Onani og pædofiles menneskerettigheder
Fra : Bo Warming

Dato : 14-11-06 20:08

Onani og pædofiles menneskerettigheder

Mænd har en sædblærespænding. Det skal ud, og der er brug for en
åndelig krykke, porno.

Hvem kæmper for pædofiles menneskerettigheder mht at få den porn _de_
har brug for?

Når pornofrigivelsen i 1965 ikke førte til bølger af voldtægter
hvorfor skulle stop for censur vedr børneporno så føre til stigning i
antal pædofil-overgreb?

En model kan ved få timers optagelser bruges til hvad klippes sammen
til mange timers børneporno, og hvis modellens far er anstandsdame i
samme studio-lokale under optagelserne, så kan det lille pus vel ikke
tage meget skade?

Onani . menneskeslægtens fremmeste sexuelle aktivitet. I det 19.tallet
var det en sygdom. Idag er det en kur. Thomas Szasz

Hso Onani er den tænkende mands fjernsyn. Christoffer Hampton

Hson Det dejlige ved masturbation er, at man ikke behøver at klæde
sig pænt på til det. Tillagt Truman Capote

Hson Forfattere er de mest masturberende skabninger. Spørg hvilken
som helst forfatter - de er som aber. Anthony Burgess

Hson Hvem gjorde du det med for første gang? - Jeg var alene på det
tidspunkt. Woody Allen

hson Jeg er en strålende elsker, ikke mindst fordi jeg øver mig så
meget på mig selv. Woody Allen

Hson Nedgør det ikke, det er sex med én, du elsker. Woody Allen
om onani

hsonani Masturbation is reckoned disgraceful - it cannot be
sentimentalised. W.H. AudenThe great danger in
masturbation lies in its merely exhaustive nature. In sexual
intercourse, there is give and take. A new stimulus enters as the
native stimulus departs.But in masturbation there is nothing but loss.
DH Lawrence

hsosh One orgasm in the bush is worth two in the hand.
Graffiti

hspo En maler der har et godt forhold til bryster og baller, kan ikke
gå galt i byen. August Renoir 1841-1919

hspo Monica Krog-Meyer"Erotik er når man bruger en fjer - porno er
når man bruger hele kyllingen" The value difference between
pornographic playing cards when you're a kid,and pornographic playing
cards when you're older. It's that when you're a kid you use cards as
a substitute for a real experience, and when you're older you use real
experience as a substitute for the fantasy. Edward
Albee

Fra : @

Dato : 14-11-06 20:46

On Tue, 14 Nov 2006 20:08:04 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>Onani og pædofiles menneskerettigheder
>
>Mænd har en sædblærespænding. Det skal ud,

eller ignoreres

>og der er brug for en
>åndelig krykke, porno.

nej,

pornoindustrien opfylder et kunstigt behov

på linie med godheds- og religionsindustrien

>Hvem kæmper for pædofiles menneskerettigheder mht at få den porn _de_
>har brug for?

forhåbentlig ingen

børneporno er ikke en menneskeret

folk som forgriber sig på børn burde dømmes af barnets bedsteforældre

endløsung

>Når pornofrigivelsen i 1965 ikke førte til bølger af voldtægter
>hvorfor skulle stop for censur vedr børneporno så føre til stigning i
>antal pædofil-overgreb?

mig ikke vide

et er tegninger elektroniske animationer og malerier

noget helt andet er overgreb mod børn

der bør bedsteforældrene være dommere

> [...]
>til mange timers børneporno, og hvis modellens far er anstandsdame i
>samme studio-lokale under optagelserne, så kan det lille pus vel ikke

jo det kan det lille puds, og derfor har vi love som forbyder overgreb
mod børn

herunder også seksuelle overgreb

du kan argumentere være uenig lige så længe du gider, men faktum er,
at sex med børn er forbudt i Danmark,

og du kan spille foruretttet bedrevidende dum idiot så længe du gider

det ændre intet ved at lovgiverne som er mindst lige så vidende som
dig har fundet det fornuftigt at beskytte børnene, da de i de fleste
tilfælde ikke kan beskytte sig selv

som min afdøde far sagde til mig for mange år siden:
"Lille @, hvis man har med børn eller dyr at gøre så påtager man
sig et ansvar,

og ved du ikke hvad jeg hentyder til, så find dig en beskæftigelese
hvor du ikke har med børn eller dyr at gøre"

/Albert Camus/

Fra : JensenDenmark

Dato : 14-11-06 22:10

"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse

> eller ignoreres

Så forøger du risikoen for postata cancer:
http://en.wikipedia.org/wiki/Prostate#Prostate_cancer

Men gør det et sted, hvor der ikke er børn tilstede og hvis folk er meget
krævende, så er der opfundet sportsgrene til dette formål.

http://en.wikipedia.org/wiki/Masturbate-a-thon

Mvh
JensenDenmark

Fra : Bo Warming

Dato : 14-11-06 22:35

"JensenDenmark" <jensen@center-validering.dk> wrote in message
> "@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse

> Så forøger du risikoen for postata cancer:
> http://en.wikipedia.org/wiki/Prostate#Prostate_cancer

JEg gad godt læse videnskabelig original-artikel om

1. øget cancerrisiko ved for lidt onani
2. udelukkelse af at sædmængde optrænes til øget kvalitet/kvantitet
ved hyppig onani - eller at penis ikke bliver større
Alt andet trænes af sport
"Pumping iron" er vist noget andet men alligevel - er body building
kun om overarmsmuskler?

Fra : Bo Warming

Dato : 14-11-06 22:11

"@" <1[at]invalid.net> wrote in message

> jo det kan det lille puds, og derfor har vi love som forbyder
> overgreb
> mod børn

Porno er ikke kun optagelse af samleje
Hvis barnet stripper, smiler sødt, slikker på en agurk på en pikant
måde
er det OVERGREB?

Da jeg i min barndom løb med aviser tjente jeg i starten under frem
kroner i timen?
VAr det ikke mere overgreb ?
Jeg kunne måske have tjent det pr minut ved foran et kamera at stikke
af passende agurk op i endetarmen, havde det været et værre overgreb?

Hvis min fars smalfilmsoptagelser af min søster og mig på badestrand
ved Kerteminde var blevet fotomanipuleret med vores accept, til noget
liderligt, - eller vi var blevet tegnet uden mulighed for
genkeldelse - og det vistes mens vi var voksne og indforståede, så
havde også det været ulovligt, og du vil vel også påstå at den
statslige nævenyttighed kan begrundes med andet end stupidt had og
snerperi?

Fra : @

Dato : 14-11-06 22:50

On Tue, 14 Nov 2006 22:10:45 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>"@" <1[at]invalid.net> wrote in message

>Porno er ikke kun optagelse af samleje
>Hvis barnet stripper, smiler sødt, slikker på en agurk på en pikant
>måde
>er det OVERGREB?

spørg lovgiverne

eller barnets bedsteforældre

>Da jeg i min barndom løb med aviser tjente jeg i starten under frem
>kroner i timen?
>VAr det ikke mere overgreb ?

ingen anelse, da jeg ikke kender din alder

selv startede jeg med syv kroner i timen i 1965 for
have-landbrugsarbejde, det var ikke meget men man tjente egne penge,
det gav status

>Jeg kunne måske have tjent det pr minut ved foran et kamera at stikke
>af passende agurk op i endetarmen, havde det været et værre overgreb?

jeg kendte ikke dine bedsteforældre men mit gæt vil være at de ville
have betragtet det som et overgreb

ligeså lovgiverne som er en hel del klogereog mere vidende end BW

>Hvis min fars sma

ja ja ja BW

hvis min røv var spids

kunne den sikkert bruges til at perforere girokort

at nogen ikke er deres ansvar bevist i omgangen med egne og andres
børn er jeg klar over

men at du nærmest forsvarer eller forklarer overgreb på børn stempler
dig blot som en gemen børnemishandler BW

ikke over men OUT

/Albert Camus/

Fra : Bo Warming

Dato : 14-11-06 23:04

> [...]

> men at du nærmest forsvarer eller forklarer overgreb på børn
> stempler
> dig blot som en gemen børnemishandler BW

Jeg ANALYSERER snarere end jeg forsvarer

Du mener at jeg ikke blot er krminel med disse ord men er det GEMENT?

Du ønsker ytringsfrihed, debatfrihed ophævet ved straf af hvad STØDER
DIN SMAG?

Fra : Bjarne Skounborg

Dato : 15-11-06 00:03

Bo Warming <bwng@bwng.dk>:

> [...]

>Jeg kunne måske have tjent det pr minut ved foran et kamera at stikke
>af passende agurk op i endetarmen, havde det været et værre overgreb?

Hvis børn selv tog erhvervsinitiativet, og selv filmede og solgte
filmen, kunne det vel ikke stride mod lovgivningen om seksuelt
misbrug, andet end det at købe og sælge film/billeder.

Eller siger loven, at børn ikke må gøre noget tilnærmelsesvist
seksuelt og filme det? Optræde på scene?

Fra : Ukendt

Dato : 15-11-06 01:01

"Bjarne Skounborg" <B@S.invalid> wrote in message

> Hvis børn selv tog erhvervsinitiativet, og selv filmede og solgte
> filmen, kunne det vel ikke stride mod lovgivningen om seksuelt
> misbrug, andet end det at købe og sælge film/billeder.

Jeg hørte om et nyere eksempel fra USA.

En pige på omkring 17 år befandt sig et sted hvor den kriminelle lavalder
var 15 år og den seksuelle lavalder var 18 år. Hun optog på egen hånd med
kamera en række billeder af sig selv i udfordrende positioner med mangelfuld
påklædning og lagde billederne på en hjemmeside.

Dvs. hun var skyldig i fremstilling, besiddelse og distribution af
børneporno. Jeg ved ikke hvad straffen blev, men efter de fleste læserbrevs-
og usenet-skribenters mening burde det være 10-20 års fængsel, tæsk af de
andre fanger og kastraktion. Forhåbentlig har dommeren ikke ladet sig
påvirke af den offentlige mening.

Mvh. Per

Fra : Bo Warming

Dato : 15-11-06 02:08

"Per, Frb" <svar_hellere_i_gruppen> wrote in message
> [...]
> af de
> andre fanger og kastraktion. Forhåbentlig har dommeren ikke ladet

Det er en sen proces at få fornuft ind i dømmesygens galloperende
sindsyge, som jo er basis for million-indbringende tvangsfjernelser af
børn til pædagoger og psykologfamilier

Heldigvis er der mange pædofile blandt børnehavepædagoger
og -medhjælpere og derfor er der stærke kræfter der i DK søger t lægge
en dæmper over justitsmordene, og flere og flere der tør sige højt at
teenagerne tager aldrig skade af hverken porn eller slikonkelpikslik

Skader sker når anmasende nævenyttige voksne skaber hysteri, der
hyponotiserer egosvage teenagere til at føle skam - selvom der som
bl.a. i ovnenævnte USA-historie jo INTET ER AT SKAMME SIG OVER

Fra : Frank Leegaard

Dato : 15-11-06 17:41

Bo Warming wrote:
> Heldigvis er der mange pædofile blandt børnehavepædagoger
> og -medhjælpere

og hvor finder du så belægget henne for den påstand?

/FL

Fra : ThomasB

Dato : 15-11-06 17:42

Frank Leegaard skrev:

> og hvor finder du så belægget henne for den påstand?

Et eller andet citat skal nok underbygge.

Fra : Bo Warming

Dato : 15-11-06 22:32

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> wrote in message

> Et eller andet citat skal nok underbygge.

Min formodning bygger på seneste store sager bl.a. Gladsaxe og at de
mest aktive pædofil-apologeter i Politiken m.m. er BUPL-typer
Og så syns jeg at mange af de pædagogmedhjælpere jeg ser på Nørrebros
fortove ser ret bøssede ud
Man ser meget når man bor i så tætbefolket del af DK som her.Her er
ikke kedeligt.
Brainstorming er ikke anklageskrift, endsige bødeforlæg, som ellers
sidder løst her.

Fra : ThomasB

Dato : 15-11-06 22:54

> [...]
> aktive pædofil-apologeter i Politiken m.m. er BUPL-typer
> Og så syns jeg at mange af de pædagogmedhjælpere jeg ser på Nørrebros

Jamen det var da noget af et grundlag at konkludere på...

> Man ser meget når man bor i så tætbefolket del af DK som her.Her er ikke
> kedeligt.

Men åbenbart temmeligt ensidigt.

> Brainstorming er ikke anklageskrift, endsige bødeforlæg, som ellers sidder
> løst her.

Når du brainstormer, er det måske en god ide at gøre opmærksom på det. Så
undgåes en masse misforståelser - men det er du måske slet ikke interesseret
i at undgå?

Fra : Hans Joergensen

Dato : 16-11-06 02:17

Bo Warming wrote:
> Og så syns jeg at mange af de pædagogmedhjælpere jeg ser på Nørrebros
> fortove ser ret bøssede ud

HVAD FANDEN ER DER GALT MED AT SE BØSSET UD?
Forklaring udbedes!

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69
"Heldigvis er der mange pædofile blandt børnehavepædagoger" -- Bo

Fra : Bo Warming

Dato : 16-11-06 08:04

> HVAD FANDEN ER DER GALT MED AT SE BØSSET UD?
> Forklaring udbedes!

Jeg har intetsteds skrevet at det skal være strafbart med stemte s'er
og løse håndled og lapset feminint modetøj, vel.

Jeg nævner elementer af min intuitive bedømmelse om at pædofili er
mere almindelig hos dem der vælger at beskræftige sig professionelt
med børn og som jeg har mødt, bl.a. ved at bo overfor en børnehave i
30 år.

Jeg set intet forkasteligt i pædofili når ingen vold
så din forargelse er sær

Også i udlandet er det velkendt at pædofili i institutioner med
bollerum der kan aflåses indefra er et væsentligt fænomen, men de
fleste domme er justitsmord, og jeg er glad for at have hjulpet
Informations LEif Blædel med at pille Gladsaxe-justitsmordet fra
hinanden

Fra : Per Vadmand

Dato : 16-11-06 10:18

Hans Joergensen wrote:

> HVAD FANDEN ER DER GALT MED AT SE BØSSET UD?
> Forklaring udbedes!

Rent bortset for den mentale kortslutning: at når folk ser "bøssede" ud, er
de nok pædofile. Lad dog være med at lade jer provokere af den mand.

Per V.

--
Når en aforisme begynder med "manden er..." eller "kvinden er..." ved
man, at resten ikke er værd at spilde tid på.

Fra : Bo Warming

Dato : 16-11-06 10:35

"Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> wrote in message
> Rent bortset for den mentale kortslutning: at når folk ser "bøssede"
> ud, er de nok pædofile. Lad dog være med at lade jer provokere af
> den mand.

Som jeg præciserede, er der et sam´spil af faktorer, der gør at man
fornemmer at folk er bøssede - eller pædofile - og der er et vist
overlap mellem de to ting, hvilket debatten i aviserne i høj grad
bekræfter.

Dengang "den grimme lov" eksisterede var det helt klart at bøsser med
hang til unge - spejdere- trækkerdrenge osv
var dem der forargede mest.

At man påstod det bevist at man ikke kan forføres til at blive
homosexuel var OK
men at man vedtog at det var videnskabelig bevist var noget vås

SAmmenhænge er ofte banale og udbredt fornemmede, men når der ikke
skal dømmes i retten, er det OK at have fingerspitzbefyhl og gut
feeling - det kan ikke gøres bedre

Fra : PerX ...

Dato : 17-11-06 22:41

In article <455c2ce1$0$152$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
perve@post.tele.dk says...

> Rent bortset for den mentale kortslutning: at når folk ser "bøssede" ud, er
> de nok pædofile.

Jeg har aldrig forstået den slutning - hvorfor fanden skulle nogle være
pædofiler fordi de er bøsser? Gad nok vide hvor den kommer fra.

> Lad dog være med at lade jer provokere af den mand.

Det kun folk som har problemer med bøssernes påklædning der lader sig
provokere ved du nok - vi har kun noget imod ting vi finder i os selv

Fra : Bo Warming

Dato : 18-11-06 03:21

"PerX ..." <hyp1999@_hotmail_nospam_.com> wrote in message
> [...]
> sig
> provokere ved du nok - vi har kun noget imod ting vi finder i os

Jeg har intet problem med bøsser - eller pædofile - to grupper der i
"den grimme lov" tid havde et enormt overlap og idag nok kun et lille

Begge grupper har givet op overfor den ægte, væsentlige biologiske u
dfordring, er have parforhold med en frugtbar kvinde.

Fra : PerX ...

Dato : 17-11-06 22:43

In article <slrnelnf04.mac.haj@HAL6000.bananas.dk>, haj@enterprise-
server.dk says...

> HVAD FANDEN ER DER GALT MED AT SE BØSSET UD?
> Forklaring udbedes!

Hvad er der galt i at have noget mod det? Frit land, frit valg. Eller
udsteder du en fatwa? ;)

Fra : Hr. Jensen

Dato : 16-11-06 08:39

Den 16 Nov 2006 01:16:52 GMT sendte Hans Joergensen
<haj@enterprise-server.dk> følgende røgsignaler:

>HVAD FANDEN ER DER GALT MED AT SE BØSSET UD?
>Forklaring udbedes!

Du bør vist se "The Birdcage", læg især mærke til figuren Albert...

--
- "Muslimerne synes at svin er urene dyr, hvorfor det?"
- "Jah, det er vel fordi at de ruller sig i deres egen afføring."

Fra : Bo Warming

Dato : 18-11-06 03:50

"Hr. Jensen" <aage.er@musikalsk.invalid> wrote in message

> Du bør vist se "The Birdcage", læg især mærke til figuren Albert...
Forklar
> [...]
> - "Jah, det er vel fordi at de ruller sig i deres egen afføring."
> - "Nå...nå, gør de det?...Ja, jeg må indrømme at jeg ved meget

Indvandrere har især EET PROBLEM, at de pga korantro vil smadre DK

Bøsser er en velsignelse, så blir der flere piger til os andre

Fra : Frank Leegaard

Dato : 17-11-06 01:29

Bo Warming wrote:
> [...]
> mest aktive pædofil-apologeter i Politiken m.m. er BUPL-typer
> Og så syns jeg at mange af de pædagogmedhjælpere jeg ser på Nørrebros

og bøsser er pædofile?

Du er lidt syg i roen Bo !

/FL

Fra : Bo Warming

Dato : 17-11-06 08:58

"Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> wrote in message

> og bøsser er pædofile?
>
> Du er lidt syg i roen Bo !

Læs hvad jeg skriver om dette udokumenterbare spørgsmål andetsteds i
tråden

"Sygdom i roen" er at mudderkaste og ikke argumentere.

Værre psykose&lovreligion end din mand-ej-bold findes ikke

Fra : Benny den 9.

Dato : 15-11-06 20:03

Frank Leegaard wrote:

> og hvor finder du så belægget henne for den påstand?
>
> /FL

hva så bo - har du et par bolcher at dele ud af......

--
Bæ9

- overgir sig aldrig

Fra : P.L.

Dato : 15-11-06 02:16

On Wed, 15 Nov 2006 02:08:25 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>Heldigvis er der mange pædofile blandt børnehavepædagoger
>og -medhjælpere og derfor er der stærke kræfter der i DK

---Snipe en bunke

Du er sgu ikke rask, men viser jo helt klart hvad du er for en person.

Fra : PerX ...

Dato : 15-11-06 02:42

In article <455a4b1f$0$49204$14726298@news.sunsite.dk>, B@S.invalid
says...

> Eller siger loven, at børn ikke må gøre noget tilnærmelsesvist
> seksuelt og filme det? Optræde på scene?

Endnu et godt ukontroversielt emne *g*

Fra : Konrad

Dato : 15-11-06 08:28

"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse

(...)
> som min afdøde far sagde til mig for mange år siden:
> "Lille @, hvis man har med børn eller dyr at gøre så påtager man
> sig et ansvar,

Nå så det sagde han? LOL

Fra : @

Dato : 15-11-06 16:31

On Wed, 15 Nov 2006 08:28:04 +0100, "Konrad"
<davidkonradFJERN@gmail.com> wrote:

>"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse
>
>(...)
>
> Nå så det sagde han? LOL

ja

bortset lige fra at jeg siden har taget navneforandring

/Albert Camus/

Fra : Hans Joergensen

Dato : 14-11-06 21:16

Bo Warming wrote:
> [...]
> til mange timers børneporno, og hvis modellens far er anstandsdame i
> samme studio-lokale under optagelserne, så kan det lille pus vel ikke

Ville du bryde dig om hvis DU var blevet brugt på den måde da du var
10 år?

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : @

Dato : 14-11-06 21:59

On 14 Nov 2006 20:15:49 GMT, Hans Joergensen
<haj@enterprise-server.dk> wrote:

>Ville du bryde dig om hvis DU var blevet brugt på den måde da du var
>10 år?

som sagt

lad barnet bedsteforældre dømme dem som begår overgreb

endløsung - i hvert fald hvis min farfar skulle dømme nogen som
havde forgrebet sig på hans børnebørn

kun syge folk begår overgreb mod børn

/Albert Camus/

Fra : Hans Joergensen

Dato : 14-11-06 22:01

@ wrote:
> [...]
> lad barnet bedsteforældre dømme dem som begår overgreb
> endløsung - i hvert fald hvis min farfar skulle dømme nogen som

Faktisk vil jeg gerne udvide den til kun syge folk begår overgreb.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Bo Warming

Dato : 14-11-06 22:30

> Faktisk vil jeg gerne udvide den til kun syge folk begår overgreb.

Men hvad er overgreb?
Smag og behag er forskelligt
NB Sygdom er når væv i legemet hr målelig defekt fx fortuvning,
infektion, kræft

Hvad Faderhusunge glædes ved, kalder Hans Joergensen for overgreb

Is it progress if a cannibal uses knife and fork?
Stanislaw J. Lec

Man har ofte indvendinger mod en opfattelse, hvis det bare er måden,
den præsenteres på, der er usympatisk. Friedrich
Nietzsche

There is no accounting for tastes, as the woman said when somebody
told her her son was wanted by the police. Frank P.
Adams

Der er for meget vuffelivov, en lille båd der gynger, strømpebukser og
discotango i Danmark. Der er for meget halvdumt plat tjald i Danmark.
Det kalder jeg dofo. Lad os få den hørm ud af landet.
Kim Larsen

Fra : Hans Joergensen

Dato : 14-11-06 22:35

Bo Warming wrote:
> Hvad Faderhusunge glædes ved, kalder Hans Joergensen for overgreb

Jeg kan ikke se hvad denne sag har med mit forhold til Faderhuset at
gøre..

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Bo Warming

Dato : 14-11-06 23:11

> Jeg kan ikke se hvad denne sag har med mit forhold til Faderhuset at
> gøre..

Glistrup har et sammenhængende livssyn

Han havde nemlig forældre der altid var enige vedr ham - ikke skitzoer
der mente
eet den ene dag og noget andet den næste dag

Når jeg ser selvmodsigelse i mine meninger, søger jeg at gøre noget
imod sådan falliterklæring

Jeg gætter , at dine forældre har sat dig på to modstående
sejlskibskurs-retninger samtidig når du har een etisk målestok vedr
Faderhuset, een vedr Tvind og AMdi, og een vedr sexuelle overgreb

Fra : Hans Joergensen

Dato : 14-11-06 23:10

Bo Warming wrote:
> Jeg gætter , at dine forældre har sat dig på to modstående
> sejlskibskurs-retninger samtidig når du har een etisk målestok vedr
> Faderhuset, een vedr Tvind og AMdi, og een vedr sexuelle overgreb

Dine formodninger er 100% forkerte.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Bo Warming

Dato : 14-11-06 23:19

> Dine formodninger er 100% forkerte.

KAn vi så diskutere os frem til anden analyse af din inkonsekvens?

Fra : Hans Joergensen

Dato : 14-11-06 23:21

Bo Warming wrote:
> KAn vi så diskutere os frem til anden analyse af din inkonsekvens?

Nej.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : @

Dato : 14-11-06 23:18

On 14 Nov 2006 22:10:14 GMT, Hans Joergensen
<haj@enterprise-server.dk> wrote:

>Dine formodninger er 100% forkerte.

altså dem du sympatiserer med må godt begå overgreb?

/Albert Camus/

Fra : Hans Joergensen

Dato : 14-11-06 23:21

@ wrote:
> altså dem du sympatiserer med må godt begå overgreb?

Det har jeg ingen kommentarer til, og slet ikke i en tråd der
handler om seksuelle overgreb på børn.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : @

Dato : 14-11-06 23:27

On 14 Nov 2006 22:20:57 GMT, Hans Joergensen
<haj@enterprise-server.dk> wrote:

>Det har jeg ingen kommentarer til, og slet ikke i en tråd der
>handler om seksuelle overgreb på børn.

oj oj oj som du slår bak

du skrev selv at du ønskede at udvide begrebet til alle der begik
overgreb

så dem du symaptiserer med må godt begå overgreb

hensigten helliger midlet?

or NOT?

/Albert Camus/

Fra : Hans Joergensen

Dato : 14-11-06 23:35

@ wrote:
> du skrev selv at du ønskede at udvide begrebet til alle der begik
> overgreb

Det var underforstået at jeg mente seksuelle overgreb.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : @

Dato : 15-11-06 16:21

On 14 Nov 2006 22:35:15 GMT, Hans Joergensen
<haj@enterprise-server.dk> wrote:

>Det var underforstået at jeg mente seksuelle overgreb.

nåda

finder du overgreb i orden blot det ikke involverer sex?

/Albert Camus/

Fra : @

Dato : 14-11-06 22:36

On 14 Nov 2006 21:01:26 GMT, Hans Joergensen
<haj@enterprise-server.dk> wrote:

>Faktisk vil jeg gerne udvide den til kun syge folk begår overgreb.

er du helt klar i hovedet? !!!!!!!

er du klar over hvad dit tastatur har skrevet? !!!!!!!!!

/Albert Camus/

Fra : Hans Joergensen

Dato : 14-11-06 22:48

@ wrote:
> er du helt klar i hovedet? !!!!!!!
> er du klar over hvad dit tastatur har skrevet? !!!!!!!!!

Seksuelle overgreb.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : @

Dato : 14-11-06 23:02

On 14 Nov 2006 21:48:00 GMT, Hans Joergensen
<haj@enterprise-server.dk> wrote:

>Seksuelle overgreb.

no way

dit trastatur skrev:
<
Faktisk vil jeg gerne udvide den til kun syge folk begår overgreb.
<<

det er dig der ønsker at udvide begrebet, ikke sandt?

så det må være syge folk som flokkes om Jagtvej 69 da de begår
overgreb på ejendomsretten

/Albert Camus/

Fra : Bo Warming

Dato : 14-11-06 23:26

> [...]
>
> det er dig der ønsker at udvide begrebet, ikke sandt?
>
> så det må være syge folk som flokkes om Jagtvej 69 da de begår

Hvis jeg ejede dette 50 mio kr hus
og nogen stjal det
ville det nedsætte min og min datters trivsel mere end hvis nogen
tvang mig og min datter til at strippe foran et kamera

Fra : ThomasB

Dato : 15-11-06 17:33

> Hvis jeg ejede dette 50 mio kr hus
> og nogen stjal det
> ville det nedsætte min og min datters trivsel mere end hvis nogen tvang
> mig og min datter til at strippe foran et kamera

Og det mest optimale var at ingen stjal og ingen tvinger døtre til at
strippe.

Fra : Bo Warming

Dato : 15-11-06 22:35

> Og det mest optimale var at ingen stjal og ingen tvinger døtre til
> at strippe.

Hvorfra får du den absurde ide, at nogen tvinger en datter til at
strippe.
incl foran et kamera.

Det er vist aldrig sket i Europa.

At forlydende fabrikeres af medier er noget helt andet.

At huse stjæles a la JAgtvej 69 bliver vel dagligdag når det belønnes
med medieomtale, som er det mest attraktive af alt, og so mikke kunne
købes for en milliard kroner

Fra : ThomasB

Dato : 15-11-06 22:57

> Hvorfra får du den absurde ide, at nogen tvinger en datter til at strippe.
> incl foran et kamera.

Den "absurde" ide er din egen, jeg citerer:
"mere end hvis nogen tvang mig og min datter til at strippe foran et kamera"

> Det er vist aldrig sket i Europa.

Hvorfor fantaserer du så om det?

> [...]
>
> At huse stjæles a la JAgtvej 69 bliver vel dagligdag når det belønnes med
> medieomtale, som er det mest attraktive af alt, og so mikke kunne købes

"Stjålet med brugsret", Bo. Det glemmer du igen og igen og igen og igen og
igen.

Fra : Bo Warming

Dato : 16-11-06 01:36

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> wrote in message

> Og det mest optimale var at ingen stjal og ingen tvinger døtre til
> at strippe.

Det er banalt, at der kan laves saftig børneporno uden at barnet tager
tøjet af eller stopper han-skuespillerens lem indenbords.

Vedr almindelig hetero-voksen-porn, som er storindustri, ses ofte at
der udføres samlejebevægelser, men kroppene er i en position hvor
næppe ½ cm af penis kan komme indenfor kvindens skade.

Det har man givet mig ret i på dk.snak.seksualitet, og fornylig så jeg
natporn, hvor pigen sad ved klaver og fyren går hen til hende og af
øjenkontakt og drevent kropssprog ses. at nu skal der suttes pik.Eller
rettere lades som om.

Den slanke mands bukser hænger løst, han trækker lynlåsen ned, hun
fører sig hoved nær hans skridt men der mangler at pikken graves frem,
så hun kan få den ind i munden, og der var ½ sekund fra nedlyning og
til hovedet i varig piksut-stilling.

Der var ikke forinden bule i bukserne som om den kunne springe ud
selv.

Men hun bevæger hovedet, som om deep throat.

De professionelle skuespillere ved, at ingen kan se på bagsiden af
hendes aktive hoved hvor hendes lange hår hopper og danser til alle
sider, om der er sket indføring i munden.

Når man så let kan bedrage publikum, så kan jeg også lave børneporn
med min datter uden slimhindekontakt dvs uden sex - ren fup.

Selvfølgelig er forbuds-snerperne forrykte og skadelige.

Børn behøver ikke tage skade af at være
porno-skuespillere/-skuespillerinder

Hols staten ude af privatlivets fred. Kun når der skal fanges
terrorister, skal politi og dommere blande sig

Fra : Bo Warming

Dato : 16-11-06 08:13

> Det er banalt, at der kan laves saftig børneporno uden at barnet
> tager tøjet af eller stopper han-skuespillerens lem indenbords.

Pornofrit miljø insisterer idag i TV2 at alle der har med porno at
gøre er ofre og vil ud af "prostitutionen". De er så skadelige som
hvis de ønskede boksere dømt som "voldsmænd".

Fra : ThomasB

Dato : 16-11-06 11:58

Bo Warming skrev:

> Det er banalt,

Ja, fuldstændigt lige så bananal som at nogle børn ikke tager skade af at
lave børneporno.

Fra : Bo Warming

Dato : 14-11-06 22:20

> Ville du bryde dig om hvis DU var blevet brugt på den måde da du var
> 10 år?

Wny not?

Videnskabelig nysgerrighed havde skaffet mig viden om at en klud med
varmt vand gør anus stor og ikke-stram, så selvom jeg ikke havde haft
andet end en finger indenfor, kunne jeg helt sikkrt problemfrit have
ladet mig filme med noget større.

Min far fortalte mig da jeg gik i niende klasse at han engang var
blevet inviteret hjem til en studiekammerat der havde foreslået at de
onanerede sammen og min far havde sagt nejtak men bevaret venskabet
med fyren.

Jeg er et menneske; og jeg anser intet menneskeligt for at være
mig fremmed. TerentsOG CICERO og Poul Henningesen "PH"

"Fremmedgørelse er en proces hvor noget der hører med til mennesket
bliver fremmed for det., fx noget man selv har frembragt
selvstændiggør sig og fremtræder som noget fremmed. Resultatet er
ufrihed. Det er en proces præget af modstrid. Mennesket former sin
verden og udtrykker sig i den. Arbejdet hvor een snedker skaber en
stol fra træstamme til møbel er mindre fremmedgørende end
samlebåndsarbejdets specialisering." (Politiken og DR)Paulus,
Efeser - Brev 4 vers 27-28 eksemplificerer Luthers Katekismus

Den kvinde, der hver dag arbejder med kost og komfur, giver de
bedste kærtegn. Goethe

Everything is good when it leaves the Creator's hands;
everything degenerates in the hands of man. Jean- Jacques Rousseau

FREMMEDGØRELSE IFL ANTIPSYKIATER We are born into a world where
alienation awaits us. R.D. Laing, psykiater - og
antipsykiatriens godfather.

Når en af dine egne giver dig tamp, så er det ingen krænkelse men
opdragelse! Af en fremmed skal du ikke tåle det, men er det en
slægtning, gør det ikke noget. Maxim Gorki

Fra : Hans Joergensen

Dato : 14-11-06 22:24

Bo Warming wrote:
> [...]
> varmt vand gør anus stor og ikke-stram, så selvom jeg ikke havde haft
> andet end en finger indenfor, kunne jeg helt sikkrt problemfrit have

Ja ok, det kan godt være at netop du ikke ville have taget skade af
det, men ganske mange andre ville.

> [...]
> blevet inviteret hjem til en studiekammerat der havde foreslået at de
> onanerede sammen og min far havde sagt nejtak men bevaret venskabet

Jeg kan ikke se hvad det har med sagen at gøre.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Bo Warming

Dato : 14-11-06 23:17

> Ja ok, det kan godt være at netop du ikke ville have taget skade af
> det, men ganske mange andre ville.

> Jeg kan ikke se hvad det har med sagen at gøre.

I modsætning til de unge i Jagtvej 69 p.t.

er vi nogen der er opdraget til pli og TOLERANCE

Det er bondefornuft at der er en kløft mellem ORD og VOLD,

I vore dage er børn på 12 ofte mere modne og voksne end 30 årige,
fordi de ser samme TV som forældrene, der taler med dem om alt, og den
frigjorthed som voksne har mellem sig kan ofte være acceptabel blandt
børn og mellem børn og voksne.

Ligesom min far lærte mig ikke at have fordomme mod bøsser, hvad han
ikke selv havde - selvom han havde været lidt utilpas ved
forførelsesforsøg - så er det fascisme at have fordomme mod pædofile
uden at kende sagen til bunds.

Er der ikke risiko for vold mod barnet så gælder måske altid at "DEt
man ikke dør af, bliver man stærkere af"