De burde da blive væk
Fra : Konrad

Dato : 10-10-06 04:26

http://www.bt.dk/politik/artikel:aid=474008/

Det er svært at se hvad der skulle motivere ambassadørerne fra muslimske
lande til at møde op. Fogh ville jo ikke tale med dem, dengang /de/ havde
behov for det. Endnu mere forunderligt bliver det, når man læser at Fogh
"tager stærkt afstand" - er han nu pludselig imod ytringsfrihed? Eller hvad
er det præcist, som adskiller DFU'ernes platheder med JP's ditto? Det tror
jeg ikke engang han selv kan svare på.

Fra : Aage Andersen

Dato : 10-10-06 05:21

"Konrad"
> [...]
> hvad
> er det præcist, som adskiller DFU'ernes platheder med JP's ditto? Det tror

Man har et standpunkt indtil man tager et nyt.

Aage

Fra : @

Dato : 10-10-06 06:20

On Tue, 10 Oct 2006 06:21:28 +0200, "Aage Andersen"
<aaa(REMOVE)@email.dk> wrote:

>"Konrad"
>
>Man har et standpunkt indtil man tager et nyt.

hov hov det er socialdemokrater der har det

--
Et frit samfund er et samfund,
hvor det er ufarligt at være upopulær

Fra : Aage Andersen

Dato : 10-10-06 07:51

"@"
> "Aage Andersen"

> hov hov det er socialdemokrater der har det

Nej. Det er dem der er blevet klogere.

Aage

Fra : @

Dato : 10-10-06 08:00

On Tue, 10 Oct 2006 08:51:05 +0200, "Aage Andersen"
<aaa(REMOVE)@email.dk> wrote:

>"@"

>Nej. Det er dem der er blevet klogere.

aha

så er det jo slet ikke socialdemokraterne alligevel

var de blevet klogere var de jo ikke længere socialdemokrater

Fra : El Trabajador

Dato : 10-10-06 05:54

"Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> skrev i
> [...]
> imod ytringsfrihed? Eller hvad er det præcist, som adskiller
> DFU'ernes platheder med JP's ditto? Det tror jeg ikke engang han selv

Der er ingen grund til at tage afstand fra DSU'ernes udskejelser - hvad
sker der ikke af forskellige "mærkelige ting" til mere eller mindre private
fester? Hvis der skal tages afstand fra noget, må det være optagelsen med
skjult kamera og den senere offentliggørelse af vidoen. Endnu mere afstand
bør man tage fra muhamedanernes vilde opførsel over DFU'ernes festleg.
--
El Trabajador

Fra : El Trabajador

Dato : 10-10-06 05:56

> [...]
> imod ytringsfrihed? Eller hvad er det præcist, som adskiller
> DFU'ernes platheder med JP's ditto? Det tror jeg ikke engang han selv

Der er ingen grund til at tage afstand fra DFU'ernes udskejelser - hvad

Fra : Kim2000

Dato : 10-10-06 08:12

"Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvad
> er det præcist, som adskiller DFU'ernes platheder med JP's ditto? Det tror

Åbenbart er det jo nødvendigt at fortælle tosserne at staten ikke kan, bør
og vil kontrollere medierne.

mvh
Kim

Fra : @

Dato : 10-10-06 08:19

On Tue, 10 Oct 2006 09:11:39 +0200, "Kim2000" <kim2000@surfer.dk>
wrote:

>"Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> skrev i en meddelelse

>Åbenbart er det jo nødvendigt at fortælle tosserne at staten ikke kan, bør
>og vil kontrollere medierne.

det hjælper jo ikke en pind

når lederene i hele Umma alligevel på hjemmebane kræver at Danmarks
statsminister skal lægge de ansvarlige TV-folk på hjul og stejle og
dunke dem på maven

Fra : Konrad

Dato : 11-10-06 18:19

> "Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Åbenbart er det jo nødvendigt at fortælle tosserne at staten ikke kan, bør
> og vil kontrollere medierne.

Kontrollere?

Fra : Translat

Dato : 10-10-06 08:23

Kim2000 wrote:
> "Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Åbenbart er det jo nødvendigt at fortælle tosserne at staten ikke kan, bør
> og vil kontrollere medierne.

Da du vist er skolelærer, har jeg lyst til at rette formuleringen til:
Åbembart er det nødvendigt at fortælle tosserne, at staten hverken
kan, bør eller vil kontrollere medierne.

Bent

Fra : Kim2000

Dato : 10-10-06 08:42

"Translat" <kongaead@my-deja.com> skrev i en meddelelse
Kim2000 wrote:
> [...]

Åbembart er det nødvendigt at fortælle tosserne, at staten hverken
kan, bør eller vil kontrollere medierne.

----

Og siden du er en idiot må jeg heller fortælle til dig at dit newsprogram
ikke sætter >

Har du noget at bidrage med eller vil du bare løbe rundt og lege idiot??
Udover det er dårlig kortyme at kritisere stavning, grammatik og lign., så
er det dit indlæg uden indhold og inderligt ligegyldigt og dermed spilder du
min tid og debatgruppens tid med dine ligegyldigheder.

mvh
Kim

Fra : @

Dato : 10-10-06 09:19

On Tue, 10 Oct 2006 09:41:56 +0200, "Kim2000" <kim2000@surfer.dk>
wrote:

> [...]
>
>----
>
>Og siden du er en idiot må jeg heller fortælle til dig at dit newsprogram

jo det gør (få dig et ordentligt newsprogram)

eller
fej for egen dør først, og få konfigureret din egen nyhedslæser

fra din header:
> ^^^^^^^^

jeg ser at fejlen forekommer hos flere
(brugere af Microsoft-produkt)
ved besvarelse af indlæg

linien bør se sådan ud:
> ^^^^^^^^^^
ved besvarelse

FUT: news://dk.edb.internet.software.mail+news

Fra : Alucard

Dato : 10-10-06 13:46

wrote:

>Og siden du er en idiot må jeg heller fortælle til dig at dit newsprogram
>ikke sætter >

Translat's program virker fint... Det er DIT program der ikke virker
ordentligt....

Fra : Kim2000

Dato : 10-10-06 14:36

"Alucard" <alucard44@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Translat's program virker fint... Det er DIT program der ikke virker
> ordentligt....

Du mener outlook som godt og vel 90-95% af alle bruger..... Alle jeres
"mærkværdige" freeware programmer lavet hjemme i kælderen holder jeg mig
langt væk fra, Microsoft er kvalitet, betaler dansk skat, skaber
arbejdspladser, giver penge til velgørenhed (sidste år gav MS flere penge i
ulandsbistand end landet USA!!) og støtter aktivt iværksættere. Altså et
firma med en god profil og fremragende produkter.

mvh
Kim

Fra : Alucard

Dato : 10-10-06 14:59

On Tue, 10 Oct 2006 15:35:36 +0200, "Kim2000" <kim2000@surfer.dk>
wrote:

>Du mener outlook som godt og vel 90-95% af alle bruger.....

Jeps... Du har sat det forkert op.... Det virker jo fint hos mange
andre....

> [...]
>ulandsbistand end landet USA!!) og støtter aktivt iværksættere. Altså et
>firma med en god profil og fremragende produkter.

Det var forhåbentlig en vittighed.....

Jeg har selv fundet fejl i deres Visual Basic 5, som er så banale at
selv en uerfaren ny-uddannet programmør ikke ville lave dem....

Fra : @

Dato : 10-10-06 15:29

wrote:

>"Alucard" <alucard44@hotmail.com> skrev i en meddelelse

>Du mener outlook som godt og vel 90-95% af alle bruger

Microsoft er berømte i hele galaksen for ikke at få rettet deres egne
fejl

jeg har i et tidligere indlæg:
gjort dig ganske tydeligt opmærsom på hvor fejlen er

og du kan gerne få den en gang til

fra din header:

> ^^^^^^^^

> [...]

ved besvarelse

> [...]
>ulandsbistand end landet USA!!) og støtter aktivt iværksættere. Altså et
>firma med en god profil og fremragende produkter.

og hele denne smøre ændrer ikke ved at det er den software du bruger
som laver fejlen

Fra : N_B_DK

Dato : 10-10-06 15:34

Kim2000 wrote:
> "Alucard" <alucard44@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Du mener outlook som godt og vel 90-95% af alle bruger..... Alle jeres

Sikke da noget sludder, Outlook express har en meget større andel en Outlook
har.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Croc®

Dato : 10-10-06 23:35

On Tue, 10 Oct 2006 16:34:00 +0200, "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com>
wrote:

>Sikke da noget sludder, Outlook express har en meget større andel en Outlook
>har.

Og sandelig om ikke det er OE han bruger

Regards Croc®

Fra : Kim2000

Dato : 11-10-06 09:53

> Sikke da noget sludder, Outlook express har en meget større andel en
> Outlook har.

Altså Outlook....

mvh
Kim

Fra : Alucard

Dato : 11-10-06 10:16

On Wed, 11 Oct 2006 10:52:34 +0200, "Kim2000" <kim2000@surfer.dk>
wrote:

>Altså Outlook....

Outlook Express og Outlook er to meget forskellige programmer....

Fra : Kim2000

Dato : 11-10-06 10:20

> Outlook Express og Outlook er to meget forskellige programmer....

Der kan man bare se, men de udfylder da i hvert fald samme formål.

mvh
Kim

Fra : GB

Dato : 11-10-06 10:48

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> wrote in

> Der kan man bare se, men de udfylder da i hvert fald samme formål.

Gør de det? Fortæl mig så lige, hvordan man bruger MSOE til
kalenderfunktioner? Og hvorfor MSOE har sin egen nyhedsgruppe?

GB

Fra : Per Rønne

Dato : 11-10-06 11:33

Kim2000 <kim2000@surfer.dk> wrote:

> "Alucard" <alucard44@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Der kan man bare se, men de udfylder da i hvert fald samme formål.

Kun i yderst begrænset omfang. OE er et e-mail program, Outlook må siges
at være en organizer.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : N_B_DK

Dato : 11-10-06 11:49

Kim2000 wrote:

> Der kan man bare se, men de udfylder da i hvert fald samme formål.

Nej det gør de bestemt ikke, der er en meget stor forskel på de 2
programmer, er lidt som at sige at windows 3.1 er det samme som XP, da begge
jo er styresystemer....

--
MVH.
N_B_DK

Fra : GB

Dato : 11-10-06 10:46

Alucard <alucard44@hotmail.com> wrote in

> Outlook Express og Outlook er to meget forskellige programmer....

Ja. Outlook er en del af MS Office-pakken. MSOE er indbygget i Windows.

GB

Fra : Alucard

Dato : 11-10-06 14:37

On Wed, 11 Oct 2006 09:46:01 GMT, GB <nospam@nospam.invalid> wrote:

>Ja. Outlook er en del af MS Office-pakken. MSOE er indbygget i Windows.

Jeg synes at Per Rønne beskriver forskellen meget godt...

Fra : GB

Dato : 11-10-06 15:36

> Jeg synes at Per Rønne beskriver forskellen meget godt...

Hvad ved han om det? Han bruger macintosh.

GB

Fra : Konrad

Dato : 11-10-06 17:05

"GB" <nospam@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
> Alucard <alucard44@hotmail.com> wrote in

> Hvad ved han om det? Han bruger macintosh.

PER er uddannet datalog. Jeg tænker har har lidt træning i Windoze og Unix
også.

Fra : Croc®

Dato : 11-10-06 17:28

wrote:

>Altså Outlook....

Nej Outlook er et helt og aldeles andet programmel end OE.

Regards Croc®

Fra : Croc®

Dato : 10-10-06 23:33

wrote:

> [...]
>ulandsbistand end landet USA!!) og støtter aktivt iværksættere. Altså et
>firma med en god profil og fremragende produkter.

De 90-95 du henviser til er såmænd kun dem der lider af samme
teknologiforskrækkelse som dig selv, og derfor aldrig kunne drømme om
at søge efter bedre programmel end det skrammel Microsoft serverer for
fødderne af dem.
Hvorfor sidder du og poster på news med et mailprogram?

Regards Croc®

Fra : Knud Larsen

Dato : 11-10-06 08:49

"Croc®" <none@none.dk> wrote in message
> [...]

> fødderne af dem.
> Hvorfor sidder du og poster på news med et mailprogram?

OE er simpelt, jeg prøvede også 4titude, men gav op over for alle de
mærkelige ting som rullede ned og op og hen, jeg 'har' dog ellers brugt, og
bruger, hundreder af programmer. Nå, jeg må nok forsøge endnu engang om jeg
kan få hoved eller hale på de myriader af indstillinger, som ikke synes at
vil gøre som jeg vil have det.

Anyway, så er det jo ikke nogen naturlov, at news og mail ikke skulle kunne
virke fint i samme program, OG det er rart at kunne holde øje med inboxen,
mens man skriver her, - når man forventer en mail om et møde, som jeg fx gør
lige nu.
Så kan man have to adskilte programmer, og bare se når noget er røget i
boksen? Ja, men halvdelen af den indgående post er SPAM, det ser man straks
her på OE, og behøver ikke hoppe frem og tilbage.

Nu skulle der jo iøvrigt snart komme et forbedret OE-program, skrev ham der
har stået for udviklingen af det nuværende, - om det så er fem år forsinket
ved jeg ikke.

Fra : Per Rønne

Dato : 11-10-06 09:39

Knud Larsen <mafishmaskelaFJERN@yahoo.dk> wrote:

> [...]
> kan få hoved eller hale på de myriader af indstillinger, som ikke synes at

Det tager altid lidt tid at sætte sig ind i et ordentligt program.

> [...]
> mens man skriver her, - når man forventer en mail om et møde, som jeg fx gør

Det fungerer da fint her - når Entourage modtager mail kom der en
meddelelse frem på skærmen, og Outlook kan naturligvis gøre det samme.

Men du bruger et ræerligt program som Outlook /Express/? Hvorfor dog
ikke selve Outlook, som endda følger med Office-pakken? På mine
Windows-maskiner bruger jeg Outlook til e-mail {kalender mv} og 40tude
Dialog til news.

> Så kan man have to adskilte programmer, og bare se når noget er røget i
> boksen? Ja, men halvdelen af den indgående post er SPAM, det ser man straks
> her på OE, og behøver ikke hoppe frem og tilbage.

Pop-up vinduet viser subjtct, og i øvrigt er der noget galt med din
e-mail udbyder, når du får så meget spam.

Personligt får jeg kun ganske lidt spam, og måske skulle også du
overveje at få en rigtig e-mail adresse? Få dig et domæne og et par
e-mail adresser hos <http://www.dandomain.dk>, som jeg bruger. De har et
godt spamfilter, og så ville du kunne få en 'personlig' e-mail adressen.
Du behøver blot at tage et nyt efternavn efter en gammel frankisk konge,
så kan du få:

knud @ childerik.dk .

Childerik er ikke beskyttet som efternavn [der er ingen af det navn her
i landet], og ej heller domænet er optaget.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Knud Larsen

Dato : 11-10-06 09:56

> Det tager altid lidt tid at sætte sig ind i et ordentligt program.

Det ved jeg, men jeg har ikke kunnet dressere 4titude, som jeg jo kan med
masser af komplicerede programmer, - jeg ved heller ikke om det er umagen
værd.

> [...]
> Dialog til news.

> Pop-up vinduet viser subjtct, og i øvrigt er der noget galt med din
> e-mail udbyder, når du får så meget spam.

En fjerdedel er spam, og jeg har netop slået et spamfilter fra hos min
udbyder, fordi jeg ikke kan se nogen god forklaring på *hvad* det er de
stopper, måske stoppede de ingenting, for det ser ud til at man skal sætte
adresser eller domænenavne op, anyway, nu prøver jeg to
anti-spam-programmer, som foreløbig virker udmærket.

> [...]
>
> Childerik er ikke beskyttet som efternavn [der er ingen af det navn her
> i landet], og ej heller domænet er optaget.

Det lyder glimrende, men Jeg HAR en anden mailadresse, som jeg ikke vil have
i omløb, - jeg har også lige måttet skifte adressen, som jeg bruger her, den
havde tiltrukket masser af spam, nu har jeg så sat et "FJERN" ind i
adressen, og håber det hjælper.

Fra : Per Rønne

Dato : 11-10-06 11:33

> [...]

> masser af komplicerede programmer, - jeg ved heller ikke om det er umagen

Du kan sagtens 'dressere' 40tude - faktisk langt mere end med de fleste
andre newsreadere {i øvrigt klarer 40tude også e-mail}.

> [...]
> adresser eller domænenavne op, anyway, nu prøver jeg to
> anti-spam-programmer, som foreløbig virker udmærket.

Anti-spam er automatisk slået til hos dandomain. Jeg vil tro at den
snupper 95% - det er ikke muligt at slå den fra. Men det er muligt at
give en ekstra advarsel i subject, som jeg dog har slået fra.

> [...]
> i omløb, - jeg har også lige måttet skifte adressen, som jeg bruger her, den
> havde tiltrukket masser af spam, nu har jeg så sat et "FJERN" ind i

To gode råd:

Du skal angive din e-mail adresse som knud@larsen.invalid; udskift
naturligvis knud og larsen med det relevante. Alle kan se at man blot
skal skrive 'dk' i stedet for 'invalid'.

Og så skal du angive din Reply-To adresse som spam@larsen.dk. Og sørge
for at spam@larsen.dk videresendes til dig.

Typisk vil spamhøsterprogrammer se bort fra e-mailadresser der kommer
fra .invalid, da den netop er skabt som 'dummy' landekode. Og også
skippe adresser der indeholder strengen 'spam', måske med undtagelse af
hvis det giver meningen at fjerne strenge som 'spam' og '_spam_' fra
adressen, hvis restadressen stadig giver mening.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Knud Larsen

Dato : 11-10-06 11:50

> Du kan sagtens 'dressere' 40tude - faktisk langt mere end med de fleste
> andre newsreadere {i øvrigt klarer 40tude også e-mail}.

Måske gav jeg op for hurtigt.

> [...]
> hvis det giver meningen at fjerne strenge som 'spam' og '_spam_' fra
> adressen, hvis restadressen stadig giver mening.

Tak for info ! Jeg havde tænkt på om et høsteprogram ikke ville kunne se
bort fra "FJERN" med store bogstaver, men da DADK brugte den metode,
regnede/regner jeg med, at den også er OK.

Fra : Per Rønne

Dato : 11-10-06 12:54

Knud Larsen <mafishmaskelaFJERN@yahoo.dk> wrote:

> ""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> wrote in message

> Måske gav jeg op for hurtigt.

Du kan endda få en dansk ordbog til den:

<http://www.addictivesoftware.com/dicts-extern.htm>

Under alle omstændigheder: læs hjælpetingene.

> Tak for info ! Jeg havde tænkt på om et høsteprogram ikke ville kunne se
> bort fra "FJERN" med store bogstaver, men da DADK brugte den metode,
> regnede/regner jeg med, at den også er OK.

Du skal altid undgå at der til højre står et gyldigt domæne, da du
ellers giver anledning til en bunke, unødig tafik. Nettet 'ved' at der
ikke findes nogen landekode ved navn '.invalid', og derfor blever
e-mails dertil skippet.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Croc®

Dato : 11-10-06 17:37

On Wed, 11 Oct 2006 10:56:18 +0200, "Knud Larsen"

Prøv Mailwasher.
http://www.mailwasher.net/

Regards Croc®

Fra : Alucard

Dato : 11-10-06 09:47

On Wed, 11 Oct 2006 09:48:53 +0200, "Knud Larsen"

> [...]
>kan få hoved eller hale på de myriader af indstillinger, som ikke synes at

Tja... Jeg bruger Forté Agent v1.9 (den nye er forvirrende) og det
virker bare...

Jeg har ikke ændret noget som helst i opsætningen...

Fra : Croc®

Dato : 11-10-06 17:39

On Wed, 11 Oct 2006 10:47:13 +0200, Alucard <alucard44@hotmail.com>
wrote:

>Tja... Jeg bruger Forté Agent v1.9 (den nye er forvirrende) og det
>virker bare...
>
>Jeg har ikke ændret noget som helst i opsætningen...

Den nye er rigtig god, og jo det kan vitterligt betale sig at ændre i
indstillingerne så de svarer til dit eget brug.

Regards Croc®

Fra : Konrad

Dato : 11-10-06 17:03

"Knud Larsen" <mafishmaskelaFJERN@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
jeg
> kan få hoved eller hale på de myriader af indstillinger, som ikke synes at

Ja. Hvad er problemet. OE har tre fuldkommen klare fordele

* det kan hvad en newsreader skal kunne
* det er propietært, dvs det kan ikke manipuleres udefra
* jeg har endnu ikke oplevet at det er gået ned

Fra : N_B_DK

Dato : 11-10-06 19:52

Konrad wrote:
> * det er propietært, dvs det kan ikke manipuleres udefra

Hvad mener du med det ikke kan manipuleres ?

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Konrad

Dato : 11-10-06 22:23

> Hvad mener du med det ikke kan manipuleres ?

OE er i modsætning til stort set alt andet af hvad der følger med W-pakken
ikke en del af Windows som sådan. Overordnet set alt i windows lægger sig
ind som "parat" programstump eller "villig" kode. OE gør ikke. OE er det
eneste "propietære" program som følger med Windows, udover naturligvis
notepad. Alle de features/fejl som W er født med indvirker ikke på hverken
OE eler N.

Fra : Konrad

Dato : 11-10-06 22:32

> [...]
> eneste "propietære" program som følger med Windows, udover naturligvis
> notepad. Alle de features/fejl som W er født med indvirker ikke på hverken

Kort sagt: Det er meget svært at generere/modtage vira/spam - selv hvis det
lykkes, er "glæden" til at overse.

Fra : Croc®

Dato : 11-10-06 17:35

> [...]

>kan få hoved eller hale på de myriader af indstillinger, som ikke synes at

Forskellen er såmænd den arbejdsindsats der ydes for at optimere et
program til det rette brug, og her er OE alene et program der kan
anvendes i mangel på kendskab til bedre, men prøv da at bruge det i
binaere grupper i sammenligning med fx Forte Agent og du vil hurtigt
finde dets begrænsninger.

> [...]
>boksen? Ja, men halvdelen af den indgående post er SPAM, det ser man straks
>her på OE, og behøver ikke hoppe frem og tilbage.

Jeg bruger da også min newsklient til at checke mail med, du kan
såmænd lave en fuld funktionsdygtig mailklient på under 200Kb.

>Nu skulle der jo iøvrigt snart komme et forbedret OE-program, skrev ham der
>har stået for udviklingen af det nuværende, - om det så er fem år forsinket
>ved jeg ikke.

Prøv andre ting i ventetiden.

Regards Croc®

Fra : Kim2000

Dato : 11-10-06 10:01

"Croc®" <none@none.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> teknologiforskrækkelse som dig selv, og derfor aldrig kunne drømme om
> at søge efter bedre programmel end det skrammel Microsoft serverer for

Fordi det virker, fordi det kræver 10 sekunders indsats. Jeg bruger heller
ikke 10 timer på at sætte mig ind i dvd maskinen, det interessere mig ikke.
For mig er en computer et værktøj til at nå mit mål, altså i dette tilfælde
at følge med i nyhedsgruppen, hvad der sker under kølerhjelmen er mig
inderligt ligegyldigt. På samme måde som jeg ser min bil som et redskab til
at komme fra a til b, min bil skal starte når jeg drejer nøglen, hvad der
ellers sker af skjulte ting i den er for mig inderligt ligegyldigt. Jeg ser
min dvd afspiller som et redskab til at se film. Jeg er ikke teknologi
forskrækket, jeg er blot teknologi ligeglad

> Hvorfor sidder du og poster på news med et mailprogram?

Hvorfor ikke?? Hvorfor skulle jeg bruge energi på at gennemtrævle nettet
efter programmer, når MS giver mig et i hånden, der virker, får arbejdet
gjort og er lige til at gå til?

mvh
Kim

Fra : @

Dato : 11-10-06 16:10

On Wed, 11 Oct 2006 11:01:14 +0200, "Kim2000" <kim2000@surfer.dk>
wrote:

<klip om OE>
>Fordi det virker,

kan du snart blive enig

du beklager dig over manglende > tegn

fejlen ligger i OE

Fra : Kim2000

Dato : 11-10-06 16:35

"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse
> On Wed, 11 Oct 2006 11:01:14 +0200, "Kim2000" <kim2000@surfer.dk>
> [...]

Morsomt nok så virker det bare ved alle andre end lige de der 2-3
stykker.......

Fra : @

Dato : 11-10-06 17:34

On Wed, 11 Oct 2006 17:34:55 +0200, "Kim2000" <kim2000@surfer.dk>
wrote:

>"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse

>Morsomt nok så virker det bare ved alle andre end lige de der 2-3
>stykker.......

hvilke tre???

Fra : Alucard

Dato : 11-10-06 17:55

On Wed, 11 Oct 2006 18:33:55 +0200, "@" <1[at]invalid.net> wrote:

>hvilke tre???

Har Kim Larsen ikke brokket sig til andre over at (hans egen) OE ikke
"virkede"....? Eller måske tager jeg fejl...

Fra : GB

Dato : 11-10-06 17:30

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> wrote in news:452d0ed7$0$868
$edfadb0f@dread12.news.tele.dk:

> Morsomt nok så virker det bare ved alle andre end lige de der 2-3
> stykker.......

MSOE er og bliver noget skod. Der findes langt bedre - og gratis -
alternativer, f. eks. Forte Agent (OK ikke HELT gratis), Xnews etc.

Men når man ikke gider sætte sig ind i sagerne, så må man jo nøjes med
MSOE.

GB

Fra : Croc®

Dato : 11-10-06 17:43

wrote:

> [...]
>min dvd afspiller som et redskab til at se film. Jeg er ikke teknologi
>forskrækket, jeg er blot teknologi ligeglad

Jeg vil påstå at en førstegangsbruger kan finde langt nemmere
programmel end hovedparten af bloatware fra Microsoft, men problemet
med dem der kun er nået til at installere Windows er at de aldrig
støder på disse programmer.

>Hvorfor ikke?? Hvorfor skulle jeg bruge energi på at gennemtrævle nettet
>efter programmer, når MS giver mig et i hånden, der virker, får arbejdet
>gjort og er lige til at gå til?

Måske fordi du og andre gentagne gange brokker jer over fejl I selv
genererer med jeres mailprogram.

Regards Croc®

Fra : N_B_DK

Dato : 11-10-06 11:51

Croc® wrote:
> Hvorfor sidder du og poster på news med et mailprogram?

Det er slet ikke muligt at tilgå news med outlook.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Croc®

Dato : 11-10-06 17:44

On Wed, 11 Oct 2006 12:50:30 +0200, "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com>
wrote:

>Det er slet ikke muligt at tilgå news med outlook.

Han bruger heller ikke Outlook men OE.

Regards Croc®

Fra : Knud Larsen

Dato : 10-10-06 09:06

"Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> wrote in message
> [...]
> hvad
> er det præcist, som adskiller DFU'ernes platheder med JP's ditto? Det tror

Du er endnu engang meget langt ude, har du slået hjernen helt fra, når det
kommer til profeten Muhammed?

Det burde ikke være nødvendigt at reiterere hele JP-sagen, de havde
naturligvis en fuldstændig relevant og god grund til at opfordre til at
tegne profeten. Og det ved du også godt.
Dengang ville disse ambassadører tale med Fogh om at skride ind over for
avisen, og det mente Fogh han bedst kunne forklare dem i et brev, at det kan
man altså ikke i et demokrati.

Nu, er det så en ungdomsorganisation fra regeringens støtteparti, som er
blevet fanget med skjult kamera. Det, og så det faktum at Fogh blev
kritiseret sønder og sammen for ikke at hyggesnakke med ambassadørerne fra
de fromme udemokratiske muslimske lande, gør jo, at han denne gang indkalder
til møde. Det KAN vel for fanden ikke være så svært at se forskellen.

Fra : Konrad

Dato : 11-10-06 16:52

> "Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> wrote in message

> Du er endnu engang meget langt ude, har du slået hjernen helt fra, når det
> kommer til profeten Muhammed?

At forsvare Muhammed ligger mig lige så fjernt som at forsvare Pia
Kjærsgaard. Jeg deltager ikke i et forsvar af Muhammed - jeg deltager i en
forhånelse af dem, som bespotter mit lands integritet og "danskheden" gennem
deres gerninger. Jeg har ingen magt over fanatiske demonstranter i
Mellemøsten, men det er min pligt som borger i dette land at appellere til
mine medmenneskers fornuft. Uanset hvor meget du kan hade Muhammed er det
ikke særligt konstruktivt at tegne barnagtige satiriske tegninger af denne
profet. Det kan sikkert være morsomt nytårsaften, men det er ikke særlig
intelligent når man repræsenterer Dansk Folkeparti, og gør det i Dansk
Folkepartis regi.

Alene dét, jeg kunne sprøge om, hvis jeg var medlem : Jamen, hvad med alle
de medlemmer der ikke lige deler dén måde at være på - støder vi ikke dem
fra os, partimæssigt?

Tilsyneladende er der IKKE grund til dens slags overvejelser i DFU. Hvorfor?

> Det burde ikke være nødvendigt at reiterere hele JP-sagen, de havde
> naturligvis en fuldstændig relevant og god grund til at opfordre til at
> tegne profeten. Og det ved du også godt.

Ja - det er jeg helt med på. Jeg forstår skam godt JP's - ellere rettere
Roses - motiv. Jeg fulgte DR2-debatten på årsdagen, hvor alle "pingerne" var
inde og og repetere deres synspunkter. Det faldt i øjnene, at de to som
REELT havde et i mine øjne legetimt lad os kalde det "ideologisk" projekt,
faktisk var Flemming Rose på den ene side og Birthe Rønn Hornbech på den
anden side. Rose var utrolig klar i sine ræsonnementer, og han tog jo totalt
afstand til den debat, islamskeptikerne har kørt i forbindelse med
Muhammedkrisen. Den ideologiske forskel går så på, at Rose mener man børe
føre en "aktivistisk" linie, medens Hornbech mener der skal være
ekstraordinære grunde til at "skeje" sådan ud. Jeg er faktisk enig med dem
begge. Hvor jeg ikke er enig, er med alle de andre - faktisk lige fra
Engelbrecht til Jesper Langballe, hvor det jo tydligvis ikke handler om
hverken ytringsfrihed eller forsvar af "ukrænkelige" principper, men ren
politik, funderet i kasser og personer. Lige med undtagelse naturligvis når
det gælder om "skylden" for hvordan det kunne eskalere, som jeg klart mener
hovedsageligt må lægges på skuldrene af AFR.

> Dengang ville disse ambassadører tale med Fogh om at skride ind over for
> avisen, og det mente Fogh han bedst kunne forklare dem i et brev, at det
kan
> man altså ikke i et demokrati.

Som så utroligt mange har påpeget, så er det dels en fordrejning, dels er
der jo ingen der siger - og sidst af alle undertegnede - at der kun var tale
om enten eller. Som sagt dengang, også inden det eskalerede, hvor jeg
advarede imod at det VILLE eskalere, tror jeg såmænd diplomatisk conduite
havde været rigeligt.

> [...]
indkalder
> til møde. Det KAN vel for fanden ikke være så svært at se forskellen.

Nej - ikke ift til Foghs reaktion - men i firhold til Foghs erklærede
"mening", naturligvis.

Fra : Knud Larsen

Dato : 11-10-06 18:54

> [...]

> fra os, partimæssigt?
>
> Tilsyneladende er der IKKE grund til dens slags overvejelser i DFU.

Fordi de er dumme. Jeg mente ikke du forsvarer profeten, men at du finder
analogier i meget forskellige ting, når profeten er indblandet.

> [...]
> mener
> hovedsageligt må lægges på skuldrene af AFR.

Så er vi enige, bortset fra den med AFR, - selv Politiken nåede jo at
skrive, at der ikke skulle gives noget der ligner en undskyldning, - og også
SF og Information stod fast, - indtil Seidenfaden pludselig startede et
felttog mod Fogh. Den egyptiske ambassadør har endog anerkendt, at det var
rigtig at det var Per Stig Møller som hele tiden kontaktede dem, - og ikke
som Politiken har fremstillet det, omvendt.

> [...]
> om enten eller. Som sagt dengang, også inden det eskalerede, hvor jeg
> advarede imod at det VILLE eskalere, tror jeg såmænd diplomatisk conduite

Fogh havde ikke pligt til at mødes om indgriben over for en avis som
soleklart havde ret til at publicere en tegning af profeten, og han mente et
brev ville være mindre generende for ambassadørerne, - jeg ved ikke hvorfor
man ikke skulle tro på det? Ingen kunne jo forudse at verdens muslimer ville
gå agurk nogle måneder senere.

> indkalder til møde. Det KAN vel for fanden ikke være så svært at se
> forskellen.
>
> Nej - ikke ift til Foghs reaktion - men i firhold til Foghs erklærede
> "mening", naturligvis.

Mening? i forhold til hvad? Dengang var det en privat avis, dennegang er
det folk fra regeringens støtteparti, OG man ved at Danmark kan komme til at
med liv og med milliarder af kroner. Der ER sgu da ikke andet end forskelle?

Fra : Per Hagemann

Dato : 10-10-06 09:45

> [...]
> hvad
> er det præcist, som adskiller DFU'ernes platheder med JP's ditto? Det tror

Fogh har heller ikke i denne omgang mødtes med ambassadørerne. Eneste
ændring i reaktionen er at Fogh nu har ydmyget sig tidligt i processen ved
at tage afstand, mens han under Muhamedkrise 1 ikke ydmygede sig selv før
han skulle optræde på arabisk TV.

Det er udenrigsministeriet som er kommandovejen for diplomaterne, og
ambassadørerne var derfor til møde med embedsmænd i udenrigsministeriet,
ikke engang med Per Stig Møller personligt.

Fra : Konrad

Dato : 11-10-06 15:24

"Per Hagemann" <perhag@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> at tage afstand, mens han under Muhamedkrise 1 ikke ydmygede sig selv før

Jeg er enig at han ydmygede sig selv, inklusiv nationen Danmark, på arabisk
TV. Det var tåkrummende. Men jeg synes ikke en *statsmand* ydmyger sig selv
ved at tage afstand til provokationer befolkningegrupperne i mellem. Jeg
tror det var Bendt Bendtsen der på et tidspunkt formulerede det sådan, at
man kunne enten være statsmand eller politiker. Statsmanden tænker på landet
som helhed - politikeren tænker på sine vælgere, og frem til næste valg.
Fogh agerede her som en statsmand. Han bør naturligvis tage afstand til
"omvendt" rettede provokationer/anklager, hvilket han også gør (selvom det
knap er nødvendigt).

Jeg anede ikke det mht mødet - tak for info.

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 10-10-06 10:18

> [...]
> hvad
> er det præcist, som adskiller DFU'ernes platheder med JP's ditto? Det tror

sjovt -. den tanke harjeg også haft

Meeeen mon ikke bare han har haft ringet til sin focusgruppe, som så har
fortalt ham hvad han skal mene

Peter

Fra : GB

Dato : 10-10-06 10:52

"Peter K. Nielsen" <ikketale@om.dk> wrote in

> sjovt -. den tanke harjeg også haft

Tanke? Lad nu være med at prale, ikke?

DFU'ernes platheder (ja, det var det) foregik i en lukket kreds, og var
ikke beregnet på offentliggørelse. Så enkelt er det, og det er yderst
betegnende for Konrad og dig, at dette faktum ganske forbigår jeres
opmærksomhed.

GB

Fra : Konrad

Dato : 11-10-06 15:25

> DFU'ernes platheder (ja, det var det) foregik i en lukket kreds, og var
> ikke beregnet på offentliggørelse.

Det var Akkaris "vittigheder" om Naser Khader heller ikke.

Fra : Knud Larsen

Dato : 11-10-06 15:46

> "GB" <nospam@nospam.invalid> skrev i en meddelelse

> Det var Akkaris "vittigheder" om Naser Khader heller ikke.

De unge berusedes platheder var dog kun rettede mod en forlængst afdød
profet. Akkaris var på en mission for at skade Danmark, og han siger til en
person fra et andet land, at Khader nok bliver bombet, ha ha.

Der er sgu da fanden til forskel på de to ting. Det er utroligt, så man hele
tiden sammenligner det at gøre grin med menneskefjendske profeter, og så at
true rigtig levende mennesker med død og ødelæggelse. Nu skal kongehuset så
gøres til svin i en indonesisk konkurrence, - hvad i helvede har de med
sagen at gøre. ER det virkelig fuldstændig umuligt at sondre mellem 15 fulde
ungdomspolitikere, som ikke gør andet end at grine og tegne, og så
destruktion og forhånelse af folk som intet som helst har med sagen at gøre.

Fra : @

Dato : 11-10-06 17:16

On Wed, 11 Oct 2006 16:45:43 +0200, "Knud Larsen"
<mafishmaskela@yahoo.invalid> wrote:

> [...]
>ungdomspolitikere, som ikke gør andet end at grine og tegne, og så
>destruktion og forhånelse af folk som intet som helst har med sagen at gøre.

muhamedaner-apologeternes syge forsøg på et forsvar for disse
religionsfanatiske voldsmænd kender ingen grænser

Fra : Konrad

Dato : 11-10-06 17:43

"Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> skrev i en meddelelse

> "Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> wrote in message

> De unge berusedes platheder

Så Akkaris udtalelser havde været i orden, bare han havde drukket alkohol?

>var dog kun rettede mod en forlængst afdød
> profet.

Gu' er de da ej! Knud for dælen da! De er da rettet imod dem, som tager
Profeten alvorligt, dvs muslimer. Det er da eneste bevæggrund. Havde der
ikke været muslimer i Danmark, havde DFU med sikkerhed aldrig tegnet
tegninger af Muhammed medens de var fulde (hvorvidt SAMTLIGE medvirkende var
stinkende beruset er i øvrigt bare en antagelse, ikke??)

> Akkaris var på en mission for at skade Danmark, og han siger til en
> person fra et andet land, at Khader nok bliver bombet, ha ha.

Næh. Hans "mission" i det omtalte tilfælde kan da ikke være at skade
Danmark, når det sker i et lukket forum. Hvordan ville du være i stand til
at skade Danmark hvis du under private former sagde til mig "jeg håber at
Rosenkranzt-Theil får kniven". Hvem skader det andre end dig selv?

> Der er sgu da fanden til forskel på de to ting.

Der er forskel på "udtalelserne", men ikke i formen på hvordan de er kommet
alverden til kendskab. Men det er jo netop MÅDEN de er kommet alverden til
kendskab på, hvormed i differentierer, ikke sandt? Og måden er altså den
samme, og det er der den halter.

> Det er utroligt, så man hele
> tiden sammenligner det at gøre grin med menneskefjendske profeter,

Hvad nu hvis man mener Naser Khader er menneskefjendsk? Sagen er, at jeres
stillingtagen ikke handler om andet end subjektiv, fokuseret stillingtagen,
og ikke om objektive argumenter eller adskillelse imellem det, når den ene
part gør noget der er lige så gudsjammerligt åndsformørket som når de anden
gør det. Det er ikke "bedre", det er ikke et "forsvar" at Akkari OGSÅ blev
taget med buskerne nede - det er for at sætte det i relief.

> og så at
> true rigtig levende mennesker med død og ødelæggelse.

Akkari truede ingen!!!

>Nu skal kongehuset så
> gøres til svin i en indonesisk konkurrence, - hvad i helvede har de med
> sagen at gøre.

Det ved du godt. Du "glemmer" bare lige hvordan der kan være store forskelle
på kendskabet kulturer imellem Det er lidt ligesom når herværende
deabttører sætter lighedstegn imellem islamisk revolution og militærkup i
Thailand.

> [...]
> ungdomspolitikere, som ikke gør andet end at grine og tegne, og så
> destruktion og forhånelse af folk som intet som helst har med sagen at

Er det umuligt at sondre imellem 12 sekteriske imamer og andre muslimer?
Åbenbart ikke. Så er det vel heller ikke uforståeligt for dig, hvorfor det
kan virke "svært" at acceptere automatsondring imellem alle DF´s medlemmer -
og deres 400.000 vælgere!!!??

Fra : Knud Larsen

Dato : 11-10-06 19:26

> "Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> skrev i en meddelelse

> Så Akkaris udtalelser havde været i orden, bare han havde drukket alkohol?

Ja, for så havde han ikke været imam længere.

> [...]
> var
> stinkende beruset er i øvrigt bare en antagelse, ikke??)

Det er muligt de ikke var fulde, det er også ligemeget, der ER selvfølgelig
muslimhadere blandt sådanne ivrige ungdomspolitikere. Men de truede dog ikke
nogen med at få halsen skåret over eller blive sprængt i luften, det var
barnligt fis, ligeså barnligt som deres tegninger. De havde jo ikke tegnet
profeten hvis ikke vi havde haft profet-krisen, - "de" truer folk på livet
og brænder flag og ambassader, DFU'erne tegner deres profet med ølflasker.
Der er sgu da heldigvis en verden til forskel.

> [...]
> at skade Danmark hvis du under private former sagde til mig "jeg håber at
> Rosenkranzt-Theil får kniven". Hvem skader det andre end dig selv?

Hans mission var at skade Danmark, det var under denne mission, - med
fordrejelser og løgne - at han blev interviewet af den algierske journalist.

> [...]
> kendskab på, hvormed i differentierer, ikke sandt? Og måden er altså den

Det er ikke "måden" jeg har hæftet mig ved, det er graden af alvorlighed. En
lang mission i ædru tilstand for at skade det land som har taget imod ham,
og så en flok tosser som tegner latterlige tegninger, som ikke er ment for
offentliggørelse.

> [...]
> gør det. Det er ikke "bedre", det er ikke et "forsvar" at Akkari OGSÅ blev
> taget med buskerne nede - det er for at sætte det i relief.

Vil du være venlig og holde op med "jeres", jeg er IKKE en del af noget som
helst *selskab*, jeg forsøger at tænke selv. Jeg har ikke bragt Akkari på
banen overhovedet, jeg kommenterer kun dine sammenligninger af de to ting.

> Akkari truede ingen!!!

Måske ikke.

> [...]
> på kendskabet kulturer imellem Det er lidt ligesom når herværende
> deabttører sætter lighedstegn imellem islamisk revolution og militærkup i

Det var vel kun én som gjorde det. Jeg konstaterer bare at folk i muslismske
kulturer intet som helst aner om vores, og som regel heller ikke vil vide
noget om den, - som en kendt muslimsk filosof udtrykker det: "Når man
allerede har kendskab til ting gennem Koranen, så er der ingen som helst
grund til at søge oplysning om dem" - noget i den stil lader til at
gennemsyre muslimske lande. Man så også de unge "ambassadører" under
muhammedkrisen, de var praktisk taget ikke interesseret i at lære om *vores*
kultur, men fokuserede fuldstændig på at undervise os om *deres* kultur, som
de overhovedet ikke mener man behøver argumentere for er overlegen, det
anser de som en selvfølge. Helt anderledes end den lutheranske "vi er de
forkerte" tankegang, - som DFUerne så ikke ligefrem lider af

> [...]
> Åbenbart ikke. Så er det vel heller ikke uforståeligt for dig, hvorfor det
> kan virke "svært" at acceptere automatsondring imellem alle DF´s

Nogen kan ikke sondre mellem de 10-15 pct anti-vestlige muslimer og resten,
det er korrekt. Men vi har dog ikke sat priser på imamernes hoveder, lavet
islam-tilsviningskonkurrencer, eller nogle af de mange andre tiltag som man
ser i muslimske lande, - foruden i UK hvor nogle muslimer forlangte alle
danskeres hoved på et fad.

Heldigvis er der stadig fanden til forskel, eller er det profeten til
forskel?

Hvorfor er de fleste i helvedes ild kvinder? spørg profeten, det har han en
rigtig god forklaring på (fred og ro være med ham) En så kvindefjendsk mand
fortjener al den afstandtagen man kan mønstre, selvfølgelig ikke mens fromme
muslimer er i nærheden, men i det offentlige rum burde man tage kraftigt
afstand fra sådanne tanker. Præcis som en Bertrand Russel gjorde mht
kristendommen og Jesus. Som han siger om Jesus, - der er én meget alvorlig
defekt i mandens moralske karakter, og det er at han troede på helvede. Man
kan ikke være rigtig human, hvis man tror på evigtvarende straf, - som
Russel siger. Men nu har vi jo fået "ham Jesus smidt ud" som Trille synger,
og nu skal vi så til at trækkes med Muhammed, - som ikke havde noget med at
vende den anden kind til, - det er dybt tragisk. Man kunne fristes til gråd
og tænders gnidsel.

Men bortset fra det, så ER det naturligvis muslimer, som selv skal gøre op
med de værste træk ved islam, dog synes jeg det er forkert at støtte dem i
deres tro på nogle af de værste dogmer, for at være flinke. Som fx en Karen
Armstrong mener vi skal, "for ikke at støde dem fra os", som hun siger. Men
det er jo smag og behag, hvor meget man vil deltage i at hvidvaske ting, som
ikke kan hvidvaskes.

Fra : Anders Wegge Jakobse~

Dato : 11-10-06 15:59

"Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> writes:

> "GB" <nospam@nospam.invalid> skrev i en meddelelse

> Det var Akkaris "vittigheder" om Naser Khader heller ikke.

Tillad mig ydmygst at henvise til hvad jeg skrev om sagen den 23
marts i år: <http://blog.wegge.dk/2006/03/23/karaktermord/>

Jeg vil derfor tillade mig at forfægte det synspunkt at hvad der
foregår i en lukket kreds ikke er noget der bør gøres et unødigt
postyr over.

--
// Wegge
Min begrundelse for at betragte Arne Wilstrup som en paphat:

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 10-10-06 11:27

On Tue, 10 Oct 2006 05:26:12 +0200, Konrad skrev:

> http://www.bt.dk/politik/artikel:aid=474008/
>
> Det er svært at se hvad der skulle motivere ambassadørerne fra muslimske
> lande til at møde op.

Det ville da se mærkeligt ud, hvis de ikke møder op, når de
brokke sig så inderligt over, at der sidste gang ikke blev et
møde i stand. Det ville give Fogh en trumf i fremtidige sager,
hvis de ikke møder op.

> Fogh ville jo ikke tale med dem, dengang /de/ havde
> behov for det.

Der var ikke noget at tale om. Det er der heller ikke nu, men
Fogh er jo blevet ræd, det lille puds. Det vil ambassadørerne
da udnytte fuldt ud.

> Endnu mere forunderligt bliver det, når man læser at Fogh
> "tager stærkt afstand" - er han nu pludselig imod ytringsfrihed?

Åbenbart. På samme måde som du er. Ret sørgeligt. Fogh er
udbrændt. Han bliver nok afløst af Helle ved næste valg.

> Eller hvad
> er det præcist, som adskiller DFU'ernes platheder med JP's ditto?

Det der skete sidst.

> Det tror
> jeg ikke engang han selv kan svare på.

Det kan han med garanti nemt selv svare på; men du får ham nok
ikke til at gøre det offentligt.

--
"Why shouldn?t truth be stranger than fiction? Fiction, after
all, has to make sense." --Mark Twain

Fra : Anglachel

Dato : 10-10-06 15:31

> [...]
> hvad
> er det præcist, som adskiller DFU'ernes platheder med JP's ditto? Det tror

DFU er ikke pressen, de er en politisk ungdomsorganisation. Partier plejer
han jo gerne at kritisere. Derudover er der ikke meget tankevirksomhed, der
kan forsvares i DFUernjes brandert tegninger.

Fra : Konrad

Dato : 11-10-06 15:27

"Anglachel" <rune_nospammmingaagaard@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> "Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> skrev i en meddelelse

> DFU er ikke pressen, de er en politisk ungdomsorganisation.

Der gælder mig bekendt nøjagtig samme regler for pressen som politiske
ungdomsorganisationer.

Fra : Anglachel

Dato : 11-10-06 18:04

> [...]
> havde
> tror

> Der gælder mig bekendt nøjagtig samme regler for pressen som politiske

Ja selvfølgelig gør der det. Men du skulle prøve at spekulere på hvorledes
en kritik af JP vil blive opfattet i udenrigspolitisk øjemed i forhold til
at kritisere et ungdomsparti, der har dummet sig på det groveste (men dét er
jo ihvert tilfælde ikke noget nyt)