Er de også i gang her?
Fra : Malene P

Dato : 22-10-06 11:20

I middagsradioavisen i dag kunne vi høre om endnu en uhyggelig tendens som
følge af de alt for mange fremmede, der vælter ind over Europas grænser.
Denne gang et længere indslag om, at bander af fremmede direkte går efter at
slå politifolk ihjel i visse kvarterer i Paris. Lyder det ikke bekendt -i
Voldsmose og Gjellerup? Her sættes affaldscontainere jo også i brand for at
lokke brandfolk og eskorterende politifolk i fælden -hvornår lykkese det mon
de fremmede køtere at dræbe nogen? I Paris mener man, at køterne skal
belønnes med job osv og det mener nogle naive tåber jo også her. Det gør jeg
ikke -jeg mener at køterne skal ud af landet og at ikke flere af slagsen
skal lukkes ind. BTW -hvordan går den mon med jagten på udviste kriminelle
og Akaris kone? Er de her endnu?

Malene P

Fra : Malene P

Dato : 22-10-06 11:48

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
at
> slå politifolk ihjel i visse kvarterer i Paris. Lyder det ikke bekendt -i

.....UPS -glemte Nørrebro osv

Malene P

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 22-10-06 12:32

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> wrote in message

> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> at
>
> ....UPS -glemte Nørrebro osv
>
> Malene P

På Nørrebro er det vist de autonome etniske danskere.

Synger de ikke "Politiet ind i bilerne - bilerne i brand"?

Jesper

Fra : John

Dato : 22-10-06 13:04

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> hvordan går den mon med jagten på udviste kriminelle
> og Akaris kone? Er de her endnu?

Jaja.. de er som hovedpine:

Lige som man troede de var væk, kommer de tilbage og er ikke til
at slippe af med..

Mvh John

Fra : Ukendt

Dato : 22-10-06 13:53

"John" skrev i en meddelelse

> Jaja.. de er som hovedpine:
>
> Lige som man troede de var væk, kommer de tilbage og er ikke til
> at slippe af med..

Hvor mange autonome mener man at vi har i alt sådan cirka.

TW

Fra : pm

Dato : 22-10-06 14:26

The Wren wrote:

> Hvor mange autonome mener man at vi har i alt sådan cirka.
>
> TW

Hardcore..formentlig under 100

pm

Fra : Pjensen73

Dato : 22-10-06 18:44

Efter mange tanker skrev Malene P:
> [...]
> skal lukkes ind. BTW -hvordan går den mon med jagten på udviste kriminelle

Jeg bryder mig ikke om, at du sammenligner nogle søde køtere med
muhammedanere

Fra : El Trabajador

Dato : 23-10-06 05:20

"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i

> Jeg bryder mig ikke om, at du sammenligner nogle søde køtere med
> muhammedanere

Vi bliver nødt til at melde hende til Dyrenes Beskyttelse, hvis hun ikke
holder op med med det.
--
El Trabajador