Bjarne Liller sangtekst
Fra : Anglachel

Dato : 04-11-06 17:36

Jeg har lovet min far at finde sangteksten til "Hun mistede den i nat på
D'Angleterre", men desværre evner jeg ikke at finde den, da mine
google-evner tilsyneladende fuldstændight har svigtet mig . Er der evt.
nogen, der kan hjælpe en ubehjælpsom klovnm med at finde den?

Fra : Martin Bak

Dato : 04-11-06 17:55

"Anglachel" <rune_nospammmingaagaard@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> google-evner tilsyneladende fuldstændight har svigtet mig . Er der evt.
> nogen, der kan hjælpe en ubehjælpsom klovnm med at finde den?

Det nærmeste jeg kan komme:

http://209.85.135.104/search?q=cache:TkztiSzF4c4J:www.tryllemax.dk/Sangtekster/DANSK/D1/DANGLATERRE.htm+%22misted+den+i+nat+p%C3%A5%22&hl=da&gl=dk&ct=clnk&cd=7&client=firefox-a

Martin

Fra : Anglachel

Dato : 04-11-06 18:28

> Det nærmeste jeg kan komme:

> [...]

Mange tak skal du have!

Fra : Martin Bak

Dato : 04-11-06 19:17

> Mange tak skal du have!

Tip til at søge tekster der ellers er vanskelige at finde:

Søg på en del af teksten der måske er lidt speciel eller ejendommelig. Så
vil man i mange tilfælde få hits direkte på den søgte tekst. Undlad at søge
på titlen eller kunstneren. Det giver alt for mange hits der er irelevante.
Så hvis man kan huske bare nogle brokker fra en tilfældig linie, er det et
bedre udgangspunkt.

Martin