Er vi provokerede over dêt ?
Fra : Ukendt

Dato : 12-10-06 23:01

http://www.radionyt.com/

Dyrk og tænk lige over linjerne:

"Konkurrencen hedder slet og ret "Danmarks konge og grise", og der er fem
mio. rupiah (godt 3.000 kr.) i præmie til vinderen. Muslimer må som bekendt
ikke spise svin, og derfor regnes sådanne tegninger for en dyb hån af
Danmark."

Hvor er de simple...tror de kan provokere os
på den måde ?
Nu burde vi smide molotov coctails i hovedet på dem.
Eller brænde flag uha !!!

Ikke sært der er krige overalt når folk nærmest
er sippede...

Jeg tror såmænd, Dansk Folkeparti får oprejsning og
flere vælgere, for alle kan jo se, det DF gør, er det som
ligger i rygraden af enhver ægte dansk. At alle lader
sig provokere gør jo ikke 'vores' handlinger mere udanske.)

Fra : Pjensen73

Dato : 12-10-06 23:08

Olsen udtrykte præcist:
> [...]
> ligger i rygraden af enhver ægte dansk. At alle lader
> sig provokere gør jo ikke 'vores' handlinger mere udanske.)

Vi burde selv deltage i den konkurrence for at vise dem, at vi ikke
bliver fornærmet over tegninger af "konge" og grise.

Fra : hanzen

Dato : 13-10-06 09:12

"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
> Olsen udtrykte præcist:

> Vi burde selv deltage i den konkurrence for at vise dem, at vi ikke
> bliver fornærmet over tegninger af "konge" og grise.

Et billede af Margrethe ved siden af Thøger Seidenfaden burde være en sikker
vinder.
--
hilzen
hanzen

Fra : @

Dato : 13-10-06 15:40

On Fri, 13 Oct 2006 10:12:17 +0200, "hanzen" <hanzen@mailmig.dk>
wrote:

>Et billede af Margrethe ved siden af Thøger Seidenfaden burde være en sikker
>vinder.

YYRRRDDDRRR

lige pludselig går jeg ind for endog meeeget streng cencur

der bør være grænser

/Albert Camus/

Fra : jane

Dato : 13-10-06 18:49

Pjensen73 <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote in

> Vi burde selv deltage i den konkurrence for at vise dem, at vi ikke
> bliver fornærmet over tegninger af "konge" og grise.

Men hvad er det så for en konge, i Danmark vi skal tegne??

--
Venlig hilsen
Jane

Fra : @

Dato : 13-10-06 19:11

kong Muhammed Den Sidste

hvem ellers

Kong Muhammed Den Sataniske
(eller er det for realistisk)

/Albert Camus/

Fra : Pjensen73

Dato : 13-10-06 20:19

jane:
> Pjensen73 <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote in

> Men hvad er det så for en konge, i Danmark vi skal tegne??

Det ved jeg ikke. Men de tror i Indonesien at vi har en konge.
Men vi kan tegne dronningen ved siden af Abu Laban med grisetryne.