Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Gratis
Fra : Kristina

Dato : 24-11-06 20:49

Hej!

Jeg har lige meldt sig ind i Danmarks hurtigst voksende forbrugerklub, og
jeg mente, at det måske også kunne være noget for dig.

Det er naturligvis ganske gratis at være medlem, og du modtager kun en
reklame på din e-mail hver dag. Det gode ved denne klub er, at størstedelen,
af de penge annoncøren giver for at få reklamen sendt ud, bliver givet
direkte videre i kontanter til medlemmerne.

Via det revolutionerende indtægtssystem kan samtlige medlemmer ganske gratis
få en støt stigende, passiv indkomst hver måned.

Der er ingen købetvang, forpligtelser eller andre regler... Det er tværtimod
gratis og uforpligtende, og du kan kun profitere på at være medlem.

Du kan se det hele her:

http://www.direktelink.dk/85634/

Med Venlig Hilsen
Kristina

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 24-11-06 20:53

> Det er naturligvis ganske gratis at være medlem, og du modtager kun en
> reklame på din e-mail hver dag.

Du sagde gratis - så skal man ikke give noget i bytte, heller ikke at læse
reklamer.

Mvh Maria

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 24-11-06 20:57

Kristina wrote:

> Jeg har lige meldt sig ind i Danmarks hurtigst voksende forbrugerklub, og
> jeg mente, at det måske også kunne være noget for dig.

Find et andet sted at sende dine spam-indlæg.

Prøv en interessant gruppe der hedder dk.test

Det er der de rigtige mennesker samles.
Det drejer sig netop om dem der er dumme nok til at prøve det _du_ vil
tjene penge på. Så skynd dig at sende indlæg der.

Eller:
Hvor dumme tror du vi er.? At du har penge i klemme fordi du dummede
dig, går det vel ikke legitimt at du spammer andre med din dumhed.?

FUT: dk.test

Læs på www.usenet.dk hvad der er OK og hvad der ikke er.

Mvh. Jørgen

--
http://www.aktiveforbrugere.dk/

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 24-11-06 21:45

Den 24-11-06 20.48 skrev Kristina følgende:

> Jeg har lige meldt sig ind i Danmarks hurtigst voksende forbrugerklub, og

Bliver ham Henrik Bruhn da aldrig træt af at lokke penge ud af
naive/dumme/moralsk anløbne mennesker?

Det mest triste er, at det åbenbart er så nemt at få folk til at hoppe
med på vognen, suk! Men ok, du kan vel undskyldes med, at du er ung og
uskyldig, siden du åbenbart ikke er gammel nok til at få din egen
mailadresse.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Væltepeter: Drukmås, der sandsynligvis hed Peter Vinolentus Bristtofte...

Fra : Dopedog

Dato : 25-11-06 09:18

[SNIP]

Idiot

Fra : Jens G

Dato : 25-11-06 09:48

On Fri, 24 Nov 2006 20:48:50 +0100, "Kristina" <Robin@larsen.mail.dk>
wrote:

>Jeg har lige meldt sig ind i Danmarks hurtigst voksende forbrugerklub, og
>jeg mente, at det måske også kunne være noget for dig.

Det ligner det samme som for nylig hed skjulte skatte.

--
Jens G
Nu bruger jeg www.everlove.dk til IP telefoni.

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 25-11-06 20:36

"Kristina" <Robin@larsen.mail.dk> writes:

> [...]
>
> Der er ingen købetvang, forpligtelser eller andre regler... Det er tværtimod
> gratis og uforpligtende, og du kan kun profitere på at være medlem.

Den sidste idiot er ikke født endnu... Det troede jeg ellers, netop hvad
Henrik Bruhn/Bruun? angik. Men måske er det ham selv der sidder og faker
indlæg, så det ser ud som om at der er mange medlemmer af hans
forbruger-fup-svindle-klub...

Det tror jeg faktisk, fordi ellers er det da ufatteligt at der stadigvæk
er idioter der hopper på det...

Best regards
Martin Jørgensen