Dommedag og panik
Fra : contra@tdcspace.dk

Dato : 20-10-06 15:28

"En trængsel hvis lige verden aldrig har set" hedder det i Det Nye
Testamente.

Og man kan godt forestille sig, at folk lige pludselig skal "ud at
rejse" samt egentlige panikreaktioner i de sidste dage før Dommedag.
Som jeg har sagt igen og igen: Der er ingen som helst grund til panik i
forbindelse med Dommedag. Du og hele din familie overlever uskadte og i
god behold.

Dommedag er naturligvis ikke nogen behagelig oplevelse. Du vil være
godt chokeret dagen efter. Men dine, sunde og raske, børn har
allerede travlt med alle mulige andre ting et par dage efter Dommedag,
bl.a. den kommende jul.

Den fysiske mekanisme, der redder dig og din familie er beskrevet på
side 6-8 i nedenstående bog:

http://www.contrapublishing.com/Afterdoomsday.pdf

Vi herinde kan hverken gøre fra eller til over for panikreaktioner,
der vil opstå over hele verden, og banditterne fra Forsvarets
Efterretningstjeneste kan slet ikke. dk.politik er så lille et sted,
så det ikke har nogen nævneværdig indflydelse på store trafikkaos
osv.

Så tag det roligt, og vend evt. blikket mod dagene *efter* Dommedag !

Venlig hilsen
Steen Hjortsø

Fra : Frank Leegaard

Dato : 20-10-06 15:50

contra@tdcspace.dk wrote:
> [...]
> osv.
>
> Så tag det roligt, og vend evt. blikket mod dagene *efter* Dommedag !

Efter dommedag er der ikke ret meget.

Kun religiøse tåber og tosser bilder sig ind at dommedag ikke er
menneskehedens endeligt

/FL

Fra : Steen Hjortsoe

Dato : 20-10-06 15:58

"Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Efter dommedag er der ikke ret meget.
>
> Kun religiøse tåber og tosser bilder sig ind at dommedag ikke er
> menneskehedens endeligt
>
> /FL

Jeg vil holde dig ansvarlig for den og andre statements dagen efter
Dommedag, og folk vil med det samme vide, hvem og hvad du er.

Steen Hjortsø

Fra : Frank Leegaard

Dato : 20-10-06 16:09

Steen Hjortsoe wrote:

> Jeg vil holde dig ansvarlig for den og andre statements dagen efter
> Dommedag, og folk vil med det samme vide, hvem og hvad du er.

Jeps .. og du må også gerne kalde mig Mads .

Efter en reel dommedag - er der intet - absolut intet.

At der sagtens kan udkæmpes nukleare regionale krige er en anden snak.

Men dette vil igen få grimme konsekvenser for menneskeheden

/FL

Fra : Steen Hjortsoe

Dato : 20-10-06 16:24

> Jeps .. og du må også gerne kalde mig Mads .

Jeg er ikke så pløkåndsvag, så jeg vil nøjes med at kalde dig Mads.
S.H.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 20-10-06 16:34

Steen Hjortsoe wrote:

> Jeg er ikke så pløkåndsvag, så jeg vil nøjes med at kalde dig Mads.

Jamen .. Hjortsø .. det kaldes jo ligskænding - troede ikke du ville være
med til den slags ..

/FL

Fra : ThomasB

Dato : 20-10-06 16:41

"Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Jamen .. Hjortsø .. det kaldes jo ligskænding - troede ikke du ville være
> med til den slags ..

Jeg ved godt at du keder dig, men hvis du vil hjælpe Hortsø lidt, så skulle
du måske lade være med at lege med ham.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 20-10-06 18:42

ThomasB wrote:
> "Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg ved godt at du keder dig, men hvis du vil hjælpe Hortsø lidt, så
> skulle du måske lade være med at lege med ham.

Tror du det gør nogen forskel?

Desuden er dommedag så vigtig en frygtfaktor for mange (se bare visse
reaktioner her) at det ikke skal stå uimodsagt

/FL

Fra : ThomasB

Dato : 20-10-06 18:46

"Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse
> Tror du det gør nogen forskel?

Tjae - det er jo ikke prøvet endnu, så det bliver svært at spå om

> Desuden er dommedag så vigtig en frygtfaktor for mange (se bare visse
> reaktioner her) at det ikke skal stå uimodsagt

Hvis man hopper på en tilfældig usenetskribents tykke dommedagsprofetier, så
vil jeg skyde på at man har andre og større problemer

Fra : Frank Leegaard

Dato : 20-10-06 19:04

ThomasB wrote:

> [...]
>
> Hvis man hopper på en tilfældig usenetskribents tykke
> dommedagsprofetier, så vil jeg skyde på at man har andre og større

Enig .. men et eller andet sted er det jo også dem "på kanten" der skal
beskyttes, hjælpes og vejledes.

Hvis Hjortsø står alene med sit sludder gøder han jo utrygheden og de
latente psykoser hos bemeldte gruppe.

/FL

Fra : Steen Hjortsoe

Dato : 20-10-06 19:57

> Enig .. men et eller andet sted er det jo også dem "på kanten" der skal
> beskyttes, hjælpes og vejledes.

> /FL

Og det er så en mand fra landsforræderorganisationen FE, der skal "beskytte,
hjælpe og vejlede".
Velbekomme !
Hvornår går det op for dig, Frankie-boy, at dette er en diskussionsklub ?
Dine viderværdige karitative prætentioner må du hellere skilte med
andetsteds, og vi andre bør være fritaget for at blive overfaldet af dem
herinde.

I forbrydere fra FE skal overhovedet ikke bilde jer så meget ind. I skal
bare eksponeres og derefter i spjældet som de grundlovskrænkere og
landsforrædere, I er !

Jeg er vist blevet spurgt, hvilke rettigheder i Grundloven, det er, I
krænker.

Det er:
§ 71: Den personlige frihed er ukrænkelig.
§ 72: Boligen er ukrænkelig.
§ 77: Enhver er berettiget til på tryk, i skrift og tale at offentliggøre
sine tanker, dog under ansvar for domstolene. Censur og *andre forebyggende
forholdsregler* (min understregning, SH) kan ingensinde påny indføres.

Det er ganske overordentlig centrale paragraffer i den danske grundlov,
rygraden i det danske samfund. Og hvor længe har I så gjort det ? Et
rimeligt præcist svar: I 43 år, hver dag.

Steen Hjortsø

Steen Hjortsø

Fra : Frank Leegaard

Dato : 20-10-06 20:05

Steen Hjortsoe wrote:

> [...]
> grundlov, rygraden i det danske samfund. Og hvor længe har I så gjort
> det ? Et rimeligt præcist svar: I 43 år, hver dag.

Så er det jo bare at brygge en anmeldelse sammen til den lokale
politimester -

Du er jo ret sikker i din sag med lovbruddet?

PS. Kig den anden vej når betjentene griner inde i frokoststuen ,,

/FL

Fra : Steen Hjortsoe

Dato : 20-10-06 16:43

> Efter dommedag er der ikke ret meget.
>
> Kun religiøse tåber og tosser bilder sig ind at dommedag ikke er
> menneskehedens endeligt
>
> /FL

Et sådant udsagn er:

1. forkert

2. en påstand, som manden selv ved, er løgn

3. egnet til at øge den ængstelse, folk måtte have tendens til at have i den
nuværende verdenssituation

Det var tre forkerte i en enkelt sætning, Frankie-boy !!! Men du må da
kunne gøre det MEGET bedre, ikk' ?

Steen Hjortsø

Fra : Frank Leegaard

Dato : 20-10-06 18:46

Steen Hjortsoe wrote:

> [...]
> have i den nuværende verdenssituation
>
> Det var tre forkerte i en enkelt sætning, Frankie-boy !!! Men du må

Alt etableret videnskab er dig jo lukt imod. Desuden ligger der i ordet
dommedag og i myterne omkring at alle skal dø. Ganske vist mener religiøse
fantaster at man genopstår, men det må nu stå for deres egen regning.

Har du andre der støtter dig i din påstånd om at en altomfattende atomkrig
ikke er menneskehedens endeligt? (og der gider jeg ikke en forskruet sjæl
over fra den anden side af atlanten med en velanskreven dansk forsker)

/FL

Fra : Steen Hjortsoe

Dato : 20-10-06 19:34

> [...]
> ikke er menneskehedens endeligt? (og der gider jeg ikke en forskruet sjæl
> over fra den anden side af atlanten med en velanskreven dansk forsker)

To start with: Ku' du i det mindste ikke gide at tale rent ?!

Prøv at ringe eller maile til professor Martin Rees, Astronomer Royal of
Great Britain. Han er meget glad for min bog. Desuden har han en meget høj
uddannelse i matematik og fysik. Han vil kunne advisere dig.

Du behøver ikke at fortælle ham, at du er en af disse dødssyge
efterretningstosser, som ikke ved, hvad ben de skal stå på i anledning af
deres egen forestående afskafffelse.

Det ved Martin Rees alligevel af sig selv, så snart han har hørt dig åbne
munden.

Steen Hjortsø

Fra : Frank Leegaard

Dato : 20-10-06 19:53

Steen Hjortsoe wrote:
> [...]
> anledning af deres egen forestående afskafffelse.
>
> Det ved Martin Rees alligevel af sig selv, så snart han har hørt dig

Har du hans mailadresse eller eftersom du kender ham, og jeg ikke kender
ham, kunne du da ikke formå ham at skrive herinde?

For den mulighed at han godt ved at han har med en tosse at gøre, og ikke
ønsker at sparke en der ligger ned, ikke faldet dig ind?

Så mail du ham og få ham til at aflægge vidnesbyrd herinde .. Så kan han jo
også se hvilken flok modbydelige efterretningsagenter du er oppe imod.

/FL

Fra : Steen Hjortsoe

Dato : 20-10-06 20:09

> [...]
> jo også se hvilken flok modbydelige efterretningsagenter du er oppe imod.

Ja, det kan han. Og fulde af vold, voldtægt og tortur er de. Medens Frank
Leegaard i den anden ende af krapylorganisationen FE efter bedste - mere og
mere tydeligt insufficiente evne - tager sig af frigørelsesforsøgene fra et
årtier gammelt mareridt og slavetilværelse.

Tag dig dog sammen mand. Du bliver nødt til at stå tidligere op !

S.H.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 20-10-06 20:31

Steen Hjortsoe wrote:
> [...]
> slavetilværelse.
> Tag dig dog sammen mand. Du bliver nødt til at stå tidligere op !

Hvis jeg så står tidligt op - betyder det så at du får ham til at aflægge
vidnesbyrd herinde?

/FL

Fra : Bo Warming

Dato : 20-10-06 21:19

Forurenings-hystader er vel idag de eneste der ikke forstår at
menneskeheden er evigt levende, ligesom universet ikke har en
slut-flade og derfor ikke kan krumme
Og ikke har en veldefineret start så bigbang-troende er mere
dæmon-troende end nogen sekt

_Livet_ har en start - som er uinteressant, u-udforskelig.