Dansk-nordkoreansk venskabsforening
Fra : dktekno

Dato : 10-10-06 21:51

Der findes en dansk-nordkoreansk venskabsforening, og Gert Poder, formanden
for Dansk-nordkoreansk venskabsforening var i DR2 Deadline 22.30 hvor han
argumenterede for, hvorfor nordkorea skal have atomvåben.

Men det, de sjovt nok aldrig kom ind på, var:

Hvad får folk til overhovedet, at have en venskabsforening, og åbent støtte
et land, der sender politiske modstandere i arbejdslejre og henretter
flygtninge eller torturerer dem?

En sådan organisation bør fuldstændigt forbydes, og Gert Poder bør
tvangsdeporteres til en nordkoreansk arbejdslejr og sultes ihjel det fucking
dumme svin!

Fra : Patruljen

Dato : 10-10-06 21:58

dktekno wrote:
> [...]
>
> Hvad får folk til overhovedet, at have en venskabsforening, og åbent støtte
> et land, der sender politiske modstandere i arbejdslejre og henretter

Godt spørgsmål dktekno.

> En sådan organisation bør fuldstændigt forbydes, og Gert Poder bør
> tvangsdeporteres til en nordkoreansk arbejdslejr og sultes ihjel det fucking
> dumme svin!

Nja. Vi har jo Geneve - konventionen, menneskerettigheder og den slags.

Selvom de andre ikke holder reglerne, kommer Amnesty eller Leegård
eller Kim Larsen og skælder ud, hvis vi ikke holder reglerne.
Det er ikke nemt :-/

Best Regards Bruun

Fra : Mark Jensen

Dato : 10-10-06 21:57

On Tue, 10 Oct 2006 22:51:06 +0200, "dktekno" <dktekno@gmail.com>
wrote:

> [...]
>
>En sådan organisation bør fuldstændigt forbydes, og Gert Poder bør
>tvangsdeporteres til en nordkoreansk arbejdslejr og sultes ihjel det fucking

Lad dem dog have lov at reklamere med deres historieløshed.

Men jeg så godt programmet. Man rystes over at der findes sådanne
mennesker.

Elller rettere, når man har læst Arne Wilstrups udgydelser herinde, så
ved man godt at de folk eksisterer.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 10-10-06 22:49

On Tue, 10 Oct 2006 22:51:06 +0200, dktekno skrev:

> [...]
>
> Hvad får folk til overhovedet, at have en venskabsforening, og åbent støtte
> et land, der sender politiske modstandere i arbejdslejre og henretter

Prøv at spørge dem dansk amerikansk venskabsforening, hvordan
de har det med Abu Ghraib, Guantanomo og Rendition Air med
destinationer til en hel masse andre torturcentre.

> En sådan organisation bør fuldstændigt forbydes,

De vil nok ikke kunne forstå hvorfor.

> og Gert Poder bør
> tvangsdeporteres til en nordkoreansk arbejdslejr og sultes ihjel det fucking
> dumme svin!

Dansk amerikansk venskabsforening burde sendes til Guantanomo
og få sig et par uger water boarding?

Mener du virkelig det?

--
"Nothing is easier than self-deceit. For what each man wishes,
that he also believes to be true." --Demosthenes

Fra : Patruljen

Dato : 10-10-06 23:30

Henrik Svendsen wrote:

> [...]
>
> De vil nok ikke kunne forstå hvorfor.

> Dansk amerikansk venskabsforening burde sendes til Guantanomo

Når du whiner og ynker de`herrer. Og syntes det er så synd.
Syntes jeg du skulle tage en reminder

http://www.youtube.com/watch?v=su3cBoKdrL8&mode=related&search=

Og tælle. Et frit fald. Tager 8 - 10 sekunder....

Horror reality. Sådan ser det ud.

http://www.youtube.com/watch?search=UN+UNRWA+PCRWA+ambulance+terrorist+bomb+attack+palestinian+malkin&v=BuQ4uGThGfI

Regards Bruun

Fra : Patruljen

Dato : 11-10-06 00:09

Patruljen wrote:

> [...]
>
> http://www.youtube.com/watch?v=su3cBoKdrL8&mode=related&search=
>
> Og tælle. Et frit fald. Tager 8 - 10 sekunder....

Den - her er absolut anbefalelses værdig.
Jeg syntes, du skal lytte til historierne. Hvordan blev fangerne
behandlet, så.
Hvor var konventionen eller menneskerettighederne, for disse individer,
når du klager over at bødlerne ikke får billiard, bordtennis, vægt
- træningsinstrumenter og tv ?

Regards Bruun

Fra : Per Rønne

Dato : 11-10-06 05:27

> [...]

> Hvad får folk til overhovedet, at have en venskabsforening, og åbent støtte
> et land, der sender politiske modstandere i arbejdslejre og henretter

Som bestyrelsesmedlem og i hvert fald som formand, får man en masse
luksusrejser betalt af dt land, man er 'venskabsforening' med.

> En sådan organisation bør fuldstændigt forbydes, og Gert Poder bør
> tvangsdeporteres til en nordkoreansk arbejdslejr og sultes ihjel det fucking
> dumme svin!

Måske skulle du lære lidt om demokratiets væsen?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : hanzen

Dato : 11-10-06 07:45

"dktekno" <dktekno@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> En sådan organisation bør fuldstændigt forbydes, og Gert Poder bør
> tvangsdeporteres til en nordkoreansk arbejdslejr og sultes ihjel det

Måske er noget af forklaringen her:
http://www.hampepartiet.dk/taagen%20letter.htm

Journalist Gert Poder var ordstyrer. Gert fortalte at han selv har røget
hash i over 30 år.

--
hilzen
hanzen

Fra : Per Rønne

Dato : 11-10-06 09:09

hanzen <hanzen@mailmig.dk> wrote:

> Måske er noget af forklaringen her:
> <http://www.hampepartiet.dk/taagen%20letter.htm>
>
> Journalist Gert Poder var ordstyrer. Gert fortalte at han selv har røget
> hash i over 30 år.

Hvor man også kan se:

=
Lise Lauritzen Loft interwiever den tidligere justistminister og nu
professor i jury Ole Espersen. Han går også ind for fri cannabis
=

Professor i 'jury', og så går han mindsandten i dag ind for frit hash.

Han er minsandten røget langt ned.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : hanzen

Dato : 11-10-06 09:20

> [...]
> =
>
> Professor i 'jury', og så går han mindsandten i dag ind for frit hash.

"røget" langt ned
--
hilzen
hanzen

Fra : Per Rønne

Dato : 11-10-06 11:11

?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : hanzen

Dato : 11-10-06 11:24

> [...]

Åh la vær. Den forstår du da. Røget = faldet eller smoked.

Jeg tror faktisk jeg kender ham G.P.
Kender er nok for meget sagt men i mine unge dage hed den lokale postmester
Poder. Han havde en søn som hed Gert. Denne søn var almindelig kendt i byen
som værende underlig/sær/mærkelig/halvskør.
Danmarks statistik siger der er "2 eller færre" med navnet Gert Poder i DK.

--
hilzen
hanzen

Fra : Per Rønne

Dato : 11-10-06 11:35

hanzen <hanzen@mailmig.dk> wrote:

> "Per Rønne" <per@RQNNE.invalid> skrev i en meddelelse

> Åh la vær. Den forstår du da. Røget = faldet

Jeg forstår ikke kommentaren - jeg brugte jo selv 'røget langt ned' i
netop den betydning.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : hanzen

Dato : 11-10-06 11:38

> Jeg forstår ikke kommentaren - jeg brugte jo selv 'røget langt ned' i
> netop den betydning.
> --
> Per Erik Rønne
> http://www.RQNNE.dk

Så er vi vist ved at være enige om at vi er enige.
--
hilzen
hanzen