Fængselsimam fyret af sparehensyn
Fra : Per Hagemann

Dato : 12-10-06 16:23

Jeg tror at den virkelige grund til at den statsansatte imam Ahmed Abu
Bashar er fyret, er afsløringen af at den tyske togterrorist havde imamens
telefonnummer magasineret i sin mobiltelefon.

http://www.fyens.dk/article/703793

Omstridt imam fyret fra fængsel
Abu Bashar, der var med på imam-turen til Mellemøsten for et år siden, er
ikke mere ansat i Statsfængslet i Nyborg. Sparet væk, lyder den officielle
forklaring.
Af Jørgen Volmer

Vollsmose-imamen Abu Bashar, der har været ansat i Statsfængslet i Nyborg,
er ikke tilknyttet fængslet mere.

Det skriver gratisavisen 24timer i sin udgave i dag.

Ifølge avisen er den officielle forklaring, at Abu Bashar er sparet væk, men
uofficielt skulle forklaringen være, at han har "hetzet mod Danmark" og
"opfordret til jihad (hellig krig, red.)" i fredagsbønner i fængslet.

Abu Bashar bor i Vollsmose og blev for alvor kendt, da han sammen med andre
imamer var på rundtur i Mellemøsten sidste år forud for Muhammed-krisen.

Imamerne blev beskyldt for at piske en stemning op i flere mellemøstlige
lande.

Samme dag som politiets store terroraktion den 5. september udtalte Abu
Bashar i et interview i Fyens Stiftstidende, at Danmark meget nemt kunne
være det næste terrormål.

Stiftstidende regner med at bringe et nyt interview Abu Bashar i avisen i
morgen.
Kommentarer
a.. 12. okt 17:03Omstridt imam fyret
b.. 12. okt 16:58Re: Fornuftig
c.. 12. okt 15:46Re: Omstridt imam fyre ...
Skriv indlæg i debatten.

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 12-10-06 17:10

Han skriger om de samme ting i enklaven Vollsmose moskéen, nej han skal
udvises af Danmark for landsskadeligvirksomhed, den tobenede kamel.

Mvh Kurt

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 12-10-06 21:08

On Thu, 12 Oct 2006 18:09:30 +0200, Kurt H. Nedergaard skrev:

> Han skriger om de samme ting i enklaven Vollsmose moskéen, nej han skal
> udvises af Danmark for landsskadeligvirksomhed, den tobenede kamel.

Det var godt nok en rådden sammenligning. Kameler er skam
nyttedyr.
--
Each progressive spirit is opposed by a thousand mediocre
minds appointed to guard the past. ~ Maurice Maeterlinck

Fra : @

Dato : 13-10-06 13:28

On Thu, 12 Oct 2006 22:07:31 +0200, Henrik Svendsen
<HrSvendsen@msn.com> wrote:

>Det var godt nok en rådden sammenligning. Kameler er skam
>nyttedyr.

sikkert men de lugter altså noget så afskyeligt

/Albert Camus/

Fra : Frederik

Dato : 12-10-06 22:54

De er da fyret, fordi di ikke kan li muslimer.