Imamerne manede til ro og besindighed
Fra : El Trabajador

Dato : 14-10-06 12:31

Det siges at imamerne i fredagsbønnen i går formanede til ro og besindighed
som reaktion på DFU's og RU's muhammedtegninger. Grunden til at de ikke
opfordrede til demonstrationer, oprør og ballede er nok at de kan se at
muhamedanerne i antal og styrke endnu ikke er stærke nok til at lave
borgerkrig i Danmark, med det formål at omdanne Danmark til en muhamedansk
stat med sharialov.

Den dag muhamedanerne er mange nok til med magt at kunne omdanne
Danmark/Europa til et muhamedansk helvede, kommer der andre boller på
suppen. Alle halalhippierne og det radigale venstre glæder sig vel
allerede.
--
El Trabajador

Fra : Kalif T I M S A H

Dato : 14-10-06 13:16

"El Trabajador" <notrabajo@gmail.com> wrote in message
> [...]
> Danmark/Europa til et muhamedansk helvede, kommer der andre boller på
> suppen. Alle halalhippierne og det radigale venstre glæder sig vel

Magt? Hvem taler om at bruge magt?
Det går jo allerede fint uden - og idet flere og flere gode danskere
allerede nu omvender sig til den rette vej (sharia), er det bare et
spørgsmål om tid (2030).
Og mon ikke du og de andre skabs-nazier ender med at konvertere også?

Fra : ThomasB

Dato : 14-10-06 13:44

"Kalif T I M S A H" <islam@styrer.nu> skrev i en meddelelse
> [...]
> spørgsmål om tid (2030).
> Og mon ikke du og de andre skabs-nazier ender med at konvertere også?

Med den store vidensbredning, bl.a internettet, er jeg overbevist om at
islam, kristendom ja de gamle religioner vil ebbe ud

Fra : Doctor Tennant

Dato : 14-10-06 14:03

> Med den store vidensbredning, bl.a internettet, er jeg overbevist om at
> islam, kristendom ja de gamle religioner vil ebbe ud

Forhåbentlig ja.

Men idioter med våben i hånd vil uden tvivl forsøge at tvinge folk til at
hælde mod en middelalderlig religionstænkning istedet for oplysthedens
glæder.

Fra : ThomasB

Dato : 14-10-06 14:17

"Doctor Tennant" <buggeroff@bloodyspammers.net> skrev i en meddelelse

> Forhåbentlig ja.
>
> Men idioter med våben i hånd vil uden tvivl forsøge at tvinge folk til at
> hælde mod en middelalderlig religionstænkning istedet for oplysthedens
> glæder.

Det dem med "våben i hånd" (islamster, fanatiske kristne, nazister,
kommunister osv) overser, er at de graver deres egen grav. Når de har fået
"overbevist" en får de hundrede modstandere.

Man kan jo også spørge sig selv: Hvorfor har de brug for at påtvinge andre
deres livssyn? Nogle psykologer vil påstå at det er pga svaghed, hvilket
passer godt sammen med den voldelige adfærd.

Heldigvis var det vist sig, at fornuft i sidste ende sejrer - altid.

Fra : Kalif T I M S A H

Dato : 14-10-06 15:22

> [...]
> deres livssyn? Nogle psykologer vil påstå at det er pga svaghed, hvilket
> passer godt sammen med den voldelige adfærd.

Ingen påtvinger nogen noget; folk konverterer selv. Siden 1990 har tusinder
af danskere faktisk selv fundet vejen til sharia - og der bliver flere og
flere danske muslimer alhamdulillah.

Fra : ThomasB

Dato : 14-10-06 15:33

> Ingen påtvinger nogen noget; folk konverterer selv. Siden 1990 har
> tusinder af danskere faktisk selv fundet vejen til sharia - og der bliver
> flere og flere danske muslimer alhamdulillah.

Sikkert nok - ligesom der er flere og flere der bliver ateister.

Men jeg taler om dem med "våben i hånd" - altså dem der påtvinger andre
dereslivssyn.

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 14-10-06 17:00

"El Trabajador" <notrabajo@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Danmark/Europa til et muhamedansk helvede, kommer der andre boller på
> suppen. Alle halalhippierne og det radigale venstre glæder sig vel

EEEEEJJJJJ hvor det ærgrer dig - hvad??

åhh din stakkel

Peter

Fra : Doctor Tennant

Dato : 14-10-06 19:47

> EEEEEJJJJJ hvor det ærgrer dig - hvad??
>
> åhh din stakkel
>
> Peter

Hm... Vil du gerne selv bo i et islamiseret samfund?

Fra : El Trabajador

Dato : 15-10-06 06:38

> Hm... Vil du gerne selv bo i et islamiseret samfund?

Mon? - Mon ikke bare at det er fordi han mangler indsigt i, hvilken vej det
går? Peter Krarup Nielsen er jo en af gruppens store naivister.
--
El Trabajador

Fra : Malte Runz

Dato : 15-10-06 15:15

"El Trabajador" <notrabajo@gmail.com> skrev i en meddelelse

(snip)

> [...]
> Danmark/Europa til et muhamedansk helvede, kommer der andre boller på
> suppen. Alle halalhippierne og det radigale venstre glæder sig vel

Du glemmer hurtigt, hvad du selv skriver.

Der havde vi følgende meningsudveksling:

Malte Runz skrev:

> Men måske er det lettere at være sur på nogen, hvis man kan skyde dem
> holdninger, som de slet ikke har, i skoene. Som den med, at de røde,
> der jo hader alt dansk, ønsker at der kommer så mange islamistiske
> terrorister til Danmark som muligt, så de kan ødelægge vores land og
> kultur. Og Jelved går ind for offentlig stening af voldtægtsofre. Du
> kan sikkert selv finde på flere af samme slags.

El Trabajador svarede:

Det kan da godt være at ovennævnte personager ikke direkte går ind for de
ting du omtaler ovenfor, men resultatet af den politik de fører er bl.a. de
ting som du nævner ovenfor.

Prøv at være bare en anelse konsekvent, hvis du ellers vil tages alvorligt.

--
Malte Runz