Bedrageren Kennedys Cuba-iscenesættelse 19~
Fra : Bo Warming

Dato : 10-11-06 20:03

Bedrageren Kennedys Cuba-iscenesættelse 1962

USSR havde skriftligt lovet til USA, da de begyndte at støtte Castros
sejrrige revolution, at de ikke ville placere angrebsvåben på øen.

Da overvågningsfly fandt raketter som kunne nå USA, var Kennedy i sin
gode ret til at bombe - men de påstod at det ville svare til Japans
Pearl Harbour angreb.

Men han ønskede at styrke USSR

Altså være landsforrædder ,

så folk kunne tro på, at der var realiteter i den kolde krig, og man
skulle betale stigende skatter til NASA og militær.

Så han iscenesatte "karantæne"= blokade og foregav, at der var risiko
for WW3, og at han derfor

1. havde fjernet raketter fra Tyrkiet, og

2. lovede at aldrig angribe Cuba.

Hele verden hoppede på løgnen og Kennedy fik stor - men falsk - ære.

At USSR ville turde atomkrig var og er en helt latterlig tanke

Fra : @

Dato : 10-11-06 20:16

On Fri, 10 Nov 2006 20:03:07 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>Bedrageren Kennedys Cuba-iscenesættelse 1962
>

>USSR havde skriftligt lovet til USA, da de begyndte at støtte Castros
>sejrrige revolution, at de ikke ville placere angrebsvåben på øen.

og den påstand kan du naturligvis dokumentere?

>Da overvågningsfly fandt raketter som kunne nå USA, var Kennedy i sin
>gode ret til at bombe - men de påstod at det ville svare til Japans
>Pearl Harbour angreb.

hvem er "de"?

>Men han ønskede at styrke USSR

din fantasi

eller dokumenterbart?

>Altså være landsforrædder ,
>
>så folk kunne tro på, at der var realiteter i den kolde krig, og man
>skulle betale stigende skatter til NASA og militær.

igen

din fantasi

eller dukumenterbart?

/Albert Camus/

Fra : Bo Warming

Dato : 10-11-06 21:15

"@" <1[at]invalid.net> wrote in message

> og den påstand kan du naturligvis dokumentere?

Viasat History TV-programmet jeg netop så var vist BBC-produceret

> hvem er "de"?

Kennedys poppede ministre

> din fantasi
>
> eller dokumenterbart?

Hvordan man holder vælgere for nar er sjældent let at dokumentere

> igen
>
> din fantasi
>
> eller dukumenterbart?

Hvad har du imod fantasi?
Kan du udelukke scenariet?
At kold krig var et stort bedrag kan alle da se idag.
USA gav ØstEuropa til Stalin som slaver, helt unødvendigt
De stillede aldrig betingelser for at redde ham fra Hitler

Fra : @

Dato : 10-11-06 21:24

On Fri, 10 Nov 2006 21:14:54 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>"@" <1[at]invalid.net> wrote in message

>Viasat History TV-programmet jeg netop så var vist BBC-produceret

BBC er efterhånden blevet så pilitical correct at de ikke tør
kritisere muhamdanere men i ren og skær appeasement hopper med på den
USA-kritiske vogn for at tækkes de muhamedanske verdensforbrydere

>Kennedys poppede ministre

>Hvordan man holder vælgere for nar er sjældent let at dokumentere

altså blot et fantasifoster

>Hvad har du imod fantasi?

intet

>Kan du udelukke scenariet?

din påstand

du kan komme med dokumetation

eller indrømme at det blot drejer sig om fri fantasi fra din side

>At kold krig var et stort bedrag kan alle da se idag.

fantaser du blot videre

Fra : Bo Warming

Dato : 11-11-06 02:21

> altså blot et fantasifoster

Kan du underbygge fantasifosteret om at USSR kunne have fundet på at
starte WW3 hvis USA havde bombet Cuba

Der var ikke en trussel mod russerne i det

> intet

Så mine er så gode som dine, der er slavisk kopieret fra mediernes?

> din påstand
>
> du kan komme med dokumetation
>
> eller indrømme at det blot drejer sig om fri fantasi fra din side

INGEN har dokumentation. Vi strides ikke om hvad faktsisk skete,men om
det var *klogt* at forære arvefjenden
1- fjernelse af raketter i Tyrkiet 2. løfte om aldrig at befri Cuba

Fra : @

Dato : 11-11-06 10:13

On Sat, 11 Nov 2006 02:21:09 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>"@" <1[at]invalid.net> wrote in message

>Kan du underbygge

nej jeg vil ikke engang forsøge at forklare dine fantasifostre

du har fremført en række påstande

kom med dokumentation
eller indrøm at det blot er din fantasi der igen engang er løbet løbsk

/Albert Camus/