<OT> We're back
Fra : @

Dato : 14-11-06 20:27

http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=4079008/

mon ikke vi i første omgang skal have indviet Gellerup med svineblod

det er der vel ingen ordentlige folk som protesterer imod?

/Albert Camus/

Fra : Konrad

Dato : 15-11-06 13:03

"@" <1[at]invalid.net> wrote in message news:8u5kl2hls0iodvt8gdkau7h0j8herhs84d@4ax.com...

> http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=4079008/
>
> mon ikke vi i første omgang skal have indviet Gellerup med svineblod
>

> det er der vel ingen ordentlige folk som protesterer imod?

Som med alle andre virkeligt troende/trossamfund tror jeg det sidste Forn Sidr ønsker er at blande sig i den politiske antiislamiske debat. Det er ganske enkelt alt for kontraproduktivt - hvorfor skulle nogen dog ønske at lægge sig ud med andre troende?

Fra : Allan Riise

Dato : 15-11-06 13:19

Konrad <davidkonrad@gmail.com> wrote:
> [...]
> debat. Det er ganske enkelt alt for kontraproduktivt - hvorfor skulle
> nogen dog ønske at lægge sig ud med andre troende?

Det kan jeg garantere dig for at vi ikke vil Konrad..

--
Allan Riise

Fra : Konrad

Dato : 15-11-06 15:13

"Allan Riise" <familien_riise@pc.dk> wrote in message news:455b05ba$0$2101$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Det kan jeg garantere dig for at vi ikke vil Konrad..

Jeg havde heller ikke regnet med andet!

Fra : Alucard

Dato : 15-11-06 15:03

On Wed, 15 Nov 2006 13:03:02 +0100, "Konrad" <davidkonrad@gmail.com>
wrote:

> [...]
>Det er ganske enkelt alt for kontraproduktivt -
>hvorfor skulle nogen dog ønske at lægge sig ud med andre troende?

Spørg muslimerne....

Fra : Konrad

Dato : 15-11-06 15:13

"Alucard" <alucard44@hotmail.com> wrote in message news:le7ml2pp8tol1jrpq6479op0kkpq0t17sl@4ax.com...

> Spørg muslimerne....

I første omgang vil jeg da spørge @, hvorfor han synes det ville være en god idé at kaste griseblod på beboerne i Gellerupparken.

Derefter kan vi diskutere motiverne for en eventuel modprovokation.

Fra : @

Dato : 15-11-06 18:27

On Wed, 15 Nov 2006 15:13:01 +0100, "Konrad" <davidkonrad@gmail.com>
wrote:

>I første omgang vil jeg da spørge @, hvorfor han synes det ville være en god idé at kaste griseblod på beboerne i Gellerupparken.

sgu da ikke på beboerne
heller ikke kaste

men male på med en bred pensel/kost

på f.eks. husene

>Derefter kan vi diskutere motiverne for en eventuel modprovokation.

a'hva

nu har kristne og muhamedanere da provokeret længe nok med deres
afgudsdyrkeri klokkeringeri i tide og isæer utide og al den bederi
fem gange om dagen

det er dem som er provokatørerne

/Albert Camus/

Fra : Konrad

Dato : 15-11-06 18:45

"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse
> On Wed, 15 Nov 2006 15:13:01 +0100, "Konrad" <davidkonrad@gmail.com>
> wrote:

(...)
> men male på med en bred pensel/kost
>
> på f.eks. husene

Men *hvorfor*?

> a'hva
>
> nu har kristne og muhamedanere da provokeret længe nok med deres
> afgudsdyrkeri klokkeringeri i tide og isæer utide og al den bederi
> fem gange om dagen

Jeg lægger aldrig mærke til hverken bedende muslimer eller kirkeklokker. Bor
for langt fra kirken og går ikke i moske.

> det er dem som er provokatørerne

Hvrodan? Fraset dem der hidser sig op over et billede af en gris på
hospitalsgangen, eller dem der chikanerer nudister f.eks - folk jeg helt
seriøst mener burde rejse et sted hen, hvor den slags ikke sker, hvis det
virkelig er så utåleligt - så oplever jeg ikke rigtig nogen provokationer
fra muslimsk side. Ikke værre end mørke kristnes forsøg på at kidnappe
danskheden, og erstatte den med egoisme og intolerance.

Fra : @

Dato : 15-11-06 16:43

wrote:

>Som med alle andre virkeligt troende/trossamfund tror jeg det sidste Forn Sidr ønsker er at blande sig i den politiske antiislamiske debat. Det er ganske enkelt alt for kontraproduktivt - hvorfor skulle nogen dog ønske at lægge sig ud med andre troende?

for at få gjort op med de fra Arabien/mellemøsten importerede onde
krigsguder og al den ufred de har ført med sig de sidste ca. 100 år

/Albert Camus/

Fra : Allan Riise

Dato : 15-11-06 16:57

@ <1[at]invalid.net> wrote:

> for at få gjort op med de fra Arabien/mellemøsten importerede onde
> krigsguder og al den ufred de har ført med sig de sidste ca. 100 år

Det gør vi så ikke @.

Det er sådan i Forn Sidr anerkender vi alles ret til selv at vælge religion
og trosretning.

Asatro kæmper kun nu vi bliver angrebet fysisk, og det sker ikke, hvorfor
skulle det også det, vil sige at vi ved forskellige fora har været sammen
med alle former for trosretninger, og at den største mistro og ikke
anerkendelse af andre trosretninger kommer fra den kristne kirke.

--
Allan Riise