Hyldst til weekendens race på Bispebuen -
Fra : Patruljen

Dato : 10-11-06 17:26

Bilister bliver momentalt sindsyge, når de føler sig beskyttet i
aluminiumskassen.

Men indvandrerne er dog de værste.

Har lige haft fornøjelsen. Sæsonens sidste race ud af Bispebuen. Giv
den gas, folkens.
Og her kører man så ved siden af en bil. og kikker lige. Vinden er
så hård, at hjelmen letter på hovedet.
Derinde sidder man. 149 km`t. Roder lidt ved radion - piller ved
mobilen. Intet nærvær med 150 km`t.

Prøv at stikke en arm ud af vinduet i ny og næ - Mærk farten.

For those who are about to die -

http://www.youtube.com/watch?v=r6ItU1fll4k&mode=related&search=

http://www.youtube.com/watch?v=E6DDNNOaXDc&NR

http://www.youtube.com/watch?v=oqoZrS6JNcc&NR

http://www.youtube.com/watch?v=gGXjrYfOdpk&NR

Regards Bruun

Fra : ThomasB

Dato : 10-11-06 17:58

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> For those who are about to die -

[snip]

Jamen, der fik jeg da pulsen godt op..

Fra : Patruljen

Dato : 10-11-06 18:06

ThomasB skrev:
> "Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> [snip]
>
> Jamen, der fik jeg da pulsen godt op..

Jow. Det hænder.

Jeg tror, man kunne ansætte 2 betjente i døgndrift på Bispebuen. De
kunne fint ernære sigselv på de bøder, der kan udskrives. Og sikkert
producere et lille overskud til en landbetjent eller 2.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 10-11-06 19:42

"Patruljen" skrev i en meddelelse

>Bilister bliver momentalt sindsyge, når de føler sig >beskyttet i
>aluminiumskassen.

>Men indvandrerne er dog de værste.

mange unge tilbeder den nye gud
Thansen guden.