Danmark er Egyptens næst - værste fjende.
Fra : Patruljen

Dato : 02-11-06 00:59

En egyptisk meningsmåling har udråbt Danmark til en af Egyptens
værste fjender. Kun Israel er værre, viser målingen.

http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/article239526.ece

Regards Bruun

Fra : Michael Weber

Dato : 02-11-06 03:31

>En egyptisk meningsmåling har udråbt Danmark til en af Egyptens
>værste fjender. Kun Israel er værre, viser målingen.
>
>http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/article239526.ece
>
>Regards Bruun

Kontakt din lokale DF MF´er for et "skud" harme og indignation :)

Med venlig hilsen
Michael Weber

Fra : Sten Schou

Dato : 02-11-06 11:52

"Michael Weber" <michael@FJERNmichaelweber.dk> skrev i en meddelelse

> Kontakt din lokale DF MF´er for et "skud" harme og indignation :)

Det var da ikke DF der lavede meningsmålingen?

Hilsen Sten

Fra : @

Dato : 02-11-06 15:07

On Thu, 2 Nov 2006 03:31:13 +0100, "Michael Weber"
<michael@FJERNmichaelweber.dk> wrote:

>Kontakt din lokale DF MF´er for et "skud" harme og indignation :)

hvad har DF med artiklen i EB at gøre?

er du en af dem som forsøger dreje fokus væk fra problemet
når budskabet ikke lige passer ind ind in din lyserøde fantasiverden
hvor der ikke findes onde og moderiske muhamedanere?

/Albert Camus/

Fra : Per Rønne

Dato : 02-11-06 06:48

Patruljen <Patruljen@yahoo.dk> wrote:

> En egyptisk meningsmåling har udråbt Danmark til en af Egyptens
> værste fjender. Kun Israel er værre, viser målingen.
>
> http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/article239526.ece

Jamen, så må ægypterne vel undvære de danske turist-penge, og vi må
undvære et besøg ved pyramiderne. Medmindre vi lyver om nationaliteten
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Konrad

Dato : 02-11-06 07:52

> Jamen, så må ægypterne vel undvære de danske turist-penge, og vi må
> undvære et besøg ved pyramiderne. Medmindre vi lyver om nationaliteten

Hvordan når du frem til det?

Fra : Per Rønne

Dato : 02-11-06 09:30

Konrad <davidkonradFJERN@gmail.com> wrote:

> "Per Rønne" <per@RQNNE.invalid> skrev i en meddelelse

> Hvordan når du frem til det?

Med en sådan meningsmåling - vil det så være sikket for danskere at
opholde sig i Ægypten, med Dannebrog på tøj eller rygsæk?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Konrad

Dato : 02-11-06 13:09

"Per Rønne" <per@RQNNE.invalid> wrote in message

> Med en sådan meningsmåling - vil det så være sikket for danskere at
> opholde sig i Ægypten, med Dannebrog på tøj eller rygsæk?

Jeg kender ikke til eksempler på danskere der er overfaldet fordi de var
danske i Egypten. Så ja, det vil da tydeligvis være sikkert.

Fra : Per Rønne

Dato : 02-11-06 14:53

Konrad <davidkonrad@gmail.com> wrote:

> "Per Rønne" <per@RQNNE.invalid> wrote in message

> Jeg kender ikke til eksempler på danskere der er overfaldet fordi de var
> danske i Egypten. Så ja, det vil da tydeligvis være sikkert.

Mon de rejser rundt med Dannebrog på tøj eller rygsæk?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Konrad

Dato : 05-11-06 12:09

> Mon de rejser rundt med Dannebrog på tøj eller rygsæk?

Der er overvejende sandsynlighed for at nogle har gjort det, så ja.

Fra : Knud Larsen

Dato : 03-11-06 09:10

"Konrad" <davidkonrad@gmail.com> wrote in message

> "Per Rønne" <per@RQNNE.invalid> wrote in message

> Jeg kender ikke til eksempler på danskere der er overfaldet fordi de var
> danske i Egypten. Så ja, det vil da tydeligvis være sikkert.

Jeg tror heller ikke der er nogen særlig fare på færde, men bare det at være
ugleset, og fornemmelsen af at der *kunne* være en eller anden galning, som
ville hjælpe Allah med at straffe et par alm. danskere, - det er jo
ubehageligt. Vi har droppet Egypten denne vinter, og tager til Thailand i
stedet, - selv om DE også melder om muslimer i oprør, i de sydlige
provinser. Der er de jo dog - endnu - ikke ude efter turister, og da slet
ikke efter "vantro" som bare er vantro.
Iøvrigt *bliver* muslimerne jo behandlet diskriminerende i disse
provinser, - som blev snuppet af Thailand, mens de var muslimske sultanater.
Men afgive et stykke land igen, eller gide det delvist selvstyre, det er
vist ikke på programmet, og ville selvfølgelig formodentlig også ramme nogle
buddhister hårdt.
Længe leve det multikulturelle samfund

Fra : Per Rønne

Dato : 03-11-06 09:52

Knud Larsen <mafishmaskela@yahoo.invalid> wrote:

> [...]
> vist ikke på programmet, og ville selvfølgelig formodentlig også ramme nogle

Måske skulle Thailand og Malaysia lave en 'befolkningsudveksling'?
Malaysia får Thailands muslimer, og Thailand får Malaysias buddhister?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Konrad

Dato : 05-11-06 12:19

"Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> Men afgive et stykke land igen, eller gide det delvist selvstyre, det er
> vist ikke på programmet, og ville selvfølgelig formodentlig også ramme

Mon ikke "vi" finder ud af, at det ikke så så smart alligevel, på et eller
andet tidspunkt? Sammenlign kultur med det at shoppe. Ingen webshop eller
butik rummer jo alt eller har samme priser. Om 100 år har vi muligvis verden
delt op i kulturelle regioner, hvor man shopper mellem tilbuddene, men
samtidig er anderledes forpligtiget overfor kulturen. I den muslimske
region - som allerede eksisterer, se på SA - skal man honorere de muslimske
dyder - i den demokratiske region, som Danmakr vil høre ind under, og som
også er under udformning, skal man honorere demokratiske dyder, såsom
ytringsfrihed. Og så vil der være en kristen/katolsk, en hinduistisk en
shintoistisk og en buddhistisk. De buddistiske/demokratiske/hinduistiske
regioner vil overlappe. Den kristne og den islamiske region - måske så vidt
som MØ, USA og Sydamerika inkl Vatikanstaten - vil repræsentere et strengt
moralsæt som også overlapper.

Lyder det helt vildt langt ude? [skrevet af dadk, dagen efter en voldsom
r****** snebajere]

Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 02-11-06 08:01

Patruljen wrote:

> En egyptisk meningsmåling har udråbt Danmark til en af Egyptens
> værste fjender. Kun Israel er værre, viser målingen.
>
> http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/article239526.ece
>
> Regards Bruun

Jeg savner noget uddybning. For hvormange ægypter kender Danmark?

Fra : isteen

Dato : 02-11-06 08:20

Patruljen <Patruljen@yahoo.dk> wrote:

> En egyptisk meningsmåling har udråbt Danmark til en af Egyptens
> værste fjender. Kun Israel er værre, viser målingen.

Egypten er nok heller ikke et hit for en del danskere, efter de seneste
måneders hysteriske billeder man får på nethinden.

Fra : Derion

Dato : 02-11-06 11:24

OMG, hvornår vil folk holde op at tage alle mulige undersøgelser
seriøst. I denne uge drikker danske børn for meget, i næste for
lidt. I oktober er Danmark Egyptens fjende nr. 2, i november er
Danmark egypternes foretrukne rejsemål... gtfl!

Fra : Patruljen

Dato : 02-11-06 11:43

Per Rønne wrote:

> Med en sådan meningsmåling - vil det så være sikket for danskere at
> opholde sig i Ægypten, med Dannebrog på tøj eller rygsæk?

Mærkelig følelse. Der var engang, jeg rejste rundt der i
mellemøsten, netop med Dannebrog på rygsækken. Det var ganske
populært. Jeg blev inviteret på arabisk kaffe mv næsten overalt.
Israelerne var lige - så positive.
De dage er vist slut :-/

Regards Bruun

Fra : Per Rønne

Dato : 02-11-06 11:55

> [...]

> mellemøsten, netop med Dannebrog på rygsækken. Det var ganske
> populært. Jeg blev inviteret på arabisk kaffe mv næsten overalt.

Næppe blandt israelerne ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Konrad

Dato : 02-11-06 13:19

> Næppe blandt israelerne ...

Med mindre man hedder Peter Hansen eller lignende.

Fra : Per Rønne

Dato : 02-11-06 14:53

Konrad <davidkonrad@gmail.com> wrote:

> "Per Rønne" <per@RQNNE.invalid> wrote in message

> Med mindre man hedder Peter Hansen eller lignende.

Det er der jo specielle grunde til - hans had mod Israel er i hvert fald
velkendt dernede.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Konrad

Dato : 02-11-06 13:18

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote in message

> [...]

mellemøsten, netop med Dannebrog på rygsækken. Det var ganske
populært. Jeg blev inviteret på arabisk kaffe mv næsten overalt.
<<<<>>>>

Der eksisterer ingen eksempler på, at dette nu skulle være "slut", så det er
jo noget i ekstrapolerer jer til, og ikke noget der kan læses ud af denne
meningsmåling.

I øvrigt viste en meningsmåling i Egypten for et par uger siden, at 80% af
egypterne ikke aner hvad en meningsmåling er.

Fra : Knud Larsen

Dato : 02-11-06 14:31

> [...]
>
> I øvrigt viste en meningsmåling i Egypten for et par uger siden, at 80% af
> egypterne ikke aner hvad en meningsmåling er.

Og derfor mener du ikke de overhovdet kan svare på et ganske almindeligt
spørgsmål?
I Syrien er vi jo også, iflg denne reporter dernede, nummer to efter Israel.

Det er spild af penge at hjælpe fattige mennesker, en forkert bemærkning og
det hele er annulleret, - som Michel de Montaigne sagde om sin nabo: "Man
hjælper ham i 10 år, og én forkert bemærkning, og det hele er annulleret"

Fra : Per Rønne

Dato : 03-11-06 09:52

> [...]

> mellemøsten, netop med Dannebrog på rygsækken. Det var ganske
> populært. Jeg blev inviteret på arabisk kaffe mv næsten overalt.

Og på:

<http://www.bt.dk/rejser/artikel:aid=479460/>

kan man se at den ægyptiske turistminister er på besøg i København for
at få øget den danske turisme, der er faldet markant. Jeg citerer:

=
Det var op ad bakke for den Egyptiske viceminister for turisme, Ahmed El
Khadem, da han torsdag mødtes med journalister og rejsebureauer i
København. Antallet af danske turister i Egypten er nemlig styrtdykket
siden Muhammedkrisen.

- Jeg vil gerne spørge jer rejsebureauer, hvad I tror, vi kan gøre for
at genoprette skaden, sagde Ahmed El Khadem til forsamlingen.

Men ingen af de 18 gæster havde noget svar på det spørgsmål. Til gengæld
ville en journalist gerne vide, hvorfor danskerne overhovedet skal rejse
til Egypten, når en ny egyptisk meningsmåling viser, at egypterne ser
Danmark som det mest fjendtlige land efter Israel.

- Det er en højst misvisende måling, og egypterne er venlige ved alle
besøgende, var viceministerens svar.
=
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : hanzen

Dato : 02-11-06 11:43

[...]

Det er sgu for ringe.
Så tæt på toppen.
Vi må til at tage os sammen. Vi VIL være nr 1.
--
hilzen
hanzen

Fra : @

Dato : 02-11-06 15:59

On Thu, 2 Nov 2006 11:43:09 +0100, "hanzen" <hanzen@mailmig.dk> wrote:

> [...]
>
>Det er sgu for ringe.
>Så tæt på toppen.
>Vi må til at tage os sammen. Vi VIL være nr 1.

jeps

så frem med skitseblokken )))))

/Albert Camus/

Fra : Patruljen

Dato : 02-11-06 12:04

Per Rønne wrote:

> Næppe blandt israelerne ...

He. Nope.
Vi har en høj stjerne i Israel. De tror på den, der film. Om en båd
mv.
Husker ikke navnet - Men Danmark reddede jo en bunke jøder, ikke :-/

Regards Bruun

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 02-11-06 13:12

Patruljen wrote:

> [...]
> mv.
> Husker ikke navnet - Men Danmark reddede jo en bunke jøder, ikke :-/

Jovist.
De tog sig vist også særdeles godt betalt for det.

- cep

Fra : Konrad

Dato : 02-11-06 13:24

"Claus E. Petersen" <snurrberget@yahoo.com.removethis> wrote in message

> Jovist.
> De tog sig vist også særdeles godt betalt for det.

Ja - der var bestemt ikke tale om vennetjenester. Jeg læste også engang om
en undersøgelse - det er vist 4-5 år siden - der viste, at et flertal af
israelerne også går rundt og tror, at Chr X red rundt i Københavns gader med
en jødestjerne på brystet.

Fra : Knud Larsen

Dato : 02-11-06 14:28

> [...]
> en undersøgelse - det er vist 4-5 år siden - der viste, at et flertal af
> israelerne også går rundt og tror, at Chr X red rundt i Københavns gader

Lad dog være med at blande de to ting sammen. Det ER et faktum, at de danske
jøder blev hjulpet til Sverige, og selvfølgelig måtte dem der kunne, betale
for det, - dem der ikke havde penge kom *også* med.
Som historikere OG jøder, som selv blev reddet, siger, så kunne en fisker jo
miste sit livsgrundlag, og havde jo heller ikke nogen krystalkugle, som
kunne fortælle om det var med livet som indsats eller ikke. Dengang var der
altså ikke en automatisk "kontanthjælp" så man kunne forsørge sin familie,
hvis det gik galt.

Trist at alting efterhånden skal smides i skidtspanden; "det er det samme",
det ER det ikke.

En lille faktuel historie fra flugten. En jødisk familie var på vej gennem
Kbh, for at komme ud til kysten. En tysk patrulje kom marcherende gennem
gaden. En dansk familie i et parcelhus vinkede dem ind i huset og væk fra
tyskerne. Den jødiske familie får et chok da de kommer ind i stuen, - den er
plastret til med billeder af Hitler og Gøring, plus med hagekors. Den danske
familie siger: "Ja, vi er nazister, men vi bryder os ikke om den måde
tyskerne behandler jøderne på". Grunden til man kender historien er fordi
den danske familie efter krigen blive anklaget for værnemageri, og den
jødiske familie de havde hjulpet, vidnede til deres forsvar.

Det er IKKE det samme, at indsamle sine jødiske medborgere og aflevere dem
til gasning, og at tage penge for at sejle samme over Sundet, - nu må I sgu
se at få disse blyforgiftninger ud af kroppen

Fra : Konrad

Dato : 02-11-06 14:42

"Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> wrote in message

> [...]
betale
> for det, - dem der ikke havde penge kom *også* med.

Ja - men mange israelere er ikke klar over, at der skulle betales store
summer til fiskerne, og at hjælpen ikke var absolut uegennyttig.

> [...]
> miste sit livsgrundlag, og havde jo heller ikke nogen krystalkugle, som
> kunne fortælle om det var med livet som indsats eller ikke.

Det er naturligvis helt rigtigt. Du lyder som om du forsvarer en anklage -
det er ikke en anklage, blot en konstatering af, at israelerne ikke helt
kender detaljerne omkring evakueringen af de 6-7.000 jøder.

> [...]
> den danske familie efter krigen blive anklaget for værnemageri, og den
> jødiske familie de havde hjulpet, vidnede til deres forsvar.

Den kender jeg godt.

> [...]
sgu
> se at få disse blyforgiftninger ud af kroppen

Nej - det siger jeg jo heller ikke. Jeg har Israels opfattelse af den danske
besættelsestid i tankerne.

Fra : Knud Larsen

Dato : 02-11-06 17:21

> [...]
> om

> sgu
>
> Nej - det siger jeg jo heller ikke. Jeg har Israels opfattelse af den

Men mange bliver forvirrede af sammenblandingen, se selv hvordan du
præsenterer den. Der VAR folk som gjorde meget af altruistiske grunde, - det
er ikke godt, at evt. medkiggende unge, får det indtryk at alle mennesker
bare er store egoister, og at det ene er lige så godt som det andet. Og den
indstilling ER jo udbredt, - som du kunne se i en tråd om egoisme-altruisme.

Selvfølgelig er der myter som ikke holder, men da de ikke skader nogen, så
fred være med dem. Det er værre når lande hæger om myter, som siger at de
altid var menneskevenner, mens de i virkeligheden var i gang med
udryddelseskampagner.

Selv myten om Muhammed som en menneskeven, ville være OK, hvis ikke der var
så mange, der vidste at han var præcis modsat, og bruger det som hjemmel til
egne skarnsstreger

Fra : Per Rønne

Dato : 02-11-06 14:53

Konrad <davidkonrad@gmail.com> wrote:

> "Claus E. Petersen" <snurrberget@yahoo.com.removethis> wrote in message

> Ja - der var bestemt ikke tale om vennetjenester.

Jeg har hørt at nogle fiskere tog sig betalt for overfarten, som
kompensation for tabt arbejdsfortjeneste og risiko for at blive fanget.

Jeg har aldrig hørt at organisatoren, Helsingør Syklub. Der er ej heller
nogen jøder der har kritiseret fiskerne - og hertil kommer også at ikke
en eneste jøde, lige meget hvor fattig han måtte være, blev efterladt på
den danske Øresundskyst.

> Jeg læste også engang om en undersøgelse - det er vist 4-5 år siden - der
> viste, at et flertal af israelerne også går rundt og tror, at Chr X red
> rundt i Københavns gader med en jødestjerne på brystet.

En almindelig misforståelse i USA. Vi andre ved dog godt at
jødestjernen, der i 850 blev indført af kaliffen Al-Mutawakkil, aldrig
blev indført i Danmark. Alene af den grund var der ingen grund til at
Christian X skulle have redet rundt med den på brystet ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Patruljen

Dato : 02-11-06 19:21

Konrad wrote:
> [...]
> israelerne også går rundt og tror, at Chr X red rundt i Københavns gader med

Det er det jeg siger. Det stammer fra en film med Paul Newman. En tudse
- gammel film, hvor den historie om Danmark bl.andet fortælles.
Tyskerne forlangte at de danske jøder skulle gå rundt med en jøde -
stjerne, hvor efter kongen Chr. X next dag red rundt med en
jødestjerne gennem København.

Det er rent vrøvl - fortalte jeg da også et par stykker.

Regards Bruun

Fra : Per Rønne

Dato : 02-11-06 20:30

> [...]

> Tyskerne forlangte at de danske jøder skulle gå rundt med en jøde -
> stjerne, hvor efter kongen Chr. X next dag red rundt med en

Mange tror faktisk at det var /hele/ den danske befolkning der valgte at
gå med jødestjerne ...

> Det er rent vrøvl - fortalte jeg da også et par stykker.

Ja, det ved vi jo.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 02-11-06 20:44

> Mange tror faktisk at det var /hele/ den danske befolkning der
> valgte at
> gå med jødestjerne ...

> Ja, det ved vi jo.

Som det hed i en revyvise

"Det ved du
Det ved jeg
Men vi ved det godt nok hver for sig"

Der laves stadig løgnefilm og millioner af amerikanere får aldrig at
vide hvor forkerte myterne er.
Best , SS, var jødernes redningsmand - og handlede efter ordre fra
Hitler og Himmler(via Adolph Eichmann ! ), der kun tænkte på dansk
ost,bacon, fisk, smør til deres soldater.
Svenske og israelske forskere fastslår også dette

Fra : Bo Warming

Dato : 02-11-06 20:39

Konrad wrote:
> [...]

jødestjerne gennem København.

Det er rent vrøvl - fortalte jeg da også et par stykker.

BW: Ja, og løgnene er enorme vedr okt 43,
læs den seriøse forskerbog af Kreth og Mogensen fra 1995 "Flugten til
Sverige"
om at tyskerne smart fik danskerne til at gøre landet jødefrit så ikke
de skulle være fanget i egen tåbepropaganda og selv gøre det - ingen
løb risiko ved at sejle jøder over sundet, hvis de ikke også sejlede
terrorister og våben, hvad nogle gjorde.

Også Sofie Lene Baks bøger er fine med udlevering af de hundred
løgnebøger med titler som "Sådan narrede vi Gestapo"

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 02-11-06 19:25

"Patruljen" skrev i en meddelelse

>En egyptisk meningsmåling har udråbt Danmark til en af >Egyptens
>værste fjender. Kun Israel er værre, viser målingen.

>http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/article239526.ec

1000 egyptere er blevet spurgt om hvem der er mest
_fjentlig_ overfor deres land ?
Er det det samme som "den værste fjende" ?
Okay nok om det , er der forresten nogen der har set det orginale
spørgeskema ? (evt på engelsk)

Men det kunne være sjover at se hvad de arme egypter
havde svaret på et par andre spørgsmål.

Hvorfor er der så mange analfabeter i dit land.
Hvorfor er der så dårlige kloak og sanitærer forhold i dit land.
Hvorfor er der kun sygehuse for de rige egypter i dit land.
Hvorfor skal de turister som i så gerne ser , beskyttes af
bevæbnede vagter i dit land.
Hvorfor skød fundamentalisterne engang din president blot fordi han ønskede
fred.

og sådan kunne man blive ved til flatbrødet komme op igen, alt imens de rige
turister bøvser ved synet af alt guldet på Cairo's museum.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Patruljen

Dato : 03-11-06 00:07

Per Rønne wrote:

> Mange tror faktisk at det var /hele/ den danske befolkning der valgte at
> gå med jødestjerne ...

Ja. Paul Newman fortæller videre, at dagen efter havde hele
Københavns befolkning jøde - stjerner på i protest....Der er ikke et
øje tørt.

> Ja, det ved vi jo.

Jow - Men som Konrad fortæller. Flertallet af israelere ved det ikke.
Filmen hedder -
http://www.amazon.co.uk/Exodus-Paul-Newman/dp/B00015N56A

Best regards Bruun

Fra : Patruljen

Dato : 03-11-06 00:11

Bo Warming wrote:
> [...]
> Det ved jeg
> Men vi ved det godt nok hver for sig"
>
> Der laves stadig løgnefilm og millioner af amerikanere får aldrig at

Ja. Det ser unægtelig sådan ud.
For en tid siden havde jeg fundet noget materiale omkring massemedia i
USA. Hollywood og Tv networks. De er tilsyneladende på få interessers
hænder.

> [...]
> ost,bacon, fisk, smør til deres soldater.
> Svenske og israelske forskere fastslår også dette

Jeg mener at have hørt, at kystbevogtningen var reduceret i de dage,
hvor jøderne blev sejlet over ?

Best regards Bruun

Fra : Per Rønne

Dato : 03-11-06 09:22

Patruljen <Patruljen@yahoo.dk> wrote:

> Jeg mener at have hørt, at kystbevogtningen var reduceret i de dage,
> hvor jøderne blev sejlet over ?

Jep. Best spillede dobbeltspil, og det var med hans indforståede viden
at Duckwitz henvendte sig til de danske politikere med meddelelse om
aktionen mod jøderne, tilstrækkelig lang tid inden den skulle finde
sted, til at man kunne nå at få jøderne til Skåne.

Best tog initiativet til aktionen, for at stå stærkere over for Hitler,
men sørgede samtidig for at så få jøder som muligt anholdtes, for ikke
at sætte det danske 'mønsterprotektorat' over styr. Og den tyske flåde i
Danmark blev sat i dok til reparation umiddelbart inden aktionen, så man
vanskeligt kunne patruljere i Øresund.

Et enkelt tysk faretøj borede imidlertid en af kutterne fuld med jøder.
To tyske soldater sprang om bord, og en af dem åbnede lugen ned til
lastrummet, fuld af jøder. Så han kunne i skæret fra lommelygten se en
bunke bange ansigter.

Den anden soldat råbte, om han havde fundet noget. Han råbte tilbage:
'Nichts'. Og lukkede lågen. Det tyske fartøj fjernede sig derefter igen.

Ikke alle tyske soldater var svin, mange af dem var faktisk ganske
anstændige mennesker.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Patruljen

Dato : 03-11-06 00:30

Knud Larsen wrote:

> [...]
> hjælper ham i 10 år, og én forkert bemærkning, og det hele er annulleret"

Ja. Pudsigt. Danmark havde som et af få lande i mange år et PLO
kontor.
Danmark tillader Hitz ur osv. som også er illegalt udover store dele
af vesten. Der bliver sendt tv fra København til Kurderne. Man vil
gerne nyde godt af vores ytringsfrihed -
Men den skal fandme ikke bringe tegneserier med Muhammad.

Danmark proppet kroner i millioner ind i Gaza og Vestbredden. Osv etc.

Jeg syntes, vi har en ret til at være gale. Og mere forurettede end
muslimerne.
Vi stiller os tilfredse, når vi igen kan sælge ost og lego.
Ærlig talt. Hvor er vores stolthed :-/

http://www.danishmuhammedcartoons.com/Cartoons.html

Best Regards Bruun