Ingen bekymring
Fra : Konrad

Dato : 05-10-06 17:41

Jeg er næppe den eneste, som har sat henved 40 i killfilltret de seneste par
dage. Grunden til mit indlæg er dé patetiske news-angreb foretaget af dumme
mennesker imod vores gruppe, som alle vist har lagt mærke til. Jeg tror ikke
angrebene vil vare ved, i hvert fald ikke så længe de ikke "fødes", og vi
kan imho temmelig sikkert gå en rolig mandag i møde. Hvis ikke, må vi jo se,
hvad vi så kan gøre.....

Fra : N_B_DK

Dato : 05-10-06 18:02

Konrad wrote:
> [...]
> ikke så længe de ikke "fødes", og vi kan imho temmelig sikkert gå en
> rolig mandag i møde. Hvis ikke, må vi jo se, hvad vi så kan gøre.....

hvilke angreb ?

--
MVH.
N_B_DK

Fra : El Trabajador

Dato : 05-10-06 19:51

"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i

> hvilke angreb ?

Jeg fatter heller ikke, hvad det drejer sig om.
--
El Trabajador

Fra : Konrad

Dato : 05-10-06 20:19

> hvilke angreb ?

Jeg har nogle tråde, jeg har måtte lukke totalt ned..

Fra : N_B_DK

Dato : 05-10-06 20:40

Konrad wrote:
> Jeg har nogle tråde, jeg har måtte lukke totalt ned..

Hvordan lukker du en tråd ned ?

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 06-10-06 07:45

"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote in

> hvilke angreb ?

Måske hentydes der til Salah Jafar's massive krydspostings?

Isåfald kan vi takke "Patruljen" for det. Af en eller anden grund fandt han
det nødvendigt at krydsposte tråden "Education in Jordan" den 28/9, til
både dk.familie.barn, dk.politik og soc.culture.israel.

Siden da har Salah Jafar fået øje på de 2 danske grupper og massivt
tæppebombet dem med krydspostings.

Det er knapt så off-topic her som det er i dk.familie.barn, men da Salah
massivt krydsposter videre til soc.culture.jewish og soc.culture.german,
hvor visse af indlæggene kan virke temmelig provokerende, så kan det her
ende op med at smadre 2 ellers velfungerende danske nyhedsgrupper.

Sig tak til "Patruljen".

Fra : N_B_DK

Dato : 06-10-06 08:04

Kent Oldhøj wrote:
> "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote in

> Måske hentydes der til Salah Jafar's massive krydspostings?

Har ikke set et eneste af de indlæg (alle indlæg der sendes til mere end 2
grupper hentes ikke) ;)

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Bo Warming

Dato : 06-10-06 08:18

"Kent Oldhøj" <kent@FJERNESoldhoj.dk> wrote in message
> Måske hentydes der til Salah Jafar's massive krydspostings?

At Salah Jafar virker muslimsk er ikke den eneste grund til, at jeg
helst ikke vil ligne ham.

Han svarer ikke på de kommentarer, han får, og han har ingen
situationsfornemmelse mht hvad sker i de ng han poster til - men det
er da et overkommeligt problem at undlade at åbne hans indlæg

Jeg er i tvivl om de udkast til dele af mín bog som jeg finder ontopic
her, bør ind som svar på indlæg eller være trådstarter - kan du råde
mig så mail privat eller ring 35861000

Fra : Konrad

Dato : 06-10-06 12:11

"Kent Oldhøj" <kent@FJERNESoldhoj.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> det nødvendigt at krydsposte tråden "Education in Jordan" den 28/9, til
> både dk.familie.barn, dk.politik og soc.culture.israel.

Netop. Men vi havde jo bare "godt af at få det gentaget".

Fra : Jesper

Dato : 05-10-06 20:25

Konrad <davidkonradFJERN@gmail.com> wrote:

> [...]
> kan imho temmelig sikkert gå en rolig mandag i møde. Hvis ikke, må vi jo se,

I de seneste 48 timer har Tele2's newserver været nede, men den eneste
der residerer i mit killfilter pt. er BW. Meget støjende skribent og jeg
er ved at blive lidt træt af hans indlæg og at forrette nødtørt i
marmeladeglas.
--
Jesper

Der findes ingen smalle film, alle film er 35 mm brede.
- Christian Braad Thomsen

Fra : @

Dato : 05-10-06 21:07

On Thu, 5 Oct 2006 21:24:33 +0200, spambuster@users.toughguy.net
(Jesper) wrote:

> [...]
>der residerer i mit killfilter pt. er BW. Meget støjende skribent og jeg
>er ved at blive lidt træt af hans indlæg og at forrette nødtørt i

hvorfor går du så ikke bare på lokum i stedet?

--
Et frit samfund er et samfund,
hvor det er ufarligt at være upopulær

Fra : Jesper

Dato : 05-10-06 21:16

"@" <1[at]invalid.net> wrote:

> hvorfor går du så ikke bare på lokum i stedet?

Et lille om blev til et og.

Fra : @

Dato : 05-10-06 21:43

On Thu, 5 Oct 2006 22:15:45 +0200, spambuster@users.toughguy.net
(Jesper) wrote:

>Et lille om blev til et og.

aha

en såkaldt ommer

Fra : Tony

Dato : 05-10-06 23:37

"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse

> aha
>
> en såkaldt ommer

Han ramte måske ved siden af

Fra : Bo Warming

Dato : 06-10-06 01:49

"Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> wrote in message

> Han ramte måske ved siden af
Du siger noget- både min mor og en af mine kærester har set
kæmpeproblem i lidt strint på toiletgulvet, og da jeg for 20 år siden
begyndte at pisse i tom tekop i stedet for at gå på toilettet, var det
nok fordi en kop, der holdes op om penis, betyder total træfsikkerhed

HAns Joergensen og andre har ondt af at arresterede ikke har
toiletadang.
Amerikanske politifanger i håndjern har håndled fæstet til bælte nær
skridtet og kunne let have ølbæger af tynd plast hængende der, så de
ikke skulle tisse i bukserne hvis efterladt i rum uden toilet. At
dansk politi sætter demo-fanger i futtog er usmart og torturagtigt. De
kunne fx få plastikstrips på, så de arm i arm dannede en rundkreds om
en lygtepøæ- så kan de ikke løbe væk

"Du ser ting, og du siger: "Hvorfor?" Men jeg drømmer ting, som aldrig
fandtes og jeg siger: "Hvorfor ikke?" George Bernard Shaw og den
græske tradediedigter Æskylos

Hvad siger Galilæis FJERDE FALDLOV? At ligegyldig hvor længe man
ryster, så falder den sidste dråbe i bukserne

Fra : Bo Warming

Dato : 06-10-06 01:38

"@" <1[at]invalid.net> wrote in message

> hvorfor går du så ikke bare på lokum i stedet?

Man sku tro jeg med pistol i tindingen tvang folk til at læse mine
indlæg og havde låst folk ude af deres toilet-rum

Når folk i stort antal lægger deres vej gennem Bjelkes Alle for at
forarges over og nysgerrigt læse min udendørs propaganda, så er jeg
en kulturberigelse, ikke?

Staten , der tvinger dig til skattebetaling til monopol-TV , der
hindrer konkurrerende TV , er censurerende og skadelig, men os
friheds&ord-mennesker kan man aldrig kritisere for noget, så længe vi
ikke opfordrer til vold og gør folk voldelige.

Nogle af mine indlæg har håndbogs-agtige lange citathalehæng, som
næppe nogen andet end SKUM-læser

Det burde signalere, at lysten driver værket og hvis nogen irriteres,
har de kun sig selv at takke.Kom med præcis kritik af de synspunkter
der irriterer, i stedet for generaliserende afstandstagen

"At generalisere er at være idiot" William Blake

At godtage en tro, fordi den er udbredt, viser at man er uhæderlig,
fej og doven. Nietzsche

Vore fordomme er vore elskerinder. Forstanden er i bedste fald ens
hustru, som man meget ofte hører på, men sjældent retter sig efter. La
Rochefoucauld

Vi ser kun, hvad vi er parate til at se, hvad vi har lært at se. Vi
fjerner eller overser alt, der ikke er en del af vore fordomme. J-M.
Charcot

Der er uendelig mange handlinger, der ser latterlige ud,
og hvis skjulte motiver er særdeles vise og hæderlige. La
Rochefoucauld

Enhver hører kun, hvad han forstår. Goethe

Hvis menneskene en morgen vågnede op og pludselig var af
samme race, tro og farve, ville der opfindes andre grunde til fordomme
inden middag. Senator George Aiken

Fra : Patruljen

Dato : 05-10-06 21:15

@ wrote:

> hvorfor går du så ikke bare på lokum i stedet?

He. BWs indlæg har ikke været forgæves. Det har sat sine spor.
I kill - filtret med ham, så man igen kan komme på wc

Regards Bruun

Fra : @

Dato : 05-10-06 21:46

On 5 Oct 2006 13:14:33 -0700, "Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote:

>He. BWs indlæg har ikke været forgæves. Det har sat sine spor.

vel kun hvis Jesper rammer ved siden af glasset bwadr

>I kill - filtret med ham, så man igen kan komme på wc

nej da

BW er som krydderiet det liver en kedelig sammenkogt ret op

Fra : Croc®

Dato : 05-10-06 21:46

On Thu, 5 Oct 2006 18:41:07 +0200, "Konrad"
> [...]

>kan imho temmelig sikkert gå en rolig mandag i møde. Hvis ikke, må vi jo se,

Blokering af alle tråde med Jafar skulle vist løse problemet.

Regards Croc®

Navigare necesse est, vivere non est necesse

Fra : Patruljen

Dato : 06-10-06 13:56

Konrad wrote:
> "Kent Oldhøj" <kent@FJERNESoldhoj.dk> skrev i en meddelelse

> han
>
> Netop. Men vi havde jo bare "godt af at få det gentaget".

Det kunne have været en spændende diskussion.

Jeg havde ikke forestillet mig, at en muslim fra mellemøsten ville gå
bananas.

Men måske har vi godt af, ved selvsyn at konstatere, hvad der foregår
på øverste etage på en Hizbollah - mand.

Regards Bruun

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 06-10-06 23:25

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote in news:1160139359.934772.315650
@h48g2000cwc.googlegroups.com:

> Jeg havde ikke forestillet mig, at en muslim fra mellemøsten ville gå
> bananas.

Selvfølgelig havde du da det.

> Men måske har vi godt af, ved selvsyn at konstatere, hvad der foregår
> på øverste etage på en Hizbollah - mand.

.... lige efter vi ved selvsyn havde konstateret hvad der foregår på øverste
etage på en naiv dansker?

Meget kan man sige men Hizbollah manden formår trods alt at poste indlæg
med indhold og holdninger.

Nåh, mon ikke vi alle har lært noget de seneste par dage...

Fra : Alucard

Dato : 07-10-06 06:19

On 06 Oct 2006 22:24:40 GMT, "Kent Oldhøj" <kent@FJERNESoldhoj.dk>
wrote:

> [...]
>etage på en naiv dansker?
>
>Meget kan man sige men Hizbollah manden formår trods alt at poste indlæg

Det var da de mest indholdsløse jeg nogensinde har set herinde.....

>Nåh, mon ikke vi alle har lært noget de seneste par dage...

Jo.... Det er ikke alle tosser der sidder i en gummecelle...