BT-test: Kokain på Christiansborg
Fra : John

Dato : 13-11-06 02:32

".. De tre steder, hvor testen viste, at der kort forinden er
blevet sniffet kokain, ligger i nærheden af kontorer, hvor
folketingsmedlemmer fra De Radikale, Enhedslisten og Dansk
Folkeparti sidder .."

http://www.bt.dk/politik/artikel:aid=481740/

Tjah.. nogle af os har jo nok af og til haft en mistanke om, at
visse politikere befinder sig i deres egen drømmeverden..

Mvh John

Fra : N_B_DK

Dato : 13-11-06 03:01

In news:4557cb10$0$13939$edfadb0f@dread15.news.tele.dk,
John <nogen@pladderballe.ok> typed:
> http://www.bt.dk/politik/artikel:aid=481740/
>
> Tjah.. nogle af os har jo nok af og til haft en mistanke om, at
> visse politikere befinder sig i deres egen drømmeverden..

Tror du ville blive ret overrasket hvis du fik undersøgt nogle af de
pengesedler du muligvis har i din pung.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Jens G

Dato : 13-11-06 16:15

On Mon, 13 Nov 2006 03:00:41 +0100, "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com>
wrote:

>Tror du ville blive ret overrasket hvis du fik undersøgt nogle af de
>pengesedler du muligvis har i din pung.

Siger du dermed at kokainen på Christiansborgs toiletter er der fordi
politikerne sidder og tæller penge derude?

--
Jens G

Fra : N_B_DK

Dato : 13-11-06 16:20

In news:45598bc8.1481125@dtext.news.tele.dk,
Jens G <nospam061106@kabelmail.dk> typed:
> Siger du dermed at kokainen på Christiansborgs toiletter er der fordi
> politikerne sidder og tæller penge derude?

Nej hvor læser du det ?

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Jens G

Dato : 13-11-06 16:30

On Mon, 13 Nov 2006 16:19:38 +0100, "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com>
wrote:

>In news:45598bc8.1481125@dtext.news.tele.dk,
>Jens G <nospam061106@kabelmail.dk> typed:
>
>Nej hvor læser du det ?

Jeg troede du mente der var en sammenhæng, siden du nævnte det.

--
Jens G

Fra : N_B_DK

Dato : 13-11-06 16:32

In news:455c8f50.2385093@dtext.news.tele.dk,
Jens G <nospam061106@kabelmail.dk> typed:
> Jeg troede du mente der var en sammenhæng, siden du nævnte det.

Nej, men at der er stoffer (eller spor af dem) næsten alle steder, og derfor
kan det ikke komme bag på nogen at der også findes spor der.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Frank Leegaard

Dato : 13-11-06 03:05

John wrote:
> [...]
>
> Tjah.. nogle af os har jo nok af og til haft en mistanke om, at
> visse politikere befinder sig i deres egen drømmeverden..

Ja .. for man kan jo ikke mistænke en DFer til at have så meget hjerne at
benytte et toilet lidt væk fra partifællerne når han skulle udøve sin last?

/FL

Fra : Rane

Dato : 13-11-06 08:38

On Mon, 13 Nov 2006 03:04:42 +0100, "Frank Leegaard"
<Frank@FJERNESsuperbruger.dk> wrote:

>Ja .. for man kan jo ikke mistænke en DFer til at have så meget hjerne at
>benytte et toilet lidt væk fra partifællerne når han skulle udøve sin last?

Du glemte lige at svine De Radikale og Enhedslisten til, Frank.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 13-11-06 16:07

Rane wrote:

> Du glemte lige at svine De Radikale og Enhedslisten til, Frank.

Det var skam tilsigtet. Er jo skarpskytte og skyder ikke med spredehagl,,,

/FL

Fra : Rane

Dato : 14-11-06 08:06

On Mon, 13 Nov 2006 16:06:36 +0100, "Frank Leegaard"

>Det var skam tilsigtet. Er jo skarpskytte og skyder ikke med spredehagl,,,

Interessant...gad vide om du også rejser dig op og tager ansvar eller
undskylder når du på et tidspunkt kommer til at ramme de forkerte, når
du ikke lige får stillet sigtekornet rigtigt? :)

Fra : Pjensen73

Dato : 13-11-06 11:07

Frank Leegaard forklarede den 13-11-2006:

> Ja .. for man kan jo ikke mistænke en DFer til at have så meget hjerne at
> benytte et toilet lidt væk fra partifællerne når han skulle udøve sin last?

Hvad med De Radikale og Enhedslisten? De har måske heller ikke hjerne
til at benytte et toilet lidt væk fra partifællerne, når de skal udøve
deres last?

Fra : Rane

Dato : 13-11-06 11:23

On Mon, 13 Nov 2006 11:07:28 +0100, Pjensen73
<pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote:

>Hvad med De Radikale og Enhedslisten? De har måske heller ikke hjerne
>til at benytte et toilet lidt væk fra partifællerne, når de skal udøve
>deres last?

Ja, godt eksempel på bevidst parti-angreb igen fra visse folks side.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 13-11-06 16:10

Rane wrote:

> Ja, godt eksempel på bevidst parti-angreb igen fra visse folks side.

og et godt eksempel på manglende humor igen fra visse folks side..

For man skal jo ikke være raketingeniør for at regne ud at hvem som helst
kan være synderen. Politikere - gæster - ansatte.

Vi mangler kun konspiratorikerne til at mene at beviset var plantet.

/FL

Fra : Rane

Dato : 14-11-06 08:04

On Mon, 13 Nov 2006 16:09:48 +0100, "Frank Leegaard"

>og et godt eksempel på manglende humor igen fra visse folks side..

Jaja den kan du jo altid bruge som sidste udvej :)

>For man skal jo ikke være raketingeniør for at regne ud at hvem som helst
>kan være synderen. Politikere - gæster - ansatte.
>
>Vi mangler kun konspiratorikerne til at mene at beviset var plantet.

Enig med det første. Påpegede blot et (som ofte set) negativt indlæg
om DF fra de venstre-orienterede her i gruppen :)

Fra : Bo Warming

Dato : 14-11-06 10:19

"Rane" <ranemandenSLET@gmail.com> wrote in message
> Enig med det første. Påpegede blot et (som ofte set) negativt indlæg
> om DF fra de venstre-orienterede her i gruppen :)

Selv hvis det er sandt at nogen har brugt kokain nær de 3
folketingsgrupper, så er det jo ikke en særlig bestyrket mistanke om
at MF(er) fra en af de 3 folketringsgrupper har været påvirket i
retning af den for denne narkotikas karakteristiske "egocentriskhed og
virkelighedsfjernhed" som påstået io Politiken idag.

Selv hvis der var beviser på at alle MFer fra et parti var høje ved
vigtige udvalgsmøder, så rager det egentlig ikke debatten, for
afgørende er om der stemmes klogt på lovforslag og det er der god
mulighed for at skride ind imod i stemmeboxen på valgdagen

Nogle kan køre bil fremragende berusede og mon ikke stemmeafgivning er
vedtaget i hovedsagen allerede før folk valgtes på tinge, så lovene
bliver ikke syrede af evt sandhed i denne ikke-nyhed

Fra : Frank Leegaard

Dato : 14-11-06 19:30

Rane wrote:

> Jaja den kan du jo altid bruge som sidste udvej :)

> Enig med det første. Påpegede blot et (som ofte set) negativt indlæg
> om DF fra de venstre-orienterede her i gruppen :)

Så afbalancerer det vel bare fint de højrerabiates udfald?

På den måde balanceres det hele på bedste vis

/FL

Fra : Rane

Dato : 15-11-06 08:09

On Tue, 14 Nov 2006 19:30:12 +0100, "Frank Leegaard"

>Så afbalancerer det vel bare fint de højrerabiates udfald?
>
>På den måde balanceres det hele på bedste vis

Jo lad os gøre det. Husk lige at nævne det for Hr. Larsen....han ytrer
jo konstant at gruppen udelukkende er fyldt med højrerabiate
racist-udtalelser :)

Fra : Frank Leegaard

Dato : 15-11-06 16:35

Rane wrote:

> Jo lad os gøre det. Husk lige at nævne det for Hr. Larsen....han ytrer
> jo konstant at gruppen udelukkende er fyldt med højrerabiate
> racist-udtalelser :)

Han er gudskelov med til at afbalancere debatten så ikke kun højrerabiate
får taletid.

/FL

Fra : Bo Warming

Dato : 15-11-06 23:14

"Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> wrote in message
> Han er gudskelov med til at afbalancere debatten så ikke kun
> højrerabiate får taletid.

Afbalancering sker ,
når "hin enkelte" usenetter vælger hvad han gider åbne og læse.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 13-11-06 16:07

Pjensen73 wrote:
> Frank Leegaard forklarede den 13-11-2006:

> Hvad med De Radikale og Enhedslisten? De har måske heller ikke hjerne
> til at benytte et toilet lidt væk fra partifællerne, når de skal udøve
> deres last?

Der kunne man så svare . - tilsyneladende måske ikke ...

/FL

Fra : Frank Leegaard

Dato : 13-11-06 03:07

John wrote:
> [...]
>
> Tjah.. nogle af os har jo nok af og til haft en mistanke om, at
> visse politikere befinder sig i deres egen drømmeverden..

"Formanden for Folketingets Retsudvalg Peter Skaarup fra Dansk Folkeparti er
rystet over B.T.s afsløringer og vil tage sagen op i Folketingets præsidium"

Han vil sikkert klage over dårlig rengøring ..

/FL

Fra : Konrad

Dato : 13-11-06 06:34

"Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
præsidium"

> Han vil sikkert klage over dårlig rengøring ..

Det burde være dét han klagede over. Mon han tør at kræve narkotest af
samtlige 179 medlemmer? En oplagt konsekvens - hvad mon man ville gøre på en
skole, eller en normal arbejdsplads? Det ville virkelig være interessant at
se folk åle sig, og henvise til privatlivets fred

Fra : frede

Dato : 13-11-06 06:36

> [...]
> præsidium"
>
> Han vil sikkert klage over dårlig rengøring ..

Der må straks sættes overvågningskamera op.....

Fra : Konrad

Dato : 13-11-06 07:01

"frede" <nomail@please.invalid.com> skrev i en meddelelse

Folkeparti

> Der må straks sættes overvågningskamera op.....

L-O-L!! Ja - hvis det kan hjælpe politiet med at opklare eventuel fremtidig
misbrug i Folketinget, så er det naturligvis oplagt at plastre hele
interiøret til med overvågningskameraer. Som i samfundet som i
Folketinget...

Fra : Frank Leegaard

Dato : 13-11-06 16:12

frede wrote:

> Der må straks sættes overvågningskamera op.....

Hele komplekset - ansatte politikere skal drup-wipes uanmeldt så vi kan
komme uvæsentet til livs.

Desuden skal poltikerne blæse i alkometer inden enhver afstemning..

/FL

Fra : Per Rønne

Dato : 13-11-06 18:14

Frank Leegaard <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> wrote:

> Desuden skal poltikerne blæse i alkometer inden enhver afstemning..

Åeh, en henvisning til Viggo Kampmanns, Jens Otto Krags og Per Hækkerups
'meritter'?

Var der i øvrigt ikke noget med Stauning som efter en fest hos en
skibsreder måtte bæres hjem - fastspændt til en stige? Se, det var en
folkelig statsminister ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Frank Leegaard

Dato : 13-11-06 18:38

"Per Rønne" wrote:

> [...]
>
> Var der i øvrigt ikke noget med Stauning som efter en fest hos en
> skibsreder måtte bæres hjem - fastspændt til en stige? Se, det var en

Tror da at alkoholisme var og er rimeligt udbredt blandt politikere også.

Nahr .,, var nu lidt ironisk. Folketinget afspejler befolkningen. Selv
landsbytosserne har fået der helt eget parti,

/FL

Fra : Per Rønne

Dato : 13-11-06 18:54

Frank Leegaard <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> wrote:

> Tror da at alkoholisme var og er rimeligt udbredt blandt politikere også.

Var, ikke er.

> Nahr .,, var nu lidt ironisk. Folketinget afspejler befolkningen. Selv
> landsbytosserne har fået der helt eget parti,

Det røg da ellers endeligt ud i 2001. Kan du i øvrigt huske Kresten
Poulsgaard?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Frank Leegaard

Dato : 13-11-06 19:34

"Per Rønne" wrote:

> Var, ikke er.

> Det røg da ellers endeligt ud i 2001. Kan du i øvrigt huske Kresten
> Poulsgaard?

Nejda .. Nu agerer de jo tavst stemmekvæg for Pia K

/FL

Fra : Per Rønne

Dato : 13-11-06 20:02

Frank Leegaard <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> wrote:

> Nejda .. Nu agerer de jo tavst stemmekvæg for Pia K

Medmindre de er så sure på hende at de stemmer på liste S, sofavælgernes
parti. Eller indser at deres idéer ligger nærmere K eller R, når det
drejer sig om at nedsætte skatten på de allerhøjeste indtægter.

--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Frank Leegaard

Dato : 13-11-06 19:59

"Per Rønne" wrote:

> Var, ikke er.

> Det røg da ellers endeligt ud i 2001. Kan du i øvrigt huske Kresten
> Poulsgaard?

Jeg har haft mange snakker med KP da han havde pølsevogn i Vejgaard i
Aalborg.

Alle i Aalborg der havde en pølsevogn, havde et eller andet handicap. KP
kunne godt tage det når man spurgte ham; "Der er jo en stolt tradition med
at alle der har pølsevogn her i Aalborg har jo et handicap - Har du andre
end at have været tidligere MF for FP?"

Så knurrede han lidt - men grinede også lidt ..

Alle de andre ved pølsevognen lå flade af grin ..

/FL

/FL

Fra : Per Rønne

Dato : 13-11-06 20:16

> [...]

> Aalborg.
>
> Alle i Aalborg der havde en pølsevogn, havde et eller andet handicap.

Jeg troede ikke at det var i Ålborg han boede - var det ikke i
Sønderjylland?

I dag er han vel pensionist.

> [...]
> andre end at have været tidligere MF for FP?"
>
> Så knurrede han lidt - men grinede også lidt ..
>
> Alle de andre ved pølsevognen lå flade af grin ..

Tilbage under Schlüter drillede Svend Auken fra folketingets talerstol
Kresten Poulsgaard med hans 'intelligens', hvilket fik vistnok Arne
Melchior til at gå i rette med Auken, for »man taler ikke om andres
'intelligens'«. Der var ikke en eneste der fandt på at forsvare
Poulsgaard mod påstanden om at han lå på sinke-niveau - hvorfor mon ikke
? .
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Frank Leegaard

Dato : 13-11-06 20:41

"Per Rønne" wrote:

> Jeg troede ikke at det var i Ålborg han boede - var det ikke i
> Sønderjylland?

Han var først i Vejgaard fra 90- nok til 95 ,

Derefter Hagebro grill uden ved Holstebro. Kender ikke videre skæbne. Tror
det var pensionist derfra.

> [...]
> 'intelligens'«. Der var ikke en eneste der fandt på at forsvare
> Poulsgaard mod påstanden om at han lå på sinke-niveau - hvorfor mon

Det var da også lidt ledt at høre Poulsgaard udbrede sig om at hans gamle
mor "skulle have en sprøjte". Det var da også derfor han fik den med de
handicappede.

Gad vidst hvad han vil sige til sprøjten nu han selv er nået skelsalder?

/FL

Fra : Per Rønne

Dato : 13-11-06 21:14

Frank Leegaard <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> wrote:

> Han var først i Vejgaard fra 90- nok til 95 ,

Jeg aner ikke hvor Vejgaard ligger.

> Derefter Hagebro grill uden ved Holstebro. Kender ikke videre skæbne. Tror
> det var pensionist derfra.

Som jeg også nævnte:

> [...]
> handicappede.
>
> Gad vidst hvad han vil sige til sprøjten nu han selv er nået skelsalder?

Jeg kan ikke huske den tildragelse, du nævner.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Frank Leegaard

Dato : 13-11-06 21:41

"Per Rønne" wrote:

> Jeg aner ikke hvor Vejgaard ligger.

En bydel i Aalborg

> Som jeg også nævnte:

> Jeg kan ikke huske den tildragelse, du nævner.

Det var oppe i pølsevognen at han ævlede om det. Det var derfor at jeg
hidsede mig lidt op og gav igen med de handicappede. Sikkert derfor at folk
morede sig extra godt.

De færreste vil jo have deres gamle mor aflivet

/FL

Fra : Per Rønne

Dato : 13-11-06 21:48

Frank Leegaard <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> wrote:

> En bydel i Aalborg

Ja - jeg forestiller mig heller ikke at du ved hvor Tingbjerg ligger ...

> [...]
> morede sig extra godt.
>
> De færreste vil jo have deres gamle mor aflivet

Ja, det kunne man jo så kun vide hvis man bor deroppe.

--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Frank Leegaard

Dato : 13-11-06 21:53

"Per Rønne" wrote:

> Ja, det kunne man jo så kun vide hvis man bor deroppe.

Tror faktisk han havde været inde på sagen i fuld offentlighed allerede som
MFer

/FL

Fra : Per Rønne

Dato : 13-11-06 14:11

> [...]

> rystet over B.T.s afsløringer og vil tage sagen op i Folketingets præsidium"
>
> Han vil sikkert klage over dårlig rengøring ..

Line Barfod (EL) udtalte til Radioavisen at hun var overbevist om at det
hverken var nogle af hendes politiker-kolleger, eller de ansatte, der
var de 'skyldige'. Men at der kom så mange gæster til de forskellige
partier, at det nok var en eller flere af dem.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Ukendt

Dato : 15-11-06 23:23

(klip)
> Line Barfod (EL) udtalte til Radioavisen at hun var overbevist om at
> det
> hverken var nogle af hendes politiker-kolleger, eller de ansatte, der
> var de 'skyldige'.

Jeg ville også blive overrasket, hvis Enfoldighedslistens medlemmer var
på coke. Joints er nok mere deres stil, selv om jeg egentlig heller ikke
tror de ryger sådan noget. Trods alt.

Til gengæld er der en person i hvert af de to andre partier en person,
som jeg ikke ville blive overrasket over, hvis h*n var ophavsm/k'en. Da
jeg kun har fordomsfulde gisninger og ingen beviser, må jeg naturligvis
holde mine gæt for mig selv.

Mvh, Ulrik

Fra : Frank Leegaard

Dato : 15-11-06 23:40

Ulrik wrote:
> [...]
> Da jeg kun har fordomsfulde gisninger og ingen beviser, må jeg
> naturligvis holde mine gæt for mig selv.

og dermed er din postulater ligegyldige og naragtige. Folk der prøver at
skabe opmærksomhed ved at de ligger inde med oplysninger som de så godtnok
ikke kan/vil røbe, er fremstår som tåber...

/FL

Fra : Ukendt

Dato : 16-11-06 21:17

> [...]
> at skabe opmærksomhed ved at de ligger inde med oplysninger som de så
> godtnok ikke kan/vil røbe, er fremstår som tåber...

Du er dog et usædvanligt perfidt og agressivt menneske. Du og Arne
Wilstrup burde starte en klub for indebrændte, små mænd.

Jeg hverken påstår eller antyder at ligge inde med hemmelig viden,
tværtimod. Og hvor ser du postulater henne? Det naragtige og tåbelige må
vist være en projicering fra det grimme fjæs i dit lokumsspejl.

Ulrik

Fra : Frank Leegaard

Dato : 16-11-06 21:34

Ulrik wrote:
> [...]
> tværtimod. Og hvor ser du postulater henne? Det naragtige og tåbelige
> må vist være en projicering fra det grimme fjæs i dit lokumsspejl.

Nu ved jeg ikke lige hvem der er mest væmmelig med insuationer.

Jeg tværtimod prøver at få dine modbydelige insinuationer gjort til skamme.

Dit gensvar på dit forsøg på uden baggrund at beklikke folk, fortæller også
glimrende hvem der mon bedst kan være sig selv bekendt

/FL

Fra : Per Rønne

Dato : 16-11-06 02:14

"Ulrik" <v o n d a h e * u s a * c o m> wrote:

> [...]
> som jeg ikke ville blive overrasket over, hvis h*n var ophavsm/k'en. Da
> jeg kun har fordomsfulde gisninger og ingen beviser, må jeg naturligvis

Jeg har ganske simpelt aldrig mødt en MFer fra hverken R eller DF, så
jeg aner ikke hvem du tænker på.

Men tænker du på kunstneriske miljøer, hvad jeg kunne forestille mig, så
er Louise Frevert jo uddannet fra Det kongelige Teaters balletskole. Som
klassisk balletdanser ? Det er dog ikke balletdansere jeg forbinder med
kokain ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Ukendt

Dato : 16-11-06 21:31

(klip)
> Jeg har ganske simpelt aldrig mødt en MFer fra hverken R eller DF, så
> jeg aner ikke hvem du tænker på.

Det var heller ikke min mening at udstille nogen enkeltpersoner (og da
slet ikke på baggrund af gætværk), blot en kommentar om at der er to
personer, som jeg godt kunne forestille mig tog en bane ind imellem, når
der skulle leveres overskrifter.

> [...]
> Som
> klassisk balletdanser ? Det er dog ikke balletdansere jeg forbinder

Jeg forbinder hverken balletdansere i almindelighed eller Frevert i
særdeleshed med kokain. Til gengæld er kokain mere udbredt end man
skulle tro, og der sælges ENORME mængder herhjemme. På diskotekerne og
natklubber ryger der sikkert en masse op i folks næser, men misbruget
kan ikke afgrænses til bestemte socialgrupper eller erhverv.

Jeg havde egentlig håbet, at nogle her ville være dumdristige nok til at
gætte på hvem der kunne være "banemændene" i Folketinget, men sådan
skulle det altså ikke være.

Mvh, Ulrik

Fra : Frank Leegaard

Dato : 16-11-06 21:47

Ulrik wrote:
> [...]
>
> Jeg havde egentlig håbet, at nogle her ville være dumdristige nok til
> at gætte på hvem der kunne være "banemændene" i Folketinget, men sådan

og du mener godt at man kan tillade sig at gætte på hvem der hhv bagmænd og
misbrugere?

Jeg er ganske enig med dig i at kokain nok er mere udbredt end de fleste
antager. Men dette gør jo bare dine tidligere gisninger om hvem du kunne
forestille det kunne være. til skamme.

/FL

Fra : Konrad

Dato : 13-11-06 06:32

"John" <nogen@pladderballe.ok> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Tjah.. nogle af os har jo nok af og til haft en mistanke om, at
> visse politikere befinder sig i deres egen drømmeverden..

Jeg tror det var Der Spiegel der testede EU-parlamentets toiletter sidste
år...Nej, det var Sat 1 http://www.n-tv.de/556037.html der havde testet for
kokain på europaparlamentets toiletsæder. 41 ud af 46 toiletsæder havde spor
af kokain.

Men hvad siger det? Siger det at europaparlamentet består af kokevrag? Siger
BT's "undersøgelse" noget om hvorvidt danske politikere tager kokain? Siger
den noget om, hvorvidt medlemmer af Ø, R eller DF tager kokain?
Sandsynliggør de to artikler - eller "undersøgelser" - overhovedet noget som
helst?

Nej! Det siger ingenting. Det eneste den slags bekræfter, er, at stoffer som
kokain er (imho) *voldsomt* udbredt i store dele af samfundet i dag. Det er
helt vanvittigt så mange der tager det.

Hvis man kender et misbrugsmønster er det ikke svært at forestille sig, at
der blot skal én misbruger til at generere de mange "positive" hits. Én der
turnerer rundt på forskellige toiletter - én der hverken behøver at være
politiker eller Europaparlamentariker - én der kan være bud,
sekretær...Eller journalist.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 13-11-06 16:14

Konrad wrote:
> [...]
> der hverken behøver at være politiker eller Europaparlamentariker -
> én der kan være bud, sekretær...Eller journalist.

Nej BT har ikke evner til at lave sådan en historie selv. Den er de nødt til
at kopiere fra andre.

og nej - sådan en test siger nul og niks.

/FL

Fra : Jim

Dato : 13-11-06 08:41

> [...]
> sniffet kokain, ligger i nærheden af kontorer, hvor folketingsmedlemmer
> fra De Radikale, Enhedslisten og Dansk Folkeparti sidder .."

Nå da da.. Har Enhedslisten nu igen haft besøg af deres venner fra
autonommiljøet?

Fra : Kim Larsen

Dato : 13-11-06 10:45

John skrev:
> [...]
>
> Tjah.. nogle af os har jo nok af og til haft en mistanke om, at
> visse politikere befinder sig i deres egen drømmeverden..

Når man hører borgerlige politikere på talerstolen inde på
Christiansborg, ja så kan det ikke undre.

--
Kim Larsen

Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk

Fra : Pjensen73

Dato : 13-11-06 11:08

Kim Larsen:

> Når man hører borgerlige politikere på talerstolen inde på
> Christiansborg, ja så kan det ikke undre.

Siden hvornår er Enhedslisten blevet borgerlig?

Fra : Konrad

Dato : 13-11-06 12:01

"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> wrote in message news:1163411091.746689.318620@h48g2000cwc.googlegroups.com...
John skrev:
> [...]

Når man hører borgerlige politikere på talerstolen inde på
Christiansborg, ja så kan det ikke undre.
---
Det virker da snarere som om de til tider ryger hash - i hvert fald er regeringens politik nogle gange helt skæv

Fra : Per Rønne

Dato : 13-11-06 14:11

Konrad <davidkonrad@gmail.com> wrote:

> [...]
> Det virker da snarere som om de til tider ryger hash - i hvert fald er
>regeringens politik nogle gange helt skæv

Tjae, du har da vist erfaringen, ikke .
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Konrad

Dato : 13-11-06 14:38

"Per Rønne" <per@RQNNE.invalid> wrote in message news:1hoqv1i.mnr0n21f75rh0N%per@RQNNE.invalid...

> Tjae, du har da vist erfaringen, ikke .

Netop! Så mærk jer mine ord - historien vil give mig ret. Den nuværende VK-regering er bygget op om en regulær hash og stofkult, hvor de centrale figurer og ministre har hemmelige interne titler, stof-områder (!!) og hædersbevisninger. Vicestatsministeren går således under navnet "Cutter-Bendt", fordi han har ansvaret for fortyndningen af amfetamin (tror du med sønnen var en tilfældighed?) CannabisConnie - eller vbare "CC" - sidder på salget af marok og skunk fra Folketingets kantine (tast evt 677 lokalt, og der sendes et bud) og Fogh er berygtet for sine gigantiske morgenfede - ingen kan tåle mere end ham - det er derfor han altid allerede fra morgenstunden ser så indelukket, jaget og nusset ud, og naturligvis derfor han altid smiler på de forkerte tidspunkter. Per Stig Møller er selvklart "the man" når det gælder indkøb at større partier fra udlandet - f.eks Brasilien, Afghanistan (når altså ikke Forsvarsminister Gade har fortrængt sit ansvar i tågerne) eller ren columbiansk kokain, når han alligevel er ovre i staterne, for at besøge Barbiturata - eller "Buzz", som han kaldes.

Fra : Kim Larsen

Dato : 13-11-06 15:34

Konrad skrev:

> [...]
> Det virker da snarere som om de til tider ryger hash - i hvert fald er regeringens politik nogle gange helt skæv

Den vil jeg godt erklære som dagens kommentar )

Fra : John V.

Dato : 13-11-06 22:47

> [...]
>
> Tjah.. nogle af os har jo nok af og til haft en mistanke om, at visse
> politikere befinder sig i deres egen drømmeverden..

Nogen har åbenbart ikke "rent mel" i posen..

hehe