Slagne pigedemonstranter røvrændt af bzled~
Fra : Bo Warming

Dato : 29-09-06 18:52

Måske forældre til piger der føler sig urimelig tævet af politi ved
demo har ret og netop disse udaf de 268 anholdte ikke kastede med sten
eller maskerede sig.

Men når autonom-ledelsen - det hævder at der ikke eksisterer en sådan
ledelse - har medbragt ulovlige masker og brækjern til at bryde
vejbelægningen op og malingbomber og andet kasteskyts, så har de
måske - nej bestemt røvrene de uskyldige piger, som troede at der var
planlagt en fredelig demo De har været bevidst sadistiske og
svigagtige overfor pigerne

Er man så naiv at tro på autonome, så bør man vide at man nok
røvrendes og hænges op på og straffes for groteske
voldsforbrydelser.incl fortidige De ligger derved som de har redt

TV-indslaget idag i Lorry var nok ensidigt ,
og de uskyldigt udseende flæbende piger var nok atypiske og godt
udvalgt, men når ungerens selverklærede stenkastende voldspsykopater i
årtier har smadret bankruder for over hundrede tusinde kr og klaret
frisag ved at være maskeret før Glistrup fik det forbudt, og der var
modstand mod kollektiv straf DENGANG , og så omsider politiet har
fået lovredskaber så de kan straffe retfærdigt men kollektivt, så må
man sige til de naive piger - HVOR DER HANDLES DER SPILDES

Ungeren partisanerne kalder sig selv voldspsykopatiske men glemmer at
de også er bedrag-psykopatiske

Fra : Bo Warming

Dato : 30-09-06 09:01
Fra : Hans Joergensen

Dato : 30-09-06 11:58

Bo Warming wrote:
> Men når autonom-ledelsen - det hævder at der ikke eksisterer en sådan
> ledelse - har medbragt ulovlige masker og brækjern til at bryde

Hvad enkeltpersoner gør, kan planlæggerne af demonstationen næppe
gøre for.... i øvrigt var der ikke nogle brækjern, hvor har du set
det?

Var du overhoved på stedet, eller går du ud fra at alle rapporter du
har læst om det, eller set på diverse TV-kanaler er den endegyldige
sandhed?

> [...]
> måske - nej bestemt røvrene de uskyldige piger, som troede at der var
> planlagt en fredelig demo De har været bevidst sadistiske og

Det var planlagt som en fredelig demo.

> Er man så naiv at tro på autonome, så bør man vide at man nok
> røvrendes og hænges op på og straffes for groteske
> voldsforbrydelser.incl fortidige De ligger derved som de har redt

Og politiet lyver jo aldrig.
"Vi anvender ikke benlås" -- Politichefen (svjh)
http://hjem.nathue.dk/~haj/benlaas.mpg (mpeg2-codec krævet)

For slet ikke at tale om hvor meget der var vendt rundt på
handlingsforløbet de gange Michael Agerbæk har fortalt det i diverse
nyhedsprogrammer.

> modstand mod kollektiv straf DENGANG , og så omsider politiet har
> fået lovredskaber så de kan straffe retfærdigt men kollektivt, så må
> man sige til de naive piger - HVOR DER HANDLES DER SPILDES

Bør man ikke også straffe kollektivt når én betjent laver en fejl og
anvender unødig vold i forbindelse med en anholdelse? giv alle uro'erne
nedsat løn hver gang det sker! så stopper de sgu hurtigt med den leg.

// Hans
--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMFighter til privatbrugere, der
har spammet usenet i over 8500 indlæg.

Fra : Bo Warming

Dato : 30-09-06 12:35

> Hvad enkeltpersoner gør, kan planlæggerne af demonstationen næppe
> gøre for.... i øvrigt var der ikke nogle brækjern, hvor har du set
> det?

JEg har set enorme dynger af brosten på min vej her i kvarteret og jeg
_RÆSONERER_, brainstormer og er lærvillig, ligesom da du oplyste at
sorte overflader overalt i Jagtvej69 måske ikke er sod fra brand men
maling.

Hvordan får man HURTIGT brosten op I MASSEVIS, hvis ikke lange
jerndimser er medbragt?

> Var du overhoved på stedet, eller går du ud fra at alle rapporter du
> har læst om det, eller set på diverse TV-kanaler er den endegyldige
> sandhed?

> Det var planlagt som en fredelig demo.

Det kan alle sige, men hvorfor havde man så medbragt enorme mængder
udstyhr der kun giver mening når stribevis af ulovligheder skulle
kunne udføres.
? ? ?

> Og politiet lyver jo aldrig.

Ok jo

> [...]
>
> For slet ikke at tale om hvor meget der var vendt rundt på
> handlingsforløbet de gange Michael Agerbæk har fortalt det i diverse

Forklar

> [...]
> uro'erne
> nedsat løn hver gang det sker! så stopper de sgu hurtigt med den

Der er så god overvågning af politiet at man oftest kan pinpointe hvem
brød reglerne, så kollektiv straf er ikke så påkrævet , som imod folk
der har bevisligt onde hensigter og derfor medbringer masker for at
benytte et smuthul i retspraksis og undgå retfærdighed

Fra : Hans Joergensen

Dato : 30-09-06 15:42

Bo Warming wrote:
> Hvordan får man HURTIGT brosten op I MASSEVIS, hvis ikke lange
> jerndimser er medbragt?

Man hiver i skilte, og når disse vælter flyver de første sten gerne
med op, og så er det ikke så svært at hive fat i de omkringliggende,
de er jo ikke ligefrem muret fast, de ligger helt løst i grus.

> Det kan alle sige, men hvorfor havde man så medbragt enorme mængder
> udstyhr der kun giver mening når stribevis af ulovligheder skulle
> kunne udføres.
> ? ? ?

Det eneste udstyr jeg personligt så var masker, der i de fleste
tilfælde blot var et tørklæde... Jeg var ret tæt på centrum for
begivenhederne ca. hele tiden.

> Ok jo

> Forklar

Han nævner at de laver hærværk på butikker og derfor stopper de
demonstrationen på Dronning Louises Bro... det er først på
retur-vejen fra broen at der bliver udøvet hærværk.

Og før du råber om hærværket, ja, det er forkert, men kan man bruge
det som begrundelse for at stoppe en demo, hvis det ikke var sket på
det tidpunkt hvor demoen blev stoppet?

> [...]
> der har bevisligt onde hensigter og derfor medbringer masker for at
> benytte et smuthul i retspraksis og undgå retfærdighed

Poltiet holder dog så meget hånden over hinanden at der i praktis
aldrig straffes...

// Hans

Fra : Bo Warming

Dato : 30-09-06 16:34

> [...]
> det tidpunkt hvor demoen blev stoppet?

> Poltiet holder dog så meget hånden over hinanden at der i praktis

Og det er der nogle årtiers erfaringer med - det overrasker ingen, så
hvorfor lød det ikke ved det infomøde du oveværede at DET R FORBUDT AT
BRUGE TØRKLÆDE SOM MASKE, for der må ikke være TV-foto der viser fejl
hos os?

At det vil stå påstand mod påstand om maling og butiksrudesmadring kom
før eller efter politiindgriben, er også så forudsigeligt som Amen i
kirken.
Så at de aiitonome ikke havde perfekt kameradokumentation er
uundskyldeligt

Måske fejlene hos politiet var uhyre - who cares - det er ikke en
konkurrence i fejlfrihed men at statuere at hærværk straffes er aldrig
forkert.- - mit hus er bevis på at det er TILTRÆNGT

Hvor svært kan det være at være lovlydig?

Fra : Hans Joergensen

Dato : 30-09-06 16:48

Bo Warming wrote:
> [...]
> hvorfor lød det ikke ved det infomøde du oveværede at DET R FORBUDT AT
> BRUGE TØRKLÆDE SOM MASKE, for der må ikke være TV-foto der viser fejl

Hvem har sagt at det ikke blev sagt? jeg kan ikke se hvordan du kan
udtale dig om et møde du ikke har været med til...

// Hans

Fra : Bo Warming

Dato : 30-09-06 18:28

> Hvem har sagt at det ikke blev sagt? jeg kan ikke se hvordan du kan
> udtale dig om et møde du ikke har været med til...

Når autonomtalsmand mailer mig at de kan ikke kontrollere dem der
finder det fornuftigt at true mig med tæsk, så viser de OGSÅ at de
ikke har styr på deres show og bør få tilhold om ikke at nærme sig
Sjælland og kontrolleres elekronisk

Fra : Alucard

Dato : 30-09-06 13:54

On 30 Sep 2006 10:57:32 GMT, Hans Joergensen
<haj@enterprise-server.dk> wrote:

>Det var planlagt som en fredelig demo.

Du er for naiv.... Hvorfor havde de så masker med...?

Fra : Bo Warming

Dato : 30-09-06 14:22

"Alucard" <alucard44@hotmail.com> wrote in message

> Du er for naiv.... Hvorfor havde de så masker med...?

Eftersom bøllerne ikke kun har erobret et fleretages hus med stor have
og kælder , men også den enorme parkeringsplads bag ved Kvickly, hvor
nu aldrig ses en bil, for det vil betyde en hærværket bil, så havde de
al det gadefest de kunne ønske sig hos sig selv.

MEN talsmanden Adam opdigter at da politibiler kom var der GADEFEST på
vognbanen på Dr Louisesbro, hvor han siger de havde sagt til politiet
at de ville gøre et STOP

For at få enorme dynger af brosten pillet op af den tætte og
professionelt sammenrystede vejbelægning, har der været medbragt
ReclaimTheStreets-værktøj

"Naivitet" er for pænt et ord om den værre-end-Einstein BEVIDST
LYVENDE Hans Jørgensen
men når Pittelkop og KAren JEspersen i deres ny bog er landet på
naivist-ordet, så lad det blive ved det

"Verden vil bedrages" skrev Einstein til Georg Brandes

Fra : Hans Joergensen

Dato : 30-09-06 15:48

Bo Warming wrote:
> MEN talsmanden Adam opdigter at da politibiler kom var der GADEFEST på
> vognbanen på Dr Louisesbro, hvor han siger de havde sagt til politiet
> at de ville gøre et STOP

Der var gadefest på Dronning Louises Bro. var du der? har du set
nogle optagelser fra hvad der foregik på Dronnings Louises Bro?

> For at få enorme dynger af brosten pillet op af den tætte og
> professionelt sammenrystede vejbelægning, har der været medbragt
> ReclaimTheStreets-værktøj

Vejskilte.. medbragt af dem der lagde brostenene..

> "Naivitet" er for pænt et ord om den værre-end-Einstein BEVIDST
> LYVENDE Hans Jørgensen

Hvad lyver jeg om, hr. Warming?

Så du en skid af hvad der foregik til den demo? eller sad du på din
røv og opdigtede ting til usenet?

// Hans

Fra : Bo Warming

Dato : 30-09-06 16:25

> [...]
>
> Hvad lyver jeg om, hr. Warming?
>
> Så du en skid af hvad der foregik til den demo? eller sad du på din

dE DER B Æ R E R AUTONOM/bz/cHRIST IANIA voldspsykopatien er de
ungdomsforgudende journalister og fordi bølle-lederne ved at kritisk
presse ikke findes,
gider de slet ikke skjule deres løgne.
Så selv hvis jeg ikke cyklede rundt mellem bjerge af brosten og bål og
holdt øjnene ´åbne, så vile jeg fantisk på min røv kunne afsløre
meget.

Løgn er bl.a. at der ikke var planlagt kamp.
Folk var kommet fra udlandet kun for at slås.

Men lørdagsdemo var fredelig for der sku festes igennem og det ville
man være med til, indtil man søndag sent gik ud for at slås og få sit
martyrium i hus

Fordi de var tændt på at tæve, så råbte man voldstrusler til mig hvis
jeg en sjæden gang kom i nærheden af Jagtvej 69, og det er erkendt
skriftligt at det findes OK for jeg "er højreorienteret" og "stikker
næsen frem og så må man være parat til at få igen"(Lokalavis
udtalelser og mails)
I går nat antændtes propagandaen på mit plankeværk ved hjælp af
medbragt brændstof
Ideen om ejendomsret kan man ikke lide
"DK =danskernes ejendom, hjem for Pippi Langstrømes ånd" stod der på
et af de brændte bannere
At stikke næsen frem er at bruge ORD.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 30-09-06 15:43

Alucard wrote:
> Du er for naiv.... Hvorfor havde de så masker med...?

Jeg var med til infomødet før demonstrationen... der blev sagt at
det skulle være fredeligt.

// Hans

Fra : Alucard

Dato : 30-09-06 15:47

On 30 Sep 2006 14:43:19 GMT, Hans Joergensen

>Jeg var med til infomødet før demonstrationen... der blev sagt at
>det skulle være fredeligt.

Det var det jeg sagde.... Du er for naiv... ))

Svar lige på hvorfor de havde masker med....

Fra : Hans Joergensen

Dato : 30-09-06 15:51

Alucard wrote:
> Det var det jeg sagde.... Du er for naiv... ))
> Svar lige på hvorfor de havde masker med....

En ting er hvad der bliver opfordret til fra planlæggerne af
demonstrationen.. noget andet er hvad et fåtal af deltagerne
forbereder sig på der vil ske.

Der var måske 15-20 stykker med masker. Ud af 900 deltagere.

Hvis man virkeligt havde planlagt at slås mod politiet, så tror jeg
nok der kunne stavles en lidt større, og mere
velforberedt/organiseret "hær" på benene.

// Hans

Fra : Alucard

Dato : 30-09-06 16:43

On 30 Sep 2006 14:51:24 GMT, Hans Joergensen

Hvis og hvis min røv var spids..... )))

Fra : Hans Joergensen

Dato : 30-09-06 16:45

Alucard wrote:
> Hvis og hvis min røv var spids..... )))

Hvis det var planlagt, hvorfor blev der så ikke medbragt våben?

// Hans

Fra : Alucard

Dato : 30-09-06 17:21

On 30 Sep 2006 15:45:22 GMT, Hans Joergensen

>Hvis det var planlagt, hvorfor blev der så ikke medbragt våben?

Fordi de vil fremstilles som ofrene.....

De skulle hellere pakke deres skrammel sammen og forsvinde fra andres
retmæssige ejendom.....

Fra : Bo Warming

Dato : 30-09-06 17:35

> Hvis det var planlagt, hvorfor blev der så ikke medbragt våben?

De autonome ønsker ikke at vinde en krig mod politiet - det ved alle
er umuligt

De ønsker at være INDIANER I EGEN COWBOYFILM og få martyrie og en
historie at fortælle

Fra : Hans Joergensen

Dato : 30-09-06 17:40

Bo Warming wrote:
> De autonome ønsker ikke at vinde en krig mod politiet - det ved alle
> er umuligt
> De ønsker at være INDIANER I EGEN COWBOYFILM og få martyrie og en
> historie at fortælle

Hvis vi så tager dine påstande som den endegyldige sandhed (selv om
det naturligvis vil være forkert, fordi du lyver).

Hvorfor skulle de så have medbragt brækjern? (som du jo så
løgnagtigt påstår de gjorde)

// Hans

Fra : Bo Warming

Dato : 30-09-06 18:04

> Hvis vi så tager dine påstande som den endegyldige sandhed (selv om
> det naturligvis vil være forkert, fordi du lyver).
>
> Hvorfor skulle de så have medbragt brækjern? (som du jo så
> løgnagtigt påstår de gjorde)

JEg har formodet at noget langt jern er nødvendig for hastigt at pille
enstor dynge brosten op af 260 gadefestende

Nu er jeg blevet belært om en vejskiltmetode og er åben for at det kan
være hvad skete

Fra : Hans Joergensen

Dato : 30-09-06 20:29

Bo Warming wrote:
> JEg har formodet at noget langt jern er nødvendig for hastigt at pille
> enstor dynge brosten op af 260 gadefestende

Se, nu lyver du igen, der var ikke 260 personer om at pille
brosten op.. der var ganske få, hovedparten af de anholdte var ikke
med til at smide sten, de blev blot omringet, og i mangel af bedre
(og mere skyldige) demonstranter blev de anholdt.

> Nu er jeg blevet belært om en vejskiltmetode og er åben for at det kan
> være hvad skete

"Men når autonom-ledelsen - det hævder at der ikke eksisterer en sådan
ledelse - har medbragt ulovlige masker og brækjern" -- Bo Warming

Du skrev det var sådan det foregik.. det er ikke andet end
tankespind og sludder uden hold i virkeligheden, lige som så meget
andet af det du fyrer af herinde.

// Hans

Fra : Bo Warming

Dato : 30-09-06 16:26

> Jeg var med til infomødet før demonstrationen... der blev sagt at
> det skulle være fredeligt.

Det er ikke kun imamer der taler med to tunger