En bevidst løgn er en total "etisk fallite~
Fra : Bo Warming

Dato : 30-09-06 13:54

En bevidst løgn er en total "etisk falliterklæring" skrev Kant, og det
tager tid at genoprette tilliden, når Information 30.9 overskrifter "Khader
forlader Demokratiske Muslimer", selvom artiklen oplyser, at han
fortsat er fuldgyldig medlem af foreningen.

Værre var, da intenst had mod ytringsfrihed vistes i profet-krisen for
½-1 år siden. Hank op i Jer selv. Vi har travlt. Helt som i 1944-45.

Bo Warming, Bjelkes Alle 46, Nørrebro(udelad evt af slutten)

Fra : Patruljen

Dato : 30-09-06 15:10

Bo Warming wrote:
> Hank op i Jer selv. Vi har travlt. Helt som i 1944-45.

Ja,da. Vi har vist halv - travlt.

Har du en plan ?

Regards Bruun

Fra : Bo Warming

Dato : 30-09-06 16:49

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote in message

> Ja,da. Vi har vist halv - travlt.
>
> Har du en plan ?

Ved enhver snak bør man komme ind på Islam-problemet og alle bør
stemme DF og p.t. være uvoldelige

Hvis DDF blev effektiv, kunne jeg finde på at forære dem mit hus.
Eller SIAD eller Dansk Kutlur eller et nyt Fremskridtsparti.

Os der er tændt på sagen bør udveksle telefonnumre og emailadresser og
netværke og forberede til at en ny Glistrup ser dagens lys
Vær beredt, som der tod på mit spejderbælte.