En diskussionsklub - eller en hold-kæft-kl~
Fra : contra@tdcspace.dk

Dato : 20-10-06 14:36

Man kan ikke åbne Internet i disse dage, uden at støde på
meddelelser om, at den kommende krig mellem Iran og Israel/USA vil
blive til en atomkrig, og at den ikke kan begrænses til Mellemøsten.

Når Frank Leegaard så skriver, at han ikke kan forestille sig, at den
kommende krig bliver til "en Dommedagskrig" taler han for det
første mod bedre vidende - officerer fra Forsvarets
Efterretningstjeneste kan nærmest ikke forestille sig andet i denne
tid - men for det andet har Frank Leegaard og andre herinde larmende
tydeligt en helt anden dagsorden og formål med deres tilstedeværelse
i dk.politik.

Vi skal ledes, og vi skal ledes væk fra sandheden og det, der er vores
formål med at være herinde: At diskutere.

Og vi skal guddødemig ledes af dem ! Af officerer fra en organisation,
der sammen med NSA ved hjælp af elektromagnetisk feltteknologi er
trængt ind i danske civile borgeres privathjem hver dag i årtier og
har begået ufattelige voldshandlinger mod danske civile borgere !

Den dobbelte frækhed har disse elendige medlemmer af
krapylorganisationen, der praktiserer KGB's og Orwell's i
"1984" anviste program og hver dag frækt krænker den danske
grundlov !

For nogle årtier siden var et efterretningsvæsen formodentlig
stadigvæk et ikke ufornuftigt værn mod potentielle militære fjender
af Danmark.

Men når væsenets væsentlige opgave i stedet bliver at gå løs
"med kniv og gaffel" på landets egne, sagesløse civile borgere,
har FE - frivilligt - vendt sig til sin modsætning, er selv blevet
intet mindre end det danske civile samfunds hovedfjende. De er
landsforrædere ! Det er det vigtigste punkt på den dagsorden, det
danske samfund bliver præsenteret for dagen efter Dommedag.

Punkt 1: Den lige vel overståede atomkrig, som alle i hvert fald i
Danmark overlever i god behold.

Punkt 2: FE's og NSA's forudgående elektromagnetiske overfald
gennem årtier på den danske civilbefolkning.

Vi kan ikke diskutere punkt 2 nu, hvis vi efter krapylorganisationens
anvisninger meget nødigt overhovedet må diskutere punkt 1, men helst
skal holde kæft med det hele og koncentrere os om indtjeningen og
sådan.

Sæt dig imod den flok udanske forbrydere ! Vi skal allerede nu tage
stilling til punkt 2, hvis vi vil vores eget bedste. Og vi skal
specielt ikke holde kæft med det. Det er ikke det, man har en
diskussionsklub til, hvor alle er eller snarere bør være lige. Holde
kæft, det kan man lade den presse om, der er styret af den
diktatoriske regering, som bl.a. uden at spørge befolkningen,
følgagtig over for det elendige amerikanske politiske jugement, har
viklet os ind i krigen i Irak.

Steen Hjortsø

Fra : Kim2000

Dato : 20-10-06 15:06

<contra@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse

Man kan ikke åbne Internet i disse dage, uden at støde på
meddelelser om, at den kommende krig mellem Iran og Israel/USA vil
blive til en atomkrig, og at den ikke kan begrænses til Mellemøsten.

---

Hvilken krig? Hvilken atomkrig?

1) Iran har ikke a-våben

2) USA har intet ønske om at gå i krig mod Iran, det er for dyrt og Iran er
grundlæggende set irrelevant. En flok tosser, der råber og skriger.

3) Iran har intet ønske om at gå i krig mod USA, da USA/Israel/EU er dem
militært overlegn på alle områder. A-våben kan ikke bruges defensivt eller
til at angribe USA i Irak eller Israel. Stederne er for tætte på.

4) Iran husker såmænd nok 6-dags krigen, hvor Israel lammetævende naboerne,
da naboerne angreb.

Så igen hvilken Atom-krig er det der truer?

Nordkorea kan heller ikke bruge sin bomber, hvis de da har flere end de to
de detonerede i deres egen baghave? Bruger de den mod Sydkorea er det som at
skide i baghaven. Det lugter og er ubehageligt. Bruger de den mod Kina,
vælter der 2 millioner tropper over grænsen en time efter. Bruger de den mod
USA vælter der 200 missilier ned over dem. Truer de med dem lukkes der for
fødevarene og landet sulter ihjel.

Der er ingen grund til at tro der kommer en atomkrig. Man kan ikke vinde en
atomkrig.

(snip: en masse om sammensværgelser)

mvh
Kim

Fra : Frank Leegaard

Dato : 20-10-06 16:12

Kim2000 wrote:
> [...]
> Truer de med dem lukkes der for fødevarene og landet sulter ihjel.
>
> Der er ingen grund til at tro der kommer en atomkrig. Man kan ikke

Rart at høre en klar analytisk tale.

Dommedag kommer kun ved sindssyge eller religiøs fanatisme.

/FL

Fra : Patruljen

Dato : 20-10-06 15:05

contra@tdcspace.dk wrote:
> [...]
> diktatoriske regering, som bl.a. uden at spørge befolkningen,
> følgagtig over for det elendige amerikanske politiske jugement, har

Hvis der var den mindste interesse for at hindre dine ytringer kunne
tiltaget foretages ganske enkelt. Man kunne cutte dine web og
telefonforbindelser ved hjælp af en lommekniv, og det ville tage 10
min.

Det er ikke rationelt, når du mener FE og CIA istedet vælger at
lønne en gruppe medarbejdere for at modsige dine profetier. Alene løn
differencen mellem de to metoder, burde være motivation nok for FE og
CIA til at invistere i en lommekniv. Du må åbenbart mene Fe er
teknologiske analfabeter og at udviklingen af lommeknive og knibtænger
er gået forbi tjenesternes hoveder?

Best Regards Bruun

Fra : Steen Hjortsoe

Dato : 20-10-06 15:54

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

contra@tdcspace.dk wrote:

[...]

Jeg ville skynde mig at få det repareret, evt. benytte en anden forbindelse,
og det sidstnævnte ville tage mig 10 minutter.

[...]

Selvfølgelig gør jeg da det. Jeg er jo komplet åndsvag, ikke ?
FE's medarbejdere har naturligvis andre opgaver end at "contain" min
ringhed.
Denne landsforræderiske og storhedsvanvittige organisation mener bl.a., at
den har moralsk format til og skal (opinions)lede det danske folk i samvirke
med regeringen.

Steen Hjortsø

Best Regards Bruun

Fra : Poul Nielsen

Dato : 20-10-06 15:29

<contra@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse

>Punkt 2: FE's og NSA's forudgående elektromagnetiske overfald
>gennem årtier på den danske civilbefolkning.

Jeg har i årevis forsket i elektromagnetisme og der er intet odiøst i staten
rammer kriminelle og tankeforbrydere hvor mange tankeforbrydelser har vi
ikke afværget via af de nye elektromagnetiske apparater uden dem var der
gået fuldstændig kaos i verden.

Ikke tale om jeg støtter USA 100%

Fra : Steen Hjortsoe

Dato : 20-10-06 15:43

"Poul Nielsen" <wega@lan.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> rammer kriminelle og tankeforbrydere hvor mange tankeforbrydelser har vi
> ikke afværget via af de nye elektromagnetiske apparater uden dem var der

Ja, der har jeg opdaget. Du støtter ikke det amerikanske folk men den
kriminelle amerikanske regering !

Steen Hjortsø

Fra : Steen Hjortsoe

Dato : 20-10-06 16:15

> [...]
> rammer kriminelle og tankeforbrydere hvor mange tankeforbrydelser har vi
> ikke afværget via af de nye elektromagnetiske apparater uden dem var der

Jamen, Poul Nielsen dog. Tankeforbrydere ?! Har du slet ikke bemærket, at
dine alvidende kolleger fra FE herinde kan forklare, at sådan noget som
tankeforbrydere kun er noget, der findes i syge, psykotiske og
paranoid-schizofrene sind ? Tankeforbrydere og EM-apparater, der evt. har
indflydelse herpå er en vrangforestilling, du har i din forvredne,
paranoid-schizofrene tankeverden, ikke sandt ? Du bør søge læge, hurtigt
muligt, det lydder akut, ikke også ?!

Steen Hjortsø

Fra : Frank Leegaard

Dato : 20-10-06 16:32

contra@tdcspace.dk wrote:
> Man kan ikke åbne Internet i disse dage, uden at støde på
> meddelelser om, at den kommende krig mellem Iran og Israel/USA vil
> blive til en atomkrig, og at den ikke kan begrænses til Mellemøsten.

Jamen frygten er der da - mere eller mindre velbegrundet for at en fanatisk
religiøs tosse gør alvor af sine elllers tomme trusler.

> [...]
> tid - men for det andet har Frank Leegaard og andre herinde larmende
> tydeligt en helt anden dagsorden og formål med deres tilstedeværelse

Jamen .. Tildels kan man da sige at vi ikke levrerer nær så gode
modargumenter mod Jer som i selv er i stand til at fabrikere.

> Vi skal ledes, og vi skal ledes væk fra sandheden og det, der er vores
> formål med at være herinde: At diskutere.

Åhr .. Den diskussion kører da for fuld kraft - men du havde vel ikke bildt
dig ind i din naivitet at du ville blive uimodsagt?

> [...]
> trængt ind i danske civile borgeres privathjem hver dag i årtier og
> har begået ufattelige voldshandlinger mod danske civile borgere !

Prøv lige lidt mere præcist at forklare hvordan denne terror ytrer sig

> Den dobbelte frækhed har disse elendige medlemmer af
> krapylorganisationen, der praktiserer KGB's og Orwell's i
> "1984" anviste program og hver dag frækt krænker den danske
> grundlov !

Hvad har den danske grundlov imod at man tilbageviser latterligheder?

> [...]

> Danmark overlever i god behold.
>
> Punkt 2: FE's og NSA's forudgående elektromagnetiske overfald
> gennem årtier på den danske civilbefolkning.

Kan du nævne mig andre end dig selv der er oveerfaldet af selvsamme
elektromagnetisme og evt få vedkommende til at aflægge vidnesbyrd herom
herinde?

/FL

Fra : -=* DANELAW *=-

Dato : 21-10-06 19:03

> [...]

> meddelelser om, at den kommende krig mellem Iran og Israel/USA vil
> blive til en atomkrig, og at den ikke kan begrænses til Mellemøsten.

Det går nu meget godt for alle andre....!