remix med whitney houston
Fra : Palle

Dato : 05-11-06 11:52

jeg har hørt et mix hvor whitneys i wanna dance with somebody indgår hvad
hedder den og hvem har lavet det??

Palle

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 06-11-06 17:34

Palle skrev:
> jeg har hørt et mix hvor whitneys i wanna dance with somebody
> indgår hvad hedder den og hvem har lavet det??

Hvis du mener den der udgave med nogle tunge beats og noget rap ind
over, så hedder den "Dance" og er lavet af den amerikanske R&B-sanger
Lumidee sammen med en vis Fatman Scoop. Jeg har set en musikvideo, der
foregår på en fodboldbane, hvilket hænger sammen med, at sangen
stammer fra en albumudgivelse i forbindelse med sommerens VM.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk