Musik CD boxe
Fra : Max

Dato : 20-11-06 23:42

Hej

Kender I det ikke, ud af reolen med en CD, ud med skiven og
boxen ryger på gulvet og rundt flyver det med klare og sorte
plastdele, og så var den box spoleret. Problemet er så, hvor
køber man boxe af en høj kvalitet, de sidste mange jeg har
købt har været noget ynkelig noget, meget ringere end de
originale boxe.

--
Mvh Max

Fra : Benny Mortensen

Dato : 21-11-06 12:39

> [...]
> køber man boxe af en høj kvalitet, de sidste mange jeg har
> købt har været noget ynkelig noget, meget ringere end de

Jo det er da vist prøvet, en gang eller to.

Men mener stadig, at den største fjende af Cd covers er postvæsenet. Måske
en dag, får vi et distributionssystem, der viser lige så stort et hensyn til
vore forsendelser, som de kræver vi viser til dem.

M.V.H....Benny..

Fra : Holst

Dato : 21-11-06 12:52

Benny Mortensen wrote:

> Men mener stadig, at den største fjende af Cd covers er postvæsenet. Måske
> en dag, får vi et distributionssystem, der viser lige så stort et hensyn til
> vore forsendelser, som de kræver vi viser til dem.

Næh, det største problem er, at folk ikke emballerer deres forsendelser
tilstrækkelig godt.

Fra : ASKF

Dato : 24-11-06 12:31

Max ytrede sig i <45622e14$0$15879$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk> med
dette:

> [...]
>køber man boxe af en høj kvalitet, de sidste mange jeg har
>købt har været noget ynkelig noget, meget ringere end de

Hvis dit lokale bibliotek benytter plastlommer fremfor jewel case, så
forhør dig om næste bogsalg, eller spørg direkte i musikafdelingen om du
kan købe nogle af de kasserede originale jewel case.

Bibliotekerne sælger dem gerne til en noget billigere pris ved
bogudsalg, end du kan købe dem til i forretningerne.
--
Allan Stig Kiilerich Frederiksen
-Myron Tribus

Fra : Max

Dato : 24-11-06 15:08

Hej Allan

> Bibliotekerne sælger dem gerne til en noget billigere pris ved
> bogudsalg, end du kan købe dem til i forretningerne.

Lyder som en god ide, tak for tipset.

--
Mvh Max

Fra : ASKF

Dato : 26-11-06 00:27

Max ytrede sig i <4566fb96$0$15878$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk> med
dette:

>Hej Allan

>Lyder som en god ide, tak for tipset.

Det var så lidt. Jeg købte selv et par kasser med 50 stk i hver, tilbage
i '96 og har ikke manglet siden. Jeg gav kun 25kr og de kostede ca. 2kr
stk i butikkerne på det tidspunkt.

Jeg skal til at rydde ud i en stak gamle brændte cder (warez fra min tid
som studerende i 90'erne, nu er jeg skiftet til lovligt software), så
jeg har nok 30-40 jewel case af god kvalitet i overskud. Hvis du bor
i/ved Aalborg kan du blot komme forbi og få en stak.

Fra : Max

Dato : 26-11-06 10:04

Hej ASKF

> Jeg skal til at rydde ud i en stak gamle brændte cder (warez fra min
> tid som studerende i 90'erne, nu er jeg skiftet til lovligt

Jeg gør det samme, ikke warez, men jeg har en hel del gammle CD'er
stående med gamle programmer på, dem gemmer jeg væk på en
spindel og får frigjort en del boxe på den måde.

> overskud. Hvis du bor i/ved Aalborg kan du blot komme forbi og få en

Det er pænt af dig, men turen bliver på 340 km. og det er nok
lige i overkanten.

--
Mvh Max