Krupp = Hans Chr Varnæs
Fra : Bo Warming

Dato : 04-11-06 08:34

Krupp = Hans Chr Varnæs

Superskurken vedr, den nu totaldøde nazisme var stålindustriejer
Krupp, som var Tysklands økonomiske dvs reelle magthaver, som gjorde
Hitler til Tysklands-ejer i 1933 så hjulene kunne snurre og
wirtschaftwunder give idyl - og pga skurken Churchill&USA en
uforudsigelig verdenskrig.

Superskurken i Matador-serien er

bankdirektøren, der opfører sig så extremt på tværs af anstændig
bank-etik som Danske Bank mod mig

Og nægter at udlåne på trods af alle uskrevne, men normalt
tungestvejende regler, da Mads Skjern vil til fadet og er et sikkert
papir. Totalt imod al god forretnings-skik holder byens mafiøse
netværk sammen og den, der detonerer bomben - forgæves ganske vist -
er den milde patriark i Varnæs-familien.

Havde DK været i Tysklands situation havde vi opført os med lige så
uetiske resultater som, hvad Hitler gjorde som marionet for den tyske
Varnæs.

Der er altid brist i analogi, men ikke så slemt i denne som i
BZ&EB-vås om "slaveri" i kristen sekt.

Har Ruth korsfæstet en Spartakus og hans totusind mænd?

Varnæs spilles, så vi får sympati til godfatherskurken , men han
hindrer

også Elisabeth i at få sin kærlighed

OG er utro med en yngre kvinde i værste RudyFrederiksen-stil

OG gennemtvinger abort

OG da hans søn kommer i samme uføre , tvinger han ham til at beholde
barnet

Rønn Hornbeck i Politiken idag begrunder godt sin visdom, at
forargelsen over ny spanske aborter som topmålt hykleri og
dobbeltmoral.

Hvormange indser al den endnu væsentligere bedrageriskhed overfor det
danske folk, fx "godhedsindustriens mafiøse netværks" ?

Alle elsker jo Varnæs, så er vi et land uden dømmekraft?

Også den lille magtesløse sekt, der af frygt vor vold&boligbureaukrati
måske tvinges til at rive et perfekt hus ned, har fejl, men de er små

Ugen begrundelse nægtede afviste kommunen i 90erne at sælge huset til
dem.

Så købte for 2,6 mio et uplettet a/s

Hum

-a-n=

Hjælp Unge Mennesker til

Ansvar for sig selv på et

Nænsomt grundlag.

Så købte Faderhuset HUMAN A/S

Den onde stat tvinger jo folk til at blive så onde som sin overmand -
helt ligesom at USA&UK tvang Japan til at blive kolonimagt (1895- ) og
bombe Pearl Harbour(1941) for kun småskurke respekteres af storskurke.

Kun ved svig kunne Ruth komme til at købe et 50miokr hus(især grund)
til en tyvendedel af denne markedspris.

Så Jo - Ruth kan kritiseres - men har man proportionssans er hun en
meget meget lille skurk sammenmlignet med de voldsønskende
Krupp-typer, der styrer BZ.

Det sjove HUMAN-navn skal ses i sammenhæng med det r i g t i g h
y k l e r i s k e

BZ-foreningsnavn Fondet for Fremme af Blivende Økologisk Balance (med
Kim Larsen som Krupp-bagmand) - joh, ingen har så fin humor som
Ruth.

Fra : kk

Dato : 04-11-06 10:25

> [...]
>
> Superskurken i Matador-serien er
>
> bankdirektøren, der opfører sig så extremt på tværs af anstændig

...tror du ikke at du skulle gå ud og få lidt frisk luft?

mvh
kk

Fra : Bo Warming

Dato : 04-11-06 12:01

"kk" <kru@nospammail.dk> wrote in message

> ..tror du ikke at du skulle gå ud og få lidt frisk luft?

Sjov nok har jeg netop gået en spadseretur i det friske vejr, fordi
min søn kom forbi - og jeg luftede min sammenstykning af
skurkagtigheder vedr bankdirektør-Varnæs - og han indvendte at MAds
Skjern er den usympatiske og at de alle har gode sider så man jo
holder af dem

Som man så i Der Untergang filmen havde Hitler også hygge-onkel- og
intelligens-kvaliteter så alle ville elske at fejre jul med ham - hvis
det ikke var for den krig og det jødeforfølgelses-tvangstanke-lort

Men vær præcis om hvor du tror at bankdirektør Varnæs eller
iværksætter Mads Skjern var bedre mennesker end Der Führer - når de
havde chancen til at blande sig i deres børns liv og chikanere dem til
selvmordets rand så var de uhyggeligt trælse og mere snerpede end
Faderhuset og Moses til sammen, ikke ?

Min pointe om at der er godt - on ondt - i alle mennesker, er den helt
gal?
DK var _heldig_ mere end god, at vi idag står som dydsmønster og får
MTV-ære?

Fra : Patruljen

Dato : 04-11-06 18:19

Bo Warming wrote:
> [...]
> Faderhuset og Moses til sammen, ikke ?
>
> Min pointe om at der er godt - on ondt - i alle mennesker, er den helt

Nej Warming. Tværtimod.
Jeg talte engang med en morder. Flere gange. Og han var sgu en rar fyr.
Vi er alt for hurtige til at dømme hinanden. Og på langt flere måder
end bare gode eller onde.

Hvis nogen tror på astrologi - vil man få en beskrivelse af et
kærligt menneske med stor trang til at tage sig af sine nærmeste.
Når Hitlers horoskop tolkes af en astrolog.

Regards Bruun

Fra : Kim2000

Dato : 04-11-06 20:03

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

Bo Warming wrote:
> [...]

kærligt menneske med stor trang til at tage sig af sine nærmeste.
Når Hitlers horoskop tolkes af en astrolog.

------

Det morsomme/tragiske er at Hitler rent faktisk blev beskrevet af sine
ansatte som et varmt menneske der bekymrede sig omkring sine nærmeste. Det
store filosofiske og etiske spørgsmål vil være; at hvis Hitler virkelig
troede på at jøderne/det slaviske folk ikke var mennesker (ligesom
englænderene/amerikanerne i tidernes morgen ikke troede negere var
mennesker) var manden så ond i den forstand vi bruger ordet eller handlede
han i god tro og i næstekærlighed overfor sit folk. Svaret på det spørgsmål
må være et anliggende mellem ham og Sankt Peter.
mvh
Kim

Og så var der manden der døde og kom op til sankt peter.
Har du lavet noget syndigt spørger Sankt Peter. Manden vrider sig lidt og
siger:
- Jeg har været min kone utro flere gange end jeg kan huske
- Pyt med det, det tager vi os ikke af heroppe.
- Jeg har også lavet røverier og voldtaget et par stykker, siger manden og
vrider sig endnu mere ved.
- Pyt med det, det tager vi os ikke af heroppe.
- Ja faktisk har jeg stjålet, bollet med min mor, knebbet med geden og alt
hvad der kunne bevæge sig og løjet overfor alt og alle.
- Pyt med det, det tager vi os ikke af heroppe, siger Sankt Peter og siger
han roligt kan gå ind. manden går ind og når kun lige indenfor da han ser
en masse mennesker der står og banker hovedet ind i en mur.
- Hvad har de gjort? spørger han. Sankt Peter griner bare og siger:
- Nå dem, det er alle dem der var religiøse og levede efter biblen.

Fra : Bo Warming

Dato : 04-11-06 22:24

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> wrote in message
> [...]
> bruger ordet eller handlede han i god tro og i næstekærlighed
> overfor sit folk. Svaret på det spørgsmål må være et anliggende

Hitler var et hjul - omend ikke et lille hjul - i et stort maskineri
der bl.a. sattes igang af Versaillesfredens fædre og oplysningstidens
patriotisme og old-rabbinernes tendenser til planøkonomi og
vikinge-træteknologiens sætten Europa på takeoff-point til
dampmaskine-industrialisme og meget andet - incl jødernes arrogante
skaben stat i staten i samklang med omgivelsernes misundelse.

Når der våses om sekter med underbetalt arbejdskraft som "slaveejere",
så indser de fleste at når konen har bukserne på er hendes mand en
udnyttet slave og dyrisk - et skafferdyr.

Og for nu at slutte cirklen tilbage til endnu en familiefar med
iværksætterevner a la HC Varnæs, nemlig wirtschaftwunder-Krupp så er
det lattelirgt at kalde SS-udlejningen af jøder til ham og AG Farben
for slaveri, for i alle krige lader man krigsfanger grave
fæstningsanlæg, der slå fangernes venner ihjel på den modsate del af
fronten.Fangerne fra Stalingrad røg lige i Stalins kulminer og få %
kom hjem til Tyskland årtier efter krigens slut.
Selvrfølgelig burde tyskerne og deres allierede danskerne *ikke*
betale tarif-løn og erstatning til baltere, der tvangsarbejdede på FL
Smith cementfabrikker som betyder at deres eget land idag har veje og
broer og har lært VestEuropæisk cement-teknik
De var kærlige faderfigurer der sørgede for mad til fangerne i en
krigssituation hvor mindre civiliserede regimer ville have ladet disse
arbejdsløse, sultende fattigfolk dø af sult i enorme antal.
De fleste af de forsvunde millioner af jøder, som kaldes holocaustet,
kom tidligt i krigen fra Polen til Stalins Gulag og arbejdedes ihjel
og tyfusdøde i polarkulden. Men at der fandtes onde fangevogtere og
lejrkommandanter, der ikke elskede fangerne som bonden elsker sine
husdyr, er et absurd myte

MEdie-industrien sku _underholde_ og skabes fjendebilleder i 1945 og
krigspropaganda var blvet fast rutine,
og løsladte arbejdslejrfanger er så glade for at lyve og tilsværte om
tidligere chefer som skoleelever er glade for at lyve og tilsværte om
deres "sadistsike" klasselærer

Glistrup var på jura scholarship i USA et år - længe før han startede
FRP - og han fandt sammen med amerikanske juraprofessorer der som han
mente, at al erstatnings-betaling bør helt pilles ud af lovgivningen,
for det er umuligt at gøre op hvad kan kaldes fair kompensation, og
folk, der har noget vigtigt at miste, må sgu selv tegne en
forsikring. Og brænder deres hus, skal vi evt. forsikre hinanden via
socialsysemet - og når mit hus brandforsikring er lovpligtig, så er
det jo det, der er sket, men med særskat
At USA bliver ved at sparke på en fjende, de har lavet fredsaftale
med, og presser erstatninger ud af Krupp m.m. den dag idag, viser
lovreligion, når det er værst og en tilbageskuende
nid-nag-hævnmentalitet som Gandhi beskriver godt med sit "Øje for øje
gør verden blind"
..