Tvangsmedicinér ham !
Fra : contra@tdcspace.dk

Dato : 12-10-06 17:55

Det er klart, at David Dolan er syg - syg - syg. Se bare på
billedet

http://worldnetdaily.com/news/article.asp?ARTICLE_ID=52403

Sådan en mand, der ligesom undertegnede er ret optaget af, at Dommedag
formentlig vil indtræde i løbet af uger snarere end måneder, skal
selvfølgelig have psykofarmaka - meget gerne i store doser. Og jeg
går ud fra, at Frank Leegaard kan forklare, at vi bliver nødt til at
tvangsmedicinere David Dolan, hvis han bliver ved med at genere Frank
Leegaard lige midt i aftensmaden og sådan.

Set fra en anden synsvinkel er det vel på tide at spørge, om der er
nogen herinde, der tager Frank Leegaard alvorligt ?

Jeg mener ud over hans kolleger fra FE eller FE-tilknyttede
organisationer ? Som er her med det klare formål at forplumre og styre
tilløb til en ægte, demokratisk - og fri, for ikke at sige
frigørende - debat i grøften.

Steen Hjortsø

Fra : ThomasB

Dato : 12-10-06 18:02

contra@tdcspace.dk skrev:
> [...]
> tvangsmedicinere David Dolan, hvis han bliver ved med at genere Frank
> Leegaard lige midt i aftensmaden og sådan.

Helt ærlig Steen, du virker nu en anelse syg - og som det ofte er med
psykiske sygdomme, så er den syge den sidste det opdager det. (nu venter jeg
bare på Bo Warmings "alle er gale" og psykologer er ondere end nazi)

Fra : Patruljen

Dato : 12-10-06 18:16

con...@tdcspace.dk wrote:
> [...]
> organisationer ? Som er her med det klare formål at forplumre og styre
> tilløb til en ægte, demokratisk - og fri, for ikke at sige

Jamen, du har da ret.
Leegård har et bekymrende behov for at erklære enhver ting, han ikke
kan begribe for sygeligt. Enhver person som vover at modsige Leegård.
Vil med overvejende sandsynlighed, i løbet af 5 - 7 indlæg, modtage
en diagnose, som Leegård har skimmet i en overskrift fra Illustreret
Videnskab eller Ugens Rapport.

Leegård har beskrevet, at han lider mere end de andre. Det er for mig
nok til at "frede" fyren.
Og jeg vil opfordre andre til samme tilgang. Leegård kan berette,
hvordan "de" ude i byen fortæller Leegård dit og dat om ting og
sager. Det er en argumentation, som er svær at imødekomme for
rationelt tænkende. Som at tale med Blavatsky, mens hun får
telepatiske sandheder fra stormestrene i Tibets bjerge :-/

Som sådan må det forståes. At Leegård har det ikke let. Have Mercy.

Regards Bruun

Fra : Frank Leegaard

Dato : 12-10-06 22:47

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

con...@tdcspace.dk wrote:
> [...]

telepatiske sandheder fra stormestrene i Tibets bjerge :-/

Som sådan må det forståes. At Leegård har det ikke let. Have Mercy.

FL skrev:

Takker .. og jow ... enhver indlagt på sindsygehospitalet er overbevist om
at lægen er syg - i pagt med djævelen .. etc etc.

Men nu er det jo ikke mig der gang på gang tager fejl med dommedag - vel
Hjortsø?

/FL

Fra : Patruljen

Dato : 12-10-06 18:25

contra@tdcspace.dk wrote:

> [...]

> organisationer ? Som er her med det klare formål at forplumre og styre
> tilløb til en ægte, demokratisk - og fri, for ikke at sige

FE. Forsvarets efterretnings - tjeneste ?

Jeg troede, det var Hans Hetlers håndlangere. Hvorfra har du snappet
den oplysning op, at der er tale om FE ?

Regards Bruun

Fra : Steen Hjortsoe

Dato : 12-10-06 19:08

contra@tdcspace.dk wrote:

> [...]

Jeg troede, det var Hans Hetlers håndlangere. Hvorfra har du snappet
den oplysning op, at der er tale om FE ?

Grunden er, at Frank Leegaards adfærd er magen til den, jeg har mødt på
engelske og amerikanske nyhedsgrupper, prøv f.eks. at google på steen
hjortsoe infiltrator, så vil du se, hvad jeg mener.

Infiltrator var/er helt sikkert knyttet til den britiske
efterretningstjeneste. Hans funktion var/er den at forplumre forsøg på at
forklare folk, hvad MI (og i Amerika CIA og NSA) foretager sig af
elektromagnetiske overgreb mod civilbefolkningen.

Se iøvrigt også min bog:

http://www.contrapublishing.com/Afterdoomsday.pdf

Steen Hjortsø

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 12-10-06 22:06

Steen Hjortsoe skrev:
> [...]
> forklare folk, hvad MI (og i Amerika CIA og NSA) foretager sig af
> elektromagnetiske overgreb mod civilbefolkningen.

Altså: Enhver der blot modsiger dig, er således automatisk "med i den
store sammensværgelse"?

Jeg har sagt det til dig før og må desværre sige det igen: Det lyder
altså seriøst som om du lider af en eller anden form for
skizofren-paranoid psykose, når du vidt og bredt spekulerer i
"elektronisk tankestyring".

Det KUNNE jo være at de måske ret mærkelige tanker, du måtte opfatte som
udefrakommende og "elektronisk inducerede" i virkeligheden blot skyldes
at dit eget sind bedrager dig gennem een eller anden måske i
virkeligheden ret medicinsk simpel "biokemisk neuronkortslutning" i din
egen hjerne, men at du desperat prøver at bortforklare det som en
direkte udefrakommende, påført lidelse fordi psykisk sygdom stadig i
mange henseender er tabubelagt.

Der har i hvert fald historisk eksisteret psykotiske sindslidelser længe
før vi overhovedet har været blot i nærheden af vort nuværende
teknologiske niveau, som jeg vitterligt ikke tror gør nogen som helst i
stand til direkte at styre andres tanker: Derfor er det altså også noget
letkøbt, når man blot forsøger at affeje selve begrebet "sindslidelser"
med, hvad der objektivt set må betragtes som hvad man vist i psykiatrisk
fagjargon må betragte som sækundær-symptomatiske vrangforestillinger om
"elektronisk tankestyring".

Har du nogensinde overvejet seriøst, om du rent faktisk måtte kunne være
psykisk syg?

(Jeg har selv engang været psykisk på røven på grund af et overdrevent
hashmisbrug og familiedødsfald, og det er fandme ikke sjovt skulle jeg
hilse at sige, men Gudskelov findes der altså idag temmelig højtudviklet
medicin, der kan hjælpe een i sådan en situation: Problemet er så blot
om din paranoia også måtte gælde psykiatere, hvilket i så fald
besværliggør din egen latente situation helt ubeskriveligt...)

Anders Peter Johnsen

Fra : Frank Leegaard

Dato : 12-10-06 22:51

meddelelse news:452eae16$0$84037$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> din paranoia også måtte gælde psykiatere, hvilket i så fald besværliggør
> din egen latente situation helt ubeskriveligt...)

Hmm .. Mjae .. manden er givet syg -- det er da ikke rart at diagnosticere
en op i deres åbne ansigt.

Ikke desto mindre er det nødvendigt for ikke at vildfarelser a la Hjortsø og
Patruljens griber om sig.

/FL

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 13-10-06 00:22

Frank Leegaard skrev:

> Hmm .. Mjae .. manden er givet syg -- det er da ikke rart at diagnosticere
> en op i deres åbne ansigt.

Jeg er ikke psykiater, og har dermed intet som helst
fagligt/professionelt belæg for ligefrem at diagnosticere, men jeg siger
bare at det umiddelbart for en lægmand at se _virker som om_ at Hjortsø
helt bogstaveligt talt lider af paranoia, når han geråder ud i vilde
konspirationsfantasterier om at andre Usenetskribenter skulle være
"hemmelige efterretningsagenter".

> Ikke desto mindre er det nødvendigt for ikke at vildfarelser a la Hjortsø og
> Patruljens griber om sig.

Jeg ved af egen erfaring at nogen af det værste, man kan gøre over for
folk med vrangforestillinger er at "lege med" (hvilket faktisk er
direkte sadistisk) eller i det hele taget gøre andet end direkte at
modsige dem: Der skal nemlig ikke ret meget, der bare så meget som kan
vrangfortolkes som "bekræftelse" eller "anerkendelse" af personens
vrangforestillinger før personen bare graver sig endnu længere og dybere
ned i sin fantasiverden.

Det kan måske virke "groft", men det er altså omvendt at gøre eventuel
psykisk syge en farlig bjørnetjeneste at give dem een eller anden "Jaja,
det har du da sikkert nok ret i"-bekræftelse, om så det blot er af ren,
umiddelbar høflighed eller bare for at berolige vedkommende og få fred
for dem: Hvis det var en umiddelbar "menneske til menneske"-situation
ville min personlige fremgangsmåde dog snarere være at anstille sig mere
høfligt skeptisk og spørge kritisk til vedkommendes påstande, hvor
vedkommende tilsyneladende ryger ud i hallucinationer for at simpelt hen
at forsøge at tvinge vedkommende "op på hesten igen" i forhold til at
ræssonere logisk med henblik på at han eller hun dermed selv langsomt
kan begynde at skimte hullerne i slutningskæden.

Det kan så være at vedkommende bliver højrøstet-aggressiv over at man i
det hele taget er skeptisk, men dèt får så være, hvad det være vil, da
det i det mindste afslører en vis usikkerhed som på længere sigt kan
være ganske konstruktiv og frugtbar: Nu ligger det heldigvis sådan at
langt de færreste virkeligt psykisk syge overhovedet er i stand til,
fysisk såvel som psykisk, at klare sig i et simpelt håndgemæng og derfor
heller ikke forsøger sig med det bare fordi man altså går dem på
argumentatorisk og verbalt på klingen: Så længe man - trods sine
indskudte modsigelser - lytter, hvilket de måske slet ikke er vant til,
synes de faktisk temmelig hooked på at bevare kommunikationslinjen åben,
hvilket så netop kan bruges til at prøve at få dem til at forstå, lige
nøjagtigt _hvor_ man ikke kan følge deres opfattelser.

Okay, det KAN muligvis blot få en virkelig hårdt psykoseramt til blot at
"spille med" og i værste fald måske blot overfladisk skjule sine
symptomer uden reelt at bibringe vedkommende nogen som helst egentlig
sygdomserkendelse, men eet eller andet sted har jeg det nu altså faktisk
også egoistisk set selv bedre ved ærligt at modsige en person og lade
vedkommende vide hvor og hvordan jeg ikke kan forstå dem, end blot at gå
forbi og lade som ingenting med dèt resultat at de - og dèt blot i
allerheldigste fald! - ufrivilligt måtte udsætte sig selv for spot og
spe i deres kedelige mentale helbredstilstand ved at rable totalt
uforståelige ting af, som andre så måske blot morer sig lidt halvplat over.

Det helt store problem her er dog - og NEJ, vi skal IKKE af dèn grund
have kinesiske censurtilstande på Internettet! - at der desværre findes
et utal af sider hvor folk kan påstå hvad som helst, hvilket - med fare
for at lyde helt hellig - lokker ubefæstede sjæle i fordærv med dèt
resultat at man efterhånden opnår en slags kollektiv psykose hvor en
flok psykisk syge så at sige blot bruger hinandens hjemmesider som
argumentationsgrundlag for en fælles vrangforestilling: Vi skal bestemt
ikke have censur, men det er altså desværre for nogle farligt svært at
skelne rendyrket skidt fra kanel i dèn (oftest mis?)informationsstrøm,
der findes på nettet, hvor enhver tosse i praksis kan udbrede sig om
både dette og hint med en vis pondus, hvis da ellers vedkommende blot
kan konstruere en hjemmeside. Der er ikke længere noget, der skal
godkendes til trykning hos en kritisk forlægger, da man kan nå et ENORMT
publikum digitalt direkte gennem sit modem. (Meget apropos denne yderst
omtalte "bog" af Steens, der grangiveligt aldrig nogensinde har set et
egentligt bogtrykkeri - altså andet end Steens eget helt angiveligt
fiktive "forlag", der dybest set næppe består af noget som helst andet
end en hjemmeside...)

Jeg er såmænd ganske sikker på at jeg - blot for eksemplets skyld -
ville kunne finde de første mange snese hjemmesider med folk, der i
ramme alvor mener at Månen er lavet af grøn ost og bruge det til at føre
påstået "sandhedsbevis" for denne påstand: Det bliver Månen altså bare
ikke nødvendigvis til grøn ost af, heller ikke om jeg så ligefrem
opdigter en "stor hemmelig konspiration som er ude på at undertrykke
sandheden og som derfor modsiger os visionære, der har set lyset"...

Ironisk nok kommer denne helt utrolige mulighed for digital
kommunikation desværre nok også til at betyde at nogle graver sig ned i
helt groteske trekvart-virtuelle nichesammenhold rangerende fra
sciencefiction-nørder over konspirationsteori-communities til regulære
religiøse sekter. Tag nu bare sådan noget som nærværende Usenet-gruppe,
hvor vi jo altså eet eller andet sted udefra set nok må konstateres selv
at være "en værre flok forsamlede landsbytosser ved det digitale
gadekær" i bedste Holberg-stil!

Der synes i hvert fald at være noget om at det er en slags "speakers
corner" (jvf. Hyde Park i London) for folk, som ingen andre virkelig
gider høre på, herunder altså (latent) psykisk syge. Man skal i hvert
fald hurtigt passe på ikke at tillægge f.eks. denne nyhedsgruppe alt for
stor repræsentativitet for den virkelige, omgivende verden jvf. den
allerede tyndslidte vending "samtalen ude rundt om kakkelbordene i det
danske land": Eet eller andet sted håber jeg sgu' altså inderligt at vi
herinde ret beset er en flok (mindst) halvgale, overvejende mandlige
politiske ekstremister af yderst divergerende ideologiske
overbevisninger, for hvis vi virkelig var så pokkers repræsentative som
vi ellers måtte elske at bilde os selv og hinanden ind, ville det danske
samfund vel også nok populært formuleret kunne siges at være temmelig
meget på skideren, tror jeg!

Imidlertid kan jeg så alligevel ikke helt undgå pludselig at tænke på
Christiansborg, hmmm...

Anders Peter Johnsen

Fra : Frank Leegaard

Dato : 13-10-06 00:35

meddelelse news:452ecdfe$0$84018$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> jeg!
>
> Imidlertid kan jeg så alligevel ikke helt undgå pludselig at tænke på

Der er mange sandheder i din analyse - lige fra de psykisk syges ageren til
den spøjse politiske sammensætning herinde.

Jeg er enig i at det kontante modspil er den rette ageren. Dels for
"smittefaren" dels for ens egen psykiske habitus, hvor Hjortsøs
pseudovidenskab nok kan narre nogen.

Manden er så hype i og af sit vrøvl, at han gider skrive en bog om det !!!
Bare det er en indikator på sindsygen.

/FL

Fra : Bo Warming

Dato : 13-10-06 10:19

"Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> wrote in message
> "Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> skrev i en
> meddelelse news:452ecdfe$0$84018$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

Da du bruger "tvangsmedicinerbar sindslidende" som bodega-skældsord er
det uinteressant om du er en læge, der tjener penge ved at
diagnosticere med jobskabelsesformål

> [...]
>
> Jeg er enig i at det kontante modspil er den rette ageren. Dels for
> "smittefaren" dels for ens egen psykiske habitus, hvor Hjortsøs

PSEUDOVIDENSKAB er helt ligesom PSYKOTISK et smagsdommer-skældsord der
bruges når UENIG

Dengang APJ ansåg sig for JEsus og blev "helbredt" ved at underkaste
sig psykiaterrådgivning var han soldat i jobskabelsens hær

Siden blev han universitetssstuderende - altså cirka det samme

"PAtruljen" derimod holder styr på de voldelige behandlingsobjekter,
altså er gavnlig ligesom politiet

At lærere trues af elever er en skandale, og et stort problem -

http://messenger.adtech.de/r105/r.asp?G=1C41AG0G0G4B6CG284G4G0G

Man må lade undervisningen gennemføre med elever/behandlingsobjekter i
håndjern om nødvendigt - så kan de lære det. Eller ?

Fra : Konrad

Dato : 13-10-06 06:22

meddelelse news:452eae16$0$84037$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Altså: Enhver der blot modsiger dig, er således automatisk "med i den
> store sammensværgelse"?

Det minder jo unægteligt om islamdebatten, hvor blandt andet du jo ikke kan
tåle anderledes synspunkter uden at skrige "Dhimmie".

Det er et symptomatisk og ubedrageligt tegn på at man har bevæget sig ud på
den ensporede og fanatiske absolutismes overdrev.

Fra : Patruljen

Dato : 12-10-06 19:48

Steen Hjortsoe wrote:
> [...]
> engelske og amerikanske nyhedsgrupper, prøv f.eks. at google på steen
> hjortsoe infiltrator, så vil du se, hvad jeg mener.

Leegårds adfærd er unægtelig både bekymrende og sær...

> [...]
> forklare folk, hvad MI (og i Amerika CIA og NSA) foretager sig af
> elektromagnetiske overgreb mod civilbefolkningen.

Hvordan udføres elektomagnetiske overgreb i praksis, og hvilken effekt
får det på den almindelige befolkning ?

> Se iøvrigt også min bog:

Ok. Tak.

Regards Bruun

Fra : Bo Warming

Dato : 12-10-06 20:23

<contra@tdcspace.dk> wrote in message
[...]

BW: Der findes opmærksomhedssøgende og masochistiske afvigere der
fremprovokerer en situation hfvor de bliver tvangsindlagt,
tvangsmedicineret og eller bæltefixeret

Kan man i noget andet tilfælde forestille sig at medicin gør gavn,
hvis ikke FRIVILLIGT VALGT

Er pædagoger og andre behandlere ikke udenfor pædagogisk rækkevidde,
hvis de tror på tvang og ikke fatter at lysten skal drive værket,
hivis bæredygtige resultater skal opnås.

Noget ander er hævnstraf - øje for øje - - det var engang retsvæsenets
onde metode. Men medicin er vel om at hjælpe eller bør være det.

Fra : Patruljen

Dato : 12-10-06 21:50

Bo Warming wrote:
> [...]
>
> BW: Der findes opmærksomhedssøgende og masochistiske afvigere der
> fremprovokerer en situation hfvor de bliver tvangsindlagt,

Er det ikke lettere at gå ned i Zaras sorte kælder ?

> Kan man i noget andet tilfælde forestille sig at medicin gør gavn,
> hvis ikke FRIVILLIGT VALGT

Det kunne afhænge af, hvad man mener der er gavnligt

> Er pædagoger og andre behandlere ikke udenfor pædagogisk rækkevidde,
> hvis de tror på tvang og ikke fatter at lysten skal drive værket,
> hivis bæredygtige resultater skal opnås.

Hvad er værst. At være udsat for snigeriske elektromagnetiske
overfald foretaget af MI 5, CIA eller andre hyggeonkler eller at få et
par piller deponeret ?

> Noget ander er hævnstraf - øje for øje - - det var engang retsvæsenets
> onde metode. Men medicin er vel om at hjælpe eller bør være det.

Ja. Spørgsmålet kan være, hvem medicinen hjælper.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 12-10-06 22:53

Havde jeg ikke regnet med - men det lå jo i luften ..

/FL

Fra : Frank Leegaard

Dato : 12-10-06 22:54

<contra@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse

Det er klart, at David Dolan er syg - syg - syg. Se bare på
billedet

FL Skrev:

Hvem er David Dolan - en der også er ansat af MI6 som jeg selv ..

/FL

Fra : Frank Leegaard

Dato : 12-10-06 23:33

"Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> billedet
>
> FL Skrev:
>
> Hvem er David Dolan - en der også er ansat af MI6 som jeg selv ..

Jeg har så tjekket det .-- manden er vækkelsesprædikant eller
helvedesprædikant.

Jeg har nu aldrig villet tvangsmedicinere nogen - men jeg har tit og ofte
bedt folk som jeg er ret sikre på burde eller får psykofarmika om at
overveje deres situation med nyt medicin eller større doser.

/FL

Fra : Bo Warming

Dato : 13-10-06 01:40

> [...]
> ofte bedt folk som jeg er ret sikre på burde eller får psykofarmika
> om at overveje deres situation med nyt medicin eller større doser.

Og ingen har fulgt dit uintelligente råd, ikke

Det er jo en skældsord, ligesom "jeg har dig i mit killfilter" - helt
uden forbindelse med virkeligheden

Fra : Frank Leegaard

Dato : 13-10-06 14:20

> "Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> wrote in message

> Og ingen har fulgt dit uintelligente råd, ikke

Visse virker ind imellem klogere .. så jeg er ikke sikker ...

Men du har da ret i at det tildels er skældsord. Men omvendt er der nogen
der er nødt til at påtage sig opgaven med forsøge at forklare visse at de
burde blive på medicinen.

/FL

Fra : Patruljen

Dato : 12-10-06 22:57

Frank Leegaard wrote:
> [...]
> at lægen er syg - i pagt med djævelen .. etc etc.
>
> Men nu er det jo ikke mig der gang på gang tager fejl med dommedag - vel

Velbekomme.

Nja. Det kan blive en helt god forretning, den slags. Jehovas vidner er
dygtige til fidusen, men du kan ikke erklære dem sindslidende på det
grundlag.

Elektromagnetiske bagsniger angreb udført af FE, CIA tyder unægtelig
mere i den retning. At Anders har ret med sin præcise betegnelse.

regards Bruun

Fra : Frank Leegaard

Dato : 12-10-06 23:11

Frank Leegaard wrote:
> [...]

Nja. Det kan blive en helt god forretning, den slags. Jehovas vidner er
dygtige til fidusen, men du kan ikke erklære dem sindslidende på det
FL:
Nej --- og Jones tilhængerne i Guyana var heller ikke sindsyge ... ejheller
alle de andre tosser der begik kollektivt selvmord.
Bruun:
Elektromagnetiske bagsniger angreb udført af FE, CIA tyder unægtelig
mere i den retning. At Anders har ret med sin præcise betegnelse.
FL:

Du leverer selv det bedste bevis på hvorfor jeg går så hårdt imod Hjortsø
og andre sindslidende. Lortet smitter sgu. Hvis i ikke allerede er syge -
bliver i det sgu af sådan noget vrøvl.

I er det levende bevis på massepsykoser - og jeg vil til enhver tid gøre
hvad jeg kan for at modarbejde dem.

Det er trods alt mine skattepenge der går til senere at forsøge at helbrede
jer.

/FL

Fra : Frank Leegaard

Dato : 12-10-06 23:03

[...]

Hjortsø og patruljen - deal?

Hvis nu ikke dommedag er indtrådt inden 1 dec, så må jeg kalde jer tåber og
sindssyge.

Hvis den nu er - så har vi enten paradisiske tilstande for nogle - status
quo for andre -- og intetheden for alle vi andre.

Men som sagt - Vi er enige om at hvis ikke dommedag er indtruffet inden 1
dec - så kan jeg med god ret kalde jer sindssyge og tåber?

/FL

Fra : Frank Leegaard

Dato : 12-10-06 23:13

> [...]
>
> Men som sagt - Vi er enige om at hvis ikke dommedag er indtruffet inden 1
> dec - så kan jeg med god ret kalde jer sindssyge og tåber?

Husk på at i faktisk får 3 dobbelt tid af den i skønner er nødvendig ..

Jeg er et meget large menneske ..

/FL

Fra : Patruljen

Dato : 12-10-06 23:37

Frank Leegaard wrote:
> [...]
> Nej --- og Jones tilhængerne i Guyana var heller ikke sindsyge ... ejheller
> alle de andre tosser der begik kollektivt selvmord.

Ikke nødvendigvis. Jeg mener ikke der er mange kristne, som ikke tror
på dommedag.
Vil du erklære dem alle sindslidende ?

> [...]
> og andre sindslidende. Lortet smitter sgu. Hvis i ikke allerede er syge -

He. Nej. psykoser smitter ikke

> I er det levende bevis på massepsykoser - og jeg vil til enhver tid gøre
> hvad jeg kan for at modarbejde dem.

Så verden ikke går under, leegråd ?

> Det er trods alt mine skattepenge der går til senere at forsøge at helbrede
> jer.

Dine skattepenge.He. Betaler du skat af din børneopsparing i
provinsbanken?

Fra : Frank Leegaard

Dato : 12-10-06 23:51

Frank Leegaard wrote:
> [...]
> alle de andre tosser der begik kollektivt selvmord.

Ikke nødvendigvis. Jeg mener ikke der er mange kristne, som ikke tror

Tror skam selv på dommedag - men som et resultat af universetets eller vores
solsystems alderdom.

Jeg finder det bare uinteressant at tale om det konstant. Lige så
uinteressant som at tale om at jeg garanteret kører galt i traffikken
indenfor de næste 14 dage og bliver dræbt..

> [...]
> og andre sindslidende. Lortet smitter sgu. Hvis i ikke allerede er syge -

FL
Hmmm .. Troede jeg heller ikke indtil jeg kom på højskole (for øvrigt ved
Niels Højlund der inden opholdet skrev til os at højskolen ikke kunne have
for mange med sindslidelser.

Oplevede selv hvordan de "smittede" hinanden.

> I er det levende bevis på massepsykoser - og jeg vil til enhver tid gøre
> hvad jeg kan for at modarbejde dem.

Så verden ikke går under, leegråd ?

FL:

Det gør den da sikkert -- men ikke af grunde i opridser og ophidser med

> [...]
> helbrede
> jer.

Dine skattepenge.He. Betaler du skat af din børneopsparing i

Modsat de fleste her er, er jeg ikke forsørget af andre - stat eller
forældre ..

/FL

Fra : Patruljen

Dato : 13-10-06 00:19

Frank Leegaard wrote:
> [...]
> uinteressant som at tale om at jeg garanteret kører galt i traffikken
> indenfor de næste 14 dage og bliver dræbt..

Ja. Men hjortsø finder emnet påtrængende...

> [...]
> Niels Højlund der inden opholdet skrev til os at højskolen ikke kunne have

Højlung kan godt virke manisk i sin fremfærd. Var der således
begrænsninger også i lærerstaben?

> Oplevede selv hvordan de "smittede" hinanden.

Nja. Jord - forbindelsen kan måske lette lidt efterhånden som de
forskellige luftkasteller udleves. Vi "smitter også når vi gaber. Har
du bemærket det ?

> Så verden ikke går under, leegråd ?
>
> FL:
>
> Det gør den da sikkert -- men ikke af grunde i opridser og ophidser med

Det er nu ikke mig, som propoganderer for dommedage i forskellige
variationer

Ok. du har sikkert ret.

Regards Bruun

Fra : Frank Leegaard

Dato : 13-10-06 00:25

Frank Leegaard wrote:
> [...]

> provinsbanken?
>
> FL:
>
> Modsat de fleste her er, er jeg ikke forsørget af andre - stat eller

Ok. du har sikkert ret.

FL:

Glæder mig nu til dommedag .. nåe nej .. den 1 dec. 06 hvor jeg forventer at
Hjortsø giver mig statsautoriseret ret til at kalde ham dommedagstosse ..

/FL

Fra : Frank Leegaard

Dato : 13-10-06 00:36

Frank Leegaard wrote:
> [...]

> provinsbanken?
>
> FL:
>
> Modsat de fleste her er, er jeg ikke forsørget af andre - stat eller

Ok. du har sikkert ret.

Glemte lønnen fra efterretningstjenesterne - men den opgiver jeg nu heller
ikke til skattevæsenet ..

/FL

Fra : N_B_DK

Dato : 13-10-06 14:01

Frank Leegaard wrote:

Snip 17 indlæg, måske du kunne lære at skære det væk du ikke svarer på ?

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Bo Warming

Dato : 13-10-06 01:05

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote in message
> Ikke nødvendigvis. Jeg mener ikke der er mange kristne, som ikke
> tror
> på dommedag.
> Vil du erklære dem alle sindslidende ?

Albert CAmus skrev at dommedag finder sted i os alle hver dag
De fleste folkekirkekristne jeg kender ser helvede som dårlig
samvittighed i hverdagen og efterliv er man ligeglad med
Den tid hvor SctHans patienter troede de var Napoleon eller Jesus er
forbi - kan kan blive fobisk, psykotisk eller grænsepsykotisk lige så
let i et trossamfund som udenfor - men Scientology er gode til at
kurere sindsyge og få dem i job

> Så verden ikke går under, leegråd ?

Der findes topersoners psykose hvor tvangstankerne går i hak og de
gejler hinanden op - visse ægtepar og bøssepar bl.a.
Eksemplet med at gab smitter pr massesuggestion er godt.

Digter Nordbrandt der boede ti år i Tyrkiet har beskrevet analogi
imellem masssepsykoserne Islam og naismen, altså den fra krigens tid.

Fra : Patruljen

Dato : 13-10-06 00:42

Anders Peter Johnsen wrote:

> [...]
> helt bogstaveligt talt lider af paranoia, når han geråder ud i vilde
> konspirationsfantasterier om at andre Usenetskribenter skulle være

Ja. desværre. kombineret med elektro - magnetiske overgreb. Vil jeg
mene med 99% sikkerhed, at vi taler om paranoid skitzofreni.

Jeg er heller ikke psykiater, men har da arbejdet med psykisk syge i
adskillige variationer.
Denher er klokke - klar. Hjortsø bør tale med sin læge. Hvis han
mener deher sager alvorligt.

> [...]
> vrangfortolkes som "bekræftelse" eller "anerkendelse" af personens
> vrangforestillinger før personen bare graver sig endnu længere og dybere

Du må finde ud af, hvad den " fantasi - verden " indeholder, før du
kan konkludere noget som helst. Indholdet skal nødvendigvis
undersøges.

> [...]
> ræssonere logisk med henblik på at han eller hun dermed selv langsomt
> kan begynde at skimte hullerne i slutningskæden.

Jep. Der er en tid til alt. Også til den nødvendige realitets -
korrigering. Hvis man mener sin næstekærlighed alvorligt. Du har
ganske ret.

> [...]
> hvilket så netop kan bruges til at prøve at få dem til at forstå, lige
> nøjagtigt _hvor_ man ikke kan følge deres opfattelser.

Du bliver nødt til at holde forbindelsen. Og at evne at rumme og
containe had, vrede agression, samtidig.

> [...]
> godkendes til trykning hos en kritisk forlægger, da man kan nå et ENORMT
> publikum digitalt direkte gennem sit modem.

Det var derfor jeg dukkede op her på usenet i første omgang. Jeg må
vide, hvad der sker.
Og realitets - korrigere sagerne her og der, når vrangforestllingerne
bliver til en del af adfærden...

> [...]
> vi ellers måtte elske at bilde os selv og hinanden ind, ville det danske
> samfund vel også nok populært formuleret kunne siges at være temmelig

Der er nogen som siger, at facismen befinder sig på midten....

> Imidlertid kan jeg så alligevel ikke helt undgå pludselig at tænke på
> Christiansborg, hmmm...

Best regards Bruun

Fra : Patruljen

Dato : 13-10-06 01:41

Bo Warming wrote:
> [...]
>
> Digter Nordbrandt der boede ti år i Tyrkiet har beskrevet analogi
> imellem masssepsykoserne Islam og naismen, altså den fra krigens tid.

Massepsykose. Interessante begreber. Og gab der smitter.

det minder mig om...

Jeg så et dokumentar fra Koran - skoler i grænse området mellem
Afghanistan og Pakistan.
USA havde opbygget dem for at bekæmpe USSR. Der var mindst 5000
skoler.

Ungerne startede fra de var 5.
Efter min bedste overbevisning var alle elementer tilstede ud i
hjernevask eller hvad man kalder mind - control. Isolation. Kontrol
over input.
Repeteren af samme budskaber. Igen, og igen og igen og igen.
Angst for fysisk straf. Angst for Allah. Massiv angst. Karismatiske
ledere. Mytologiske nærmest. Bin Laden eksempelvis. Utilnærmeligheden
afføder mystik.

Ungerne blev programeret værre end hos Jehovas vidner og andre sekter,
hvor der tales om mind - control. Massive suggestioner

Det er den perfekte hær. Klar til selvmord. Hvis det er
programeringen.

En Taliban betyder egentlig bare. " den som søger kundskab eller viden
". Og er en del af den almindelige muslimske retorik. De var alle
talibanere :-/

Regards Bruun

Fra : Frank Leegaard

Dato : 13-10-06 14:24

Bo Warming wrote:
> [...]

En Taliban betyder egentlig bare. " den som søger kundskab eller viden
". Og er en del af den almindelige muslimske retorik. De var alle

Frank skrev:

Jeps .. og hvad skal der til for at stoppe det. At nogen dropper den
politiske korrekthed som jeg gør her - og går i rette med - måske en
sindslidende - måske kun grænsetilfælde - Hjortsø.

Det er gemen civilcourage ..

/FL

Fra : Kim2000

Dato : 13-10-06 12:19

[...]

-------

alt det må man da gerne mene, men bare ikke forlang vi andre skal tage det
alvorligt.....

mvh
Kim

Fra : Frank Leegaard

Dato : 13-10-06 14:21

> [...]
>

> -------
>
> alt det må man da gerne mene, men bare ikke forlang vi andre skal tage det
´
Så .. så ... nu ikke lege infiltrator ..

/FL