tvunget ud i prostituasion
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 11-10-06 21:41

ja tvang og tvang har en veninde der fatter lidt for god tillid til
sine med mennesker hun er vist det man kalder tosse god - nå men denne
tillid kulminerede i at hun lånte sit visa kort med kode og det hele
ud til en ludoman ( det vist hun så ikke han var ) også har hun været
på røven siden ... men nu står hun foran at skulle opgi sit barn fordi
hun ikke længer har då til at forsørge ham - jeg prøvede at tale
fornuft til hende - hun er lang tids sygemeldt med en skulder der skal
opereres - nå jeg sagde gå ned til din sagsbehandler og få en gælds
sernering men det brød hun sig ikke om - jamen jeg sagde hwa så ?

jow nu ville hun til at sælge sin krop - 2200 til firmaet 1400 til
hende selv for en time - nu ved jeg ikke rigtigt om hun er ovedrevent
optimistisisk godt har hun store bryster men hun er altså også en pige
på 80 kg på 170 cm Puhhh der vil jeg nok mene at 2200 kr er en del at
betale - og der er ikke noget analt endsige slik pik med i det det er
bare knald med gummi.

men ok hun bliver bragt til døren og de tager både visa dinner og
american express ...

men er vores samfund ved at være for fattigt når 30 år s kvinder må
sælge derres krop for at kunne forsørge derres børn ?

jeg synes det er et fint erhvev - hvis der var en eller anden gammel
hejer der vil gi mig 1400 for at duske hende så gjorde jeg det.

men jeg synes der hvor det halter er at hun ikke har andre løsninger
p.gr sin skulder skade hun er faktisk en af dem der gerne vil passe et
arbejde.

så hvis du er en af dem der stemmer VC og Pia så tænk også lige på
det!
--
MvH Bo M Mogensen
Holly Marie Combs The greatest Holly&Chamred (about 1gb)

Fra : Ralph

Dato : 11-10-06 22:03

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 11-10-06 22:57

On Wed, 11 Oct 2006 23:03:21 +0200, "Ralph" <rwr@post6.tele.dk> wrote:

>From: "Ralph" <rwr@post6.tele.dk>
>Newsgroups: dk.snak.seksualitet,dk.politik
>Subject: Re: tvunget ud i prostituasion = oversættelse
>Date: Wed, 11 Oct 2006 23:03:21 +0200

Æhmm du glemte at skrive noget - hvis du skal teste din news reader og
inet forbindelse så brug dk.test

Fra : GB

Dato : 12-10-06 02:36

Bo M Mogensen <chokmah999@hotmail.com> wrote in

> Æhmm du glemte at skrive noget - hvis du skal teste din news reader og
> inet forbindelse så brug dk.test

Og du, din idiot, videresender lortet INKLUSIVE x-post.

FUT til dk.admin.nætikætte....

GB

Fra : JensenDenmark

Dato : 11-10-06 22:16

> [...]
> arbejde.
>
> så hvis du er en af dem der stemmer VC og Pia så tænk også lige på

Efter at man har strammet op på reglerne omkring kopiering af bøger og
software, som de studerende lidt ulovligt har brugt før, så er der mange
unge, som også er nød til at sælge deres krop for at bryde den sociale arv.
http://www.bt.dk/nyheder/artikel:aid=472020/

Det fænomen og kritikken fra FN http://www.bt.dk/nyheder/artikel:aid=471968/
skal naturligvis stoppes.

Derfor har min gode ven Overgaard lavet et forslag om en kraftig regulering
af branchen, som sikrer gennemsigtighed og ordentlige arbejdsforhold for de
kvinder, som desværre vælger at arbejde i den.
http://www.center-validering.dk/prostitution.htm

Men som alle forslag har det også ulemper, omend at disse er betydelig
mindre end den situation, vi har idag. Jeg er ved at skrive en novelle med
udgangspunkt i den tænkte situation, som kan læses på min hjemmeside i løbet
af oktober.

Mvh
JensenDenmark
Forfatter: http://www.asstr.org/~JensenDenmark/

Fra : @

Dato : 11-10-06 22:30

On Wed, 11 Oct 2006 23:16:26 +0200, "JensenDenmark"
<jensen@center-validering.dk> wrote:

> [...]
>unge, som også er nød til at sælge deres krop for at bryde den sociale arv.

et er hvad angår misbrug af 13-14 årige børn

der må man da tage affære

også overfor forældrene, hvorfor har de ikke mere kontrol med hvad
deres børn laver?

>Derfor har min gode ven Overgaard lavet et forslag om en kraftig regulering
<klip>

mandsdomineret formynderi

hvor hvordan og hvornår kvinder tjener penge på sex skal da være deres
helt egen sag

--
Et frit samfund er et samfund,
hvor det er ufarligt at være upopulær

Fra : JensenDenmark

Dato : 11-10-06 22:49

"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse

> [...]
> <klip>
>
> mandsdomineret formynderi
>
> hvor hvordan og hvornår kvinder tjener penge på sex skal da være deres

Udenlandske aktører smugler piger fra Afrika og Østeuropa hertil og tvinger
hjemlige arbejdstagere ud af markedet. I forvejen var skatter og moms et
fremmedord i branchen og nu er det helt galt.

Der skal selvfølgelig svares skatter og afgifter af dette arbejde som alt
andet. Hvis det kan gøres ved at man som kunde beder om at se et ID-kort, at
bordellerne er registreret og deres kasseapparat er online som
spilleautomaterne, så slår vi flere fluer med et smæk.

Samfundet får sine indtægter. Branchen får en bedre indtjening. Pigerne kan
beskyttes imod de ubehagelige kunder.

Mvh
JensenDenmark

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 11-10-06 22:59

On Wed, 11 Oct 2006 23:29:52 +0200, "@" <1[at]invalid.net> wrote:

>hvor hvordan og hvornår kvinder tjener penge på sex skal da være deres
>helt egen sag

joe men er vort samfund ikke blevet fattiger når kvinder tvinges ud i
prostitusione for at kunne forsørge derres børn ?

Fra : nusle nuslesen

Dato : 12-10-06 06:25

> joe men er vort samfund ikke blevet fattiger når kvinder tvinges ud i
> prostitusione for at kunne forsørge derres børn ?

Hun er ikke tvunget ud i prostitution - hun kunne vælge anderledes.

Hun kunne leve midlertidigt af overførselsindkomst (hvis hun ikke kan
arbejde, eller blot ikke har fundet et endnu osv.) - hun kunne søge
gældssanering, erklære sig personligt insolvent.

At hun vælger prostitution handler ikke om reel nød.

Den energi hun bruger på at sælge sig selv, kunne hun bruge på at finde ud
af, hvordan man klarer sig i DK, når man er "fattig".

Eksempler:
I maj måned (hvis jeg husker rigtigt) kan hun søge børnenes kontor om hjælp
til tøjindkøb til sin søn.
I slutningen af november kan hun søge Frelsens Hær om julehjælp.
I slutningen af november kan hun søge Barnets glæde om tøjhjælp.
Man kan også søge julehjælp gennem skolen i stedet - ligesom man kan søge om
midler til lejrskoler mv. hvis der er en egenbetaling.
Hun kan søge legater der er målrettet til enlige forsørgere, værdigt
trængende osv.
Hun kan sætte sit forbrug ned (holde op med at ryge f.eks. - hvis hun ryger)
Hun kan købe sit tøj i Frelsens Hær, de ligger spredt ud over det hele i
København f.eks..
Hun kan undlade at spise kød hver dag (indføre "kødløse" dage - og i stedet
servere f.eks. havregrød, maizenagrød, risengrød osv. med jævne mellemrum -
derved sparer man meget på husholdningbudgettet).

Hun kan i det hele taget erkende sin situation, tage det sure slæb det er at
komme på fode igen - og evt. føle stolthed over det, når hun er kommet ud
på den anden side.

Men hun kan også blive prostitueret.

Og det valgte hun.

Hvorfor skal vi have ondt af det?

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 12-10-06 21:58

On Thu, 12 Oct 2006 07:25:25 +0200, "nusle nuslesen"
<nusle@invalid.com> wrote:

> [...]
>arbejde, eller blot ikke har fundet et endnu osv.) - hun kunne søge
>gældssanering, erklære sig personligt insolvent.

ak jeg har forsørgt - jeg har em da tilbudt at ordne det med hendes
sagsbehandler hvor jeg er bisider at få lavet en gælds sanering der
ville ryde op i det og gi hende en månedlig økonomi hun kan leve af
men ak Lene er ikke udstyret med den bedste begavelse i provinsen
hun begriber det ikke og alt det snak gir hende tanke myller og gør
tingene endnu mere komplicerede ind de var før.

så jow du har ret ingen tvinges ud i noget hvis de bare kan genemskue
tingene og er inde i sagerne - ja hvis man er det så kan en hver
faktisk klare sig ganske godt de fleste steder på jorden selv i den 3
verden.

men problemet er der er ikke ret mange af dem på samfundets bund der
har det overskud den indsigt ... og der med kommer de ringst stillede
pr automatik til at leve i lort.

Hvad kunne samfundet have bidraget med ? altså sagsbehandleren kunne
have set på hendes samlede økonomi og hjulpet hende til en gælds
sernæring - men sagsbehandlerens problem er efter den "nye" regering
trådte til ja så sider de hver med 350 sager og kan reelt ikke gøre
derres arbejde særligt godt.

Fra : nusle nuslesen

Dato : 12-10-06 22:05

> [...]
>
> men problemet er der er ikke ret mange af dem på samfundets bund der
> har det overskud den indsigt ... og der med kommer de ringst stillede

Hun kunne jo have valgt at tage imod din hjælp.

Hun kunne også have valgt at lade "tankemyldret" være længe nok, til at hun
kunne få tænkt tingene igennem.

> Hvad kunne samfundet have bidraget med ?

Skal samfundet leve hendes liv for hende?

> [...]
> sernæring - men sagsbehandlerens problem er efter den "nye" regering
> trådte til ja så sider de hver med 350 sager og kan reelt ikke gøre

Sagsbehandlere skal hjælpe deres klienter - ikke levet livet for dem, og
ikke træffe beslutningerne for dem.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 11-10-06 22:56

> [...]

>unge, som også er nød til at sælge deres krop for at bryde den sociale arv.

Hmm er du ikke lidt langt fra emnet ? jeg forstår BW glæde ved tankens
frie rejse i emnet og at de ting man skriver om ikke ubetinget behøves
at have noget at gøre med det man svare på men hvorfor så ikke oprette
et nyt emne om det man har på hjertet ?

Fra : Carsten Overgaard

Dato : 12-10-06 07:12

> [...]
> frie rejse i emnet og at de ting man skriver om ikke ubetinget behøves
> at have noget at gøre med det man svare på men hvorfor så ikke oprette

Jeg har lavet forslaget, som han henviser til og vil lige lægge en
kommentar.

* Ja, Danmark er blevet fattig.

* Ja, det kan være så flovt at lægge samfundet til last, at nogle vælger at
tjene deres penge på en måde, som er temmeligt hårdt for deres psykiske
balance på lang sigt.

* Ja, Behovet er der desværre.

Men så lad os acceptere at voksne mennesker foretager dette tunge valg om at
gå ind i branchen og i lige som alle andre brancher må vi sikre et så godt
arbejdsmiljø for de udøvende som muligt.

Der er alternativer, men det skal ikke afholde samfundet fra at skabe
fornuftige forhold for denne branche, som det sker i alle brancher blot
fordi at vi ikke kan lide tanken om hvad der foregår.

Jeg forstår fuldt ud din bekymring, men hun har foretaget et aktivt valg og
må tage konsekvensen af dette. Jeg vil aldrig ønske for nogle i min familie
at de måtte træffe samme valg og vil prøve at tale dem fra det, men er en
person myndig, så kan vi ikke bestemme over dem. Vi kan kun rådgive.

Carsten Overgaard
http://www.center-validering.dk/aboutdenmark.htm
"Om 2006 - Evigt ejer du kun det, som du har mistet."

Fra : Bo Warming

Dato : 12-10-06 20:07

"Carsten Overgaard" <info@carstenovergaard.dk> wrote in message
> [...]
> balance på lang sigt.
>
> * Ja, Behovet er der desværre.
>
> Men så lad os acceptere at voksne mennesker foretager dette tunge

Det er da et mere tungt valg at gå med aviser i regn og kulde til en
tyvendedel timeløn og dårligere beskyttelse

Du kan ikke give eksempel på at jeg ikke svarer ontopic, men hvis du
ikke læser to gange så måske at du ikke forstod tilbunds

telegramstil kan være svær for nogle. Men man er altid velkmmen til at
bede præcist om uddybning, pr meil eller telefon 35861000

Fra : JensenDenmark

Dato : 12-10-06 22:12

> "Carsten Overgaard" <info@carstenovergaard.dk> wrote in message

> Det er da et mere tungt valg at gå med aviser i regn og kulde til en
> tyvendedel timeløn og dårligere beskyttelse

Personligt vil jeg vælge at gå med aviser til enhver tid fremfor at få
masseret prostata i tide og utide. Men det er mit personlig valg, ligesom at
det er damens absolutte frie valg at gå ind i branchen.

Hun glemmer at nok er det måske ikke fysisk hårdt at arbejde i branchen, men
det er psykisk hårdt at have solgt sine moralske værdier for ussel mammon.
Tro mig, jeg har været der. Jeg har solgt IT-systemer (Idag udbydes de af
Microsoft), som hverken var halvt eller helt færdige. Min samvittighed
plager mig den dag i dag.

Mvh
JensenDenmark

Fra : Jens

Dato : 15-10-06 06:13

JensenDenmark wrote:

> [...]
> branchen, men det er psykisk hårdt at have solgt sine moralske
> værdier for ussel mammon. Tro mig, jeg har været der. Jeg har solgt

Kunne du kun få de IT-systemer til at virke, hvis du stak din pik ind i
PC'en ???

Fra : Jens

Dato : 15-10-06 06:10

Bo Warming wrote:
> [...]
>
> telegramstil kan være svær for nogle. Men man er altid velkmmen til at
> bede præcist om uddybning, pr meil eller telefon 35861000

Pillebøø du kom til at bruge din BW profil...

Fra : Jens

Dato : 15-10-06 06:07

Bo M Mogensen wrote:

> [...]
> frie rejse i emnet og at de ting man skriver om ikke ubetinget behøves
> at have noget at gøre med det man svare på men hvorfor så ikke oprette

Kan du ikke poste dine løgne i dk.for-meget-fritid.fri-fantasi.paa-piller
???

Fra : Per Rønne

Dato : 12-10-06 04:23

> [...]

> unge, som også er nød til at sælge deres krop for at bryde den sociale arv.

Jeg ser ingen beskrivelse af det du skriver, i linket. Og jeg har i
øvrigt på universitetet ikke konstateret at nogle studerende, hverken
drenge eller piger, har måttet prostituere sig selv for at »bryde den
sociale arv« eller få råd til »bøger og software«.

Endelig så ligger problemerne i forbindelse med den sociale arv i
folkeskolen. Grundskolen er uhyre dårlig til at bryde den sociale arv,
internationalt set, og i forhold til situationen før afskaffelsen af
realeksamen.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Blinkhinde

Dato : 12-10-06 08:32

nusle nuslesen skrev:
> [...]
> komme på fode igen - og evt. føle stolthed over det, når hun er kommet ud

Jeg er fuldstændig enig. At blive prostitueret på denne måde, er et
valg man tager. Ligesom at det er et valg man tager at låne sit kort
med kode ud til en anden. Tager man sådanne valg, må man også tage
konsekvenserne.

> Hvorfor skal vi have ondt af det?

Jeg har ondt af hende, men ikke mere ondt af hende end af dem, der
redder sig ud af situationen på andre måder. Det er et skidehårdt
slid, ligegyldigt på hvilken måde man redder sig ud.

Fra : Brian Olesen

Dato : 16-10-06 13:30

> [...]
> opereres - nå jeg sagde gå ned til din sagsbehandler og få en gælds
> sernering men det brød hun sig ikke om - jamen jeg sagde hwa så ?

Det er også en proces, der kan tage flere år, så det kan jeg godt forstå hun
måske ikke lige kan overskue.

> [...]
> på 80 kg på 170 cm Puhhh der vil jeg nok mene at 2200 kr er en del at
> betale - og der er ikke noget analt endsige slik pik med i det det er

Sagde du ikke osse 2200 plus 14? Men under alle omstændigheder så er det for
meget, så hun bliver nok ikke stresset af sit nye job.

> men ok hun bliver bragt til døren og de tager både visa dinner og
> american express ...

lol

> men er vores samfund ved at være for fattigt når 30 år s kvinder må
> sælge derres krop for at kunne forsørge derres børn ?

Kære Bo Du er sgu for godtroende, hvis du tror det er virkeligheden for
hende. Det er et aktivt valgt hun træffer.

> jeg synes det er et fint erhvev - hvis der var en eller anden gammel
> hejer der vil gi mig 1400 for at duske hende så gjorde jeg det.

Well den kan vel vaskes -

> men jeg synes der hvor det halter er at hun ikke har andre løsninger
> p.gr sin skulder skade hun er faktisk en af dem der gerne vil passe et
> arbejde.

lol ja det kan jeg forstå.
Det må ikke være specielt pirrende, at ligge og rode med en, der siger av
hele tiden. *gg* Hvordan kan hun lave det ene, men ikke det andet?

> så hvis du er en af dem der stemmer VC og Pia så tænk også lige på
> det!

Det er jeg.

Men jeg ville ikke duske Pia for 1400. lol

Brian

Fra : Bo Warming

Dato : 16-10-06 14:58

"Brian Olesen" <nomail@please.dk> wrote in message
> "Bo M Mogensen" <chokmah999@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Det er også en proces, der kan tage flere år, så det kan jeg godt
> forstå hun måske ikke lige kan overskue.

"Selvfølgelig er nogle narkoludere presset ind i ulykke, men alt i alt
er der overvægt af fordele ved at undlade indblanding i prostitution,
for vi har et spændende "TIL EN VIS GRAD samfund", med nuancer, som
kun hin enkelte individ kan tage klogt stilling til
" Evangeliet siger at man ikke må tjene to herrer. Hele
verden siger det modsatte. Verden siger
"til en vis grad"
- hvilket er det modsatte" Søren Kierkegaard-

Min sociale model er at en god hobby er at være lidt bedre end
gennemsnittet, men idealer bør ikke forfølges extremt - det skader
ofte.

Et forpligtende parforhold er godt for børnene, men ikke alle er til
troskab, hvilket belyses af nedenstående

"I love prostitution in and for itself ...In the very notion of
prostitution thereis such a complex convergence of lust and
bitterness, such a frenzy of muscleand sound of gold, such a void in
human relations, that the very sight of itmakes one dizzy! And how
much is learnedthere! And one is so sad! And one dreamsso well of
love!GustaveFlaubert

"Jeg er sikker på, at ludere er nogen af dem,der gør mest gavn i
samfundet.Ann-Mari MaxHansen

"Koketterne sætter en ære i at være skinsyge påderes elskere, for at
skjule, at de er misundelige på andre kvinder.Rochefoucauld

"May1865: Flaubert told us, `Such was my vanity when I was young that
when I visited a brothel with my friends, I always took the ugliest
girl and insisted on screwing her in front of them all, without taking
my cigar out of my mouth. It wasno fun for me: I just did it for the
spectators.´Goncourt Brothers

" Mon der ikke i alle kvinder et eller andetsted rumsterer en
drøm om at prøve at blive begæret som luder. Det tror jegfaktisk.Susi

"Ofte fører frygten for noget ondt tilnoget ondereNicolasBoileay

"En kvinde, der sminker sig, sætter i virkeligheden en plakat op om,
at hun kan lejes. Thomas Fuller den yngre

Fra : Brian Olesen

Dato : 16-10-06 17:21

> [...]
> siger det modsatte. Verden siger
> "til en vis grad"
> - hvilket er det modsatte" Søren Kierkegaard-

Jeg er slet ikke uenig. Jeg siger bare, at kvindemennesket her, i Danmark
har et valg.

> Min sociale model er at en god hobby er at være lidt bedre end
> gennemsnittet, men idealer bør ikke forfølges extremt - det skader ofte.

Lyder rimeligt.

Brian

Fra : Jens

Dato : 15-10-06 05:57

Bo M Mogensen wrote:
> [...]
> arbejde.
>
> så hvis du er en af dem der stemmer VC og Pia så tænk også lige på

Fik du nu IGEN indtaget for mange piller på en gang bøø???