 år siden)...

Så har du da lidt rygrad

Fra : Ukendt

Dato : 21-11-06 05:49

> Vrøvl.... Det er der ingen der VED noget om, der er kun gætterier...

Jeg røg i et par ugers tid, for nogle år siden, fordi jeg blev nysgerrig.
Det skulle jeg aldrig have gjort. Nu har jeg problemer med at trække
vejret -- Og hver gang jeg kommer i nærheden af tobaksrøg er det som om mit
luftrør trækker sig sammen.

Narkotiske stoffer til fritidsbrug er forbudte -- så om smøgerne ryger med
oveni ville ikke røre mig en disse.

Fra : Alucard

Dato : 21-11-06 07:31

On Tue, 21 Nov 2006 05:48:42 +0100, "Hans Christian Vang" <....>
wrote:

> [...]
>Det skulle jeg aldrig have gjort. Nu har jeg problemer med at trække
>vejret -- Og hver gang jeg kommer i nærheden af tobaksrøg er det som om mit

Du har garanteret samme reaktion hvis du snuser til sure sokker...
Det er en reaktion på at du ikke kan lide lugten...

>Narkotiske stoffer til fritidsbrug er forbudte -- så om smøgerne ryger med
>oveni ville ikke røre mig en disse.

Sikkert ikke... Da DU ikke kan lide tobak, så mener du at alle andre
heller ikke må bruge det ("god" socialistisk tankegang)....

Jeg er selv ex-storryger, men mener at folk skal have lov til at ryge
(næsten) hvor det passer dem... Hvis det bliver for meget, går jeg
bare... Langt de fleste rygere er meget hensynsfulde...

Fra : Ukendt

Dato : 21-11-06 10:27

> Du har garanteret samme reaktion hvis du snuser til sure sokker...
> Det er en reaktion på at du ikke kan lide lugten...

Nej, det har jeg ikke, og nej det er det ikke.

> Sikkert ikke... Da DU ikke kan lide tobak, så mener du at alle andre
> heller ikke må bruge det ("god" socialistisk tankegang)....

Tja, det skal ihvertfald ikke ryges i mit nærvær - om jeg så er på vej på
arbejde i en bus, et tog, et fly, eller om jeg går på gaden -- sådan noget
fis må folk holde i deres egne hjem. At du anser mig for at være socialist
kan jeg ikke forstå. Jeg sidder lige til højre for midten - med et snert af
kapitalisme. Man er vel forretningsmand.

> Jeg er selv ex-storryger, men mener at folk skal have lov til at ryge
> (næsten) hvor det passer dem... Hvis det bliver for meget, går jeg
> bare... Langt de fleste rygere er meget hensynsfulde...

Jeg har aldrig mødt en ryger, der har været hensynsfuld, så jeg har droppet
at fortælle dem om min tilstand når jeg f.eks venter på en bus og der står
seks rygere på hver side af mig og pulser løs. Alle de gange, jeg har ytret
mig overfor en ryger er jeg blevet overfuset med personangreb og endda fået
et par på lampen et par gange, så ja - de er fantastisk hensynsfulde.
Overfor deres egne ønsker.

Jeg har ingen respekt eller forståelse for rygere. Og da slet ikke efter jeg
selv har prøvet det. Det er så ulogisk en handling at ødelægge egen krop
forsætligt på den facon. Men jeg vil til enhver tid slås for jeres ret til
at gøre det - i jeres egne hjem og\eller i områder hvor tobaksrøg er
tilladt, f.eks røgfyldte bodeager og lignende... Så besøger jeg bare en
røgfri café istedet.

Fra : Alucard

Dato : 21-11-06 11:25

On Tue, 21 Nov 2006 10:26:36 +0100, "Hans Christian Vang" <....>
wrote:

>Nej, det har jeg ikke, og nej det er det ikke.

Og det VED du fordi...?

>Tja, det skal ihvertfald ikke ryges i mit nærvær - om jeg så er på vej på
>arbejde i en bus, et tog, et fly, eller om jeg går på gaden -- sådan noget
>fis må folk holde i deres egne hjem.

Hvad med parfume...??? Det kan folk da også bare holde i deres eget
hjem....

>At du anser mig for at være socialist
>kan jeg ikke forstå. Jeg sidder lige til højre for midten - med et snert af
>kapitalisme. Man er vel forretningsmand.

Du har da ellers det socialistiske kendetegn "forbud er godt"....

>Jeg har aldrig mødt en ryger, der har været hensynsfuld,

Så er det enten en sølle bekendtskabskreds du har ELLER mener du at
"hensynsfuld" betyder at alle kun skal tage hensyn til DIG....

>så jeg har droppet
>at fortælle dem om min tilstand når jeg f.eks venter på en bus og der står
>seks rygere på hver side af mig og pulser løs.

Så stil dig dog modsat vindretningen...

>Alle de gange, jeg har ytret
>mig overfor en ryger er jeg blevet overfuset med personangreb og endda fået
>et par på lampen et par gange,

Du ytrer dig nok lidt for "bombastisk", lidt a.la. "Sluk den
forbandede smøg din nar..!!!"...

>så ja - de er fantastisk hensynsfulde.
>Overfor deres egne ønsker.
>
>Jeg har ingen respekt eller forståelse for rygere.

Det er så DIT problem....

>Og da slet ikke efter jeg
>selv har prøvet det.

Du mener måske at hvis nogen kan lide noget som du ikke kan lide, så
må de være idioter...???

>Det er så ulogisk en handling at ødelægge egen krop
>forsætligt på den facon.

Om det er logisk eller ej kommer da ikke dig ved....

> [...]
>at gøre det - i jeres egne hjem og\eller i områder hvor tobaksrøg er
>tilladt, f.eks røgfyldte bodeager og lignende... Så besøger jeg bare en

Fint... Så er jeg da fri for at høre på dig...

Fra : N_B_DK

Dato : 21-11-06 11:29

In news:4562c64e$0$199$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
Hans Christian Vang <....> typed:

> [...]
> at være socialist kan jeg ikke forstå. Jeg sidder lige til højre for
> midten - med et snert af kapitalisme. Man er vel forretningsmand.

Du lader ikke selv til at være så hensynsfuld.

Ja men det kræver jo at ikke-rygerne også viser hensyn.

> [...]
> med personangreb og endda fået et par på lampen et par gange, så ja -
> de er fantastisk hensynsfulde. Overfor deres egne ønsker.

Tror mere det har været pga en provokerende / kommanderende adfærd fra din
side.

> Jeg har ingen respekt eller forståelse for rygere.

Og alligevel kræver du respekt fra rygere og hensyn ?

>Så besøger jeg bare en røgfri café istedet.

Hvad er så problemet med at stå og vente på bussen, du kan jo bare gå væk,
nu du er ved at dø hvis du bare ser en smøg ?

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Jens Bruun

Dato : 21-11-06 11:59

> Langt de fleste rygere er meget hensynsfulde...

Nej. Langt de fleste rygere bilder sig selv og omverden ind, de er
hensynsfulde. De er fulde af løgn.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Alucard

Dato : 21-11-06 12:21

On Tue, 21 Nov 2006 11:58:59 +0100, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

>Nej. Langt de fleste rygere bilder sig selv og omverden ind, de er
>hensynsfulde. De er fulde af løgn.

Pladder... ALLE dem jeg kender ryger minimalt eller lader helt være
hvis de er i et "ikke-ryger" hjem, selvom de gerne MÅ ryge....

Jeg kender ingen der tænder en smøg i andres hjem, hvis der er små
børn til stede...

Et ægtepar i min bekendskabskreds dengang jeg selv røg, brød sig ikke
om tobaks-os og det var da en selvfølge at alle os rygere gik udenfor
når vi skulle ryge....

Fra : N_B_DK

Dato : 21-11-06 11:25

In news:4562852c$0$156$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
Hans Christian Vang <....> typed:

> [...]
> at trække vejret -- Og hver gang jeg kommer i nærheden af tobaksrøg
> er det som om mit luftrør trækker sig sammen.

Ja right, ryg et par uger og få skadelige virkninger resten af livet, hvem
tror du deer hopper på den ?

> Narkotiske stoffer til fritidsbrug er forbudte -- så om smøgerne
> ryger med oveni ville ikke røre mig en disse.

Er de tilladt til erhversmæssig brug ? (gad vide hvilke virksomheder giver
en bane coke, til morgenmødet ?) *G*

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Jesper

Dato : 21-11-06 01:44

Alucard <alucard44@hotmail.com> wrote:

> Forhold dig dog til virkeligheden.... )
>
> PS: Du glemte forøvrigt den sparede pension p.g.a. tidlig død...

Hvis altså ikke at rygningen medfører at den pågældende må gå på
førtidspension længe før folkepensions-og efterlønsalderen, så vil den
manglende skat pga tabt arbejdsfortjeneste og førtidspensionen koste
knaster for samfundet. Og det gælder behandling for tobakspåførte
lidelser som cancer og KOL.

Fra : Alucard

Dato : 21-11-06 07:33

On Tue, 21 Nov 2006 01:43:43 +0100, spambuster@users.toughguy.net
(Jesper) wrote:

> [...]
>førtidspension længe før folkepensions-og efterlønsalderen, så vil den
>manglende skat pga tabt arbejdsfortjeneste og førtidspensionen koste

Du glemmer lige at den person der overtager jobbet, ikke længere skal
forsørges af det offentlige....

>Og det gælder behandling for tobakspåførte
>lidelser som cancer og KOL.

Som rygerne så rigeligt har betalt selv p.g.a. de høje afgifter på
tobak...

Fra : N_B_DK

Dato : 21-11-06 11:29

In news:u975m2hh7m0rfmf8jgeo9in63e6as4384j@4ax.com,
Alucard <alucard44@hotmail.com> typed:

> Som rygerne så rigeligt har betalt selv p.g.a. de høje afgifter på
> tobak...

Det faktum er tarveligt at bringe ind i ligningen, så forsvinder deres
bedste argument jo ;)

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Jesper

Dato : 21-11-06 16:33

Alucard <alucard44@hotmail.com> wrote:

> Du glemmer lige at den person der overtager jobbet, ikke længere skal
> forsørges af det offentlige....

Der er ikke længere nogen ledige hænder at tage af. Desuden, når folk
med en uddannelse eller en specialviden falder fra, så kan det knibe med
at erstatte dem, selvom der er arbejdsløshed.

> Som rygerne så rigeligt har betalt selv p.g.a. de høje afgifter på
> tobak...

Det rygerne har betalt dækker hverken helt eller halvt, behandling af
cancer og lungelidelser er meget dyr, førtidspensionen er heller ikke
gratis. Ej heller statens mistede indtægt fra skat ved at folk går på
tidlig førtidspension.

Fra : Alucard

Dato : 21-11-06 18:34

On Tue, 21 Nov 2006 16:33:15 +0100, spambuster@users.toughguy.net
(Jesper) wrote:

>Det rygerne har betalt dækker hverken helt eller halvt, behandling af
>cancer og lungelidelser er meget dyr,

Hvad med de rygere der dør af andre årsager..??? Deres
tobaks-afgifts-betalinger skal jo også tælles med....

>førtidspensionen er heller ikke
>gratis. Ej heller statens mistede indtægt fra skat ved at folk går på
>tidlig førtidspension.

Husk at medregne den sparede pension p.g.a. tidligere død....

Fra : Jesper

Dato : 21-11-06 19:11

Alucard <alucard44@hotmail.com> wrote:

> Hvad med de rygere der dør af andre årsager..??? Deres
> tobaks-afgifts-betalinger skal jo også tælles med....

Gennemsnitligt dør rygere 8 år før en ikke-ryger.

> Husk at medregne den sparede pension p.g.a. tidligere død....

Har gjort. problemet er, at rygerne bare ikke falder døde om, de bliver
syge og skal behandles før de dør og de bliver syge og dør i en
tidligere alder end ikke-rygerene, det betyder at deres produtive
periode er mindre og de derfor er dyrere for samfundet.

Fra : N_B_DK

Dato : 21-11-06 19:22

In news:1hp6297.1f9svnv1i38573N%spambuster@users.toughguy.net,
Jesper <spambuster@users.toughguy.net> typed:

Hvad er gennemsnits leve alderen ?

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Alucard

Dato : 21-11-06 21:00

On Tue, 21 Nov 2006 19:10:52 +0100, spambuster@users.toughguy.net
(Jesper) wrote:

> [...]
>tidligere alder end ikke-rygerene, det betyder at deres produtive
>periode er mindre og de derfor er dyrere for samfundet.

Hvis man er kynisk og der er arbejdsløshed, så er det da vel en
fordel...

Fra : Erik

Dato : 20-11-06 23:19

> [...]
> skabe flere arbejdspladser til sygehuspersonalet. Og forresten skal du
> forvente at det koster omkring 10 år af dit liv.

Nej og det ville bilen heller ikke !
Skal vi også forbyde dem?
De dræber jo også mange mennesker.

Erik

Fra : ThomasB

Dato : 20-11-06 23:22

"Erik" <e@nejnej.> skrev i en meddelelse

> Nej og det ville bilen heller ikke !
> Skal vi også forbyde dem?
> De dræber jo også mange mennesker.

Biler har fordele.

Hvilke fordele har cigaretter?

Fra : Lyrik

Dato : 20-11-06 23:29

> Biler har fordele.
>
> Hvilke fordele har cigaretter?
+++++++++++++++++++++++++++++
Spørg soldaterne ved fronten......

Hilsen
Jens

Fra : Frank Leegaard

Dato : 20-11-06 23:36

Lyrik wrote:
> "ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> skrev i en meddelelse

> +++++++++++++++++++++++++++++
> Spørg soldaterne ved fronten......

Du mener - de er ligeglade - de skal dø alligevel?

/FL

Fra : ThomasB

Dato : 20-11-06 23:39

"Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse
> Du mener - de er ligeglade - de skal dø alligevel?

Ja, sådan noget lignende - det er jo ikke ligefrem logik der trykker rygere.

Fra : Lyrik

Dato : 20-11-06 23:42

> Du mener - de er ligeglade - de skal dø alligevel?
>
> /FL
++++++++++++++++++++
De gav deres liv for din frihed. Deres bedste trøst var en smøg.
Havde de kendt dig havde de ikke gjort det, er jeg næsten sikker på.

Hilsen
Jens

Fra : Frank Leegaard

Dato : 20-11-06 23:52

Lyrik wrote:
> [...]
> De gav deres liv for din frihed. Deres bedste trøst var en smøg.
> Havde de kendt dig havde de ikke gjort det, er jeg næsten sikker på.

Det håber jeg bestemt ikke.

Ville da være en del beklemt ved at vide at jeg appelllerede til selvmord...

/FL

Fra : Bo Warming

Dato : 21-11-06 02:25

"Lyrik" <lyrikFJERN@heaven.dk> wrote in message
> [...]

Vore lejemordere i Irak har måske en dødsrisiko på det dobbelte af
din
- ligesom fart%sprit-bilisterne har

Ifølge ordentlig statistik der medtager alle usikkerheder, er der ikke
øget risiko ved selve det at man ryger - al risiko kan måske henvises
til t rygere var ynkelige slaver af gruppepres og derfor valgte at
fedte sig ind hos kammeraterne ved at ryge
Al tvivl skal komme anklagede til gode,
så en videnskabeligt arbejdende statistisker frikender rygning for at
have over en % af frontsoldaternes risiko

Er der lavet undersøgelser af de sygdomme som rygerne får sjældnere
end ikkerygere?
Eller er universiteter og massemedier en ensidig sammensværgelse der
hylder moral for moraliseringens selvglæde, forbud for forbuddenes
skyld

Skrev JEsus ikke at ikkerygerens aftenbøn er den farisæiske "TAk Gud
at jeg ikke er som den usunde ryger"
- og i Lukas 14 følges lignelsen op med "Forarger dit onde øje dig, så
riv det ud"
Moralsk forargele gør sjældent gavn - god moral er spontan og kommer
indefra - det skal være lysten der driver værket

Jesus siger at driver du den onde ånd ud, flytter en anden ånd ind i
din tomme bolig - summen af lasterne er konstant, så SLAP AF.

Nietzsche skrev for FRI ÅNDER, men de har proportionssans og går ikke
op i ligegyldig dårlig ånde
Hvem her har haft ond i øjnene i over et minut ved at sidde nær en
storryger?
Kun masochister der så stor lykke i at forarges og derfor ikke
flyttede sig.

Fra : Tony

Dato : 21-11-06 00:49

"Lyrik" <lyrikFJERN@heaven.dk> skrev i en meddelelse

> "ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> skrev i en meddelelse

> +++++++++++++++++++++++++++++
> Spørg soldaterne ved fronten......

At de kan se hvor fjenden er ?

Tony

Fra : Frank Leegaard

Dato : 21-11-06 00:59

Tony wrote:
> "Lyrik" <lyrikFJERN@heaven.dk> skrev i en meddelelse

> At de kan se hvor fjenden er ?

Det skal jo være fair forhold. En mujahedeener med en gammel musketer skal
jo have fair forhold overfor en moderne karabin med natsigte.

En smøg udjævner ulighederne da mujahedeeneren har gløden at sigte efter ..

/FL

Fra : Jesper

Dato : 21-11-06 01:44

Lyrik <lyrikFJERN@heaven.dk> wrote:

> [...]

Ja, fjenden kan tydeligt se dig om natten når du tænder cigaretter og
fjendens snigskytter kan sågar bruge lyset fra en lighter eller en
tændstik til at få ram på dig .

Fra : N_B_DK

Dato : 20-11-06 23:57

In news:45622a94$0$49206$14726298@news.sunsite.dk,
ThomasB <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> typed:
> Hvilke fordele har cigaretter?

En noget højere indtægt til staten.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : ThomasB

Dato : 21-11-06 00:11

> En noget højere indtægt til staten.

Men på længere sigt et dundrende underskud.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 21-11-06 00:18

ThomasB wrote:
> "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Men på længere sigt et dundrende underskud.

Særligt da nu hvor beskæftigelsen er bedret.

/FL

Fra : @

Dato : 21-11-06 16:04

On Tue, 21 Nov 2006 00:10:53 +0100, "ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*
2ma2prikdk> wrote:

>"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse

>Men på længere sigt et dundrende underskud.

nej den fejlagtige påstand er fremkommet mange gange og er aldrig
blevet bevist

/Albert Camus/

Fra : ThomasB

Dato : 22-11-06 00:59

"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse

> nej den fejlagtige påstand er fremkommet mange gange og er aldrig
> blevet bevist

Nej det har du sikkert ret i.

7,5 år lavere levetid for rygere, giver vel også noget overskud på
folkepensionsbalancen.

Fra : Jesper

Dato : 21-11-06 01:44

N_B_DK <N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote:

> In news:45622a94$0$49206$14726298@news.sunsite.dk,
> ThomasB <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> typed:
>
> En noget højere indtægt til staten.

Indtægt? Da afgifterne ikke er fulgt med inflationen og endda t.o.m. sat
ned, så er indtægterne blevet mere end halveret. Udgifter til
førtidspension og sygdomsbehandlng for tobakspåførte lidelser er til
gengæld eksploderet.

Fra : N_B_DK

Dato : 21-11-06 11:32

In news:1hp4pqf.gi05qaoaqzz4N%spambuster@users.toughguy.net,
Jesper <spambuster@users.toughguy.net> typed:

> Indtægt? Da afgifterne ikke er fulgt med inflationen og endda t.o.m.
> sat ned, så er indtægterne blevet mere end halveret.

Indtægter fra afgifter på tobak halveret ? hvem har bildt dig det ind ?

> Udgifter til førtidspension og sygdomsbehandlng for tobakspåførte lidelser
> er til
> gengæld eksploderet.

Det samme er fedme, som om ganske få år vil koste mere end rygere koster (og
til forskel så har fede / overvægtige ikke betalt nær det samme i afgifter)

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Frank Leegaard

Dato : 21-11-06 17:19

N_B_DK wrote:
> [...]
>
> Det samme er fedme, som om ganske få år vil koste mere end rygere
> koster (og til forskel så har fede / overvægtige ikke betalt nær det

Med den lille forskel at fede mennesker hver gang de spiser et stykke
chokolade ikke propper en del af samme i din hals.

Men det kan din hjerne selvklart ikke overskue...

/FL

Fra : N_B_DK

Dato : 21-11-06 19:09

In news:4563270f$0$14026$edfadb0f@dread15.news.tele.dk,
Frank Leegaard <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> typed:
> Med den lille forskel at fede mennesker hver gang de spiser et stykke
> chokolade ikke propper en del af samme i din hals.

Hvad har det at gøre med at de koster det samme (meget snart) pga fedme
relaterede sygdomme at gøre ?

> Men det kan din hjerne selvklart ikke overskue...

LOL, du bevæger dig konstant ned på et lavere niveau, du imponerer mig med
din evne til at argumentere. (det er ironisk ment hvis du er i tvivl F.L)

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Frank Leegaard

Dato : 21-11-06 19:23

N_B_DK wrote:
> In news:4563270f$0$14026$edfadb0f@dread15.news.tele.dk,
> Frank Leegaard <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> typed:
>
> Hvad har det at gøre med at de koster det samme (meget snart) pga
> fedme relaterede sygdomme at gøre ?

At den ene gruppe påtvinger sin last til sageløse ofre - den anden gør ikke.

/FL

Fra : N_B_DK

Dato : 21-11-06 19:35

In news:456343ff$0$13947$edfadb0f@dread15.news.tele.dk,
Frank Leegaard <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> typed:

> At den ene gruppe påtvinger sin last til sageløse ofre - den anden
> gør ikke.

Og det har med hospitals prisen at gøre hvordan ?

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Frank Leegaard

Dato : 21-11-06 19:46

N_B_DK wrote:
> In news:456343ff$0$13947$edfadb0f@dread15.news.tele.dk,
> Frank Leegaard <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> typed:

> Og det har med hospitals prisen at gøre hvordan ?

Mjae .. Jeg tror godt du ved at 2 syge er dyrere end 1 syg?

/FL

Fra : N_B_DK

Dato : 21-11-06 20:04

In news:45634970$0$14004$edfadb0f@dread15.news.tele.dk,
Frank Leegaard <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> typed:
> Mjae .. Jeg tror godt du ved at 2 syge er dyrere end 1 syg?

Og du ved godt at fedme bliver et større og større problem ikke, samt at
inden for få år er det de overvægtige der slår rygerne af pinden på den
konto ?

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Frank Leegaard

Dato : 21-11-06 21:42

N_B_DK wrote:
> [...]
>
> Og du ved godt at fedme bliver et større og større problem ikke, samt
> at inden for få år er det de overvægtige der slår rygerne af pinden

Jeg ved at det er et større og større problem, men om det slår rygning ved
hverken du eller jeg da ingen mig bekendt kan spå.

De fleste der har prøvet - har gjort sig til grin - ligesom dig med dit
mindreværdige sludder om højere uddannelser..

/FL

Fra : N_B_DK

Dato : 21-11-06 21:48

In news:4563647f$0$13958$edfadb0f@dread15.news.tele.dk,
Frank Leegaard <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> typed:
> De fleste der har prøvet - har gjort sig til grin - ligesom dig med
> dit mindreværdige sludder om højere uddannelser..

Nej det er skam dig der mener du er bedre end folk uden 10 klasse.

MsgId news:4563641a$0$13960$edfadb0f@dread15.news.tele.dk

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Frank Leegaard

Dato : 21-11-06 21:58

N_B_DK wrote:
> [...]
> Frank Leegaard <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> typed:
>
> Nej det er skam dig der mener du er bedre end folk uden 10 klasse.

Jae .. Men du har ikke fattet at det eneste jeg har imod dem, er deres
misundelse .. Deres manglende uddannelse kan de sgu have i fred for min
skyld.

og det er vel ikke min skyld nu at de er fyldt med jantelov og misundelige?

/FL

Fra : N_B_DK

Dato : 21-11-06 22:19

In news:45636854$0$13988$edfadb0f@dread15.news.tele.dk,
> [...]

> Jae .. Men du har ikke fattet at det eneste jeg har imod dem, er deres
> misundelse .. Deres manglende uddannelse kan de sgu have i fred for

Hvilken misundelse ?? du bliver ved med at tale om en misundelse der ikke er
der, hvorfor i alverden skulle folk have lyst til at være som dig ? ikke om
jeg begriber det.

> og det er vel ikke min skyld nu at de er fyldt med jantelov og
> misundelige?

Hører du stemmer ? det er DIG OG KUN DIG, der siger folk må være
misundelige, så må du jo svare på hvad det er der er at være misundelig på.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Frank Leegaard

Dato : 21-11-06 22:36

N_B_DK wrote:
> [...]
>
> Hvilken misundelse ?? du bliver ved med at tale om en misundelse der
> ikke er der, hvorfor i alverden skulle folk have lyst til at være som

Kan du finde anden forklaring på at folk gider kommentere at jeg har en
højere uddannelse ud fra andre grunde end misundelse og jantelov.

> Hører du stemmer ? det er DIG OG KUN DIG, der siger folk må være
> misundelige, så må du jo svare på hvad det er der er at være
> misundelig på.

Gå ud på gaden og spørg en tilfældig om de hvis de kunne vælge helst ville
have at deres børn fik 9 klasse end en universitetuddannelse?

Hvad tror du hovedparten ville sige?

/FL

Fra : N/A

Dato : 21-11-06 22:46

Fra : N_B_DK

Dato : 21-11-06 22:46

In news:45637146$0$13943$edfadb0f@dread15.news.tele.dk,
Frank Leegaard <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> typed:
> Kan du finde anden forklaring på at folk gider kommentere at jeg har
> en højere uddannelse ud fra andre grunde end misundelse og jantelov.

Ja at netop du lider af mindreværdskomplekser, og derfor følger dig bedre
når du kan sige du har en universitets uddannelse.

> Gå ud på gaden og spørg en tilfældig om de hvis de kunne vælge helst
> ville have at deres børn fik 9 klasse end en universitetuddannelse?

Hvem har talt om 9 klasse kontra en universitets uddannelse ?

> Hvad tror du hovedparten ville sige?

Kommer an på personerne man spørg.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Frank Leegaard

Dato : 21-11-06 22:53

N_B_DK wrote:

> Kommer an på personerne man spørg.

Sjovt nok ja ..

Kom nu .. Du kan bedre end det.

Hvis man tog 100 tilfældige på en gågade?

/FL

Fra : N_B_DK

Dato : 21-11-06 23:11

In news:45637547$0$14004$edfadb0f@dread15.news.tele.dk,
Frank Leegaard <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> typed:
> Sjovt nok ja ..
>
> Kom nu .. Du kan bedre end det.
>
> Hvis man tog 100 tilfældige på en gågade?

Hvis spørgsmålet er mellem en 9 klasse, og en universitets add. så er svaret
nok primært uni. men nu er en 9 klasse i mine øjne ikke en udd. men nærmere
et grundtrin der giver en mulighed for at starte på en egenligt udd.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Frank Leegaard

Dato : 21-11-06 23:21

N_B_DK wrote:
> [...]
> svaret nok primært uni. men nu er en 9 klasse i mine øjne ikke en
> udd. men nærmere et grundtrin der giver en mulighed for at starte på

Skal vi så sige struktør og læge?

Det er mere håndterligt ..

Vælg evt 2 selv?

/FL

Fra : N_B_DK

Dato : 21-11-06 23:30

In news:45637be4$0$13992$edfadb0f@dread15.news.tele.dk,
Frank Leegaard <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> typed:
> Skal vi så sige struktør og læge?

Hvad hedder det du præcist er uddannet som ?

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Frank Leegaard

Dato : 22-11-06 00:07

N_B_DK wrote:
> In news:45637be4$0$13992$edfadb0f@dread15.news.tele.dk,
> Frank Leegaard <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> typed:
>
> Hvad hedder det du præcist er uddannet som ?

Se - Eftersom jeg hverken har fået at vide af nogen som helst af hvad i er
uddannet som endsige om i har job, gider jeg ikke fortælle det.

Men jeg kan godt røbe at jeg ikke er uddannet ovre på datalogi selvom jeg
arbejder med IT...

/FL

Fra : Egon Stich

Dato : 22-11-06 15:04

"Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Kan du finde anden forklaring på at folk gider kommentere at jeg har en
> højere uddannelse ud fra andre grunde end misundelse og jantelov.

Årelang erfaring i retning af, at såkaldte "højere uddannede" gennemgående
kvajer sig ikke så lidt.
Især politter og økonomer er slemme.
Se blot det ævl, de kan diske op med i retning af samfundsforhold og
løsninger på problemer heri.
For det meste er det såmænd dem selv, der er problemet.
Årsag:
Lutter teori, og ingen praksis.

> Gå ud på gaden og spørg en tilfældig om de hvis de kunne vælge helst ville
> have at deres børn fik 9 klasse end en universitetuddannelse?

Vær ikke så sikker.
Mange har opdaget, at humanister fodrer man svin med.
Hvorimod håndværkere---

Men hvis du mener en anstændig ingeniøruddannelse, så måske--

MVH
Egon

Fra : Frank Leegaard

Dato : 22-11-06 17:13

Egon Stich wrote:

> [...]
> Hvorimod håndværkere---
>
> Men hvis du mener en anstændig ingeniøruddannelse, så måske--

Så spørg dig for ..

Sjovt nok opdager man mange have samme holdning som dig, indtil dengse
kommer på uni...

/FL

Fra : N/A

Dato : 22-11-06 18:23

Fra : Egon Stich

Dato : 22-11-06 18:23

> [...]
> Egon Stich wrote:
>
> Sjovt nok opdager man mange have samme holdning som dig, indtil dengse

Enhver holder jo af egen "Hassan med de skæve ben"

MVH
Egon

Fra : Frank Leegaard

Dato : 22-11-06 20:14

Egon Stich wrote:

> Enhver holder jo af egen "Hassan med de skæve ben"

Særlig hvis og benene er skæve ..

/FL

Fra : Jesper

Dato : 21-11-06 01:44

> [...]

> øvrige opposition tilhænger af et totalforbud, der også gælder den
> private sektor", så går oppositionen ind for at FORBYDE alt det de

Du tænker tydeligvis ikke på de stakkels ansatte. Havde der været dén
koncentration af svejserøg på en virksomhed som der er tobaksrøg, så
ville Arbejdstilsynet øjeblikkeligt havde lukket butikken.

Rygere skal skam have lov at ryge: Derhjemme bag deres egne 4 vægge, når
de inviteret privat hjem til venner der tillader rygning og ude i Guds
fri natur (sålænge det ikke sker i en skov eller plantage under tørke
eller på en tankstation pga brandfaren).

Fra : Alucard

Dato : 21-11-06 09:47

On Tue, 21 Nov 2006 01:43:42 +0100, spambuster@users.toughguy.net
(Jesper) wrote:

>Du tænker tydeligvis ikke på de stakkels ansatte.

Man kan da bare give dem ret til at sige nej til røgfyldte omgivelser.

>Havde der været dén
>koncentration af svejserøg på en virksomhed som der er tobaksrøg, så
>ville Arbejdstilsynet øjeblikkeligt havde lukket butikken.

Og hvad så...???

> [...]
>fri natur (sålænge det ikke sker i en skov eller plantage under tørke
>eller på en tankstation pga brandfaren).

Nå, du hører åbenbart til de "ny-hellige"...

Hvorfor så ikke forbyde parfume...???

Fra : Frank Leegaard

Dato : 20-11-06 21:50

Henri Gath wrote:
> De har nosser, de to! De forpulede antirygepsykopater burde skydes
>
> http://politiken.dk/indland/article202408.ece

Jeg ser at Gattet er åbnet for at lukke lort ud.....

Det var den lykkeligste måde man kunne slippe af med disse 2 tumlinge ..

At de så også lige får sat deres egen egoisme i relief, gør jo kun sagen
endnu bedre.

/FL

Fra : Henri Gath

Dato : 20-11-06 21:57

> Jeg ser at Gattet er åbnet for at lukke lort ud.....

Skal du have en på hovedet med et boldtræ?

Fra : Frank Leegaard

Dato : 20-11-06 22:08

Henri Gath wrote:

> Skal du have en på hovedet med et boldtræ?

Det kunne da være dejligt. Særlig eftersom at det betød at du efterfølgende
fik Gathet på komedie,,

/FL

Fra : Pjensen73

Dato : 20-11-06 23:01

Henri Gath sendte dette med sin computer:

Pust hellere tobaksrøg i hovedet på ham

Fra : Frank Leegaard

Dato : 20-11-06 23:11

Pjensen73 wrote:
> Henri Gath sendte dette med sin computer:

> Pust hellere tobaksrøg i hovedet på ham

Så vågnede du hva - Gamle jas ..

/FL

Fra : Pjensen73

Dato : 20-11-06 23:14

Frank Leegaard har bragt dette til verden:

Ja, mig slipper du ikke sådan af med

Fra : Frank Leegaard

Dato : 20-11-06 23:18

Pjensen73 wrote:
> Frank Leegaard har bragt dette til verden:

> Ja, mig slipper du ikke sådan af med

Nej .. Jeg er nu fortrøstningsfuld - du gør jo en ihærdig indsats for at
komme til Skt, Peter inden mig, selvom du nok er yngre end mig..

/FL

Fra : Pjensen73

Dato : 21-11-06 15:07

Frank Leegaard forklarede:

> Nej .. Jeg er nu fortrøstningsfuld - du gør jo en ihærdig indsats for at
> komme til Skt, Peter inden mig, selvom du nok er yngre end mig..

Og deroppe må man ryge over alt

Fra : Frank Leegaard

Dato : 21-11-06 17:20

Pjensen73 wrote:
> Frank Leegaard forklarede:

> Og deroppe må man ryge over alt

Det tror jeg godt man må ... Deroppe er det der dog også en rygerafdeling ..

Den hedder helvede ..

/FL

Fra : Alucard

Dato : 21-11-06 18:35

On Tue, 21 Nov 2006 15:07:12 +0100, Pjensen73
<pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote:

>Og deroppe må man ryge over alt

Hvad skulle jeg dog deroppe...??? Jeg kender jo ikke et øje....

Fra : Tony

Dato : 21-11-06 00:52

> Skal du have en på hovedet med et boldtræ?

Hvorfor ikke med et askebæger ?

Tony

Fra : Frank Leegaard

Dato : 21-11-06 01:01

Tony wrote:
> "Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Hvorfor ikke med et askebæger ?

Så tæt tør Gattet ikke komme. Han ved godt at han er nødt til at komme
bagfra med noget langt.

/FL

Fra : Tony

Dato : 21-11-06 01:19

> Så tæt tør Gattet ikke komme. Han ved godt at han er nødt til at komme
> bagfra med noget langt.

Fortæl mig ikke at han render rundt med en ''anaconda'' : o D

Tony

Fra : Frank Leegaard

Dato : 21-11-06 01:24

Tony wrote:

> Fortæl mig ikke at han render rundt med en ''anaconda'' : o D

Nej .. men han tror det godtnok selv. Bliver bare så skuffet hver gang han
prøver at pisse med boldtræet

(FL

Fra : Ukendt

Dato : 21-11-06 05:51

> Det var den lykkeligste måde man kunne slippe af med disse 2 tumlinge ..

Ja, ærlig talt.

Fra : N_B_DK

Dato : 20-11-06 21:53

In news:4562125e$0$3504$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
Henri Gath <gath@mail.dk> typed:
> De har nosser, de to! De forpulede antirygepsykopater burde skydes
>
> http://politiken.dk/indland/article202408.ece

Vi andre må ikke ryge nogen steder efterhånden, og det er netop pga
politikernes skyld, så kan vitterligt ikke se hvorfor de skulle have lov,
(for min skyld må privat ansatte meget gerne få lov at ryge hvor de vil, men
kan de tosser derinde mærke konsekvenserne af deres tåbeligheder, er det kun
godt).

Ja det er forskels behandling fra min side, og jeg har det helt fint med
det, hykleriske politikere har jeg intet tilovers for.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Frank Leegaard

Dato : 20-11-06 22:09

N_B_DK wrote:
> [...]
>
> Ja det er forskels behandling fra min side, og jeg har det helt fint
> med det, hykleriske politikere har jeg intet tilovers for.

Ganske enig - folk er lige for loven ..

Det kunne bare mangle at de 2 gamle ronkedorer skulle bestemme at de var
undtaget loven..

/FL

Fra : Henri Gath

Dato : 20-11-06 22:12

> Ganske enig - folk er lige for loven ..
>
> Det kunne bare mangle at de 2 gamle ronkedorer skulle bestemme at de var
> undtaget loven..

Du er da et fjols? Eler er du bare en dum tøs?

Fra : Kim2000

Dato : 20-11-06 22:03

"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse
> De har nosser, de to! De forpulede antirygepsykopater burde skydes
>
> http://politiken.dk/indland/article202408.ece

Vi tager den lige een gang mere.

Så de to gamle tosser mener altså at de og andre med eget kontor skal have
ret til at ryge, mens manden på gulvet ikke skal. Hvad når manden på gulvet
skal gøre rent inde hos dem? Hvis man vil ryge på arbejdet må man da gå ind
tur udenfor. Man skulle da heller synes det kan være det store problem for
de to, de har under 150 arbejdsdage og de er næppe på kontoret længere end
til kl 12. Og med deres årsgage på 500.000 kan de vel få råd til et
nikotinplaster eller to.

mvh
Kim

ps) Mon ikke alle stemmer for forslaget nu da der er en rigtig stor bonus
ved at vedtage det

Fra : Henri Gath

Dato : 20-11-06 22:07

> [...]
> længere end til kl 12. Og med deres årsgage på 500.000 kan de vel få råd

Endnu en tøs.....

Fra : Kim2000

Dato : 20-11-06 22:13

"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse

> "Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i en meddelelse

> Endnu en tøs.....

Du lagde slet ikke mærke til det?

De to tosser vil ikke slås for dig, de vil slås for at de selv kan få lov
til at ryge, de er pisseligeglade med om manden på gulvet må ryge eller ej,
bare de selv kan. At du forsvarer den slags egoister fatter jeg ikke.

mvh
Kim

Fra : Henri Gath

Dato : 20-11-06 22:16

> [...]

> til at ryge, de er pisseligeglade med om manden på gulvet må ryge eller
> ej, bare de selv kan. At du forsvarer den slags egoister fatter jeg ikke.

Hvis du brugte indersiden af hovedet, ville du måske fundere over om de to
overhovedet har været tilhængere af antirygepsykosepolitiken?

Fra : Kim2000

Dato : 20-11-06 23:06

> [...]
>
> Hvis du brugte indersiden af hovedet, ville du måske fundere over om de to
> overhovedet har været tilhængere af antirygepsykosepolitiken?

Det har de i hvert fald ikke udtrykt før, de begynder først at hyle op, når
deres eget misbrug bliver påvirket.

mvh
Kim

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 21-11-06 09:27

> Det har de i hvert fald ikke udtrykt før, de begynder først at hyle op,
> når deres eget misbrug bliver påvirket.

"Misbrug" ... come on mand...

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Frank Leegaard

Dato : 20-11-06 22:16

Henri Gath wrote:
> "Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i en meddelelse

> Endnu en tøs.....

Mjae .. man må sige at det tøset af et par gamle mænd ikke at kunne udsætte
deres rygetrang...

Fortæller om hvor lidt selvkontrol de 2 tosser egentligt har.

De er jo viljeløse narkomaner.

/FL

Fra : Frank Leegaard

Dato : 20-11-06 22:11

Kim2000 wrote:
> [...]
>
> mvh
> Kim
>
> ps) Mon ikke alle stemmer for forslaget nu da der er en rigtig stor

Jeg er bange for at de ikke indser at de skyder sig selv i foden med sådan
en udtalelse.

Vi har før set i rygertråde herinde at de opfører sig værre end gamle
stiknarkomaner når der "stof" tages fra dem,,,

Samme 2 ville forøvrigt ikke have en tøddel til overs overfor andre
narkomaner...

/FL

Fra : Henri Gath

Dato : 20-11-06 22:14

> [...]
>
> Vi har før set i rygertråde herinde at de opfører sig værre end gamle
> stiknarkomaner når der "stof" tages fra dem,,,

Bland dig ikke i de voksnes anliggender, tøs

Fra : ThomasB

Dato : 20-11-06 22:20

"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Bland dig ikke i de voksnes anliggender, tøs

Rolig nu, det er nicotinen der taler - du kan godt komme ud af det hvis du
vil.

Fra : Henri Gath

Dato : 20-11-06 22:25

> Rolig nu, det er nicotinen der taler - du kan godt komme ud af det hvis du
> vil.

Jeg ryger ikke, fjols!

Fra : ThomasB

Dato : 20-11-06 22:27

"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse

> "ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> skrev i en meddelelse

> Jeg ryger ikke, fjols!

Nå, så er det jo bare hysterisk tøsesnak med dig.

Fra : Tony

Dato : 21-11-06 00:59

"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse

> "ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> skrev i en meddelelse

> Jeg ryger ikke, fjols!

Det er osse svært når man ligger i spændetrøje.

Tony

Fra : N_B_DK

Dato : 21-11-06 11:33

In news:45624169$0$49205$14726298@news.sunsite.dk,
Tony <tonycarpediem@invalid.dk> typed:

> Det er osse svært når man ligger i spændetrøje.

Noget du har prøvet ?

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Frank Leegaard

Dato : 20-11-06 22:25

Henri Gath wrote:

> Bland dig ikke i de voksnes anliggender, tøs

med voksne .. mener du da senile narkomaner?

/FL

Fra : Henri Gath

Dato : 20-11-06 22:30

> med voksne .. mener du da senile narkomaner?

Nej, jeg mener i voksne MÆNDS anliggender....et begreb der formentlig er dig
temmelig fremmed.....

Fra : Frank Leegaard

Dato : 20-11-06 22:40

Henri Gath wrote:
> "Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Nej, jeg mener i voksne MÆNDS anliggender....et begreb der formentlig
> er dig temmelig fremmed.....

Det eneste der vist kan stå på de MÆND er smøgen ud af kæften ...

Dem om det - den tisser jo nogenlunde lige godt..

/FL

Fra : Hans Joergensen

Dato : 21-11-06 08:03

Henri Gath wrote:
> Nej, jeg mener i voksne MÆNDS anliggender....et begreb der formentlig er dig
> temmelig fremmed.....

Efter at have nærstuderet flere af dine indlæg vil jeg vudere at du
intellektuelt befinder dig på et niveau der svarer til en 8-årigs.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Henri Gath

Dato : 21-11-06 09:11

> Efter at have nærstuderet flere af dine indlæg vil jeg vudere at du
> intellektuelt befinder dig på et niveau der svarer til en 8-årigs.

Efter at have nærstuderet dine "fotografier" vil jeg vurdere, at du æstetisk
befinder dig på niveau med en chimpanse......

Fra : Hans Joergensen

Dato : 21-11-06 09:46

Henri Gath wrote:
> Efter at have nærstuderet dine "fotografier" vil jeg vurdere, at du æstetisk
> befinder dig på niveau med en chimpanse......

:)

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Henry Vest

Dato : 20-11-06 22:04

Henri Gath wrote:

> De har nosser, de to! De forpulede antirygepsykopater burde skydes
>
> http://politiken.dk/indland/article202408.ece

Tja ... Jeg synes den er på kanten. Det er dejligt at man ikke skal tvinges
til at være passiv ryger, men i dette tilfælde er der jo tale om deres egne
kontorer. Rengøringspersonalet gør vel rent når der ikke er nogen på
kontoret.

--
Henry Vest

Fra : Frank Leegaard

Dato : 20-11-06 22:17

Henry Vest wrote:

> [...]
> tvinges til at være passiv ryger, men i dette tilfælde er der jo tale
> om deres egne kontorer. Rengøringspersonalet gør vel rent når der

Alle dyr er lige - men nogen dyr er mere lige end andre..

Lyder det bekendt?

/FL

Fra : Henri Gath

Dato : 20-11-06 22:23

Ja, skide være med om rengøringspersonalet gør rent med giftige
rengøringsmidler dagen lang, men cigaretrøg.....næ, nej....

Fra : Frank Leegaard

Dato : 20-11-06 22:27

Henri Gath wrote:
> "Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, skide være med om rengøringspersonalet gør rent med giftige
> rengøringsmidler dagen lang, men cigaretrøg.....næ, nej....

Nu kan jeg forstå at din virkelighedopfattelse har en del tilbage at ønske.
Det problem er løst for efterhånden mange år siden.

Nu løser vi så eet mere ..

/FL

Fra : Henri Gath

Dato : 20-11-06 22:31

> Nu kan jeg forstå at din virkelighedopfattelse har en del tilbage at
> ønske. Det problem er løst for efterhånden mange år siden.
>
> Nu løser vi så eet mere ..

Ja, løs nu dem allesammen, så kan vi alle komme til at leve i dit feminine
helvede af en verden....

Fra : Frank Leegaard

Dato : 20-11-06 22:41

Henri Gath wrote:
> "Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse

Jeg glemte at sige 3 -- vi bliver jo de 2 tosser kvit

/FL

Fra : Ukendt

Dato : 23-11-06 15:09

> Ja, skide være med om rengøringspersonalet gør rent med giftige
> rengøringsmidler dagen lang, men cigaretrøg.....næ, nej....

Har du nogensinde hørt om gummihandsker?

Fra : N_B_DK

Dato : 23-11-06 15:57

In news:4565ab69$0$205$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
Hans Christian Vang <....> typed:

> Har du nogensinde hørt om gummihandsker?

Skal de så også gå med gasmaske, fordi nogle tåber vil påtvinge andre regler
de ikke selv vil leve efter ?

Niks, lige regler for alle, det andet er noget pis.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Ukendt

Dato : 23-11-06 21:34

> Skal de så også gå med gasmaske, fordi nogle tåber vil påtvinge andre
> regler de ikke selv vil leve efter ?

Nej, nej. Min kommentar var kun møntet på at man godt kan undgå
giftstofferne i rengøringsmidler

Jeg synes de to DF'ere er et par pattebørn, og jeg kan sagtens undvære dem i
mit parti, og det ville da ikke være andet end komisk hvis de skulle skrubbe
af pommern til pga. sådan noget her. HA!

Fra : Alucard

Dato : 23-11-06 16:46

On Thu, 23 Nov 2006 15:08:38 +0100, "Hans Christian Vang" <....>
wrote:

>Har du nogensinde hørt om gummihandsker?

Hjælper de da mod giftige dampe...???

Fra : N_B_DK

Dato : 23-11-06 16:51

In news:vfgbm2lo1suqnd804om2lgtm16pa25jaq3@4ax.com,
Alucard <alucard44@hotmail.com> typed:

> Hjælper de da mod giftige dampe...???

Ja hvis man trækker dem langt nok ned over hovedet.... ;)

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Alucard

Dato : 23-11-06 19:49

On Thu, 23 Nov 2006 16:50:48 +0100, "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com>
wrote:

>Ja hvis man trækker dem langt nok ned over hovedet.... ;)

Nå ja.... Så løser de problemet permanent...

Det havde jeg ikke lige tænkt på....

Fra : Frank Leegaard

Dato : 23-11-06 18:07

Alucard wrote:

> Hjælper de da mod giftige dampe...???

Ja .. Vrist sådan et tingenst over hovedet - og så bare ind på Søren Krarups
kontor ...

Der lugter sikkert af hengemt præst uanset hvad ..

/FL

Fra : Henry Vest

Dato : 20-11-06 22:29

Frank Leegaard wrote:

> Alle dyr er lige - men nogen dyr er mere lige end andre..
>
> Lyder det bekendt?

Ja, men jeg forstår ikke hvor du vil hen.

--
Henry Vest

Fra : Henri Gath

Dato : 20-11-06 22:34

"Henry Vest" <henry_vest@REMOVEget2net.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, men jeg forstår ikke hvor du vil hen.

Hvad der er meget værre: Det forstår han heller ikke selv...

Fra : Frank Leegaard

Dato : 20-11-06 22:42

Henry Vest wrote:

> Ja, men jeg forstår ikke hvor du vil hen.

Hvor skal alle andre end de 2 tosser følge loven ..

Dødssyge rygere på lungecancerafdelingen skal jo udenfor..

/FL

Fra : Henry Vest

Dato : 21-11-06 07:36

Frank Leegaard wrote:

> Hvor skal alle andre end de 2 tosser følge loven ..

Det skal de nok heller ikke, ifølge de to fætre. Det handler vel om, at de
finder det formynderisk, at de på deres EGET kontor, ikke må ryge. Jeg
synes ikke deres kritik er helt urimelig.

--
Henry Vest

Fra : Alucard

Dato : 21-11-06 10:01

On Tue, 21 Nov 2006 07:36:09 +0100, Henry Vest
<henry_vest@REMOVEget2net.dk> wrote:

>Det skal de nok heller ikke, ifølge de to fætre. Det handler vel om, at de
>finder det formynderisk, at de på deres EGET kontor, ikke må ryge. Jeg
>synes ikke deres kritik er helt urimelig.

Uha da da... Du forsvarer DF'ere der tilmed er rygere.... Nu får du
sgu nok ørerne i maskinen...

Fra : N_B_DK

Dato : 21-11-06 11:35

In news:o7x8h.2$xW7.1@news.get2net.dk,
Henry Vest <henry_vest@REMOVEget2net.dk> typed:
> Det skal de nok heller ikke, ifølge de to fætre. Det handler vel om,
> at de finder det formynderisk, at de på deres EGET kontor, ikke må
> ryge. Jeg synes ikke deres kritik er helt urimelig.

Jo for regeringen vil have rygestop på ALLE offenlige steder, dette incl
deres kontorer, det er så trist at det først er nu at det går op for dem at
loven sørme også kommer til at gælde for dem.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Frank Leegaard

Dato : 21-11-06 17:23

Henry Vest wrote:

> Det skal de nok heller ikke, ifølge de to fætre. Det handler vel om,
> at de finder det formynderisk, at de på deres EGET kontor, ikke må
> ryge. Jeg synes ikke deres kritik er helt urimelig.

Nåe .. Nu anede jeg ikke at dele af Christiansborg var blevet udstykket i
ejermål?

Fortæl fortæl?

/FL

Fra : Henry Vest

Dato : 21-11-06 18:20

Frank Leegaard wrote:

> Nåe .. Nu anede jeg ikke at dele af Christiansborg var blevet udstykket i
> ejermål?

Stop nu krukkeriet. Du forstår jo udmærket hvad jeg mener.

--
Henry Vest

Fra : Frank Leegaard

Dato : 21-11-06 18:46

Henry Vest wrote:

> Stop nu krukkeriet. Du forstår jo udmærket hvad jeg mener.

Hvis jeg gør mig umage .. sikkert nok.

Men hvad der som sagt ikke er "deres eget" er andres helbred. Det tilgodeses
ikke i en normal arbejdsdag hvor traffik ind af ud af private kontorer ikke
kan undgåes.

Har deres sekretærer ikke ret til røgfrit miljø?

/FL

Fra : Henry Vest

Dato : 21-11-06 19:17

Frank Leegaard wrote:

> [...]
> kontorer ikke kan undgåes.
>
> Har deres sekretærer ikke ret til røgfrit miljø?

Jo, det mener jeg. Så hvis der er et problem der, så kan rygeforbuddet være
på sin plads.

--
Henry Vest

Fra : N_B_DK

Dato : 21-11-06 19:13

In news:xyG8h.53$DF.47@news.get2net.dk,
Henry Vest <henry_vest@REMOVEget2net.dk> typed:
> Stop nu krukkeriet. Du forstår jo udmærket hvad jeg mener.

Nej F.L forstår kun det han vil forstå, selvom nok alle andre forstod hvad
du mente, kan du ikke forvente at noget skrevet så kryptisk som det du skrev
vil kunne forståes af F.L og derved afsporer du debatten for F.L

Fy slemme dreng /mand /whatever ;)

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Frank Leegaard

Dato : 21-11-06 19:24

N_B_DK wrote:
> [...]
> hvad du mente, kan du ikke forvente at noget skrevet så kryptisk som
> det du skrev vil kunne forståes af F.L og derved afsporer du debatten

Næe .. for det går jo hen over hovedet på Jer begge at manden jo ikke er i
eget private hjem.

Der kan han ryge og rejse som det passer ham ..

/FL

Fra : N_B_DK

Dato : 21-11-06 19:36

In news:45634443$0$14020$edfadb0f@dread15.news.tele.dk,
Frank Leegaard <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> typed:

> Næe .. for det går jo hen over hovedet på Jer begge at manden jo ikke
> er i eget private hjem.

Du har ikke fattet jeg ikke mener han skal ryge på hans kontor ?

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Frank Leegaard

Dato : 21-11-06 19:48

N_B_DK wrote:
> In news:45634443$0$14020$edfadb0f@dread15.news.tele.dk,
> Frank Leegaard <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> typed:

> Du har ikke fattet jeg ikke mener han skal ryge på hans kontor ?

Ok .. Pyt .. Så vidt jeg husker lavede jeg også en sviner med quotefuck som
indledning ...

Alles verletz .....

FL

Fra : N_B_DK

Dato : 21-11-06 20:05

In news:456349c7$0$13935$edfadb0f@dread15.news.tele.dk,
Frank Leegaard <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> typed:

> Ok .. Pyt .. Så vidt jeg husker lavede jeg også en sviner med
> quotefuck som indledning ...

Er vel den eneste måde du kan få dit skrevne til at passe med hvad andre
ikke har skrevet at gøre.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Frank Leegaard

Dato : 21-11-06 21:50

N_B_DK wrote:
> In news:456349c7$0$13935$edfadb0f@dread15.news.tele.dk,
> Frank Leegaard <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> typed:

> Er vel den eneste måde du kan få dit skrevne til at passe med hvad
> andre ikke har skrevet at gøre.

den kan jeg så ikke forstå .. Det er sort snak..
/FL

Fra : N_B_DK

Dato : 21-11-06 21:57

In news:4563667e$0$13943$edfadb0f@dread15.news.tele.dk,
Frank Leegaard <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> typed:
> den kan jeg så ikke forstå .. Det er sort snak..

Sådan har vi andre det med stort set alle dine indlæg.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Frank Leegaard

Dato : 21-11-06 22:11

N_B_DK wrote:
> In news:4563667e$0$13943$edfadb0f@dread15.news.tele.dk,
> Frank Leegaard <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> typed:
>
> Sådan har vi andre det med stort set alle dine indlæg.

og hvornår er du kommet i flertal ..

Bilder du dig ind ligesom Hjortsø at du taler for hele den frie verden?

/FL

Fra : N_B_DK

Dato : 21-11-06 22:21

In news:45636b5c$0$13976$edfadb0f@dread15.news.tele.dk,
Frank Leegaard <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> typed:
> og hvornår er du kommet i flertal ..

Næ men kender andre der også deltager herinde, der ligeledes mener det er
ævl det du lukker ud.

> Bilder du dig ind ligesom Hjortsø at du taler for hele den frie
> verden?

Næ, gør du ?

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Frank Leegaard

Dato : 21-11-06 22:38

N_B_DK wrote:
> In news:45636b5c$0$13976$edfadb0f@dread15.news.tele.dk,
> Frank Leegaard <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> typed:
>
> Næ men kender andre der også deltager herinde, der ligeledes mener
> det er ævl det du lukker ud.

Naturligvis gør de det - alle jeg er uenige med mener jo det.

Det burde selv din sparsomme hjerne kunne kapere at forstå.

Alle der har fået læstelige verbale klø, mener det da sjovt nok også..

Det er jo så også godtnok en del, så du kan da sagtens finde et kor ..

/FL

Fra : N_B_DK

Dato : 21-11-06 22:48

In news:456371ce$0$14025$edfadb0f@dread15.news.tele.dk,
Frank Leegaard <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> typed:

> Det burde selv din sparsomme hjerne kunne kapere at forstå.

Min sparsomme hjerne ? kom nu op fra rendestenen.

> Alle der har fået læstelige verbale klø, mener det da sjovt nok også..

Sjovt nok er det dig der afgør om folk har vundet en debat med dig eller ej,
måske du burde lade andre tage den afgørelse ?

> Det er jo så også godtnok en del, så du kan da sagtens finde et kor ..

LOL, igen gør du dig klogere og bedre end andre.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Frank Leegaard

Dato : 21-11-06 22:56

N_B_DK wrote:
> [...]
>
> Sjovt nok er det dig der afgør om folk har vundet en debat med dig
> eller ej, måske du burde lade andre tage den afgørelse ?

og hvem ville være i stand til det ?

Alle dem der i forvjen havde fået læstelige verbale klø?

/FL

Fra : N_B_DK

Dato : 21-11-06 23:14

In news:4563760d$0$13965$edfadb0f@dread15.news.tele.dk,
Frank Leegaard <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> typed:

> Alle dem der i forvjen havde fået læstelige verbale klø?

Hvem har fået verbale klø ?

Har du overvejet at langt de fleste opgiver at debattere med dig, fordi du
ikke kan lade være med at ty til nedgørelser af folk ? (hvis det i din
verden er lig verbale klø, ja så har du ret, så har du givet mange verbale
klø)

Jeg vil så kalde det at køre folk træt med ligegyldigt sludder.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Hans Joergensen

Dato : 21-11-06 08:04

Henry Vest wrote:
> [...]
> til at være passiv ryger, men i dette tilfælde er der jo tale om deres egne
> kontorer. Rengøringspersonalet gør vel rent når der ikke er nogen på

Hvad hvis man lavede en ordning der gik ud på at de bare selv gjorde
deres kontorer rent? :)

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Frank Leegaard

Dato : 21-11-06 17:26

Hans Joergensen wrote:

> Hvad hvis man lavede en ordning der gik ud på at de bare selv gjorde
> deres kontorer rent? :)

Eller indrettede deres kontorer som lufttætte gummiceller, sådan at røgen
ikke kom ud på gangarealer hver gang døren blev åbnet.

Dette kunne have andet behandlingsmæssigt sigte også

/FL

Fra : Lyrik

Dato : 20-11-06 22:43

"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse
> De har nosser, de to! De forpulede antirygepsykopater burde skydes
>
> http://politiken.dk/indland/article202408.ece

++++++++++++++++++++++++++
Regelknepperne søger hele tiden nye regler!
De skal forstå at det ikke er omkostningsfrit med deres rygeforbud.
Jeg har ikke haft sygefravær i 5 år. Nu hvor jeg er blevet sendt ud i kulden
og ryge er jeg for første gang blevet forkølet.
En rygende kollega er ligeledes blevet forkølet.
Der kommer en hel del sygefravær på den bekostning.
Endvidere bliver forbudene ikke overholdt.
Så hvis det medfører fyringer vil der blive yderligere omkostninger.
Vi skal have et forbud imod regler.

Hilsen
Jens

Fra : ThomasB

Dato : 20-11-06 22:51

> Jeg har ikke haft sygefravær i 5 år. Nu hvor jeg er blevet sendt ud i
> kulden
> og ryge er jeg for første gang blevet forkølet.
> En rygende kollega er ligeledes blevet forkølet.

Hvorfor stopper i så ikke bare?

Fra : Frank Leegaard

Dato : 20-11-06 22:57

ThomasB wrote:
> "Lyrik" <lyrikFJERN@heaven.dk> skrev i en meddelelse
>
> Hvorfor stopper i så ikke bare?

Glimrende set ..

/FL

Fra : ThomasB

Dato : 20-11-06 23:01

> Glimrende set ..

Synd rygerne ikke selv kan se det.. Var det noget med manglende kærlighed i
barndommen?

Fra : Frank Leegaard

Dato : 20-11-06 23:08

ThomasB wrote:

> Synd rygerne ikke selv kan se det.. Var det noget med manglende
> kærlighed i barndommen?

Mjae .. Linket kan da godt graves frem ..

http://www.dr.dk/DR2/viden-om/Se+programmerne/20061018082613.htm

Værsgo

/FL

Fra : Alucard

Dato : 20-11-06 23:08

On Mon, 20 Nov 2006 23:00:31 +0100, "ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*
2ma2prikdk> wrote:

>Synd rygerne ikke selv kan se det.. Var det noget med manglende kærlighed i
>barndommen?

Forsøger du at slå Frank i dumme indlæg...???

Fra : Frank Leegaard

Dato : 20-11-06 23:17

Alucard wrote:

> Forsøger du at slå Frank i dumme indlæg...???

Nix ..

Fra : ThomasB

Dato : 20-11-06 23:23

> Forsøger du at slå Frank i dumme indlæg...???

LOL, det bliver sgu svært!

Fra : Tony

Dato : 21-11-06 01:04

> Glimrende set ..

Igen en fordel ved ikke at ryge

Tony

Fra : Lyrik

Dato : 20-11-06 23:02

> "Lyrik" <lyrikFJERN@heaven.dk> skrev i en meddelelse
>
> Hvorfor stopper i så ikke bare?
+++++++++++++++++++++++
Godt spørgsmål. Lad os vende det engang. Hvorfor stopper folk ikke med alt
hvad der kan skade dem?
Så skulle de stoppe med at føde børn. For alle de børn de føder får
sygdommen og døden i vuggegave.
Det er jo ikke rart at skulle blive syg og senere i livet at dø-vel?
Hvorfor stopper folk så ikke med at føde individer til en sådan skæbne?
Hvorfor stopper folk ikke med at køre bil? Eller MC?
Man kan dø af det. Folk dør af det.
Hvis vi nu gjorde det hele forbudt-hvad så?
De forlød at USSR havde forhindret forurening af Det Kaspiske hav. Det var
meget nemt, sagde de. Der var dødsstraf for at forurene det.
Det eneste problem var at man havde skabt en stat som ingen gad leve i.
Danskerne med sjosjaskekammeraterne i spidsen er ved at gå i deres fodspor.

Hilsen
Jens

Fra : ThomasB

Dato : 20-11-06 23:40

> +++++++++++++++++++++++
> Godt spørgsmål. Lad os vende det engang. Hvorfor stopper folk ikke med alt
> hvad der kan skade dem?

Højst sandsynligt fordi de er afhængige.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 20-11-06 22:51

Lyrik wrote:
> [...]
> Endvidere bliver forbudene ikke overholdt.
> Så hvis det medfører fyringer vil der blive yderligere omkostninger.

Hvordan tror en narkoman har det når sprøjten tages fra ham.

Han bliver syg ligesom dig.

Skal vi lade ham være syg for en stund og stoffri.

Eller skal vi lade ham ødelægge sig selv?

/FL

Fra : Kim2000

Dato : 20-11-06 23:03

> [...]
> kulden
> og ryge er jeg for første gang blevet forkølet.
> En rygende kollega er ligeledes blevet forkølet.

Du ved godt at træk og kulde ikke skaber forkølelse ikk?

Forkølelse er virus, man udvikler ikke virus, man får virus fra en
smittebærer.

mvh
Kim

Fra : ThomasB

Dato : 20-11-06 23:05

> "Lyrik" <lyrikFJERN@heaven.dk> skrev i en meddelelse

> Du ved godt at træk og kulde ikke skaber forkølelse ikk?
>
> Forkølelse er virus, man udvikler ikke virus, man får virus fra en
> smittebærer.
´
Der er vist noget med at kulde får fimrehårene til at trække sig sammen i
halsen, og derved har virus lettere spil(?).

Fra : Frank Leegaard

Dato : 20-11-06 23:14

ThomasB wrote:

> ´
> Der er vist noget med at kulde får fimrehårene til at trække sig
> sammen i halsen, og derved har virus lettere spil(?).

og vist også at visse forkølelsesvirus kan klare kulden hvorimod de gode
antistoffer ikke kan ..

Husker det ikke for godt - gider ikke slå det op ..

/FL

Fra : Tony

Dato : 21-11-06 01:09

> ´
> Der er vist noget med at kulde får fimrehårene til at trække sig sammen i
> halsen, og derved har virus lettere spil(?).

Ja, og knurrehårene i røven, så man lettere får hæmorrider

Tony

Fra : ThomasB

Dato : 21-11-06 02:24

"Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, og knurrehårene i røven, så man lettere får hæmorrider

He, det var dybt

Fra : Frank Leegaard

Dato : 20-11-06 23:12

Kim2000 wrote:
> "Lyrik" <lyrikFJERN@heaven.dk> skrev i en meddelelse

> Du ved godt at træk og kulde ikke skaber forkølelse ikk?
>
> Forkølelse er virus, man udvikler ikke virus, man får virus fra en
> smittebærer.

Men manden har fat i noget.

Med et smadret imunforsvar skal der jo intet til før staklen bukker under..

/FL

Fra : Lyrik

Dato : 20-11-06 23:19

> [...]

> Men manden har fat i noget.
>
> Med et smadret imunforsvar skal der jo intet til før staklen bukker

+++++++++++++++++++++++++++++++
Og det vil du så gerne bidrage til?
Hmm... det minder mig om noget der skete i historien for 66 år siden.

Hilsen
Jens

Fra : Frank Leegaard

Dato : 20-11-06 23:25

Lyrik wrote:
> "Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse

> +++++++++++++++++++++++++++++++
> Og det vil du så gerne bidrage til?
> Hmm... det minder mig om noget der skete i historien for 66 år siden.

Var der masseselvmord på den tid også?

/FL

Fra : Frank Leegaard

Dato : 20-11-06 23:34

Frank Leegaard wrote:

> Var der masseselvmord på den tid også?

Nåh nej .. Nu har jeg det da ..

Det var noget med en tåbe der rev sig selv og en masse andre i døden .. Var
det ikke?

/FL

Fra : Kim2000

Dato : 20-11-06 23:39

> Nåh nej .. Nu har jeg det da ..
>
> Det var noget med en tåbe der rev sig selv og en masse andre i døden ..
> Var det ikke?

Og hvad har det med det her at gøre? Manden var fanatisk ikke-ryger.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 20-11-06 23:53

Kim2000 wrote:

> Og hvad har det med det her at gøre? Manden var fanatisk ikke-ryger

Passer antallet af døde for deres gerninger ikke nogenlunde på verdensplan?

Jamen ... Det er gætværk fra min side - du læser jo lyrik - ikke prosa ..

/FL

Fra : Ukendt

Dato : 21-11-06 00:54

Kim2000 wrote:

> Forkølelse er virus, man udvikler ikke virus, man får virus fra en
> smittebærer.

Vi bærer hele tiden forkølelsesvirus i os. Det udvikler sig i slimhinderne,
når forholdene er gunstige, og det er de når slimhinderne køles ned. Herved
nedsættes slimhindernes forsvar mod virus og det bryder ud.

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Kim Larsen

Dato : 21-11-06 00:24

Henri Gath skrev:
> De har nosser, de to! De forpulede antirygepsykopater burde skydes
>
> http://politiken.dk/indland/article202408.ece

Nikotinvrag !

--
Kim Larsen

Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk

Fra : Ukendt

Dato : 21-11-06 00:55

Henri Gath wrote:
> De har nosser, de to! De forpulede antirygepsykopater burde skydes

Mjah, et eller andet burde der i hvert fald gøres ved dem.

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Frank Leegaard

Dato : 21-11-06 01:03

Kim Frederiksen wrote:

> Mjah, et eller andet burde der i hvert fald gøres ved dem.

I ved godt at straffen er extra stor for at skyde folkevalgte?

/FL

Fra : Ukendt

Dato : 21-11-06 01:09

Frank Leegaard wrote:

> I ved godt at straffen er extra stor for at skyde folkevalgte?

Den burde være større for at quotefucke, selvom der er smiley's bagefter.

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Frank Leegaard

Dato : 21-11-06 01:16

Kim Frederiksen wrote:

> Den burde være større for at quotefucke, selvom der er smiley's
> bagefter.

Ahr .. Stemningen var gået lidt flad...

and they both got what was comming ..

Desuden skal man være mere end almindelig blind for ikke at fange den ..

/FL

Fra : Martin Sørensen

Dato : 23-11-06 09:27

Kim2000 wrote:

> [...]
> skabe flere arbejdspladser til sygehuspersonalet. Og forresten skal du
> forvente at det koster omkring 10 år af dit liv.

Du glemte:

"Til gengæld vil det give staten enorme skatteindtægter og spare en
hel del pension."

Finansministere: "Lad os lige regne lidt på det..."

/Martin

Fra : Martin Sørensen

Dato : 23-11-06 09:34

Alucard wrote:

> Du glemmer lige at den person der overtager jobbet, ikke længere skal
> forsørges af det offentlige....

Det er en fejlagtig tankegang baseret på forestillingen om at der i
samfundet er et vist antal jobs. Det er ikke tilfældet, men ideen er
ret udbredt hos fagforeninger, og en del socialdemokrater har også
fremført den. Mogens Lykketot uden tvivl mod bedre vidende.

> Som rygerne så rigeligt har betalt selv p.g.a. de høje afgifter på
> tobak...

Er der nogen som har lavet cost/benefit?

/Martin

Fra : Alucard

Dato : 23-11-06 10:58

On 23 Nov 2006 00:33:56 -0800, "Martin Sørensen"
<santana.sorensen@get2net.dk> wrote:

> [...]
>ret udbredt hos fagforeninger, og en del socialdemokrater har også
>fremført den. Mogens Lykketot uden tvivl mod bedre vidende.

Hvis en ryger bliver sygemeldt/førtidspensioneret, så må man da
formode at firmaet han arbejdede for har brug for en ny medarbejder
til at fylde rygerens plads....

>Er der nogen som har lavet cost/benefit?

Hvis en ryger i gennemsnit dør 7,5 år tidligere end ikke-rygere
(hvilket nogen påstår), så spares der mindst 1 mill. i pension og hvis
rygeren ryger 20 smøger om dagen i 40 år, så kommer der vel mindst 0,5
mill ind i afgifter og moms på tobakken.... Dertil kommer alt det
"løse"...

Jeg vil vove den påstand at en GENNEMSNITS rygers EKSTRA
samfundsudgifter ligger UNDER 1,5 mill.....

Fra : Egon Stich

Dato : 23-11-06 12:30

> [...]
> "løse"...
>
> Jeg vil vove den påstand at en GENNEMSNITS rygers EKSTRA
> samfundsudgifter ligger UNDER 1,5 mill.....

Man kan jo fundere over, hvorfor der er så tavst omkring alkohol?
Hvad mon dette giftstof koster i sygdom, trafikdrab og lemlæstelser, for
ikke at tale om spritrelateret vold?

Men dette område bliver vel det næste?
Og dog-
Der findes nok for mange alkoholiserede politikere, til at emnet tages op--

MVH
Egon

Fra : N_B_DK

Dato : 23-11-06 15:02

In news:4565986f$0$161$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
Egon Stich <stich-foto@stich-foto.dk> typed:

> Man kan jo fundere over, hvorfor der er så tavst omkring alkohol?
> Hvad mon dette giftstof koster i sygdom, trafikdrab og lemlæstelser,
> for ikke at tale om spritrelateret vold?

Det er faktisk et ret godt spørgsmål.

> Men dette område bliver vel det næste?
> Og dog-
> Der findes nok for mange alkoholiserede politikere, til at emnet
> tages op--

Næ, de laver jo bare sådan at det ikke gælder enkeltmands kontorer...

--
MVH.
N_B_DK

Fra : ThomasB

Dato : 23-11-06 16:01

"Egon Stich" <stich-foto@stich-foto.dk> skrev i en meddelelse

> Man kan jo fundere over, hvorfor der er så tavst omkring alkohol?
> Hvad mon dette giftstof koster i sygdom, trafikdrab og lemlæstelser, for
> ikke at tale om spritrelateret vold?

Der er ikke tavst. Det er forbudt at være påvirket af alkohol mens der føres
bil.

Men hvorfor afspore debatten?

Kan du ikke oprette en seperat tråd, hvis du mener alkohol er et problem?

Fra : Egon Stich

Dato : 24-11-06 14:04

> [...]
>
> Men hvorfor afspore debatten?
>
> Kan du ikke oprette en seperat tråd, hvis du mener alkohol er et problem?

Og dog kan man daglig læse om spritbilister.

Og hvorfor seperat tråd?

Netop den officielle holdning omkring alkohol belyser jo ganske godt,
hvorledes røg"problematikkken" er blevet grebet med kyshånd af eliten.
Her var nemig et område, hvorpå man kunne profilere sig, uden det fik
nævneværdige økonomiske konsekvenser for er´hvervslivet.
Hvis man brugte blot en tiendedel af den udviste energi på området, kunne vi
have verdens bedste og sundeste arbejdsmilieuer.

På arbejdspladserne findes der nemlig utallige skadevoldende stoffer og
forhold, der temmelig sikkert koster betydeligt mere både pengemæssigt samt
lidelsesmæssigt.

Men på dette område sparer men.

MVH
Egon

Fra : ThomasB

Dato : 24-11-06 15:09

> Og dog kan man daglig læse om spritbilister.

Ja, ligesom rygere der ikke overholder rygeforbud.

> Og hvorfor seperat tråd?

Fordi det er irrelevant at tale alkohol i en debat om rygning.

> [...]
>
> På arbejdspladserne findes der nemlig utallige skadevoldende stoffer og
> forhold, der temmelig sikkert koster betydeligt mere både pengemæssigt

Sikkert men nu er ikke-rygerne godt trætte at rygerne, som er i undertal, og
så skal i kanøfles. Sådan fungerer det bare. Sådan fungerer socialisme også.

Fra : Alucard

Dato : 23-11-06 16:06

On Thu, 23 Nov 2006 12:29:43 +0100, "Egon Stich"
<stich-foto@stich-foto.dk> wrote:

> [...]

<snip Egon's udenomssnak>

Hold dig til emnet eller start en ny tråd.....

Fra : Frank Leegaard

Dato : 23-11-06 18:05

Egon Stich wrote:
> "Alucard" <alucard44@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Man kan jo fundere over, hvorfor der er så tavst omkring alkohol?

Men nu er det jo også mest med til at kortslutte og forplumre debatten.

Rygeres sundhedsskader og overførte passive rygning blive jo hverken større
eller mindre af at der også findes alkoholisme ..

/FL