Muhammed-tegninger ved fest i Radikal Ungd~
Fra : Jesper

Dato : 12-10-06 17:37

Nu viser det sig iflg. TVA 18:30 at Radikal Ungdom ved en fest for et
halvt år siden lavede Muhammed-tegninger. Det bli'r morsomt hvad det
udvikler sig til

--
Jesper

Der findes ingen smalle film, alle film er 35 mm brede.
- Christian Braad Thomsen

Fra : @

Dato : 12-10-06 17:47

On Thu, 12 Oct 2006 18:36:30 +0200, spambuster@users.toughguy.net
(Jesper) wrote:

>Nu viser det sig iflg. TVA 18:30 at Radikal Ungdom ved en fest for et
>halvt år siden lavede Muhammed-tegninger. Det bli'r morsomt hvad det
>udvikler sig til

det ender vel med at blive vanskeligt at finde nogen som ike har
tegnet M.

--
Et frit samfund er et samfund,
hvor det er ufarligt at være upopulær

Fra : Doctor Tennant

Dato : 12-10-06 18:02

> det ender vel med at blive vanskeligt at finde nogen som ike har
> tegnet M.

Ærlig talt - det vil jeg håbe. Jeg er ret træt af de ihærdige islameseres
vanvittige opførsel og deres hæslige religion.

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 12-10-06 18:25

Doctor Tennant skrev:

> Ærlig talt - det vil jeg håbe. Jeg er ret træt af de ihærdige islameseres
> vanvittige opførsel og deres hæslige religion.

Samme her: Jeg synes det er direkte ubehageligt at se, hvordan
overvejende venstreorienterede journalister åbenbart lugter blod og
tilsyneladende pinedød VIL ha' en ny "Muhammedsag" med DF i hoverollen,
uanset hvor langt de så end skal gå for at piske en stemning op.

Jeg har dog stadig til gode at se en Muhammed-tegning, der kan trumfe
dèn her:

http://photos1.blogger.com/blogger/4843/1885/1600/muhammad.jpg

Anders Peter Johnsen

Fra : @

Dato : 12-10-06 18:48

On Thu, 12 Oct 2006 19:24:59 +0200, Anders Peter Johnsen
<anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> wrote:

> [...]
>uanset hvor langt de så end skal gå for at piske en stemning op.
>
>Jeg har dog stadig til gode at se en Muhammed-tegning, der kan trumfe

ja den bliver ikke nem at slå

og i al sin gru ER tegningen temmelig retvisende

Fra : Mark Jensen

Dato : 12-10-06 18:23

On Thu, 12 Oct 2006 19:02:25 +0200, "Doctor Tennant"
<buggeroff@bloodyspammers.net> wrote:

>Ærlig talt - det vil jeg håbe. Jeg er ret træt af de ihærdige islameseres
>vanvittige opførsel og deres hæslige religion.

Send det som opgave at tegne profeten i næste udgave af tegn og gæt.

Fra : @

Dato : 12-10-06 18:46

On Thu, 12 Oct 2006 19:23:09 +0200, Mark Jensen <sadasa@mail.dk>
wrote:

>Send det som opgave at tegne profeten i næste udgave af tegn og gæt.

så lad være med at tegne ham med grise- ører og tryne

så gætter Akari og Laban det jo alt for hurtigt

Fra : @

Dato : 12-10-06 18:40

>Ærlig talt - det vil jeg håbe. Jeg er ret træt af de ihærdige islameseres
>vanvittige opførsel og deres hæslige religion.

som ikke er en religion

det er en totalløsning

i mere end en forstand