Ægtefolk efterlader konerne i udlandet
Fra : El Trabajador

Dato : 14-10-06 16:17

Danske ambassader oprustes til at hente dumpede hustruer tilbage til
Danmark:

http://politiken.dk/udland/article186134.ece

I stedet for at hente de dumpede hustruer tilbage til Danmark, burde vore
myndigheder arbejde på at sende manden hjem til konen i Muhamedanistan.
--
El Trabajador

Fra : Translat

Dato : 14-10-06 18:54

El Trabajador wrote:
> [...]
>
> I stedet for at hente de dumpede hustruer tilbage til Danmark, burde vore
> myndigheder arbejde på at sende manden hjem til konen i Muhamedanistan.

Vi kan lige så godt nedlægge ambassaderne. De laver ikke noget til
fordel for de egentlige danskere i et fremmede. Derimod sender de
fremmede til Danmark, der ikke passer ind i det danske samfund.

Bent

Fra : Ruth Nielsen

Dato : 14-10-06 22:41

"El Trabajador" skrev i en meddelelse

> [...]
vore
> myndigheder arbejde på at sende manden hjem til konen i

Der var da endelig en rigtig logisk og god ide. Især hvis de også har
efterladt hele deres børneflok dernede.

Jamen hvad er det dog også for noget fladpandet vanvid.

ruth

Fra : gb

Dato : 17-10-06 01:16

"El Trabajador" <notrabajo@gmail.com> wrote in news:4530f2dc$0$19622
$88260bb3@free.teranews.com:

> http://politiken.dk/udland/article186134.ece

Jeg vil æde min hat på, at Fru Hansen er edderspændt over, at Hr. Hansen
dumper hende i Tunis eller Libanon...

--
GB