Snebolds-løgn præger alt sprog
Fra : Bo Warming

Dato : 12-10-06 01:50

Snebolds-løgn præger alt sprog

Vi har haft 4 mio år til at udspekulere sophistikeret samarbejde
mellem intuitive, social-intelligente, intrigante mødre og
abstraktions-fokuserende ypperstepræstemænd og sammen har de
speciliserede køn har lagt lag på lag af forenklinger, overdrivelser
og fordrejning ind i tale og skriftsprog som en naturlig rutine.

Allerede før da havde chimpanser tusinder af ord og løgnagtigt
kropssprog, hvor man foregav at være laid back og vinder uden at være
det.

"Du skal ikke tro du er noget" er en løgn, som påduttes selv
karkelak-hanner, der taber en rivaliserings-kamp, og af det udvikledes
dårlig samvittighed, skam, skyld, syndsbevidsthed, selvhad,
selvbedrag, fortrængning, livsløgn, virkelighedsflugt, hallucination
hos de helt udstødte

og alle grader af tillært hjælpeløshed fra beskedenhed til klædelig
høflighed med al dets hykleri.

For at tabere kan kues af smånederlag, der har mange faktorer, har
Vesten et grammatisk system med grundled, verbum, objekt, og deraf
følgende udpegning af een-årsag-een-virkning løgn, -

- det som hadske politikere idag gør til, at vi skal "placere et
ansvar".

En pige. uden rigdom som Janni Spies' ,

påduttes at have samme frihed og selv være eneansvarlig når ikke
succes,

og denne illusion af fri vilje lægger op til skitzo-forvirring på
mange planer.

Hvis man elsker sin skæbne og er glad, så vil moderen måske signalere,
at man virker DUM - ængstelighed er vej til anerkendelse af
intelligens.

Når dyr stresses, så hormoner er til kamp, men kampen ikke kommer, kan
denne ubalance gennem lang tid føre til,

at cortisol-overproduktion influerer på immunforsvaret,

og hos bavianer med lav rang kan både måles mange parasitter i
afførinen og få hvide blodlegemer og snese af samtidige
hormonændringer -

-men at tro, at så kan mennesket reparere med en hormonkopierende
pille,

er at forbigå den vildtvoksende, blomstrende, kulturelle overbygning,

som stenalderen har frembragt og som eksploderede med skriftsprog -og
så computer og SMS

Der er ingen nem vej tilbage til det naturlige enkle bondelivs
kontinuitet uden fremmedgørelse,

så når man fristes til at bygge hule i haven med sine børn, så er det
om at gribe muligheden og ikke søge byggetilladelse hos kommunen.

Den tid, der går godt, kommer ikke dårlig tilbage.

Håndens arbejde er lagt for had af bureaukratiet, men de sort
arbejdende jyder med anhængerkrog viser vejen og er vort samfunds
sande helte,

kun overgået af dem der (også) stemmer DF

(og holder afstand til overforbrug af lægekunst og spreder
skatte-hullernes glade budskab m.m.).

Har man sagt een løgn, skal der tyve kreative små og store løgne som
reparation sidenhen, for at slette sporene halvgodt,

så snebolden ruller sig større og større,

- og ægte pionerer og trailblazers er
naturist-foreningsmedlemmer , der kæmper for accept af nøgenhed som
symbol på at overvågningssamfundet BigBrother er OK,

- og at dårlige betalere og butikstyve og voldsmistænkte skal
kunne slås op på nettet.

At kræve stop for hemmelighedskræmmeri er som at få en narkoman i job,

det er hjælp til selvhjælp,

for ingen lyver så meget for andre som selvbedrageren.

Og den, der hvisker lyver og den der lyver stjæler, og den der stjæler
kommer i det sorte hul og kommer aldrig op igen.

Og man må godt kaste med ord, selvom man selv bor i glashus.

Fra : rapsjak@ofir.dk

Dato : 12-10-06 08:21

Det er simpelthen en omgang tomt indholdsløst vås fra start til slut.

Kunne du i det mindste ikke holde DF skadesfri og lade være med at
forbinde dem med din endeløse ord forurening.

Fra : Bo Warming

Dato : 12-10-06 08:41

<rapsjak@ofir.dk> wrote in message
Det er simpelthen en omgang tomt indholdsløst vås fra start til slut.
Kunne du i det mindste ikke holde DF skadesfri og lade være med at
forbinde dem med din endeløse ord forurening.

DF er igen idag i vælten og gøres til "ondets rod" vedr alle problemer
med muslimer

Det er næppe sympati for stakkels forhånede muslimer, der driver
hetzen mod os indvandringsmodstandere.

Den kollektive forargelse er farisæisk som den skriftkloge i templet,
der siger "Godt jeg ikke er syndig som "toldere, skøger og racister"

Der er milliarder af indtægter for godhedsindustrien i at MORALISERE
og beskytte muslimer

OSCAR WILDE OM MORAL

Alt er godt som stimulerer tænkningen, uanset i hvilken alder. Oscar
Wilde

Den moralske Forargelse er den perfideste Slags Hævn.Oscar Wilde

Der er ingen anden synd end dumhed. Oscar Wilde

Der findes hverken moralske eller umoralske bøger. Bøger er
ganske enkelt enten godt eller dårligt skrevet. Oscar Wilde

Det er meningsløst at dele mennesker i gode og onde.Mennesker er enten
indtagende eller kedsommelige.Oscar Wilde

Duty: most barren of all bonds between man and man.Oscar Wilde

Every thing to be true must become a religion. Oscar Wilde

Good people do a great deal of harm in this world Oscar Wilde

If you pretend to be good, the world takes you seriously. If you
pretend to be bad, it does'nt Such is the astounding stupidity of
optimism. Oscar Wilde

It's absurd to divide people into good and bad.People are either
charming or tedious.Oscar Wilde

Man kan altid let være venlig mod mennesker, man er ligeglad med.
Oscar Wilde

Selfishness is not living as one wishes to live, it is asking
others to live as one wishes to live. Oscar Wilde

Den, der ikke elsker sig selv, elsker ikke godt, og den, der ikke
hader sig selv, hader ikke godt. Oscar Wilde

Glæden er naturens prøvesten, dens tegn på anerkendelse. Når vi
er lykkelige, er vi altid gode, men når vi er gode, er vi ikke altid
lykkelige. Oscar Wilde

To love oneself is the beginning of a lifelong romance.Oscar Wilde

Fra : Patruljen

Dato : 12-10-06 17:41

rapsjak@ofir.dk wrote:
> Det er simpelthen en omgang tomt indholdsløst vås fra start til slut.
>
> Kunne du i det mindste ikke holde DF skadesfri og lade være med at
> forbinde dem med din endeløse ord forurening.

He. Igen et eksempel på, at det er lettest at erklære sager
indholdsløst, hvis det ikke kan forståes. Ja. der er mange
variationer over, hvordan det kan lykkedes mennesker at snyde sigselv
:-/

Regards Bruun