TDC's newsserver og en tak til Knud Gert E~
Fra : Lars R.

Dato : 25-06-01 14:25

Knud Gert Ellentoft skrev i meddelelsen

Af udbydere, som tilbyder xDSL er TDCs newsserver langt den
>bedste, hvis den nye newsserver, som de i øjeblikket kører i test
>bliver ved med at have den kvalitet den har i øjeblikket.
>Newsserveren hedder test.news.tele.dk og du kan også her bare
>oprette et gratis abonnement for at, hvordan den er.

Hej Knud.

Jeg siger tak for dit dybdegående svar. Jeg tror, jeg følger dit råd og
tegner et gratis-abonnement hos TDC. Jeg har lige tjekket nyhedsadgangen hos
CC og WOL, og begge steder var der en forsinkelse på flere timer i de
ikke-binære nyhedsgrupper. (Jeg tjekkede ikke de binære.)

Lige et tillægsspørgsmål: Hvad vil det sige, at serveren kører i test?
Benyttes den endnu ikke til de 'rigtige' nyhedsgrupper?

Mvh.
Lars

Fra : Allan Olesen

Dato : 25-06-01 17:08

"Lars R." <jkjkl@jklkl.dk> wrote:

>Lige et tillægsspørgsmål: Hvad vil det sige, at serveren kører i test?

Det vil sige, at TDC kan lægge den ned i dagevis, starte forfra med
artikelnumre osv. uden at vi brugere kan tillade os at brokke os.

Indtil videre er det dog ikke sket. Det er faktisk en ret fin maskine,
som dog stadig har nogle småfejl, der skal rettes. F.eks. tror den af
og til at den har et indlæg, men det har den alligevel ikke, når man
forsøger at hente det.

>Benyttes den endnu ikke til de 'rigtige' nyhedsgrupper?

Jo.

--
Allan Olesen, Lunderskov
"SNART is a registered trademark of TransNet."

Fra : Lars R.

Dato : 27-06-01 16:59

Allan Olesen skrev i meddelelsen <9h7nl9$gu5$1@news.inet.tele.dk>...

<snip>

Tak for dit svar.

Lars

Fra : Geert Lund - TDC Int~

Dato : 29-06-01 04:20

Hejsa Lars R..

>Knud Gert Ellentoft skrev i meddelelsen

>Lige et tillægsspørgsmål: Hvad vil det sige, at serveren kører i test?
>Benyttes den endnu ikke til de 'rigtige' nyhedsgrupper?

Maskinen benyttes ganske rigtig som test-maskine i forhold til news - og
ganske rigtigt som Allan også skriver - så er der ikke noget i vejen for
at bruge den maskine - men man skal bare ikke forvente at hvis noget går
ned / galt at så bilver det fixet med det samme.

Test systemet er tiltænkt at blive sat i drift som erstatning for det
nuværende news.inet.tele.dk setup, når tiden er inde og alt kører som
planlagt.

Geert Lund,
TDC Internet A/S,
News Manager