"Grov civil ulydighed hos en lille gruppe"~
Fra : Bo Warming

Dato : 11-10-06 10:22

"Grov civil ulydighed hos en lille gruppe" nedgør en SF-formand det
til, at Jagtvej69-bzerne er forhadt på Nørrebro. Udover hærværk for
millioner af kroner mod naboers biler og huse, bl.a. mit, er de også
dyre for skatteyderne ved at være arbejdsløse og få kulturstøtte.
Trusler om personvold rettes fra en bred skare i huset mod bl.a. mig,
og er skriftlig bekræftet af husets talsmand, der ikke ser grund til
at kritisere "tæsk" som "nogle i huset finder fornuftigt" han han
mailet til mig.

Bo Warming, Bjelkes Alle 46, Nørrebro, 35861000

Fra : Hans Joergensen

Dato : 11-10-06 11:38

Bo Warming wrote:
> millioner af kroner mod naboers biler og huse, bl.a. mit, er de også
> dyre for skatteyderne ved at være arbejdsløse og få kulturstøtte.

Har du nogen viden om hvor høj procentdel af de unge i Ungeren der
rent faktisk er arbejdsløse og modtager bistand?
En stor del er under uddannelse, og kan ikke betragtes som værende
samfundsnassere, og af de faste aktivister jeg har snakket med
gennem tiden synes jeg det mere er reglen end undtagelsen at de har
arbejde.

// Hans
--
"There's only one place where we can get fresh salmon," he said,
"and it's closed on Sunday." "Of course," I snapped.

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 11-10-06 11:55

> [...]
> bekræftet af husets talsmand, der ikke ser grund til at kritisere "tæsk"
> som "nogle i huset finder fornuftigt" han han mailet til mig.

Bo har du en ide om hvornår Kenneth Plummer havde sin daglige gang på
Jagtvej 69.

Mvh Kurt

Fra : Bo Warming

Dato : 11-10-06 13:05

"Kurt H. Nedergaard" <kurtnedergaard@privat.tele.dk> wrote in message

> Bo har du en ide om hvornår Kenneth Plummer havde sin daglige gang
> på Jagtvej 69.

Da Glistrup søgtes smidt i søen 1.maj 1983 of efterfølgende syv år,
kom de fra Jagtvej69 i samlet trop med masker og ens kasteskyts
mer ved jeg ikke om dem indtil de begyndte at smide sten på mine ruder
1994