Over 75Hz i win2k
Fra : Lasse Stig Thomsen

Dato : 25-06-01 18:34

Hejsa.

Er der ikke en eneste af nVidia's drivere der yder support for over 75Hz i
win2k? Jeg har desværre ikke den vildeste forbindelse så jeg kan ikke bare
downloade dem fra en ende af.

Jeg har et Asus V6800, grunden til at jeg vil bruge nVidia drivere er at så
kan jeg bruge det der soft quadro shit.

Fra : Lasse Stig Thomsen

Dato : 25-06-01 18:36

BTW; jeg kan ikke få alle de dersens små fixes til at smidde den op i 100Hz,
skærmen skriver stadigvæk 75Hz.

Fra : Kenneth Bennedsen

Dato : 25-06-01 21:56

Prøv den her... virker 100% for mig.

http://www.tweakfiles.com/video/nvidiarefreshratefix.html

Mvh
Kenneth

Fra : Flemming Joensson

Dato : 25-06-01 22:54

> BTW; jeg kan ikke få alle de dersens små fixes til at smidde den op i
100Hz,
> skærmen skriver stadigvæk 75Hz.

Hvilken skærm har du?

Min skærm, som er en ældre sag af mærket KFC/Smile kan ikke køre mere end
75Hz - måske er det pga. skærmen at du ikke kan komme højere.

Der er også en indstilling der afgør om man kan se alle frekvenser eller kun
de frekvenser som skærmen understøtter. Siden du har en 100Hz til rådighed,
så går jeg ud fra at du enten har sat den så den viser alle
opdateringsfrekvenser som dit kort understøtter, at du ikke har valgt den
skærm du rent faktisk har, eller at det er et tredje problem.

mvh
flemming

Fra : Lasse Stig Thomsen

Dato : 26-06-01 00:52

"Flemming Joensson" <joensson@cs.auc.dk> skrev i en meddelelse
> 100Hz,
>
> Hvilken skærm har du?

Tjaaa jeg har en af der hersens Eizo skærme som gerne skulle kunne klare
150Hz i 1024x768 så jeg tror nu ikke det er skærmen der er problemet og slet
ikke når den sagtens kan komme op i den opløsning både i winme og Linux.

> [...]
> opdateringsfrekvenser som dit kort understøtter, at du ikke har valgt den
> skærm du rent faktisk har, eller at det er et tredje problem.

Jeg kan når jeg bruger Asus egen driver smidde den op i 120Hz, det er kun
med nVidias detonator at jeg er begrænset til 75Hz.

Og jeg har installeret nyeste driver til min skærm.

Hygge og Hash