White America
Fra : Jan Rasmussen

Dato : 09-11-06 12:55

http://www.phong.com/imagery/gnn/white_america/white_america.html

EMINEM:
See the problem is, I speak to suburban kids, who otherwise would of
never knew these words Exist, whose mom's probably would of never
gave two squirts of piss.

Jan Rasmussen

Fra : Lyrik

Dato : 09-11-06 13:12

"Jan Rasmussen" <1@2.3> skrev i en meddelelse
> http://www.phong.com/imagery/gnn/white_america/white_america.html
++++++++++++++++

Den hvide Eminem kritiserer det hvide USA?? ))

Den hvide protestantiske kultur er en mester i selvhad.
De er deres egne største kritikere. Har du nogensinde hørt en sort mand
kritisere det sorte USA? ))
Eller har du hørt en araber kritisere arabere?

Men nu har du hørt en hvid amerikaner kritisere det hvide amerika.

Har du nogensinde undret dig over alt det selvhad den hvide mand
indeholder??

Det er i den protestantiske del af den hvide verden at selvhadet florerer.
Deres ophavsmand Martin Luther havde dette syn på sig selv:
"Hvem er Luther? Ikke andet end en råden sæk på Vorherres mødding!"

Denne indstilling har bredt sig helt ned igennem rækkerne til alle
protestanter.
Selvfølgelig er det meget sundt når man sidder på flæsket og verdensmagten
og derfor kunne udrydde alle andre kulturer med et pennestrøg, at man,
overdænger sig selv med så megen selvkritik at det ikke bliver til noget!
))

Men som basis for det enkelte menneskes selvværd er det et usselt fundament
som vi skal se at befri os for.
Der er mange selvmord som kunne være undgået hvis man havde set sig selv som
"Vorherres kæreste små sanglærker" -i stedet for "rådne sække på Vorherres
mark!"

Hilsen
Jens

Hilsen
Jens

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 09-11-06 14:06

"Lyrik" <lyrikFJERN@heaven.dk> skrev i en meddelelse news:45531b0c$0$143$157c6196@dreader2.cybercity.dk...

> "Jan Rasmussen" <1@2.3> skrev i en meddelelse
> ++++++++++++++++

> Har du nogensinde hørt en sort mand kritisere det sorte USA?

"Cosby Has Harsh Words for Black Community"
CHICAGO (AP) - Bill Cosby went off on another tirade against the
black community Thursday, telling a room full of activists that black children
are running around not knowing how to read or write and "going nowhere."

> Har du nogensinde undret dig over alt det selvhad den hvide mand
> indeholder??

Nææ, hvorfor skulle jeg det,,, jeg har det fint med at være hvid.

(snip, regiøs mumbo jumbo )

Jan Rasmussen