Support the IDF
Fra : Patruljen

Dato : 29-09-06 14:45

Fra : Croc®

Dato : 29-09-06 16:46

On 29 Sep 2006 06:45:19 -0700, "Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote:

>http://www.youtube.com/watch?v=7qw_sK-Xg18&NR
>
>Best Regards Bruun

Det ser ud til at vi har fået en GB nr. 2 i gruppen der også ynder at
spamme med indholdningsløse bidrag.

Regards Croc®

Navigare necesse est, vivere non est necesse

Fra : Patruljen

Dato : 29-09-06 17:03

Croc® wrote:

> Det ser ud til at vi har fået en GB nr. 2 i gruppen der også ynder at
> spamme med indholdningsløse bidrag.
>
> Regards Croc®
>
> Navigare necesse est, vivere non est necesse

Indholdsløst. He.
Har du besvær med perceptions - apperatet ?

Regards Bruun

Fra : Croc®

Dato : 29-09-06 20:58

On 29 Sep 2006 09:02:40 -0700, "Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote:

>Indholdsløst. He.
>Har du besvær med perceptions - apperatet ?
>
>Regards Bruun

Læs, det er med vilje jeg ikke skriver lær og forstå, da det
overskrider de tilstedeværende evner, retningslinierne for posting
news hvor det tydeligt forklares at post uden kommentarer er uønsket.

Fra : Patruljen

Dato : 29-09-06 21:52

Croc® wrote:

> [...]
>
> Regards Croc®
>
> Navigare necesse est, vivere non est necesse

Kommenterer er unødvendige. Billeder taler bedre end 1000 ord er der
nogen, der mener.
Så kan jeg altid læse, om nogen tænker noget interessant, og evt
kommentere d på det.

Hvis du finder tingene så ulidelige, har du den mulighed at springe
videre i teksten. Eller du sidder måske også og glor på Tv Charlie,
så du kan brokke dig over elendighederne. Bagefter?

Hvis du mangler den slags indhold i livet, sætter jeg gerne 10 - 15
links ind mere, med god oplysning for borgerne i samfundet. Så kan du
skælde ud over dem.
Er det et tilbud du kan bruge, så ?

Regards Bruun

Fra : Croc®

Dato : 30-09-06 11:22

On 29 Sep 2006 13:52:21 -0700, "Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote:

> [...]
>videre i teksten. Eller du sidder måske også og glor på Tv Charlie,
>så du kan brokke dig over elendighederne. Bagefter?

Jeg har ingen ide om hvorvidt de er ulidelige, jeg følger ikke
spamlinks til Youtube ligeså lidt som jeg ser TV Charlie hvad hulen
det så end er.
Det jeg brokker mig over for at blive i dit lingo, er at du ikke evner
selv at følge de simpleste retninglinier for deltagelse på news.

>Hvis du mangler den slags indhold i livet, sætter jeg gerne 10 - 15
>links ind mere, med god oplysning for borgerne i samfundet. Så kan du
>skælde ud over dem.
>Er det et tilbud du kan bruge, så ?

Sådan er det tit med mindrebemidlede, de kan ikke forstå en venlig
tilrettevisning, men går i stedet i teenage trods mode, da det kun kan
være den fornuftige voksne der er forkert på den.

Fra : Patruljen

Dato : 30-09-06 11:43

Croc® wrote:

> [...]
> Det jeg brokker mig over for at blive i dit lingo, er at du ikke evner
> selv at følge de simpleste retninglinier for deltagelse på new

Retningslinier er noge man anerkender. Eller ikke anerkender.
Resten er en slem gang spekulation.
Holder du af spekulationer og fantasier ?

Regards Bruun

Fra : Croc®

Dato : 30-09-06 14:15

On 30 Sep 2006 03:43:01 -0700, "Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote:

>Retningslinier er noge man anerkender. Eller ikke anerkender.
>Resten er en slem gang spekulation.
>Holder du af spekulationer og fantasier ?

Glem det, henvisningen er givet som var formålet, da det set ud fra
dine posts herinde, er for meget forlangt at håbe på reflektoriske
evner.

Fra : Patruljen

Dato : 30-09-06 14:21

Croc® wrote:

> Glem det, henvisningen er givet som var formålet, da det set ud fra
> dine posts herinde, er for meget forlangt at håbe på reflektoriske
> evner

Du holder af fantasier og spekulationer.
Tja. I mangel af bedre kan det vel være ganske underholdende.

Regards Bruun