Søger kunstner
Fra : Nederbasse

Dato : 31-10-06 08:18

Hejsa

jeg har et par gange på dr's rock netradio hørt et nummer hvor titlen ender
på...(wall of shame)

Det er ikke med Course Of Nature

Nogen der kender dette nummer ?

LarsN

Fra : Randi Lea Davidsen

Dato : 31-10-06 13:16

"Nederbasse" <ln@noham.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> jeg har et par gange på dr's rock netradio hørt et nummer hvor titlen
> [...]

Hejsa
Du kan gå ind på dr's playlister og se hvilke sange der er blevet spillet på
den enkelte kanal. Det er dog nemmest hvis du kan huske tidspunkt hvor den
er blevet spillet da playlisten er opdelt time for time.

Hilsen Randi

Fra : Nederbasse

Dato : 31-10-06 19:42

> [...]
> på den enkelte kanal. Det er dog nemmest hvis du kan huske tidspunkt hvor
> den er blevet spillet da playlisten er opdelt time for time.

Hej

Det er det med tidspunktet der er problemet, jeg har checket den playlist
uden held
Lars