Gavnede Ungarns opstanden?
Fra : Bo Warming

Dato : 03-11-06 14:17

Gavnede Ungarns opstanden?

Den satte flygtninge-sentimentalsme på skinner - øv -
(bestillingsarbejde fra muslimgodhedsindustri, der tænkte frem?)

der var 20000 ungarere der gik i eksil og fik asyl

2000 døde og i Tjekkoslovakiet 13 år senere brændte en studerende
sig selv.

De flygtende fik fedt liv i Vesten men var de døde ikke spild af liv.

USA havde dømt landene til at være Stalins slaver og kun da en
frihedselskende Gorbatjov fik lov at styre af de gamle grå mænd i
Moskva, faldt murene i alle landene

Jeg kan godt lide at tro at Mathias Rust fra Hamburg, der tog gas på
USSR ved at lande sit fly på den Røde Plads bidrog til at russerne
blev enige om fornyelser - og vi kan aldrig få basis for at vurdere
hvad betød noget, men hvad tror du og hvorfor??

Fra : kk

Dato : 03-11-06 15:39

> [...]
> om fornyelser - og vi kan aldrig få basis for at vurdere hvad betød noget,

Hvad gavn forventer du at der kommer ud af sådan et udslip?
mvh
kk

Fra : Bo Warming

Dato : 03-11-06 16:55

"kk" <kru@nospammail.dk> wrote in message

> Hvad gavn forventer du at der kommer ud af sådan et udslip?

Hvis jeg er heldig så besvares mit indlæg med teori om at Reagans
rustning var vigtigst mht murens fald eller at martyrierne imod USSR
blødgjorde hjerter eller andre forklaringer på hvad Glisrup forudså om
murens fald

Og om det var tåbeligt at begå opstand mod overmagt eller brænde sig
selv på tjekkisk torv

Fra : kk

Dato : 03-11-06 17:37

> [...]
> hjerter eller andre forklaringer på hvad Glisrup forudså om murens fald
>
> Og om det var tåbeligt at begå opstand mod overmagt eller brænde sig selv

Fint, og hvad vil du så med sådan et svar, som du selv kunne have lavet?
Pille navle, sammen med Glistrup?
Du er altså svær at tage alvorligt.
mvh
kk

Fra : -=* DANELAW *=-

Dato : 03-11-06 20:25

> [...]
> om fornyelser - og vi kan aldrig få basis for at vurdere hvad betød noget,

Rusts flyvske ide, gjorde det muligt for Gorbatjov at fyre løs af toppen
i forsvaret, og dermed fjerne en del af betonhovederne.

Jeg er overbevist om, at internt i Sovjet toppen betød det noget.

Fra : Konrad

Dato : 03-11-06 20:38

"-=* DANELAW *=-" <jegerdumoggrimogharingenvenner@topbanana.dk> skrev i en
meddelelse news:E4OdnTrW4vkMCtbYnZ2dnUVZ8qWdnZ2d@giganews.com...

> [...]
> i forsvaret, og dermed fjerne en del af betonhovederne.
>
> Jeg er overbevist om, at internt i Sovjet toppen betød det noget.

Det er jeg også. Den udstillede ganske enkelt Sovjets sårbarhed.