Søger CD/LP med Guerilla Party...
Fra : spam@datacentral.dk

Dato : 01-11-06 14:14

Hej grupppe

Jeg har engang i midt 80'erne hørt en dansk plade.

Jeg tror den hedder noget med Guerilla Party.
Jeg er overbevist at der på coveret er et menneske udklædt som
guerilla.
Jeg tror Cleo er med på, men kan ikke finde det denne vej - Så måske
kunne det være Lone Kelderman.

Der synges på dansk, og det er en skal partyrock - en god rytme som
går igennem, og god til at danse til.

Er der en som kan hjælpe mig, der kan fortælle hvad hedder pladen, og
under hvilken kunstner.

Hilsen
Carsten.

Fra : aab

Dato : 01-11-06 15:02

<spam@datacentral.dk> skrev i en meddelelse
[...]

Til Carsten
Jeg tror det er »Gorilla Mix«, du tænker på. Den udkom i 1983
på CBS 25356 og indeholdt følgende numre.

Det Bedste Til Mig Og Mine Venner - Gasolin'
Hej Skat - Lone Kellermann Band
Rabalderstræde - Gasolin'
Vor Intime Restaurant - Frede Fup
Se Venedig Og Dø - Lone Kellermann & Rockbandet
Masser Af Succes - Gasolin'
Hva' Gør Vi Nu Lille Du - Gasolin'
Duften Af En Tid - Frede Fup
Rekreation - Troels Trier & Røde Mor
Jeg Elsker Dig Søster - Frede Fup
Kvinde Min - Gasolin'
Hejsan Sverige - Frede Fup
The Last Jim - Gasolin'.

Om denne LP nogensinde er udkommet som CD ved jeg ikke;
men jeg tvivler.

Med venlig hilsen
Anker Andreasen

Fra : spam@datacentral.dk

Dato : 01-11-06 20:35

Hej Anker

Jeg tror du er inde på det rigtige, og takker for hjælpen.

Hilsen
Carsten