Stop krigen mod Iran
Fra : contra@tdcspace.dk

Dato : 16-10-06 11:15

http://www.stopthewarnow.net/

Desværre, det er for sent nu.

Men vi får en chance til for at lægge de militaristiske og kriminelle
regeringer ned, nemlig de tre revolutioner begyndende umiddelbart efter
Dommedag, se:

http://www.contrapublishing.com/Afterdoomsday.pdf

Steen Hjortsø

Fra : Patruljen

Dato : 16-10-06 11:22

con...@tdcspace.dk wrote:
> [...]
>
> Men vi får en chance til for at lægge de militaristiske og kriminelle
> regeringer ned, nemlig de tre revolutioner begyndende umiddelbart efter

Du får ikke en chance Hjortsø.

Vi skruer op for den elektroniske magnetisme, så du kun kan ligge og
hoppe i sofaen, hvis du ikke holder op. Igår var kun ca 1/3 del
styrke. Tænk over den.

Regards Bruun

Fra : Steen Hjortsoe

Dato : 16-10-06 11:57

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

con...@tdcspace.dk wrote:
> [...]

Vi skruer op for den elektroniske magnetisme, så du kun kan ligge og
hoppe i sofaen, hvis du ikke holder op. Igår var kun ca 1/3 del

Vrøvl.

Steen Hjortsø

Fra : Jens Bruun

Dato : 16-10-06 21:56

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote in message

> Vi skruer op for den elektroniske magnetisme,

Elektronisk magnetisme? Naturvidenskab er ikke din stærkeste side?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Steen Hjortsoe

Dato : 16-10-06 22:24

> "Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote in message

> Elektronisk magnetisme? Naturvidenskab er ikke din stærkeste side?

> [...]
Ja, du må hellere ytre dig. Tænk, hvis du blev forvekslet med den anden
Bruun !
Ikke rart at tænke på.

Steen Hjortsø

Fra : gb

Dato : 17-10-06 01:03

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> wrote in

> Elektronisk magnetisme? Naturvidenskab er ikke din stærkeste side?

Det er heller ikke Hjortshøj's. Strålemanipulation med hjernebølger er et
af hans specialer.

--
GB

Fra : N_B_DK

Dato : 17-10-06 07:43

Jens Bruun <bruun_jens@hotmail.com> wrote:
> Elektronisk magnetisme? Naturvidenskab er ikke din stærkeste side?

Hvad vil du kalde det en elektro magnet skaber ?

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Jens Bruun

Dato : 17-10-06 08:20

"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote in message

> Hvad vil du kalde det en elektro magnet skaber ?

Elektromagnetisme, som fænomenet har været kaldt siden 1802 eller i hvert
fald siden H. C. Ørsted, eller er det for simpelt?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : N_B_DK

Dato : 17-10-06 08:33

Jens Bruun <bruun_jens@hotmail.com> wrote:
> "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote in message

> Elektromagnetisme, som fænomenet har været kaldt siden 1802 eller i
> hvert fald siden H. C. Ørsted, eller er det for simpelt?

og hvad var det at steen skrev, som du skrev var forkert ? (ja han skrev
elektronisk, selvom det som du skriver er korrekt hedder elektromagnetisme,
men du skal ikke bilde mig ind du ikke vidste hvad han mente, i så fald har
du et ligeså stort problem som steen har)

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Jens Bruun

Dato : 17-10-06 09:54

> og hvad var det at steen skrev, som du skrev var forkert ?

Aner ikke, hvad du taler om. Jeg har ikke skrevet noget til Steen. Jeg har
skrevet noget til Patruljen, der påstår sig at være akademisk veluddannet.

Skrub nu ned under din sten.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Patruljen

Dato : 16-10-06 11:54

contra@tdcspace.dk wrote:
> [...]
>
> Men vi får en chance til for at lægge de militaristiske og kriminelle
> regeringer ned, nemlig de tre revolutioner begyndende umiddelbart efter

Dit arbejde er noget useriøst makværk. Men du vil ikke svare på
uddybende spørgsmål.
Hvordan kan det være ?

Regards Bruun

Fra : Patruljen

Dato : 16-10-06 12:01

Steen Hjortsoe wrote:
> [...]
>
> Vi skruer op for den elektroniske magnetisme, så du kun kan ligge og
> hoppe i sofaen, hvis du ikke holder op. Igår var kun ca 1/3 del

Du fik en dosis, igår, ikke ?

Regards Bruun

Fra : Kim2000

Dato : 16-10-06 13:07

<contra@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse

http://www.stopthewarnow.net/

Desværre, det er for sent nu.

---------

Det er nogle seriøse sider du har fat i kan jeg se (ironisk, hvis nogen
skulle være i tvivl), skulle vi nu ikke lige lade krigen starte før vi kan
stoppe den igen.

-----------

[...]

Heldigvis kommer dommedag aldrig så behøver vi hverken bekymre os om
dommedag, de tre revolutioner eller din bog. Pyhha, nu er jeg lidt lettet.

mvh
Kim

Fra : N_B_DK

Dato : 16-10-06 13:26

Kim2000 wrote:
> Heldigvis kommer dommedag aldrig så behøver vi hverken bekymre os om
> dommedag, de tre revolutioner eller din bog. Pyhha, nu er jeg lidt
> lettet.

Om dommedag aldrig kommer kan du næppe udtale dig om, medmindre du har en
krystal kugle...

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Kim2000

Dato : 16-10-06 13:36

> Om dommedag aldrig kommer kan du næppe udtale dig om, medmindre du har en
> krystal kugle...

Hvis dommedag kommer er der ingen til at sige jeg tog fejl, og hvis dommedag
kommer er der ingen til at sige Hjortsø havde ret. Så jeg holder med sindsro
fast i at dommedag aldrig kommer.

Fra : Steen Hjortsoe

Dato : 16-10-06 14:59

> "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Jamen, hvorfor bekymrer du dig så om min bog ??? Du vender hele tiden
tilbage til den og har kommenteret den omkring 10 gange !

Steen Hjortsø

> Hvis dommedag kommer er der ingen til at sige jeg tog fejl, og hvis
> dommedag kommer er der ingen til at sige Hjortsø havde ret. Så jeg holder
> med sindsro fast i at dommedag aldrig kommer.
Jov, godt klaret. Det hele er forkert (inkl. påstanden om din stoiske
sindsro), også en slags præstation.

Steen Hjortsø

Fra : Frank Leegaard

Dato : 16-10-06 15:20

Kim2000 wrote:
> [...]
> dommedag kommer er der ingen til at sige Hjortsø havde ret. Så jeg
> holder med sindsro fast i at dommedag aldrig kommer.

Lidt samme logik var der i mit væddemål forleden med Hjortsø.

Han har givet mig statsautoriseret ret til at kalde ham dommedagstosse eller
apokalypsetosse (efter eget valg ) hvis dommedag ikke er indtruffet inden 1
dec 2006.

Omvendt har jeg lovet ham at hjælpe med at bekæmpe landsforræderne hvis
dommedag kommer ..

/FL

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 16-10-06 18:13

"Kim2000" skrev i en meddelelse

> Hvis dommedag kommer er der ingen til at sige jeg tog >fejl, og hvis
> dommedag kommer er der ingen til at sige Hjortsø havde ret. Så >jeg holder
> med sindsro fast i at dommedag aldrig kommer.

Hey mand , det minder mig om den gamle Søren Kirkegård historie.

Dirktøren for et teater kommer ind på scenen og siger
teateret brander.
Og alle klapper og ler , de tror det hele er en del af forestillingen.
Alle brander naturligvis inde.

Sådan kunne dommedag meget vel opleves i vores dage.
Verdens undergang sendt diekte på TV eller Internet.
Alt imens vi klapper , ler eller græder.
Underholdning for miliarder.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Frank Leegaard

Dato : 16-10-06 18:39

Michael Meidahl Jensen wrote:

> [...]
>
> Sådan kunne dommedag meget vel opleves i vores dage.
> Verdens undergang sendt diekte på TV eller Internet.
> Alt imens vi klapper , ler eller græder.

Sådan vil dommedag da muligvis blive. Men hvad havde du tænkt dig at gøre
ved det.

Man er nødt til at tro at fornuften sejrer hos dem der har magten til at
udløse en apokalypse.

Hvis ikke - skal vi alligevel dø engang, og et er sikkert: Går du hele tiden
rundt og frygter for dommedag, så kan du lige så godt dø ...

Derfor: Lev livet.

/FL

Fra : Steen Hjortsoe

Dato : 16-10-06 19:58

"Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Hvis ikke - skal vi alligevel dø engang, og et er sikkert: Går du hele
> tiden rundt og frygter for dommedag, så kan du lige så godt dø ...

Rigtigt, Frankie-boy, jeg ved jo, det er jeres motto i FE: leve og lade
leve - medens I knæpper vores koner elektromagnetisk (og ser godt efter på
VDT'en, kind mod kind med jeres amerikanske herrer, om hun nu også får
orgasme).

Steen Hjortsø

Fra : N_B_DK

Dato : 16-10-06 20:02

Steen Hjortsoe <contra@tdcspace.dk> wrote:
> [...]
> lade leve - medens I knæpper vores koner elektromagnetisk (og ser
> godt efter på VDT'en, kind mod kind med jeres amerikanske herrer, om

Damn du er jo psykotisk :O

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 16-10-06 22:23

N_B_DK skrev:

> Damn du er jo psykotisk :O

Ganske tydeligvis.

Og dèt ikke engang sagt for sjov eller i spøg.

Gad i øvrigt vide, hvordan Hjortsø mon forestiller sig denne mærkelige
slags "elektromagnetiske voldtægt"?

Det er vel formodentlig sådan noget i stil med een af disse
handlingsmæssigt temmelig primitive Hollywood-gyserfilm, hvor en usynlig
dæmon "voldtager" en kvinde fysisk? (Jeg har engang set en film med
sådan en - effektteknisk dog ret veludført - "sexscene", men jeg kan
altså desværre bare ikke lige huske hvad den hedder...)

Anders Peter Johnsen

Fra : Frank Leegaard

Dato : 16-10-06 22:31

Anders Peter Johnsen wrote:

> [...]
> film med sådan en - effektteknisk dog ret veludført - "sexscene", men
> jeg kan altså desværre bare ikke lige huske hvad den hedder...)

Mjae .. Det er skam sin sag at blive udråbt offentligt til sadist og
voldtægtsmand.

Heldigvis er Hjortsøs anklager så urealistisk og syge at de kun er til at
trække på simlebåndet over...

/FL

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 16-10-06 23:01

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> skrev i en
meddelelse news:4533f80d$0$84027$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> en - effektteknisk dog ret veludført - "sexscene", men jeg kan altså
> desværre bare ikke lige huske hvad den hedder...)

Tillad mig at opfriske din hukommelse,,,

"The Entity" http://www.imdb.com/title/tt0082334/

Trailer http://www.imdb.com/title/tt0082334/trailers-screenplay-E25260-10-2
wmv/ram/mov

Jan Rasmussen

Fra : ThomasB

Dato : 16-10-06 23:57

> Damn du er jo psykotisk :O

Nej, psykose betyder mild/forbigående sindsyge.

Paranoid-skitzofreni kan også være forbigående, men i Hjortsøs tilfælde
virker det permanent.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 16-10-06 20:05

Steen Hjortsoe wrote:
> [...]
> lade leve - medens I knæpper vores koner elektromagnetisk (og ser
> godt efter på VDT'en, kind mod kind med jeres amerikanske herrer, om

Mjae .. skal da med skam indrømme at jeg ikke er ligeglad med om det er
tilfældet.

Vi kan jo alle li at gøre vores arbejde godt -- ikke?

Det i alle livets aspekter..

/FL

Fra : N_B_DK

Dato : 16-10-06 20:33

> [...]
> lade leve - medens I knæpper vores koner elektromagnetisk (og ser
> godt efter på VDT'en, kind mod kind med jeres amerikanske herrer, om

Du behøver ikke skrive til min email når du ikke kan skrive noget fornuftigt
alligevel.

Citat: Ikke det fjerneste, men du er til gengæld fuld af løgn, inkl. infam
løgn.

Igen kan jeg kun sige du er psykotisk.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Steen Hjortsoe

Dato : 16-10-06 22:18

> [...]
> fornuftigt alligevel.
>
> Citat: Ikke det fjerneste, men du er til gengæld fuld af løgn, inkl. infam

Jeg har godt lagt mærke til det. Det *er* faktisk det eneste, du har at
sige. Når man har så lidt at sige, er det jo lidt synd, at den ene
mantra-sætning, du holder frem foran dig, så ikke engang er rigtig.

Bortset fra at jeg, som ethvert andet sundt og normalt menneske vil være
det, er dødtræt af den linde strøm af injurier.

Steen Hjortsø

Fra : Frank Leegaard

Dato : 16-10-06 22:36

Steen Hjortsoe wrote:
> [...]
>
> Bortset fra at jeg, som ethvert andet sundt og normalt menneske vil
> være det, er dødtræt af den linde strøm af injurier.

Indebærer injurier ikke at man tilsviner nogen med usandheder?

Jeg har svært ved at se en domstol af denne verden der ville dømme nogen for
at kalde dig psykisk syg,

Erkend det nu Hjortsø. Lad så det ligge med dommedag. En masse utrygge
mennesker frygter og tror på dommedag. Dine fantasier om magnetisme og
stråler og jeg ved ikke hvad, Det er altså ret sygeligt,

Helt ærligt . .- har du snakket med fagfolk udi psykiatrien?

PS .. Prøv forresten lige at forklare hvordan det er vi voldtager din kone?

/FL