Defending Denmark
Fra : Per Rønne

Dato : 10-10-06 09:09

I dagens Goft Sagt, Berlingske Tidende, bringes følgende sandheder til
torvs:

=
I forsvar for landet
· Defending Denmark hedder et kunstnerinitiativ, der som målsætning har
at forbedre Danmarks image i udlandet - herunder ikke mindst i den
muslimske verden.
Derfor udstyrede de et medlem med et videokamera og sendte personen ind
i midten af Dansk Folkepartis ungdomsorganisation for i månedsvis at
spionere mod den ikke for begavede flok, der end ikke kan kende en
person med ilde hensigter.
Projektet lykkedes endelig i august, på SFUs sommerlejr, hvor
videokameraet kunne indfange problematiske sager, nemlig en
fuldemandshån af profeten Muhammed.
Historien blev Nyhedsavisens første scoop. Og den er gået verden rundt.
Og har ophidset muslimske kræfter i Iran, Tyrkiet, Indonesien etc., og
den islamiske organisation har nu klaget til statsministeren over, at
videoen er blevet bragt i DR og TV2.
Dermed er der lagt op til en gentagelse af Muhammed-krisen, bortset fra
at Abu Laban har meddelt, at man denne gang vil prøve at optræde
snedigere.
Nyhedsavisens chefredaktør, David Trads, er naturligvis ganske så stolt:
»Der er tale om et stykke klassisk journalistik, der beskriver
virkeligheden.«
Asger Aamund er til gengæld helt uenig: »Hvis det her udvikler sig til
en ny krise, har Nyhedsavisen hele ansvaret.«
Groft sagt kan kun være enig med Asger Aamund. Nyhedsavisen har ansvaret
for en mulig ny krise. Og at tale om klassisk journalistik er en
decideret latterlighed.
Avisen har fået overleveret materiale af en enkeltperson - eller to.
Deres påståede intention er at forbedre Danmarks image. Realiteten er,
at deres snuskede aktion kun kan skade landet - for at udlevere 20 mand
på druk.
Hvor er det stort!
Nu mangler vi kun at få afdækket, at Defending Denmark modtager
statsstøtte. Hvilket ikke ville overraske! Egon Balsby
=

Og vi venter stadig spændt på døds-fatwaen mod David Trads og folkene
bag 'Defending Denmark' .
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : @

Dato : 10-10-06 09:29

On Tue, 10 Oct 2006 10:08:54 +0200, per@RQNNE.invalid (Per Rønne)
wrote:

> [...]
>Groft sagt kan kun være enig med Asger Aamund. Nyhedsavisen har ansvaret
>for en mulig ny krise. Og at tale om klassisk journalistik er en

Aamund vrøvler(som sædvanlig)

hvis der bliver en krise ud af DFU's fremstilling af den falske profet

kan ansvaret kun placeres eet eneste sted nemlig hos
religionsfanatiske muhamedanere som ikke respekterer at
ikke-muhamedanere ikke ligger under for muhamedanernes religiøse
dogmer

> [...]
>Deres påståede intention er at forbedre Danmarks image. Realiteten er,
>at deres snuskede aktion kun kan skade landet - for at udlevere 20 mand

dem der skader landet er udelukkende muhamedanske kludehoveder som
ikke burde gå frit omkring

hverken DFU Nyhedsavisen eller ham der filmede har gjort noget galt

de gale er og bliver religionsfanatikerne i Umma

--
Et frit samfund er et samfund,
hvor det er ufarligt at være upopulær

Fra : GB

Dato : 10-10-06 10:45

"@" <1[at]invalid.net> wrote in news:f2mmi2tvvo25aggjspug0jh1kj3gh2iku4@
4ax.com:

> [...]
> religionsfanatiske muhamedanere som ikke respekterer at
> ikke-muhamedanere ikke ligger under for muhamedanernes religiøse

Hvad med ham "kunstneren" som iscenesatte det hele og optog det med skjult
kamera for at få røre i andedammen?

GB

Fra : @

Dato : 10-10-06 12:23

On Tue, 10 Oct 2006 09:44:49 GMT, GB <nospam@nospam.invalid> wrote:

> [...]
>4ax.com:

>Hvad med ham "kunstneren" som iscenesatte det hele og optog det med skjult

ja hvad med ham

problemet er ikke hverken DFU eller en mulig provkatør som selv er med
i iscenesættelsen af en gang harmløs sjov

problemet er voldelige selvhævdende intolerante racistiske
muhamedanere som ikke på nogen måde vil respektere at andre ikke gør
som de

hvor er muhamedanernes respet for folk som ikke er muhamedanere?

hvis ikke det er fordi disse muhamedanske voldsforbrydere virkelig ER
farlige for menneskeheden kan de og deres måde at optræde på bedst
sammenlignes med uopdragne femårige børns

Fra : Hovsada

Dato : 10-10-06 09:38

Per Rønne wrote:
> [...]
> =
>
> Og vi venter stadig spændt på døds-fatwaen mod David Trads og folkene

Hele forløbet omkring fremkomsten af "nyheden" om DFU's
muhammedforhånelse kunne godt ligne et snedigt nyt våben:
1) en fremmed magt, som ønsker at skade Danmark, starter en ny avis i
Danmark
2) den nye avis skriver straks i første nummer om meget anstødelige
ting for muslimer
3) alle muslimer bliver vrede på Danmark (for her kommer avisen jo
fra)
4) muslimerne angriber Danmark....

Det snedige er naturligvis at få en letantændelig og voldelig gruppe
mennesker gjort sure på det, som man gerne vil bekæmpe - men vel at
mærke på den måde at man ikke selv har noget i klemme....

Tilbage står blot spørgsmålet: hvorfor ønsker Island Danmark
angrebet!?

Fra : Per Rønne

Dato : 10-10-06 09:53

Hovsada <hovsada@gmail.com> wrote:

> [...]
> mærke på den måde at man ikke selv har noget i klemme....
>
> Tilbage står blot spørgsmålet: hvorfor ønsker Island Danmark

Jeg ser i Baugur-gruppen på Island kun nogle yngre mennesker, der gerne
vil tjene penge - mange penge, så hurtigt som muligt.

Jeg ser i David Trads, der som fhv chefredaktør for Information [hvilket
gør ham til Lars Hedegaards kollega], en mand der hader Dansk Folkeparti
og alt hvad det står for, og derfor bruger sin nye platform som
Nyhedsavisens chefredaktør til at føre 'jihad' mod DF.

I øvrigt tror jeg at Nyhedsavisen højst holder et par måneder. Derefter
bliver Den Berlingske Officin og Jylitiken A/S stille og roligt enige om
også at nedlægge deres gratisaviser.

Baugur-gruppen har stillet 50 millioner af de 200 millioner til
rådighed, der er nødvendig for at få Nyhedsavisen til at køre. Der har
foreløbig ikke meldt sig andre investorer.

Foreløbig har jeg kun fået dato ind ad brevsprækken, ikke andre, og kun
en enkelt gran {forrige mandag}. Foreningen er træt af at udlevere
nøgler til bude, der alligevel hurtigt smider dem væk {så jeg siger også
snart farvel til Berlingske Tidende}.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Martin

Dato : 10-10-06 12:51

GB skrev:
> [...]
> 4ax.com:

> Hvad med ham "kunstneren" som iscenesatte det hele og optog det med skjult

Hvis "kunstneren" har optaget med skjult kamera er det SVJV ulovligt.
Heraf må endvidere følge at han vil kunne gøres ansvarlig for
økonomiske tab som firmaer allerede har noteret. DET BLIVER DYRT :-|

"Kunstneren" var i P1 i morges hvor han hævdede at kameraet var
synligt fremme.
Han førte sig frem med en underlig indeklemt stemmeføring og omtalte
sig konsekvent som "vi". Jeg kom til at tænke på Theodore
Kaczynski-"gruppen".
Typisk for rødfascistisk megalomani er det også at bilde sig ind at
deres politiske aktiviteter er kunst, jf fx Gal-schiøt.

Tænk hvilken lidelse det må have været for "kunstneren" at have
været spion blandt "racister" i 18 måneder - han må virkelig være
indædt. Jeg synes PET skulle checke om der er forbindelse til
"grænseløse Beate".

Mvh
Martin

Fra : NVJ

Dato : 10-10-06 13:34

On 10 Oct 2006 04:51:15 -0700, "Martin" <mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Hvis "kunstneren" har optaget med skjult kamera er det SVJV ulovligt.

Ulovligt!? Hmmm.... tror jeg næppe... så havde vi nok haft flere sager
mod pressen, der ind imellem bruger skjult kamera i forbindelse med
dokumentation om en sag, senest som i sagen om Rudy Frederiksen.

/NVJ

Fra : Per Rønne

Dato : 10-10-06 14:09

NVJ <nvj1975@yahoo.dk> wrote:

> Ulovligt!? Hmmm.... tror jeg næppe... så havde vi nok haft flere sager
> mod pressen, der ind imellem bruger skjult kamera i forbindelse med
> dokumentation om en sag, senest som i sagen om Rudy Frederiksen.

Der er vist rejst sag af fagforening og pårørende i forbindelse med
brugen af skjult kamera på et plejehjem.

I Rudy Frederiksen-sagen skal vi vel lige se om der overhovedet kan
rejses tiltale. Alle piger var fyldt 15, og der var ikke tale om
voldtægt, højst om 'forførelse'.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 10-10-06 14:34

"Martin" <mlarsen@post7.tele.dk> wrote in message
GB skrev:
> "@" <1[at]invalid.net> wrote in
"Kunstneren" var i P1 i morges hvor han hævdede at kameraet var
synligt fremme.

BW: Moni kke det er en smart løgn.
Hvorfor tog hanikke foto af sig i spejl som bevis?

Men han har gavnet DF og et evt fremtidigt dansk Danmark så

"Never interrupt your enemy while he is making a mistake" -
Napoleon

Denne general og kejser var utrolig god til kloge fyndord

-------------------

Napoleon 1769-1821

"Geni er flid" Napoleon

En forfatning skal være kort og uklar Napoleon 1803

Den eneste sejr i kærligheden er flugt. Napoleon

The great proof of madness is the disproportion of one's designs to
one's means. Napoleon I

"Intet samfund kan eksistere uden moral.

Der findes ingen god moral uden religion,

Det er da religionen alene, der giver staten en fast og varig
grundvold.

Et samfund uden religion er som et skib uden kompas. NapoleonEt skib ,
der er i den tilstand, kan hverken forvisse sig om sin rute eller håbe
på at komme vel i havn."Napoleon

DAGDRØMd Civilization does everything for the mind and
favors it entirely at the expense of the body.Napoleon

d De dumme taler om fortiden, de kloge om nutiden og de gale om
fremtiden. Napoleon

d Imagination rules the world Napoleon (1769-1821)French Emperor.

d The great proof of madness is the disproportion of one's designs to
one's means. Napoleon I

d The old nobility would have survived if they had known enough to
become masters of printing materialsNapoleon Bonaparte

d The torment of precautions often exceeds the dangers to be avoided.
It is sometimes better to abandon one's self to destiny.Napoleon I

MORALm Moralen er meget ofte skalkeskjul for bagvaskelsen.
Napoleon

m People who are masters in their own house are never tyrants.Napoleon

POLITIKp `In politics stupidity is not a handicap.Napoleon
Bonaparte(1769-1821)

p A man will fight harder for his interests than his rights.Napoleon

p All becomes easy when we follow the current of opinion, it is the
ruler of the world. Napoleon

p Among those who dislike oppression, are many who like to
oppressNapoleon

p Every man who is worth thirty millions and is not wedded to them,
is dangerous to the government. Napoleon

p In order that a people may be free, it is necessary that the
governed be sages, and those who govern, gods.Napoleon

p In the eyes of empire builders men are not men, but
instruments.Napoleon

p Public opinion is the thermometer a monarch should constantly
consult.Napoleon

p Riches do not consist in the possession of treasures, but in the
use made of them. Napoleon

p Since the discovery of printing knowledge has been called to power,
and power has been used to make knowledge a slave.Napoleon

p The most insupportable of tyrannies is that of inferiors.Napoleon

p The true wealth of a state consists in the number of its
inhabitants, in their toil and industry.Napoleon

p There is nothing so imperious as feebleness which feels itself
supported by force. Napoleon

p There is one kind of robber, whom the law does not strike at, and
who steals what is most precious to men: time. Napoleon

p Lægerne vil i den kommende verden, blive gjort ansvarlig for flere
liv end selv vi generalerNapoleon

RELIGION+SANDHEDr `Religion is what keeps the poor from murdering
the rich.'Napoleon Bonaparte (1769-1821

r Religion is excellent stuff for keeping common people
quiet.Napoleon Bonaparte.

t `History is the version of past events that people have decided to
agree upon.'Napoleon Bonaparte (1769-1821)

t History is a set of lies agreed upon.Napoleon Bonaparte

t Unhappy the general who comes in the field of battle with a system.
Napoleon

t We must laugh at man to avoid crying for him.Napoleon Bonaparte

"I mit hoved er de forskellige affærer ordnet skuffevis som i et
skab.
Når jeg vil lukke af for en ting, så lukker jeg bare dens skuffe og
åbner en anden.
De blandes aldrig imellem hverandre, de forvirrer mig ikke og trætter
mig ikke ved deres mangfoldighed.
Vil jeg sove, lukker jeg alle skuffer og sover med det samme"
"Når jeg skal tage fat på noget, åbner jeg vedkommende luge og lukker
samtidig alle de andre.
Når jeg vil sove, lukker jeg dem alle" Napoleon

"Kina er en sovende kæmpe, og når den vågner, vil verden ryste"
Napoleon

Genier tror ikke på skæbne. De handler og skaber skæbne.