Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Blanket på skat's hjemmeside
Fra : Ukendt

Dato : 21-11-06 13:21

Hej.

Jeg har lige modtaget min forskudsskema, som er en blanket 04.038 (det står
nederst på blanketten).

Men jeg kan ikke finde DEN blanket på SKAT's hjemmeside. Jeg kan finde en
masse andre og en der minder om den (04.030).

Ved i hvorfor den "korrekte" blanket som jeg har modtaget ikke findes på
SKAT's hjemmeside under blanketter

Fra : alexbo

Dato : 21-11-06 14:08

"Knud Bergstein" skrev

> Jeg har lige modtaget min forskudsskema, som er en blanket 04.038 (det
> står nederst på blanketten).
Næh, du har fået din forskudopgørelse, den kan du finde under tast selv
service

> Ved i hvorfor den "korrekte" blanket som jeg har modtaget ikke findes på
> SKAT's hjemmeside under blanketter.
Det er fordi den bliver udfyldt af SKAT.

Hvis du vil ændre din forskudreg. på papir bruger du 04.030 som er et
forskudskema.
Hvis den bliver godtaget, får du en ny forskudopgørelse, på 04.038
Men du kan også under tast selv service udfylde et forskudsskema, og hvis
det bliver godkendt selv udskrive en ny forskudopgørelse med det samme.

mvh
Alex Christensen

Fra : Ukendt

Dato : 21-11-06 14:43

> [...]
> Men du kan også under tast selv service udfylde et forskudsskema, og hvis
> det bliver godkendt selv udskrive en ny forskudopgørelse med det samme.

Tak for et godt svar.