Udfordringer - både hobby og job skal være~
Fra : Bo Warming

Dato : 29-09-06 15:09

Udfordringer - både hobby og job skal være supermarkedsagtig

Nogle skifter job og endda profession med nogle års mellemrum -
afveksling fryder. Regler bør blødgøres, så man let kan skifte til det
helt rigtige, og amatøren kan let tilbyde sin håndværkssnilde på linie
med de professionelle og man googler med alle sine haves og ønskes
data of finder sammen med gode arbejdskolleger - eller
weekendbekendtskaber til bygning af spejderhus eller sexpartnere eller
andet

Folk finder selv ud af den slags, vil nogen hævde, ligesom pisning i
marmeladeglas kan folk også udtænke selv - og brug af sæddonor.

Men jo mere alle stiller sig positivt til princippet om, at alt der
ikke generer andre, skal være tilladt straks, jo hurtigere går
udviklingen mod flexibilitet og paradis-her-på-jord.

Google er nyt og i forbedring. Via mobiltelefon vil folk snart kunne
ringe og forklare hvad de ønsker og hvad de kan tilbyde og
samarbejdspartnere vil blive foreslået

Vi har alle brug for udfordringer, og hvis der er rigt udvalg, som der
er med varer på et supermarked, så er der størst chance for, at vi
finder det rigtige. Og det rigtige igen og igen, bedre og bedre Det
fri marked kan klare det, og jo friere, bedre og hurtigere googler
folk sig frem til supertrivsel.

Hvad der er i Gudernes Sprog hedder
Forbud, det hedder Menneskenes Tungemål Fristelse. George Brandes

Alle vanskelige ting udspringer af noget der er let og alle
store ting udspringer af noget der er småt. Lao Thse

Always take a job that is too big for you. Harry
Emerson Fosdick

At lære sit barn at bruge og anbringe sine penge er bedre end
at lære at spare op. Henry Ford

"Alt hvad han gør er ordentligt og i orden, og dog har han
dårlig samvittighed - for det extraordinære er hans hverv". Nietzsche

Det første skridt er det sværeste. Det kræver al din mod og styrke

Uf Det højeste, man kan nå, er ikke aldrig at falde, men at rejse
sig efter hvert fald. Kinesisk ordsprog

Fra : Peter Wing Larsen

Dato : 29-09-06 16:56

> Udfordringer - både hobby og job skal være supermarkedsagtig
[snip]

Hvad med at bruge mindre tid på dine google-/frihedsfantasier og i stedet
læse det link, som Thorbjørn har givet dig?

Fra : Bo Warming

Dato : 29-09-06 18:23

"Peter Wing Larsen" <peterwing@mail.dk> wrote in message
> "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote in message
> [snip]
>
> Hvad med at bruge mindre tid på dine google-/frihedsfantasier og i
> stedet læse det link, som Thorbjørn har givet dig?

Hæderlige offentlige personligheder som Glistrup stod altid i
telefonbogen

Lægerne i linket står ikke i telefonbogen

KAu du ikke skaffe mailadresse eller telefonnummer evt maile dem
følgende spørgsmål

Når neuroseforskning ved Seligman og Paulov og lignende berømtheder
blev udsat for vedvarende forvirrende dvs stressende signaler fik de
mavesår og døde - bl.a. det berømte direktørabe-forsøg

Også hos mennesker har der været sikkerhed i lærebøger i årtier om at
sinds-splittelse var medvirkende til at immunforsvaret ikke holdt
mavesår væk - er den viden ændret af de ny data om
heliobakter-bakterien som del-årsag?

Kan noget kaldes HOVEDÅRSAG når inkommensurable størrelser a la
UV-tyrke og melaninpiment-beskyttelse ved huskræftudvikling

Fra : Peter Wing Larsen

Dato : 29-09-06 19:01

> [...]
>
> Lægerne i linket står ikke i telefonbogen
>
> KAu du ikke skaffe mailadresse eller telefonnummer evt maile dem følgende

Hvorfor skal jeg gøre dit arbejde?

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 29-09-06 19:12

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> writes:

> Hæderlige offentlige personligheder som Glistrup stod altid i
> telefonbogen
>
> Lægerne i linket står ikke i telefonbogen

Ved at klikke på det, kan du få oplyst deres arbejdsplads, og det vil
nok være mere rimeligt at ringe dér end hjem i privaten.

--
Thorbjørn Ravn Andersen

Fra : GB

Dato : 30-09-06 09:12

nospam0000@gmail.com (Thorbjørn Ravn Andersen) wrote in

> Ved at klikke på det, kan du få oplyst deres arbejdsplads, og det vil
> nok være mere rimeligt at ringe dér end hjem i privaten.

Hvad har det så med politik (eller videnskab) at gøre?

GB

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 30-09-06 10:20

GB <nospam@nospam.invalid> writes:

> nospam0000@gmail.com (Thorbjørn Ravn Andersen) wrote in

> Hvad har det så med politik (eller videnskab) at gøre?

Det må du spørge BW om.

Jeg er principielt meget tøvende over at flytte tråde da det smadrer
historikken i fx Google groups.

--
Thorbjørn Ravn Andersen

Fra : Bo Warming

Dato : 30-09-06 09:23

""Thorbjørn Ravn Andersen"" <nospam0000@gmail.com> wrote in message

> Ved at klikke på det, kan du få oplyst deres arbejdsplads, og det
> vil
> nok være mere rimeligt at ringe dér end hjem i privaten.

Dit forslag virker ikke
JEg rinede i stedet til stressforsker lektor Knud Erik Heller, som er
enig i mit indlæg Surt mavesårsshow, og bekræftede at det har intet
flyttet behandlingsmæssigt at heliobakter-bakterien er sat i
forbindelse med mavesår

Han er ærlig og åben og kan træffes på August Krogh Instituttet eller
du kan ringe til mig og evt få hans privatnummer

Bo 35861000

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 30-09-06 10:23

> Dit forslag virker ikke

Klikker du på lægens navn øverst i artiklen, kommer du til
skribentoversigten hvor du kan se lægens arbejdsplads.

Hvad virker ikke i det? Ønsker du ikke at følge vejledningen? Ønsker
du ikke at tale med skribenten?

> [...]
> enig i mit indlæg Surt mavesårsshow, og bekræftede at det har intet
> flyttet behandlingsmæssigt at heliobakter-bakterien er sat i

Det lyder interessant. Det kigger jeg på ved lejlighed.

--
Thorbjørn Ravn Andersen

Fra : Bo Warming

Dato : 30-09-06 10:56

> [...]
> Ønsker
> du ikke at tale med skribenten?

> Det lyder interessant. Det kigger jeg på ved lejlighed.

Ja det er nemmere at gå til kommerciel, overfladisk REKLAME som
"Netdoktor" - og wikipedia bliver så småt også topstyret og derfor
holder Wegge en saglig Glistrupartikel ude, men for at lade som om de
tør saglighed har de givet mig fair play

http://da.wikipedia.org/wiki/Bo_Warming
http://en.wikiquote.org/wiki/da:Bo_Warming
http://da.wikiquote.org/wiki/Bo_Warming#P.C3.A6dofili_og_incest

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 30-09-06 17:17

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> writes:

> "Netdoktor" - og wikipedia bliver så småt også topstyret og derfor
> holder Wegge en saglig Glistrupartikel ude, men for at lade som om de
> tør saglighed har de givet mig fair play

Hvad er der blevet af de "Sobre leksikonskribenter"?

Nå, hvad kan så bruges som lægekilde som du vil acceptere? Medline
måske?
--
Thorbjørn Ravn Andersen

Fra : Bo Warming

Dato : 30-09-06 18:02

> Hvad er der blevet af de "Sobre leksikonskribenter"?

Der er ganske rigtig cirka lige så meget godt i Wikipedia p.t. som i
Encyklopædia Britanica

> Nå, hvad kan så bruges som lægekilde som du vil acceptere? Medline
> måske?

Som jeg husker gik det på at bakterien heliobakter kan udpeges som den
klart domierende årsag til mavesår, dvs at bekæmeplse af den er
dominerende som effektiv helbredelse.
KAn du få en læge med speciale i det til at skrive under på det så har
du vundet et væddemål på en kasse øl, OK?

Kan du finde så absolut en udtalelse på Medline og dobbeltblind
undersøgelser der underbygger, så hundred kasser øl.

Vælger du sådant væddemål frem for et Einstein-væddemål?