Hvilken udbyder har mindst forsinkelse på ~
Fra : Lars R.

Dato : 25-06-01 14:30

Jeg sigter primært til ikke-binære engelsk-sprogede grupper. Jeg er fra
get2net vant til, at posterne ankommer med det samme og vil meget nødig
tegne et ADSL-abonnement hos en udbyder, hvor posterne er forsinket i flere
timer. (Såsom jeg lige har konstateret, at de er hos CC og WOL.)

På forhånd tak.

Mvh.
Lars

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 25-06-01 18:44

Kan godt være posts ankommer hurtig til G2N, men de sendes ikke hurtig fra
G2N...

Jeg har ADSL hos CC, og når jeg downloader fra binære grupper, kommer indlæg
altid med det samme, men når der postes til G2N, kan der være op til 2-3
timers forsinkelse på nogle af de headers der postes...

De kommer frem, men ved download af 5-600 MB i samme fil-sæt er det lidt
belastende at man mangler 1-5 headers i hver fil.

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 25-06-01 21:24

On Mon, 25 Jun 2001 15:29:55 +0200, "Lars R." <jkjkl@jklkl.dk> wrote:

> [...]
>tegne et ADSL-abonnement hos en udbyder, hvor posterne er forsinket i flere
>timer. (Såsom jeg lige har konstateret, at de er hos CC og WOL.)

Den bedste server jeg har oplevet er en tysk gratis server. Du melder
dig til her: http://news.cis.dfn.de/

Jeg har aldrig oplevet forsinkelser med den.

--
Mvh. Stefan
Website: http://www.3x7.dk/ | http://ghashul.dk/

Fra : Lars R.

Dato : 27-06-01 16:59

Stefan Bruhn skrev i meddelelsen ...

>Den bedste server jeg har oplevet er en tysk gratis server. Du melder
>dig til her: http://news.cis.dfn.de/
>
>Jeg har aldrig oplevet forsinkelser med den.

Tak, den er føjet til foretrukne.

Mvh.
Lars