RUSH - tromme-nummer
Fra : Kert Rats

Dato : 25-10-06 14:59

Hej alle

Se lige på http://www.youtube.com/watch?v=Q3DCEUI7z5c&mode=related&search=

Dét er sgu da flot, ikke? Magen til tromme-virtuositet skal man kikke længe
efter i vore dage.

God kikkelyst.

Venligst

Kert Rats

Fra : Ukendt

Dato : 25-10-06 15:58

On Wed, 25 Oct 2006 15:59:24 +0200, "Kert Rats" <stendod@gravklar.dk>
wrote:

>Se lige på http://www.youtube.com/watch?v=Q3DCEUI7z5c&mode=related&search=
>
>Dét er sgu da flot, ikke? Magen til tromme-virtuositet skal man kikke længe
>efter i vore dage.

Han er da en habil trommeslager, men virtuositet er det langt fra i
mine ører.

/Alex

Fra : Michael Westi

Dato : 28-10-06 21:25

> Han er da en habil trommeslager, men virtuositet er det langt fra i
> mine ører.
>
> /Alex

Skal det være den "ægte" vare kommer man ikke uden om "Exit stage left"
albummet. F*** en sol
/Michael

Fra : Kas.

Dato : 25-10-06 16:02

Så se gode gamle Hr. Weckl:

http://www.youtube.com/watch?v=EZ6meWtP6lM&mode=related&search=

Mvh. Kasper

Fra : Kert Rats

Dato : 25-10-06 16:29

"Kas." <no@spam.dk> skrev i en meddelelse
> Så se gode gamle Hr. Weckl:
>
> http://www.youtube.com/watch?v=EZ6meWtP6lM&mode=related&search=
>
> Mvh. Kasper
>
> "Kert Rats" <stendod@gravklar.dk> skrev i en meddelelse

Aldeles flot!

Musikken er dog ikke min kop te - men trommespillet er til et 11-tal.

Venligst

Kert Rats

Fra : Ukendt

Dato : 25-10-06 17:33

On Wed, 25 Oct 2006 17:01:53 +0200, "Kas." <no@spam.dk> wrote:

>Så se gode gamle Hr. Weckl:
>
>http://www.youtube.com/watch?v=EZ6meWtP6lM&mode=related&search=

Det var klart et kik værd, han kan godt nok sit håndværk og lidt til
:)

/Alex

Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 25-10-06 17:28

> [...]
>
> Se lige på http://www.youtube.com/watch?v=Q3DCEUI7z5c&mode=related&search=
>
> Dét er sgu da flot, ikke? Magen til tromme-virtuositet skal man kikke

Han er dygtig men der er tusindvis af trommeslagere idag, der er bedre.
Det samme gælder Jimi Hendrix i guitarens verden.

Fra : Max

Dato : 25-10-06 17:53

Hej Sren

> Han er dygtig men der er tusindvis af trommeslagere idag, der er
> bedre. Det samme gælder Jimi Hendrix i guitarens verden.

Ja det er korrekt, men de fleste af dem magter
desværre ikke at lave musik.

Mvh Max

Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 25-10-06 21:41

> Hej Sren

> Ja det er korrekt, men de fleste af dem magter
> desværre ikke at lave musik.
>
> Mvh Max

Haha... Ja det er så dine kognitive skemaer, der spiller ind der og det bør
musikanterne jo ikke lide under ;)

Fra : Ulrik

Dato : 25-10-06 19:53

Kert Rats wrote:
> [...]
> http://www.youtube.com/watch?v=Q3DCEUI7z5c&mode=related&search=
>
> Dét er sgu da flot, ikke? Magen til tromme-virtuositet skal man kikke

Well... Det er ikke det mest imponerende, jeg har set, men han er da
bestemt dygtig! :)
Han har en ret speciel teknik! Jeg har aldrig før set en som skifter
mellem at spille med højre og venstre på hi-hat'en*g* Højrehåndede
plejer at bruge højre og omvendt... Kan han også skrive lige godt med
begge hænder? ;)

Mvh
Ulrik

Fra : Neuman

Dato : 25-10-06 21:27

Så er jeg mere til John Blackwell. Hør et nummer der GROV-swinger, og check
show off overskuddet

http://www.youtube.com/watch?v=avjo3-Vg33U

Fra : Kert Rats

Dato : 26-10-06 03:10

"Neuman" <neuman@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Så er jeg mere til John Blackwell. Hør et nummer der GROV-swinger, og
> check show off overskuddet
>
> http://www.youtube.com/watch?v=avjo3-Vg33U

Meget enig!
Når jeg har hang til Rush, er det mere til musikken.

Nuvel, se også på
http://www.youtube.com/watch?v=kE8fKhcU_ss

Vinnie Colaiuta gør det fabelagtigt!!

Venligst

Kert Rats

Fra : Ukendt

Dato : 26-10-06 10:23

"Neuman" <neuman@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Så er jeg mere til John Blackwell. Hør et nummer der GROV-swinger, og
> check show off overskuddet
>
> http://www.youtube.com/watch?v=avjo3-Vg33U

Jeg synes nu helt klart vores egen Søren 'Blackfoot' Frost, fra Sp, Just,
Frost er en klart funky/groovy man :)

http://www.spjustfrost.dk/

Men har desværre ikke kunnet finde noget på YouTube :(

Mvh
Carsten, Sandby

--
Earn Free Hosting

Get two FREE months + 25 GB (25000 MB) extra web space when you refer a new
customer,
they get 25 GB (25000 MB) extra space too (275 GB total)! - 2100 GB
Transfer !!

http://www.servage.net/?coupon=cust10525

Fra : Ukendt

Dato : 26-10-06 11:13

"Ann & Carsten" <aeth ] a [ os.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg synes nu helt klart vores egen Søren 'Blackfoot' Frost, fra Sp, Just,
> Frost er en klart funky/groovy man :)
>
> http://www.spjustfrost.dk/
>
> Men har desværre ikke kunnet finde noget på YouTube :(

Så er der en lille smagsprøve :)

http://www.youtube.com/watch?v=G96jTh9BnS4

Mvh
Carsten, Sandby

Fra : Kert Rats

Dato : 26-10-06 15:26

> Så er der en lille smagsprøve :)
>
> http://www.youtube.com/watch?v=G96jTh9BnS4
>
> Mvh
> Carsten, Sandby

SP Just Frost er glimrende!
Tak for linket - har du andre gode link til SP Just Frost?

Venligst

Kert Rats

Fra : Ukendt

Dato : 26-10-06 20:33

Hej Kert

> SP Just Frost er glimrende!
> Tak for linket - har du andre gode link til SP Just Frost?

Nej, desværre, men der kommer en DVD inden så længe, ved ikke lige helt
hvornår, men de optog her den 1. oktober, så det blir nok en julegave :)

Og ellers kan du holde øje med deres koncert tour på hjemmesiden, og hvis du
er KBH'er, så er de jævnligt at finde på Mojo..

Fra : Morten Guldager

Dato : 26-10-06 19:47

2006-10-25 Neuman wrote
> Så er jeg mere til John Blackwell. Hør et nummer der GROV-swinger, og check
> show off overskuddet
>
> http://www.youtube.com/watch?v=avjo3-Vg33U

Det lyder da ret meget som en Prince ting.
Men har de ikke justeret lidt (meget) i teksten...?

Men ellers jo, Blackwell kan sit kram.
(og det synes så bestemt også Prince kan)

/Morten

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 26-10-06 16:06
Fra : Kert Rats

Dato : 26-10-06 17:12

Kert Rats wrote:
> Hej alle
>
> Se lige på http://www.youtube.com/watch?v=Q3DCEUI7z5c&mode=related&search=

Ham fra Rush kan godt selv:
http://www.youtube.com/watch?v=Xd8JLwpiifo&mode=related&search=

Ja, han gør det godt - se også http://www.youtube.com/watch?v=3-2fKi9Zu5o
Her er han erstattet af en computer-animation, der er meget flot lavet.
Nyd den.

Venligst

Stefan

Fra : Mathias

Dato : 26-10-06 17:52

Kert Rats wrote:
> Hej alle

> Dét er sgu da flot, ikke? Magen til tromme-virtuositet skal man kikke længe
> [...]

Det her er nu min favorit tromme-video

http://www.youtube.com/watch?v=UVm9HQNhu3k

Fra : Kert Rats

Dato : 26-10-06 18:02

"Mathias" <a@b.c> skrev i en meddelelse

> Det her er nu min favorit tromme-video
>
> http://www.youtube.com/watch?v=UVm9HQNhu3k

Fed ting! 180 graders trommesolo! Det er vist ikke set tidligere.

Venligst

Kert Rats

Fra : Bjarne K.

Dato : 26-10-06 23:17

> [...]
>
> Se lige på http://www.youtube.com/watch?v=Q3DCEUI7z5c&mode=related&search=
>
> Dét er sgu da flot, ikke? Magen til tromme-virtuositet skal man kikke

Nice

I gamle dage når der skulle noget tromme på pladespilleren var det den her
jeg satte på.

Måske ikke nogen trommesole, meeen

http://www.youtube.com/watch?v=2OF2RnKyt3A

Bjarne K.

Fra : Kert Rats

Dato : 27-10-06 00:00

"Bjarne K." <ej@neit.nej> skrev i en meddelelse
> [...]
>>

> Nice
>
> I gamle dage når der skulle noget tromme på pladespilleren var det den her

Fin ting! Sjov ide med en kuffert-trommesæt.

Venligst

Kert Rats