Stevie Knicks
Fra : Great Dane

Dato : 27-11-06 04:20

http://ekstrabladet.dk/flash/filmogtv/film/article246923.ece

Fandme pinligt at ikke kende det rigtige navn, som selvfælgelig er Nicks.
Men hvem gider iøvrigt læse EB. Jeg gjorde det ved en fejl kl 0400.

Fra : Michael Lund

Dato : 27-11-06 16:58

"Great Dane" <kvn62@mail.dk> skrev i en meddelelse
> http://ekstrabladet.dk/flash/filmogtv/film/article246923.ece
>
> Fandme pinligt at ikke kende det rigtige navn, som selvfælgelig er Nicks.
> Men hvem gider iøvrigt læse EB. Jeg gjorde det ved en fejl kl 0400.

Hva' snakker du om??

Mic.

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 27-11-06 19:03

Michael Lund wrote:

> Hva' snakker du om??
>
> Mic.
Det er rettet nu.
--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.recordere.dk
www.gromit.dk/dvd (opdateret 7.6.2006)

Fra : isteen

Dato : 27-11-06 22:20

Michael Lund <miclu@mail.dk> wrote:

> Hva' snakker du om??

Shit, der er én der har sovet i rock-timen!

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 27-11-06 19:07

Great Dane wrote:
> [...]
>
> Fandme pinligt at ikke kende det rigtige navn, som selvfælgelig er
> Nicks. Men hvem gider iøvrigt læse EB. Jeg gjorde det ved en fejl kl

Ikke noget at pive over.

For år siden havde High Fidelity en artikel hvor de beskrev Fleetwood Macs
historie.
De beskrev Lindsey Buckingham som kvinden og Stevie Nicks som værende manden
i det ene par.

Fra : Peter Heide

Dato : 28-11-06 00:44

Lindsey Buckingham, den mest talentfulde, har forøvrigt lige
udsendt en ny skive. den kan klart anbefales .

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 28-11-06 21:55

Peter Heide wrote:
> Lindsey Buckingham, den mest talentfulde, har forøvrigt lige
> udsendt en ny skive. den kan klart anbefales .

Ja, så den og hørte/så videoen på hjemmesiden.

Men hvad findes ellers med Lindsey solo (evt med Stevie) ?
Jeg synes det har været svært at finde noget!

Fra : aab

Dato : 29-11-06 07:58

> Men hvad findes ellers med Lindsey solo (evt med Stevie) ?
> Jeg synes det har været svært at finde noget!
>
> --
> Hilsen
>
> Michael Lund Sørensen

Lindsey Buckingham har (mig bekendt) udsendt 3 albums:
»Law And Order« fra 1981.
»Go Insane« fra 1984.
»Out Of The Cradle« fra 1992.

Han har sammen med Stevie Nicks udsendt 1 album:
»Buckingham Nicks« fra 1973.

Med venlig hilsen
Anker Andreasen

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 29-11-06 10:43

On Wed, 29 Nov 2006 07:58:28 +0100, "aab" <reknaaa@mail.dk> wrote:

>Lindsey Buckingham har (mig bekendt) udsendt 3 albums:
>»Law And Order« fra 1981.
>»Go Insane« fra 1984.
>»Out Of The Cradle« fra 1992.

Du mangler "Under the Skin", som er udgivet i år.
Se eventuelt:
http://shorterlink.com/?UGQ3MD
Hvis du ikke umidelbart kan se det (du skal være logget ind), kan du
kigge via:
http://www.allmusic.com/
og så søge på Lindsey Buckingham

>Han har sammen med Stevie Nicks udsendt 1 album:
>»Buckingham Nicks« fra 1973.
Korrekt. Findes officielt kun på LP.

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 29-11-06 21:50

Poul Erik Lindaa wrote:

> [...]
> Se eventuelt:
> http://shorterlink.com/?UGQ3MD
> Hvis du ikke umidelbart kan se det (du skal være logget ind), kan du

Tak til jer begge.

Fra : Great Dane

Dato : 30-11-06 00:25

"aab" <reknaaa@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Lindsey Buckingham har (mig bekendt) udsendt 3 albums:
> »Law And Order« fra 1981.
> »Go Insane« fra 1984.
> »Out Of The Cradle« fra 1992.
>
> Han har sammen med Stevie Nicks udsendt 1 album:
> »Buckingham Nicks« fra 1973.
>
> Med venlig hilsen
> Anker Andreasen

Her set dett ealbum som han har udsendt sammen med Stevie i CD-Smeden i
Peder Hvidtfeldts stræde.
kender ikke albummet.....kender nogen dette og er det værd at købe.??

Fra : janemeyer6@hotmail.c~

Dato : 28-12-06 22:29

Hej Michael.

Min far holder 50 års fødselsdag på lørdag jeg kunne derfor godt
tænkte mig at finde gæstearbejderens farvel af Clausen og Petersen.
Jeg kan se at du er eksperten i en diskution om netop denne sang og vil
derfor hører om I fandt den et sted på cd, mp eller et andet medie,
som ikke kræver en båndoptager eller pladespiller.

Mvh Jane Meyer, Århus