Israels ledere er enige
Fra : contra@tdcspace.dk

Dato : 13-10-06 21:21

Som det fremgår af nedenstående artikel,

http://www.muslimnews.co.uk/news/news.php?article=11874

er Israels ledere enige om, at forhandling med Iran er udelukket, og
Dommedag er 'steady on target'.

Tilbage står spørgsmålet, om Iran vil slå først. Under alle
omstændigheder er det utænkeligt, at en nation på 70 millioner
mennesker, som har et kæmpestort militær, som har været fokuseret
på at skaffe sig atombomber i to årtier, bare vil lade stå til og
lade sig slagte uden videre.

Et beslægtet spørgsmål, som er blevet tydeligere og tydeligere her
på dk.politik, er de provokatoriske forsøg på at forklare
undertegnede som psykisk syg, svært forståelig osv.

Jeg er klar i hovedet, bruger ikke psykofarmaka af nogen slags, er ikke
psykisk syg, har aldrig været indlagt på psyk., har rimeligt gode
nerver, drikker ikke, ryger ikke, er fysisk sund og adræt og har
tænkt mig, at det skal blive ved at være sådan.

Men der er en anden dagsorden på tapetet umiddelbart efter Dommedag,
nemlig den kommende globale revolution vendt mod verdens militære
efterretningsvæsener og statsterroristiske statsledelser. Frank
Leegaard, Bruhn og formentlig andre debattører på dk.politik er
provokatører og medløbere for disse svært kriminelle, torturerende
efterretningsvæsener, som er beskrevet i flere detailler i kapitel 2 i

http://www.contrapublishing.com/Afterdoomsday.pdf

Jeg er sådan set ligeglad, om kujoneriet her i landet kommer til at
hedde, "at der bliver ingen revolution i Danmark, for det regner nok
den dag." He-he. Pladder, ikke sandt.

Hvad enten det regner eller ej, vil den globale revolution efter
Dommedag brede sig som en kæmpe tidevandsbølge over hele kloden. Alle
vil forstå, hvad KGB og NATO herunder FE har begået af forbrydelser
mod egne civilbefolkninger umiddelbart efter Dommedag - and will behave
accordingly, regnvejr og dødsyge danske pjattehoveder eller ej.

Steen Hjortsø

Fra : ThomasB

Dato : 13-10-06 21:43

<contra@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> vil forstå, hvad KGB og NATO herunder FE har begået af forbrydelser
> mod egne civilbefolkninger umiddelbart efter Dommedag

Hvad har de gjort - i korte træk? (helst med egne ord)

Fra : Steen Hjortsoe

Dato : 13-10-06 22:01

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> skrev i en meddelelse

> <contra@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad har de gjort - i korte træk? (helst med egne ord)
Mord, voldtægt, lemlæstelse, grov smertefuld tortur i lange baner hver dag i
årtier.

Se iøvrigt som sagt kapitel 2 for en forklaring i detailler - den skulle
vist være til at forstå - i:

Fra : ThomasB

Dato : 14-10-06 15:03

"Steen Hjortsoe" <contra@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse

> Mord, voldtægt, lemlæstelse, grov smertefuld tortur i lange baner hver dag
> i årtier.

Har du selv set det?

Som bekendt skal man ikke tro på noget, før man selv har set det.

Fra : Per Rønne

Dato : 20-10-06 20:22

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> wrote:

> <contra@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad har de gjort - i korte træk? (helst med egne ord)

Den absurditet man ser i det oprindelige indlæg viser tydeligt, at
videre læsning i tråden er - spild af tid.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Alucard

Dato : 13-10-06 21:55

On 13 Oct 2006 13:21:17 -0700, contra@tdcspace.dk wrote:

> [...]
>mod egne civilbefolkninger umiddelbart efter Dommedag - and will behave
>accordingly, regnvejr og dødsyge danske pjattehoveder eller ej.

Efter den smøre du leverer her, er jeg sgu tilbøjelig til at give dem
ret i, at du er lidt småtosset (for at sige det mildt)...

Fra : John

Dato : 13-10-06 22:04

"Alucard" <alucard44@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Efter den smøre du leverer her, er jeg sgu tilbøjelig til at
> give dem
> ret i, at du er lidt småtosset (for at sige det mildt)...

Sølvpapirs-hatten er måske smuttet af.. :))

Mvh John

Fra : Steen Hjortsoe

Dato : 13-10-06 22:23

> Efter den smøre du leverer her, er jeg sgu tilbøjelig til at give dem
> ret i, at du er lidt småtosset (for at sige det mildt)...

Prøv at sammenligne med Frank Leegaards indlæg 'Deal - no deal' ovenfor og
den efterfølgende diskussion med Bruhn. Andre læsere er velkomne til at
deltage. Hvem er mest småtosset - for at sige det mildt, hvilket forøvrigt
oversat til dansk betyder *alvorligt* tosset: Frank Leegaard og Bruhn i
deres dødsyge "diskussion" eller undertegnedes så vidt jeg selv kan se
temmelig sobre indlæg ?

Det er totalt latterligt at påstå, der skulle være noget psykisk afvigende,
abnormt osv. i mit indlæg, "Israels ledere er enige". Kunne du ikke være
lidt mere specifik og pege på en konkret sætning, indhold eller andet, som
er psykisk "underligt" - eller som du er inde på: *alvorligt* tosset ?

Hvis du ikke kan det, går jeg ud fra, at du er mand nok til at komme med en
berigtigelse efter nærmere granskning af de to indlæg ? Men måske var dit
eget indlæg mere ment som en gang pjat eller - et defensorat ?

Steen Hjortsø

Fra : Frank Leegaard

Dato : 13-10-06 22:38

> [...]
> en berigtigelse efter nærmere granskning af de to indlæg ? Men måske var
> dit eget indlæg mere ment som en gang pjat eller - et defensorat ?

Hvor er din overbevisning siden du ikke tør indgå et så konkret og
letforståeligt væddemål.

Hvem er det nu der taler uldent ..

/FL

Fra : Alucard

Dato : 14-10-06 08:10

On Fri, 13 Oct 2006 23:22:52 +0200, "Steen Hjortsoe"
<contra@tdcspace.dk> wrote:

>Prøv at sammenligne med Frank Leegaards indlæg 'Deal - no deal' ovenfor og
>den efterfølgende diskussion med Bruhn.

Den følger jeg ikke med i...

> [...]
>oversat til dansk betyder *alvorligt* tosset: Frank Leegaard og Bruhn i
>deres dødsyge "diskussion" eller undertegnedes så vidt jeg selv kan se

Selvom de så også er tossede, ændrer det ikke på at du har et
alvorligt psykisk problem....

>Det er totalt latterligt at påstå, der skulle være noget psykisk afvigende,
>abnormt osv. i mit indlæg, "Israels ledere er enige".

Helt ærligt... Citatet blev hentet fra www.MUSLIMNEWS.co.uk .... Hvad
havde du forventet...?

>Kunne du ikke være
>lidt mere specifik og pege på en konkret sætning, indhold eller andet, som
>er psykisk "underligt" - eller som du er inde på: *alvorligt* tosset ?

Når du bl.a. skriver "Alle vil forstå, hvad KGB og NATO herunder FE
har begået af forbrydelser mod egne civilbefolkninger umiddelbart
efter Dommedag", så tyder det på alvorlige psykiske problemer...

>Hvis du ikke kan det, går jeg ud fra, at du er mand nok til at komme med en
>berigtigelse efter nærmere granskning af de to indlæg ?

Du går ud fra en hel del, som du ikke aner en skid om...

>Men måske var dit
>eget indlæg mere ment som en gang pjat eller - et defensorat ?

Du kan da mene hvad du har lyst til, jeg er ligeglad... )

Fra : Steen Hjortsoe

Dato : 14-10-06 11:09

> Den følger jeg ikke med i...

> Selvom de så også er tossede, ændrer det ikke på at du har et
> alvorligt psykisk problem....

Ja, problemer har jeg nok af, men alvorlige psykiske problemer i betydningen
psykisk sygdom har du ingen som helst dækning for at påstå. Du er uvidende,
du aner ikke, hvad du taler om.
S.H.

> [...]
> har begået af forbrydelser mod egne civilbefolkninger umiddelbart
> efter Dommedag", så tyder det på alvorlige psykiske problemer...

Overhovedet ikke. Det fortæller, at jeg er velorienteret, og at du selv er
groft uvidende, slet og ret. Jo, og så at du ikke engang er klar over det
selv.
S.H.

> Du går ud fra en hel del, som du ikke aner en skid om...
Det er sjov, den sætning minder mig om noget.
S.H.

> Du kan da mene hvad du har lyst til, jeg er ligeglad... )
Det tyder alt, o.k. næsten alt på, at du nok er, siden du har begivet dig
ind i en meningsudveksling med undertegnede ?!
Steen Hjortsø

Fra : Alucard

Dato : 14-10-06 12:40

On Sat, 14 Oct 2006 12:08:46 +0200, "Steen Hjortsoe"
<contra@tdcspace.dk> wrote:

<snip>

>Overhovedet ikke. Det fortæller, at jeg er velorienteret, og at du selv er
>groft uvidende, slet og ret. Jo, og så at du ikke engang er klar over det
>selv.

Nåhhh.... DU ved ALT og JEG ved ikke en skid... )

Jeg tror at dine psykiske problemer ligger inden for området
STORHEDSVANVID..... )))

Fra : Steen Hjortsoe

Dato : 14-10-06 14:08

> [...]
>
> Nåhhh.... DU ved ALT og JEG ved ikke en skid... )
>
> Jeg tror at dine psykiske problemer ligger inden for området

Rigtigt. Du ved tydeligvis ikke en skid, medens jeg har haft fornøjelsen af
daglig overvågning og mange års (daglig) tortur af mig selv og (til dels)
min familie begået af landsforræderiske FE-ansatte i samarbejde med NSA. Det
giver mig jo lis'som lidt overblik og suppleret med flittige studier af
faglitteraturen gætter jeg så på, at jeg har et ikke helt negligeabelt
informationsforspring i forhold til dig, der ikke engang gider at læse den
bog, som jeg har lagt ud på Internet her i sommer.

Men storhedsvanvid af den grund ?? Aldrig i livet, beslutsomhed er det
rigtige ord - jo, og så en betydelig irritation over personer, der
fremsætter groft injurierende påstande om mig, men som ikke aner, hvad det
er, de bralrer op om. Og det er så ikke engang det værste. De gider sgu
heller ikke forbedre endsige moderere sig.

Steen Hjortsø

Fra : Frank Leegaard

Dato : 14-10-06 14:30

Steen Hjortsoe wrote:
> [...]
> fornøjelsen af daglig overvågning og mange års (daglig) tortur af mig
> selv og (til dels) min familie begået af landsforræderiske FE-ansatte

Sjovt nok deler du den tort sammen med andre der som oftest så er
diagnosticeret sindsyge.

Hvorvidt du er sindssyg skal jeg lade være usagt - men tanken er mig da ikke
fjern.

/FL

Fra : ThomasB

Dato : 14-10-06 15:05

"Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse
> Hvorvidt du er sindssyg skal jeg lade være usagt - men tanken er mig da
> ikke fjern.

Der er ikke noget galt i at være sindsyg.
Desværre er "sindsyg" mudret til, ligesom "racist" er det.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 14-10-06 15:12

ThomasB wrote:
> "Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse
>
> Der er ikke noget galt i at være sindsyg.
> Desværre er "sindsyg" mudret til, ligesom "racist" er det.

Jamen - enig - sindssygdom er da en sygdom ligesom podagra er det. Begge
dele kan dog være ret ubehagelig.

Forskellen er så nok at folk med podagra sjældent fornægter det

/FL

Fra : ThomasB

Dato : 14-10-06 15:15

> Jamen - enig - sindssygdom er da en sygdom ligesom podagra er det. Begge
> dele kan dog være ret ubehagelig.
>
> Forskellen er så nok at folk med podagra sjældent fornægter det

Lige præcis podegra er der nok en der der benægter at ha'
(alkoholikere)

Fra : Frank Leegaard

Dato : 14-10-06 15:27

ThomasB wrote:

> Lige præcis podegra er der nok en der der benægter at ha'
> (alkoholikere)

Efter sigende er podagra (urinsyregigt) langt mindre den livsstilssygdom man
mistænkte den for i gamle dage ..

/FL

Fra : Steen Hjortsoe

Dato : 14-10-06 15:38

> Jamen - enig - sindssygdom er da en sygdom ligesom podagra er det. Begge
> dele kan dog være ret ubehagelig.
>
> Forskellen er så nok at folk med podagra sjældent fornægter det
>
> /FL

Har I lagt mærke til, hvad overskriften over denne diskussion drejer sig om
? Den drejer sig om, at Israels ledere er enige om en aktion mod Iran, som
med stor sandsynlighed vil munde ud i Dommedag. Hvordan i alverden kan denne
diskussion blive drejet hen i retning af, om undertegnede skulle være
sindsyn. Hvilket belæg har I for det ? Og hvad er meningen ?

Steen Hjortsø

Fra : Frank Leegaard

Dato : 14-10-06 18:10

Steen Hjortsoe wrote:

> [...]
> i alverden kan denne diskussion blive drejet hen i retning af, om
> undertegnede skulle være sindsyn. Hvilket belæg har I for det ? Og

Jamen Steen ..

99% af det som en sindssyg siger er skam sammenhængende og logisk. Kun den
sidste 1% er ude i hampen.

Det samme med dig. Du har da fat i en masse. Kun i afgørende ting hopper din
kæde af.

/FL

Fra : Frank Leegaard

Dato : 14-10-06 15:15

ThomasB wrote:
> "Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse
>
> Der er ikke noget galt i at være sindsyg.
> Desværre er "sindsyg" mudret til, ligesom "racist" er det.

Hmmm ... fortryder måske lidt at jeg ikke brugte udtrykket "psykisk syg" -
selvom det et eller andet sted er det samme.

Når jeg benytter ordet sindssyg hæfter jeg mig ved at dem der lider af det -
danner en forening de kalder "Sind"

Men er lidt svært om folk godt vil kaldes neger eller ej .. eller perker

/FL

Fra : ThomasB

Dato : 14-10-06 15:31

> Hmmm ... fortryder måske lidt at jeg ikke brugte udtrykket "psykisk syg" -
> selvom det et eller andet sted er det samme.

Problemet er at psykisk syge har hørt det 1000 gange før - med negativ
ordlyd.

Og når Hjortsø virkelig oplever de ting han siger, så bliver det nok svært
for ham at bruge "sindsyg", "psykisk syg", "gal" osv til noget som helst.

Jeg kom som barn en del hos en (kendt) kunstner - han sagde også sådan nogle
ting - "så sendte CIA et sværd pakket ind i leopardskind og holdt og ventede
på mig udenfor dag og nat".

Det kom i perioder, sjovt nok de samme perioder hvor han var mest kreativ.

Han drak også i perioder, og gav sig selv kolde tyrkere - han hænge sig op i
hænderne med et løg i munden i flere dage i træk.

> Når jeg benytter ordet sindssyg hæfter jeg mig ved at dem der lider af
> det - danner en forening de kalder "Sind"
>
> Men er lidt svært om folk godt vil kaldes neger eller ej .. eller perker

Hvis jeg skulle vælge mellem at blive"sindsyg" eller "neger", så valgte jeg
"neger"

Fra : Frank Leegaard

Dato : 14-10-06 15:38

ThomasB wrote:

> [...]
> sig op i hænderne med et løg i munden i flere dage i træk.

> Hvis jeg skulle vælge mellem at blive"sindsyg" eller "neger", så

Ved sgu snart ikke - Det ene er jo lettere at lyve sig fra end det andet ..

/FL

Fra : Steen Hjortsoe

Dato : 14-10-06 15:40

> [...]
> det - danner en forening de kalder "Sind"
>

> Men er lidt svært om folk godt vil kaldes neger eller ej .. eller perker

Hvad siger du til, om den måde du spilder din og andres tid med at dreje en
debat af sporet i fremtiden blev kaldt "en Leegaard" ?

Steen Hjortsø

Fra : Frank Leegaard

Dato : 14-10-06 18:12

Steen Hjortsoe wrote:

> Hvad siger du til, om den måde du spilder din og andres tid med at
> dreje en debat af sporet i fremtiden blev kaldt "en Leegaard" ?

Jow .. men kald det på dansk debatafsporing eller i newslingo OT.

/FL

Fra : Frank Leegaard

Dato : 14-10-06 14:31

Steen Hjortsoe wrote:
> [...]
> fornøjelsen af daglig overvågning og mange års (daglig) tortur af mig
> selv og (til dels) min familie begået af landsforræderiske FE-ansatte

Hvori består forresten den daglige tortur?

/FL

Fra : Steen Hjortsoe

Dato : 14-10-06 15:47

> Hvori består forresten den daglige tortur?
>
> /FL
Grov vedvarende smertepåvirkning forskellige steder i kroppen. Knaldende
hovedpine. Aggressiv kvalme. Ondt i tarmene, så jeg hopper i sofaen. De
tænder og slukker efter forgodtbefindende og begynder så nogle timer efter
et nyt sted.

Jeg er virkelig beæret over den menneskelige interesse og medfølelse, der
utvivlsom ligger bag spørgsmålet. (Hvad skulle der ellers ligge bag ?).
Men må hellere tilføje, at jeg ikke er den eneste, der er udsat for grov
NSA- og KGB-tortur her i verden. Det er simpelthen spændende at torturere
folk ved hjælp af elektromagnetisk feltteknologi, og de nye generationer
skal jo også læres op og sådan. Indtil . . .

Steen Hjortsø

Fra : ThomasB

Dato : 14-10-06 15:58

> [...]

> tænder og slukker efter forgodtbefindende og begynder så nogle timer efter

Åh ja, det kender jeg godt.

Min hovedpine kan lindres, hvis jeg bliver masseret og undgåes ved at
motionere. Kvalmen undgår jeg hvis jeg ikke spiser så meget - eller spiser
regelmæssigt. Og det med ondt tarmene kan undgåes får jeg nogle gange hvis
jeg har luft i maven - mavekneb.

Hvad det ellers skulle være, spørger du.
Inden CIA, NSA og KGB fik elektromagnetisk feltteknologi (hvis det findes),
kendte man også til ondt i hovedet, kvalme.
Hvad skyldtes det dengang?

Fra : Frank Leegaard

Dato : 14-10-06 18:15

ThomasB wrote:

> [...]
> Inden CIA, NSA og KGB fik elektromagnetisk feltteknologi (hvis det
> findes), kendte man også til ondt i hovedet, kvalme.

Guderne - sort magi - heksene?

Det er jo netop woodoo præget som gør Hjortsø lidt farlig for svage sjæle -
de æder en råt !!

/FL

Fra : Alucard

Dato : 14-10-06 14:32

I rest my case... ))))

<snip resten af psykosen>

Fra : Frank Leegaard

Dato : 13-10-06 22:36

Der er du jo Hjortsø. (du var jo gået i flyverskjul, når nogen
stillede dig konkrete spørgsmål)

Hvad med mit væddemål: Hvis ikke dommedag er indtruffet inden 1. december
2006, kan jeg så kalde dig apokalypsetosse?

Tror du ikke selv på sagen, eller hur?

Whats it gonna be boy - Yes or No ... ?

/FL

Fra : contra@tdcspace.dk

Dato : 13-10-06 23:00

Frank Leegaard wrote:
> [...]
>
> Hvad med mit væddemål: Hvis ikke dommedag er indtruffet inden 1. december
> 2006, kan jeg så kalde dig apokalypsetosse?

O.K. Vi laver en deal. En deal har som bekendt to sider.

1. Hvis dommedag ikke er indtrådt før den 1. december 2006, må Frank
Leegaard kalde Steen Hjortsø en apokalypsetosse.

2. Hvis Dommedag indtræder før den 1. december 2006 vil Frank
Leegaard til gengæld efterfølgende personligt deltage i den fysiske
nedkæmpelse af landsforræderiske elementer inden for FE, der gennem
årtier sammen med officerer fra fremmed magt har været involveret i
grov, grundlovsstridig tortur m.m. af danske civile statsborgere.

Deal ?

Steen Hjortsø

Fra : Frank Leegaard

Dato : 13-10-06 23:16

contra@tdcspace.dk wrote:

> [...]
> årtier sammen med officerer fra fremmed magt har været involveret i
> grov, grundlovsstridig tortur m.m. af danske civile statsborgere.

Klart - den er jeg med på.

U got a deal !!

/FL

Fra : Patruljen

Dato : 14-10-06 00:13

contra@tdcspace.dk wrote:

> [...]
> årtier sammen med officerer fra fremmed magt har været involveret i
> grov, grundlovsstridig tortur m.m. af danske civile statsborgere.

Hjortsø.

Der er ting du ikke svarer på.
Jeg stillede dig 2 spørgsmål. Hvordan kan det være, at du ikke vil
svare ?

Best Regards Bruun

Fra : contra@tdcspace.dk

Dato : 14-10-06 15:32

Frank Leegaard wrote:

> [...]
> diagnosticeret sindsyge.
>
> Hvorvidt du er sindssyg skal jeg lade være usagt - men tanken er mig da ikke

Hvorfor er den tanke dig ikke fjern. Hvad præcist er det, der får dig
til at tro, at jeg *kunne* være sindssyg ?

Og kan vi få det lidt tydeligere frem. Siger du, at NSA trænger ind i
private hjem og torturerer folk, der har psykiske problemer/lider af
psykiske sygdomme ? Eller hvad er det, du siger, helt eksakt ?

Jeg kan betro dig, at NSA trænger ind (ved hjælp af elektromagnetisk
feltteknologi) hvorsomhelst, de måtte ønske det, hos syge og raske,
hos gamle og unge, hos politiske modstandere og hos sexede unge
kvinder, de måtte ønske at have sex med.

Det gør NSA og CIA i USA og overalt i verden iøvrigt.

Steen Hjortsø

Fra : contra@tdcspace.dk

Dato : 20-10-06 20:26

Per Rønne wrote:

> Den absurditet man ser i det oprindelige indlæg viser tydeligt, at
> videre læsning i tråden er - spild af tid.
> --
> Per Erik Rønne
> http://www.RQNNE.dk

ja, for dig.